Juni stoppers 2006 deel 3! Jippie al 4 meiden zwanger!

even over de vraag of het eenmalig is, het is gisteravond begonnen, en heb het nu nog, het is echt maar een klein beetje.

e

Kmoet nu trouwens naar de tandarts, zucht zucht, bleh,bleh!!!

Duim maar voor me.

Kzal Ruth gauw naar de oppas brengen.

en we gaan gewoon door met :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoi Hoi,

Mirjam, dit is mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil, ik weet dus niet wat normaal is bij mij. Ik hoor wel eens vaker dat het 40 a 50 dagen kan duren, dus ik ben benieuwd. Ik hoop niet dat ik zo lang hoef te wachten, want ik ben het eerlijk gezegd nu ook al beu, maarja ik kan niks ander doen.

Ik zit soms ook heel erg te twijfelen of ik niet een test moet pakken. Mijn gezond verstand zegt dat ik toch een negatieve uitslag zal krijgen, aangezien we nog niet echt geklust hebben. We hebben tijdens de vruchtbare dagen wat aangeklungeld met condooms, wat dus niet echt werkte. Hij was bijna een keer eraf gefloept en mijn vriend voelde niks, dus hebben we hem maar aan de kant gelegd. Toen zijn we met standje 69 (hihi) verder gegaan. Het lijkt me dus erg stug dat er een spermacel naar binnen is gezwommen…

Over dat innestelen, ik bedoelde echt het innestelen van de vrucht in de baarmoederwand. De eicel doet er namelijk 6 a 8 dagen over om vanuit de eileider naar de baarmoeder te reizen. Later kun je inderdaad ook nog wat bloed verliezen, als het vruchtje zich verder graaft in de baarmoederwand of als de baarmoeder gaat uitzetten. Ik heb al vaker gelezen dat het erg normaal is om wat bloedverlies te hebben, maar als het bij mij zover is, zal ik denk ik ook wel onzeker zijn hoor.

Laura, heel veel succes bij de tandarts. Ik zou eigenlijk ook een keertje moeten, gewoon voor de jaarlijkse controle. Ik had de afspraak af moeten bellen in maart, maar nog niet teruggebeld voor een nieuwe :?

Groetjes Saskia

Dat dacht ik toen dus ook: bij 6 weken kan het toch geen innesteling meer zijn? Maar het vruchtje kan zich dieper blijven graven ofzoiets, dat is niet direct rustig ofzo? Nou ja, het feit dat ik nu niet bloed maakt dat ik denk dat ik niet zwanger ben, wat natuurlijk ook nergens op slaat…

Zover ben ik nog steeds niet ongi en wel misselijk en moe. Maar ja, ik had wel diarree gisteren: buikgriepje?

Sas: nee, het lijkt me stug dat die zwemmers naar binnen zijn gezwommen… hahaha of via de maag? Of ga ik nu te ver? hahahaha

:dance: Ha, Ha, wat een goeie, misschien is het wel zo goed zaad dat het er via de maag in kan komen!!! :dance:

Kben naar de tandarts geweest, kheb mijn hele rechterwang doof!!! :sick:

De verdoving deed goed zeer, maar ja we hebben het gelukkig gehad, ik hoop dat morgen een mooiere dag wordt, bijvoorbeeld een positieve test!!! :inlove: :inlove:

Nou ja, we blijven gewoon duimen en :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

hoi

Hee Sophia, is het echt ongi, of maar een klein beetje ‘smetten’ ???Want, tja, ik dacht bij mijn eerste zwangerschapp ook dat ik ongi werd, flink de kroeg ingedoken: was het na 2 dagen weer over… Innesteling dus!

Nou dames, ik nog steeds niet ongi… wel moe en misselijk! Maar ja, ik kan ook gewoon een buikgriep hebben…

Hè bah Sophia, wat jammer nou. Natuurlijk was je even flink teleurgesteld. Gelukkig geldt voor iedereen: nieuwe ronde nieuwe kansen. En er komt een dag dat de duivels wegblijven en die dag komt voor ons allemaal steeds dichterbij, moet je maar denken.

Laura, blij dat je tandartsbezoek er weer opzit. Ik ben er ook niet kapot van. En ik hoop dat je morgen een mooie positieve test mag vasthouden.

Mirjam, wat een frustratie met die testen. Toen ik stopte met de pil in maart duurde mijn eerste cyclus 42 dagen. Twee weken lang dus gedacht dat ik misschien wel zwanger was en een hele berg negatieve testen in de vuilnisbak kunnen gooien…Ik hoop voor je dat je gauw positief test of anders in hemelsnaam maar ongesteld wordt, want die onzekerheid is niks.

Saskia, ik denk inderdaad dat de kans klein is dat je zwanger bent en dat dit gewoon een typische eerste cyclus na stoppen met pil is (langer dan normaal). Maar goed, wie ben ik, en je weet maar nooit…Enig idee wanneer je eventueel zou willen testen?

Ik kwam er gisteren achter dat ik destijds op 15 juli (2003) positief testte met André. Een teken? Zaterdag (de 15de) is het 4 dagen voor mijn NOD en zou mijn test eventueel al positief kunnen zijn. Ik denk dat ik dat maar ga proberen, dan… Nog een paar dagen!

