Juni stoppers 2006 deel 3! Jippie al 4 meiden zwanger!

He, nu doe ik die test voor uitgerekende datum op babybrabbel komt er 19 MAART uit. Echt dom. :?



Nou, mocht ik zwanger zijn, dan ga ik gewoon van de echo uit, hoever ik ben, hi hi wat een heerlijke gedachte, was et almaar zover :pray: :pray: :pray: .



Groetiesssss

Ik ineens op 19 maart of 21 maart!

Dag dames-in-spanning,



Mijn verkoudheid is nu bijna over. Ik snuffel nog wel een beetje, maar voel me helemaal niet ziek meer. Ik heb alleen mijn energie nog niet terug en dat is te merken met sporten! AndrƃĀ© niest wat af, maar lijkt verder nog niet ziek te worden. Dus misschien ontspringt die de dans.



Mijn man begint nu te zeuren dat ik moet testen, maar dat is echt onzin. Ook al zou ik zwanger zijn, dan denk ik niet dat dat al te zien is. ā€œVorige keer welā€ blijft Alex zeggen. Ja, maar daar mag je niet weer vanuit gaanā€¦ Ondertussen kan de tijd mij natuurlijk niet snel genoeg gaan.



Voor sommigen van jullie begint het nu echt erop aan te komen, zie ik. Ik ben heel benieuwd!



De meeste uitgerekende datum calculators online gaan uit van de eerste dag van je laatste menstruatie en tellen daar dan precies 40 weken bij op. Zo komt er bij mij bijvoorbeeld uit dat als het nu raak zou zijn ik uitgerekend ben op 29 maart. Dat is twee dagen na AndrƃĀ©ā€™s verjaardag. Zelf zou ik blij zijn met twee verjaardagen vlak op elkaar, met het oog op mijn ouders die altijd rond die tijd hierheen komen. Maar goed, we zullen moeten afwachten.



Ik ga zo eerst maar eens even wat calorietjes verbranden.

:mrgreen:

Nou, wij hebben inmiddels een test in huisā€¦ Weet alleen nog niet wanneer we 'm gaan doen. Pff, ben dā€™r echt niet zoā€™n held in geloof ik :roll:



Ineke, dus voor jou is het ook al spannend!!! Ben benieuwd wat je gaat doen!

Testen is cool! Als ie negatief is dan is het een stomme test en dan had je vast niet genoeg HCG, dus kun je verder duimen. Is ie positief dan mag je de komende weken glunderen en buikie aaien. Dus wat houd je tegen? :wink:



Ik test ook altijd met ochtendurine! Met gezond verstand kun je je bedenken dat dat geconcetreerder moet zijn, dus eerder positief!



Sas lastig zoƂĀ“n troepvogel in huis! Ik ben nogal van de nette en zou me geweldig irriteren, maar ja, gelukkig heb ik een pietlut gevonden, dus dat voegt wel :slight_smile:



Storm ligt lekker te kletsen in bed. 28ƂĀ° alweer en dat na een middagje! Pfoe, in het volgende huis misschien eens nadenken over zonwering voor zijn kamerā€¦



Succes met alle spanning meiden!

meiden tis echt spannend!!!



Bleh :sick: , ik moet morgen naar de tandarts 2 gaatjes vullen, en ik ben al zoƂĀ“n held bij de tandarts!!! :sick:



Kzie er als een berg tegen op :mrgreen: :mrgreen:



Nou iedereen nog su6 he!!



en we :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hoi!

Wat een spanning meiden.

Het lijkt inderdaad wel een maand dat iedereen overtijd is.



Plut, testen wanneer je er klaar voor bent.

Ik deed bij mijn boefje de test na mijn werk, zo tegen 6 uur savond, was 1 dag overtijd en een dikke vette streep. (testje van de DA)



Ruth, succes bij de tandarts morgen



Brechtje, mijn boef ligt ook nog wakker in bed terwijl hij allang had moeten slapen. Ben alleen thuis dus volgens mij is hij gewoon mama aan het pesten en mag ik steeds naar boven lopen

Heee dames!



