:mrgreen:
:: oh, meiden wat ben ik blij!!! ::
En nu jullie he!! Kmoet natuurlijk niet alleen blijven. :thumbup:
Jullie horen het trouwens nog wel hoe de test is bij de dokter.
Groetiessssssss
Kzal voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
WOUW WOUW WOUW WOUW!!!
ECHT SUPER! Vaag is echt ook zwanger!!!
SUPEr gefeliciteerd, en de dokter vangt alleen maar knaken voor die test doen: het is dezelfde als die je zelf doet hoor! Ik zou niet gaan, maar lekker direct de verloskundige bellen!!!
EN ik… Weer negatief, maar ja, ook nog steeds niet in de verte verte ongi… Gek word ik ervan, alsof elke test schreeuwt: MUTS waarom test je elke dag? Geduld, er komt vanzelf iets… Of bloed of een streepje, maar elke dag testen is DOM!
Toch test ik morgen gewoon weer, en zaterag, en zondag… Bij Pien was het toen op maandag pas raak.
Mirjam, jammer dat jouw test nog steeds negatief blijft, terwijl je ook geen ongi hebt. Hier ook nog stees geen :evil: :evil: , maar ik probeer me niet teveel in mijn hoofd te halen, mijn cyclus is nou eenmaal erg onregelmatig, en aangezien dit de eerste keer weer is zonder pil, wil ik er niet al teveel van verwachten… :roll:
He, Mirjam
Ik doe die test toch bij de dokter hoor, dan heb ik echt zekerheid. Nu blijft er toch iets in het achterhoofd zitten van, het was wel heel vaag.
En echt spannend voor jou zeg, ik hoop et echt voor je, je kunt misschien ook wel een late eisprong gehad hebben? Ik had hem ook pas met vier weken.
Nou ik zal voor je duimen hoor!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
En je hoort nog wel
Nou, Laura. Dat zou wel onwijs gaaf zijn hè. Zo snel al. En een klein beetje zwanger bestaat niet, dus volgens mij ben je ook hartstikke zwanger.
Hè Mirjam, vervelend die onzekerheid. Ik duim voor je dta t goed komt. Geen bloed geeft toch wel wat hoop, toch?
Nou, hier verder eigenlijk weinig te melden. Ik ben er trouwens deze maand veel minder mee bezig dan de eerste maand. Toen was ik bijna de laatste 2 weken alleen maar zenuwachtig. Nu rommelt het wel maar denk ik…ach, dat had ik vorige maand ook, en toen was t ook niets.
Laura, echt geloof me, een supervaag streepje is echt zwanger!!! Gaat de dokter de test ook doen dan? Die van ons zegt gewoon: nee je bent zwanger, en in de bijsluiter staat het volgens mij ook vermeld: vaaaag is ook zwanger! Genieten meid!
Maar als het je gerust stelt: gaaannn! Ik ben benieuwd.
Als ik een late eisprong heb gehad, dan ben ik niet zwanger. We hebben maar 3x sex gehad rond de ovulatie. Maar ik voel mijn ovulatie sinds de bevalling (daarvoor niet!) en die had ik op 26 juni, precies 2 weken voor mijn NOD maandag. Die dag hebben we geklust, dus het kan wel… Ik ken mijn lijf echt door en door wat dat betreft, en dit heb ik maar 2 keer eerder gehad en toen was ik zwanger… Maar ja, hoe misselijk ik ook ben, en hoe dik mijn vermoeden ook is, zolang die test niet posi wordt kan ik mezelf ook nog foppen… Ik heb geduld. Voel wel ongi krampen nu! Dus het zou er ook aan kunnen komen!!! Ik ga eens ff toileteren…
WOUW zwanger, dat is zoooo leuk! Ik ben al de hele ochtend heppie dat er iemand bevrucht is hier!
Nou die ingeving om naar de plum te gaan was een goeie: bruinig slijm… Nu is het snel duidelijk!!! JoepiedePoepie!!! Of het zet door en ik ben lekker ongi (met wel een lange cyclus voor mijn doen want wanneer ben ik dan vruchtbaar??? Moeten we een week lang maar aan het werk over 2 weken hahahaha ) of het kan nog een innesteling zijn zoals bij de Knoest en preKnoest. Ik hou jullie op de hoogte! :lol: :lol:
Maar er is actie!
Hoi Hoi,
Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, zijn de rode duivels eindelijk aangebroken! En ik moet zeggen, nog best wel onverwachts hoor. Ik heb tot nu toe geen klachen, maar dat kan altijd nog komen. Ik denk wel dat het heftig gaat worden, want er zit nu al gelijk ook rood bloed blij, terwijl ik meestal eerst een dag lichte bruine afscheiding had.
Als ik gewoon mijn startdag van maandag (en die 2 dagen bruine afscheiding niet meetel) dan heeft mijn eerste cyclus dus 31 dagen geduurd.
