Juni stoppers 2006 deel 3! Jippie al 4 meiden zwanger!

He Mirjam, :smiley:



:mrgreen: Nou ik heb echt het gevoel dat jij zwanger bent hoor!! :mrgreen:

En een beetje alcohol kan volgens mij echt niet kwaad hoor, zo :oops: rook :oops: ik nog, als ik weet dat ik zwanger ben ga ik stoppen. :oops:



Maar… nou weet ik nog niet wanneer je gaat testen, want ik ben echt benieuwd hoor!!! Dus please wacht niet te lang :wink:



Kmoet vanmiddag weer werken bleh, kan ik weer lekker wegdromen dat ik misschien zwanger ben, hi hi. :roll:



:think: Kben de naam even kwijt :think: , maar et zou wel mooi zijn als je gisteren de eisprong had, want dan heb je veel kans als je et smorgens gedaan hebt :mrgreen: :mrgreen: , we :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Nou meiden we gaan ervoor en we :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: , o wat ben ik toch in een goed humeur!!!



Groetiessssssssss :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:



:hand: :hand: :hand: :hand:

Oh Ruthe en Mirjam echt spannend hoor! Zo leuk! Ik duim!!!



Mirjam ik bewonder je instelling! Als ik iets wil dan wil ik het nu, niet handig!



Truusje ik deel je mening helemaal! Ik ben nu aan het wachten tot we weer aan de klus kunnen. Ongi is net over en ik voel nog steeds vanalles. Ik vertrouw nooit meer op mn gevoel (ehm hoe vaak heb ik dat al niet bedacht…)

:mrgreen:

haha, Ruth, 't is wel duidelijk dat je het graag wilt weten… Als die ongi op zich laat wachten is 't altijd vreselijk spannend hè???



Ook hier nog steeds geen ongi, en ook al de hele dag geen bruinig slijm gehad…



Ineke, Jonathan dacht ook al van alles aan mij te zien. Tja, hij kan gelijk hebben natuurlijk.



Eigenlijk durf ik het niet al te erg te hopen, omdat ik weet hoe teleurgesteld ik dan weer ben! Ik heb dat al te vaak meegemaakt (terwijl er meiden zijn die nog veeeel langer moeten wachten dan ik toentertijd… ).



Mirjam, ik herken wel wat jij zegt: dat je het vooral wilt weten zodat je weet wat je nog wel en niet mag… Ik let er wel een beetje op, maar probeer er ook wel een beetje nuchter mee om te gaan. Enneh, ben je nog langs je baas gelopen :lol: :lol: :lol:



Brechtje, leuk hoor al dat shoppen voor je nieuwe huis! En 't blijft toch spannend hoe straks het eindresultaat is met je nieuwe meubels, hè???

Hoi Hoi,



Vanmorgen m’n vriend weer opgehaald van het vliegveld :smiley:



Nog steeds geen rode duivels te zien trouwens. Ik heb geen buikrommelingen meer, maar wel een beetje hoofdpijn. Maarja, dat kan ook weer door het weer komen natuurlijk. We wachten maar gewoon weer af, meer kunnen we niet doen.



Ineke, normaal heb ik een hekel om ongi te zijn, maar nu zie ik het liever zo snel mogelijk verschijnen. En een positieve test zal erg leuk zijn, maar die kans is echt ontzettend klein. Misschien over een paar maanden.

Dat is wat zeg, die testen die je al voor je NOD kan doen, die moeten ze ook in Nederland hebben!



Mirjam, dat is balen zeg een kapotte test. Gebeurd zoiets wel eens vaker of gewoon erg weinig? Hopelijk geeft de volgende gewoon een goed (en positief!) resultaat.



Brechtje, dat is inderdaad wel jammer van een nieuwbouw, je hebt meestal alleen de tekening gezien en weet niet hoe het in het echt gaat worden. Hebben jullie al wat kunnen rondkijken tijdens de bouw? Ik weet niet hoe ver ze zijn en wanneer de oplevering is?



Laura, ik heb begrepen dat je elke zwangerschap gewoon verschillende klachten kan hebben. De ene keer ben je erg misselijk, de andere keer misschien niet. Het hoeft dus niet helemaal zo te voelen als het de vorige keer ook was. Ik duim nog steeds voor je!



Truusje, eigenlijk zou een vrouwen-cyclus maar 1 week moeten duren, bijvoorbeeld 3 dagen ongi, 4 dagen vruchtbaar en 3 dagen wachten :smiley:

Dan zouden we vaker een kans hebben om zwanger te raken en hoeven we elke keer niet zo lang in spanning te zitten.



Leentje, nog even een weekje wachten en jij kunt weer voor de nieuwe ronde gaan, heel veel succes!