Morgen ga ik de laatste babybrabbel test te grabbel testen. Alstie negatief is en ik nog niet ongi, tja, dan ga ik toch uit van een waarschijnlijke zwangerschap (met dikke kans op een slechte innesteling)ā€¦ Ik ben al 2 jaar steady 26-28 dagen en die 2 keer dat het niet zo was, was ik zwangerā€¦ Bij de eerste zs (miskraam) kreeg ik 3 dagen na NOD en 5 tests een bloeding: ONGI dacht ik toen, gaan feesten in het dorp, en die zette niet door. Ik was bij de HA voor iets anders, en die vroeg of ik zwanger kon zijn omdat het medicijn wat ik bijna kreeg daar niet goed voor was: uuuhhh nou het is zo weinig bloedā€¦ testen: positief! Een week na NOD: miskraam.



Bij Pien op zaterdag lichte bloeding (NOD) toen wist ik al genoeg: zwanger. Miskraam of niet, zwanger was ik. Een week later getest: heeeel licht positief.



Dat zijn de enige keren geweest dat ik boven de 28 dagen ben uitgegaanā€¦ En me ook suf testte direct! Blijkbaar hoeft het niet bij iedereen meteen raak te scoren op de test.



Maar toch voel ik nu ook wel dat ik ook gewoon ongi kan worden, maar kom dan gewoon morgen, want dit gef*ck BLEH!

We maken elkaar ook wel gek he? En internet op de werkplek, een klokl boven mijn beeldschermen, en een leegloop qua werkdruk door het zomerreces helpen ook niet meeā€¦ In het weekend kan ik het negeren!

@mirjam wrote:

We maken elkaar ook wel gek he? En internet op de werkplek, een klokl boven mijn beeldschermen, en een leegloop qua werkdruk door het zomerreces helpen ook niet meeā€¦ In het weekend kan ik het negeren!




:lol:

misschien wat meer over andere dingen kletsen ipv testen en nodā€™s :?:



morgen weer lekker zwemmen met de kleine man, heb er zin in.

tis een moeilijk avond geweest voor hem want ben al tig keer boven geweest. Pas sinds een half uur is het stil boven. Zal ook wel de warmte zijn.



Ik heb het wel redelijk druk op mijn werk, daar zal ik straks heel blij mee zijn als wij gaan klussen 8) heb ik tenminste wat afleiding

Dat is echt zo Boef! Ik heb nu teveel tijd, alhoewel onze kleine meid me ook al avonden aan een stuk bezig houd! Ze slaap ook nog maar een half uur net als die van jou. En ik wil al zo lang haar nieuwe tafel en stoeltje schilderenā€¦ :roll: :roll: Maar ik heb nu weer een slagje kunnen slaan.



Tja, en ik kan eigenlijk niet veel bedenken, behalve dat ik sinds een uur flink aan de reeskak ben. Mochten jullie behoefte hebben aan deze info, bij deze. :wink: :wink:

@mirjam wrote:

Tja, en ik kan eigenlijk niet veel bedenken, behalve dat ik sinds een uur flink aan de reeskak ben. Mochten jullie behoefte hebben aan deze info, bij deze. :wink: :wink:




tja, alles beter dan nodā€™s :lol: :lol: :lol:

succes op de wc dan maar.



ik ga mijn bedje opzoeken, nog even boekje lezen en dan hopelijk weer eens een goede nacht pakken. Vannacht was ook weer hopeloos, 2 keer wakker geworden en dan smorgens wakker worden terwijl je nog wil slapenā€¦



weltrusten

:mrgreen:

O wie kan mij helpen, nu wordt ik toch echt nieuwschierig hoor!!!



Ik verlies nu bruin slijmerig bloed, heel klein beetje maar.

Wat zal dat betekenen???



Kheb dat nog nooit van mƂĀ“n leven gehad alleen na de bevalling toen het ergste vloeien over was en je dan van dat bruinige bloed krijgt.



Kweet echt niet wat ik er van moet denken, wie heeft dit nog meer gehad of wie weet er wat over???

Tja laura/ ruthā€¦ Ik heb dat alleen maar gehad bij allebei de zsā€™en! Toen waren het innestelingsbloedingen. JEEEMIG ga jij nog testen of niet??? Volgens mij ontzettend zwanger als je mij vraagt.



Hier weeeer een negatieve test. Tja, ik testte de vorige keer ook pas erg laat posi. Gaat mijn man nu roepen dat ik vaker langere cylcussen heb. JA DAAAAG ik zal zeker mijn eigen cyclus niet kennen? En hij wel??? Ik ben altijd bv. op zaterdag ongi en dan op donderdag, dinsdag etc. Heeel soms dus exact 28 dagen, dus precies 4 weken.



Maar goed, ik word vooral gek van het wachten, kom maar met die ongi, maakt me niet uit. We willen nog verbouwen in het voorjaar dus eigenlijk is het nog beter ook. Maar dan moet ie wel komen!!!