Boefje, je hebt gelijk, we moeten het maar eens over andere dingen gaan hebben. Zo heb ik gisteren met veel moeite en grof geweld de spijlen aan één kant van André’s bedje verwijderd. Hij zat steeds met armen en benen vast en kon dan niet meer los, dus tijd voor een kleine aanpassing. Hij wordt ook al een grote jongen natuurlijk.

Gistermiddag eerst proefgedraaid met het middagslaapje. Hij vond het wat vreemd, maar begreep wel meteen dat het de bedoeling was om in bed te blijven. Uiteindelijk ingeslapen en ik een vreugdedans om zijn bed gemaakt.

's Avonds duurde het wel vrij lang voordat hij sliep, toch wel even wennen voor hem, en om 4 uur 's nachts viel hij eruit (weeeeehhh) maar toen ik hem weer teruglegde viel hij gelijk weer in slaap. Ben benieuwd hoe het straks met het middagslaapje gaat.

Zelf ben ik wel gebroken, want je ligt toch de hele nacht te denken, gaat dat wel goed boven. Elke keer als hij zich omdraaide (kan ik horen via de babyfoon) zat ik rechtop om te luisteren of hij er niet uitkukelde. Nou goed, ik ga zo eerst maar eens lekker met hem zwemmen, daar wordt hij altijd lekker moe van.

Kan ik “fijn” aan mijn huishouden als hij ligt te slapen. Tot later!

Hey girls, jemig wat een spanning nog steeds! Pfff… Hopen dat we de eerste zwangere in ons midden hebben!

Ineke vreemd hoor dat ie nu zonder spijltjes ligt, idd ff een eng idee!

Ik heb echt hard gewerkt en moest daarna nog vanalles doen. Vannacht enorm slecht geslapen, dus ik ga ff uitrusten voorzover dat lukt, want Storm ligt weer te geiten in bed, ook al is hij super moe!

:mrgreen:

Nou… hier een negatieve test hoor… Tja, ik had er ook niet zo heel erg op gerekend, maar ik heb hetzelfde als jij Mirjam, laat dan die :evil: :evil: ook maar gewoon komen!

Sphia, jammer dat het deze ronde niets is geworden, nu gauw door voor de volgnde hè???

Laura, jij succes met je test morgen… En Mirjam, jij natuurlijk ook!!!

Verder heb ik weinig gezelligs te vertellen… heb de hele dag gewerkt en er was niets aan :lol: :lol: :lol:

Hoi

Aaaah meissie! Net ff niet goed gelezen, maar wat jammer joh! Ga idd ff lekker iets leuks doen om jezelf ff bij elkaar te rapen. Jammer hoor! Dikke kus voor jou!!!

He Sophia, dat is echt niet koel! Nou ja, een korte cyclus heeft ook zijn voordelen…

Hier nog steeds geen ongi, dus morgen ga ik gewoon weer testen! Die deal heb ik met manlief om me niet gek te maken, want ik heb in geen 2 jaar meer een cyclus van boven de 28 dagen gehad… Ik kan echt de klok erop gelijk zetten!!! Bijna op het uur… Of ik ben mezelf enorm aan het foppen en dat de duvel daarom in zijn holletje blijft zitten, offe Knoest 2 komt eraan. Allebei oke, maar dan wel morgen please!

:pray:

Mirjam ik zal voor je duimen!!!

Hoop dat je morgen positief test.

Succes!!!

Fijn Marie! Maarre wie ben je heb ik iets gemist en moet ik ook voor jou duimen???

Ik duim trouwens gewoon integraal voor iedereen, ook voor iedereen buiten dit forum, das wel zo makkelijk en als het werkt dat meteen ook goed! hahahaha

Sorry Mirjam,

Ben een tijdje niet op t forum geweest na de geboorte van mijn 1e en nu we weer voor de 2e bezig zijn, merk ik dat t wel fijn is die herkenning van veel dingen. Of gewoon lekker van je afschrijven wat je dwarszit.

Ik zat dus een beetje rond te lezen en zag dat je al 2 dagen overtijd bent.

Dus ik dacht ik laat haar even weten dat ik mee duim.

Vandaar dat ik hier even “inbreek”.

He, Mirjam!!! :smiley:

:inlove: We doen het gewoon zo: We testen morgen gewoon allebei positief!!! :inlove:

oh, ik ben zo benieuwd!!! et duurt gelukkig niet lang meer, hopelijk slaap ik gauw des te eerder is et morgen, ha , ha, ik lijk wel een klein kind!!! :mrgreen:

Over kleine kinderen gesproken, ik zal die van mij naar bed doen, ze heeft net flesje gehad en ligt nog lekker te spelen in de box. :dance:

Groetiessssss

En zoals altijd :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: we

Meiden volgens mij ben ik

ZWANGER!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

ik zie een heel, heeeeel vaag stipje!!!

Maar dan ben je ook zwanger toch?

Kga voor de zekerheid vanmiddag nog even naar de dokter ook een test doen, maar ik weet et haast wel zeker!!

O, wat ben ik blij!!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Gefeliciteerd!!!

Laura, volgens mij is een vaag stipje ook een stipje, dus ben je gewoon hartstikke zwanger… proficiat hoor meis!! De 1e zwangere is alweer in ons midden… :-*