Groetjes Saskia

Hoi

he, het is zeker een spanning!!! :mrgreen:



En over die cyclus van een week, ik ga dan zeker meestemmen, want altijd een cyclus van 6 weken wordt je echt niet vrolijk van!!! :wall: :wall: :wall:



:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hee Dames,



Met manlief afgesproken morgen weer te testen… Ik heb nog nooit eerder een kaduke test gehad, en ik heb al wat afgetest. Deze waren wel die goedkope dingen van de Babybrabbel voor wennnig. :? ZOu ik toch een Cblue moeten halen? Bij Pien testte ik met die van de apotheek posi, je gaat dat dan automatisch als goede testen bestempelen he?

Ik heb tussen de 26-28 dagen cyclus, de laatste was 26. Maar ik hou het niet heeel goed bij, dus kan ook merendeel 28 zijn. Morgen is dan NOD…



Ik heb al wel de tampontest gedaan. De wat? De tampontest. Tampon inbrengen en als er al wat bloed aan zit weet je dat ze komen, de vrienden :evil: :evil: :evil:

NIKS! Helemaal schoon.

:pray: :pray:



Zege Sassie, meot jij niet eens aan de test??? Spannend spannend.

En Plut, wat wazig, wanneer is je NOD???

nou Mirjam kben benieuwd!! :slight_smile:



Hier ook nog steeds geen :twisted: :twisted: :twisted:



Wanneer ga je morgen die test doen? :?:



Ik denk dat als ik weer een test ga doen, dat ik het ook met ochtendurine doe, ze zeggen wel dat et niet uitmaakt maar het lijkt mij wel beter. :think:



:wall: Ik weet zelf ook niet meer wat ik moet denken. Dan denk ik dat ik zwanger ben en dan weer niet zucht. :wall:



Een vriendin van mij deed 2 dagen overtijd een test en die was toen negatief, toen deed ze weer 2 dagen erna een test en toen was ie positief!!! En omdat hij vorige week zaterdag negatief was, wil ik wachten tot donderdag. Als ie dan negatief is ben ik gewoon niet zwanger!

Ik vind et wel moeilijk om nou in die onzekerheid te zitten hoor,wel niet wel niet wel niet bleh :mrgreen: :mrgreen:



Nou Mirjam, ik duim voor je, et zou tot echt mooi wezen als wij zwanger zouden zijn , lopen we lekker gelijk op!!! :smiley:



Nou we :pray: :pray: :pray: :pray: en :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: maar.

Toch vind ik het wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die steeds zo onzeker is. ( wel zwanger, nee toch niet…misschien toch wel??)



Ja, dat zou zeker lekker zijn, een korte cyclus en veel vruchtbare dagen. Ik stem ook voor.



Bij wie was de voorspelling nou ook alweer met dat pendelen dat je al zwanger was?



Ik heb nu m’n ovulatie gehad, en er begint weer van alles te ‘rommelen’ in m’n buik. Maar ik trap er niet nog een keer in hoor, vorige keer was ik 2 wken lang zenuwachtig. Volgens mij is dat gewoon normaal bij me.



Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ik een positieve test had…haha… Ik ben er zelfs in m’n slaap mee bezig.

Dat was bij mij, die posi pendel… :pray: :pray: :pray:



Maarre, ik testte bij Pien pas een week na NOD, ik wist het toch al zeker. Ik had een innestelingsbloeding van 1 dag gehad, dus echt geen ongi. En ik ben zo steady ongi, als ik langer dan 28 dagen ga nu, dan moet ik of mezelf gek maken of zwanger zijn.



Ik gebruik altijd ochtend urine!!! Dat is geconcentreerder, en na een week bij Pien was mijn streepje pas na 10 minuten heeeeeeel licht. :o Dus als ie morgen niet posi is maar ook geen ongi moet ik eigenlijk gewoon weer 2 dagen wachten. Ik ken mensen die pas na 10 dagen een posi test hadden :shock: :shock:



Ikh eb al berekend, als ik zwanger ben (triest) dan ben ik op 17 maart uitgerekend. Dat is eigenlijk niet handig, alsof het iets uitmaakt, want Pien is van 16 maart…



PLUT??? SASSIE???

Truusje, Ik denk dat iedereen wel onzeker is, in meer of mindere mate! Als je er mee bezig bent, denk je van alles te voelen wat op een zwangerschap kan duiden, maar ja, het kan natuurlijk ook gewoon een ongi zijn die eraan zit te komen.



Mirjam, die tampontest ken ik ook. Meestal helpt dat de :evil: :evil: om gauw tevoorschijn te komen…



Mijn NOD was trouwens afgelopen zondag.