NU heb ik de deal met mijn man dat ik gewoon elke dag ga testen. Als me dat rustiger maakt, dan heb ik iets om naar uit te kijken. Of laat die duvel maar komen dus.



MAN MAN, laura! OHHHHHH Kom maar op als ik het niet ben, dan jullie gewoon allemaal! Kan ik lekker meeleven, ik heb er nu al zin in. Echoā€™s, spugen, bloedingen, hahaha, daarna dikke buiken, plopjes, dikkkkk!

Oh, Mirjam, wat wordt je daar onzeker van zeg!!! :frowning:

Maar als je bij je andere zwangerschap pas laat positief testen, wie weet heb je dat nu ook? :think:

Anders laat je je toch testen bij de dokter, een bloedtest ofzo?

Oh, wat is wachten toch erg he!!!

Nou ik hoop het toch echt voor je!! :inlove:



:oops: Ik zal het toch wel snel weten want morgenvroeg ga ik de test doen!! :oops:



Ik wou hem niet vandaag doen, want stel dat ie dan positief is, dan denk ik er later altijd aan terug van nou die dag deed ik de test en toen was er dit, en dit gebeurd die dag, en omdat ik naar de tandarts moet wil ik daar niet altijd aan herinnerd worden!!! :eh: Ha Ha Ha, Wat een gedachte he!!!

Je zult mij wel voor gek verklaren, maar ja dan nog een dag wachten moet dan toch kunnen he! :smiley:



Ik zal vreselijk voor ons duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Goedemorgen,



Nog steeds geen rode duivels te bekennen hier. Ik zit dan inmiddels op dag 30 of 32 van mijn cyclus, dus op zich valt dat nog wel mee. Ik ben vandaag een beetje gasserig (:oops:) en mā€™n hoofdpijn van gisterenavond is nog steeds aanwezig, zijn toch wel kleine tekenen dat het eraan gaat komen.



Ineke, fijn dat Andre de verkoudheid-dans lijkt te ontspringen.

En ik kan me voorstellen dat maart wel een goede maand voor je is, je ouders kunnen niet elke maand komen. Hoe vaak spreken jullie trouwens met elkaar af?



Brechtje, ik heb het geluk dat hij een eigen kamertje heeft voor zā€™n pc en muziekspullen, dus de meeste zooi ligt dan gesloten achter een deur. De rest van het huis probeer ik toch wel netjes te houden en spreek hem daar dan ook wel vaak op aan :lol:



Sophia, ik heb dat ā€˜plannenā€™ ook wel een beetje hoor. Zo zou ik het erg leuk vinden om in september of oktober zwanger te worden, dan kan ik een leuk opa/oma cadeau onder de kerstboom leggen als verrassing.



Mirjam, erg spannend hoor! Je gaat nu dus elke dag testen? Zou je niet ook bij de huisarts kunnen testen? Of werkt dat hetzelfde als thuis?



Leentje, moet je elke dag om 05.45 eruit? Ben je dan 's middags alweer thuis of maak jij lange dagen vanwege reizen?



Laura, ik heb tijdens mijn cyclus een paar keer bruinig slijm gehad, dit heeft volgens mij te maken met het stoppen met de pil, althans bij mij dan. Ook heb ik wel eens van innestelingsbloed gehoord, maar dat is meestal rond 6 a 8 dagen na de bevruchting. Spannend hoor! Is het de hele tijd of was het eenmalig?



Groetjes Saskia

Dat van die innestelingsbloeding is niet waar hoor! Tenminste, misschien zijn latere bloedingen van een andere oorzaak (de verloskundige noemt het wel zo) maar ik heb met 6 weken en 8 weken 5 dagen bruin bloed verloren. Met 12 weken nog wat rozig bloed! Zolang het geen heftige rode bloeding met krampen is, noemen ze het innestelingsbloeding, en anders een miskraamā€¦



Maar Sas, jij houdt ons ook in spanning zeg! Is 32 normaal bij jou?



De huisarts doet dezelfde test als die bij de drogist ligt, helaas. En die zegt waarschijnlijk ook: geduld, wachten. Ook bij bloedingen doen ze niks, pas na 16 weken ofzo nemen ze het serieuzerā€¦ Stom hƃĀØ?



maar goed, ff weer een ander onderwerp: Die zieken maar daar in Amerika! Raar idee dat je zo ver weg zit! Hopelijk doet jou test het wel snelā€¦