Sophia, 't is altijd even doorbijten hè, tot aan je NOD. Is toch steeds erg spannend!!! Wie weet voel je het wel heel goed en blijk je straks gewoon hartstikke zwanger te zijn :lol: :lol:



Saskia, fijn dat je vriend weer thuis is. Is toch een stuk gezelliger hè???

Jemig meiden wat een spaning hier! Niet normaal! Allemaal tegelijk! Het lijkt wel of iedereen overtijd gaat deze maand! Ik duim me dol hier! Maar wel echt superleuk!



Truusje jouw cyclus begint ook alweer op te schieten zie ik, lekker hoor! De wachtweken zijn toch leuker dan de week na je ongesteldheid, dan zit je maar te niksen… Maar idd laat je niet gek maken, da´s ook mijn motto deze maand!



Ons huis wordt over ongeveer 4 maanden opgeleverd en ik ben sinds de winter niet meer op de bouwplaats geweest. Ze weigeren mensen daar en we kunnen helaas echt niet langs het hek komen, want er zit zelfs bewaking op het terrein! Er staan ook nog eens huizen voor, dus we zien echt 0,0! Maar ja, nog 4 maanden geduld, het begint echt op te schieten nu! Ik vind het een geweldige ervaring om een huis te laten bouwen, zo leuk! Lekker alles bedenken en voor vanalles op zoek gaan. Straks ga ik even voor een bed kijken als Storm zin heeft om mee te gaan;)



Ik ga verder duimen en het huis soppen (helaasssss)

Zeg Plut, hang eens een stokske in je piesje! Want jij bent gewoon hartsikke bezwangerd! :dance:

He Mirjam!



:think: Doe ik et nou niet goed? :think:



Ik heb ook even uitgerekend wanneer ik uitgerekend zou zijn (wat klinkt dat weer stom :? ), maar ik kom op 18 maart uit.

Wij lopen toch gelijk op? :?:



Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie ( :think: klinkt ook weer stom), was 29 mei ik heb een cyclus van 42 dagen en een gemiddelde lutale lengte (wat klinkt dat duur) van 14 dagen. Als ik dat invul kom ik op 18 maart uit en de conseptiedatum 26-06-2006.



:pray: :pray: :pray: :pray:

Ik heb geen idee, ik heb dat ding op babybrabbel ingevuld… Kwam er 17 maart uit, misschien dat het nog uitmaakt hoe lang je cyclus duurt. Ach, wat is een dag??? Bij Pien vond ik mensen die 4 dagen na me uitgekend waren met de gym veeeel minder ver, terwijl ze dan in feb. bevielen en ik pas half maart omdat ik met 42 weken pas beviel. Het is maar een indicatie!

http://www.babybrabbel.org/calculator/calc.php3?PHPSESSID=24d29057455a773865183c745068f713



Dat moet hem wezen!

@mirjam wrote:

Zeg Plut, hang eens een stokske in je piesje!

:dance:




:smiley: :clap: haha…leuke uitdrukking

Haha, ik moest er ook om lachen! Kom op meiden het is tijd voor een positive test!!! (liefst meer dan één)

Hoi Hoi,



Volgens de nieuwe berekening ben ik vandaag dus 1 dag overtijd. Gisterenavond had ik wat hoofdpijn, wat ik wel vaker heb als ik ongesteld moest worden tijden de pilgebruik. Ik heb de afgelopen dagen allerlei pms-klachten (zoals buikpijn, een opgeblazen gevoel, hoofdpijn, verstopping) gehad, maar nog steeds niks te zien hier.



Mirjam, ik heb ook een test bij de apotheker gehaald. Ik heb ook gedacht om bij babybrabbel te kopen, maar toch maar niet gedaan. Ik ben liever wat meer geld kwijt aan testen die goed werken, dan goedkope testen die dagenlang een neg resultaat blijven geven.

En of ik aan de test moet? De kans dat ik zwanger ben zal iets van 5% zijn ofzo. We hebben tijdens de vruchtbare dagen 1 keer met condoom gedaan, verder alleen met de mond, haha. Lijkt me stug dat het bij mij raak is.



Laura, ik heb gelezen dat het hcg-hormoon voornamelijk 's nachts aangemaakt wordt. En 's ochtends is je urine ook wat geconcentreerder, dus bij je eerste plas kun je het beste testen.



Mirjam, Laura, ik duim voor jullie!



Truusje, wel grappig dat je in je slaap ook zo actief bezig bent met zwanger worden. Ik hoop dat je droom zal uitkomen!



Plut, het is inderdaad wel gezelliger in huis nu. Al ligt er nu wel weer wat meer rotzooi in huis. Mijn vriend is er een kei in om vuile was en lege blikjes te laten liggen.



Brechtje, wel jammer dat jullie tussendoor niet even naar de bouw kunnen kijken.



Groetjes Saskia