Mijn banner heb ik aangepast, alleen staat het bloempje op de verkeerde dag. Ik denk dat dit te maken heeft met dat mijn vorige banner vandaag 3 dagen overtijd was. Nu staat het bloempje dus op dag 3, maar onderaan staat wel gewoon dat mijn nieuwe cyclus nog 31 dagen duurt. Volgens mij wat dit bij Leentje ook zo en heeft dit vanzelf hersteld?
Mirjam, als de zwemmer via de maag op de goede plek terecht komen, dan zijn het wel erg slimme zwemmers, haha.
En jij houdt het wel spannend he? Ik duim voor je!
Sophia, jammer hoor, maar inderdaad: Op naar de volgende ronde!
Ineke, ik had gisteren nog even nagedacht over je vraag, maar ik was pas van plan te testen als ik 2 weken overtijd was. Is nu niet meer nodig gelukkig, want ik ben eindelijk ongesteld.
Leentje, wel balen van dat reizen, maar een vaste baan is inderdaad ook wel belangrijk. Reis je met de auto of met het openbaar vervoer?
Ruth, ik zag je banner staan toen ik hier kwam, maar ben nu ook bijgelezen. Gefeliciteerd zeg! Ze zeggen dat een lichte stip een stip is, dus gewoon positief. Misschien de digitale van ClearBlue proberen, die geeft alleen een + of - aan, dat is wat minder verwarrend. Nogmaals, gefeliciteerd, ik ben echt ontzettend blij voor je! De eerste zwangere in ons groepje
Plut, hoeveel dagen ben je eigenlijk overtijd? Ook voor jou duim ik mee!
Zometeen moet ik gaan werken, maar ik probeer vanavond vanuit werk toch even hier te kijken. Het is allemaal zo spannend!
Groetjes Saskia
hallo,
Laura, van harte met de zwangerschap. De eerste hier, toch nog bij iemand meteen raak.
Mirjam, jammer van de neg. test. En nu maar hopen dat of de ongi snel inzet of dat je toch wel zwanger bent.
Plut, jij ook nog steeds overtijd…spannend
Saskia, jammer van de :twisted:, of eigenlijk niet want je wist toch wel dat je niet zwanger bent en nu heb je tenminste een indicatie van je cyclus.
Hier gaat het prima, beetje druk maar dan vliegen de dagen tenminste weer om. Vanavond lekker uiteten met een vriendinnetje, ik ga op de fiets naar de stad, kan ik lekker nog wat drinken ook!! Nu kan het nog…
Ik ben trouwens in de vruchtbare dagen aangekomen maar er word hier niet geklusd. (een rustig weekend dus hier
)
Dus voor mij geen spanning aan het eind van de maand maar wel hopen op een mooie cyclus.
Ga mijn mannetje uit bed vissen want die wil eruit
doegie
boefje
Wat een fantastisch nieuws Laura, van harte gefeliciteerd. Ben echt heel blij voor je. Ik wacht natuurlijk nog wel op de leuke details: hoe voelde het om de stip te zien verschijnen, hoe reageerde je man, hoe voel je je nu?
Saskia, een cyclus van 31 dagen is prachtig hoor. Je zal zien dat de volgende nog iets korter is. En nu weet je waar je aan toe bent. Qua klussen is het nu misschien verstandig om het wat ruimer te nemen (tenzij je ovultietesten gaat gebruiken). Ik heb er ook een week voor uitgetrokken, voor de zekerheid. Ik ben wel benieuwd trouwens wat mijn cyclus deze maand zal zijn, als ik niet zwanger ben.
Mirjam, jij maakt het steeds spannender. Nou kan je nog allebei de kanten op! Nou, we horen het wel.
Boefje, jij hebt denk ik de meest relaxte maand, qua zwangerschaps kriebels dan. Ik wens je heel veel plezier vanavond, geniet er maar lekker van.
Truusje, je weet wat ze zeggen hè? Hoe minder je er mee bezig bent, hoe groter de kans dat het raak is. En als ik zo om me heen kijk, dan is het ook wel vaak waar. Dus als jij nou lekker relaxed blijft, dan ga ik flink voor je duimen, afgesproken?
Plut, ik wens je sterkte. Het is echt heel naar om geen enkel idee te hebben wanneer je nou ongesteld gaat worden, of niet. Zo weet je ook niet wanneer je eventueel zou kunnen testen. Ik hoop dat het wachten gauw voorbij is voor je.
Weinig nieuws hier, ik ga zo aan de sport. Greetz.
Nou dames! Hier nog steeds niet meer dan een heeeel weinig bruinsige afscheiding… DAMN wat was ik vergeten hoe killing dit is! En het was de andere 2 keren dus ook zo. De keren dat ik ongi werd niet… Toen werd ikg ewoon ongi… MAN MAN MAN :wall: :wall: :wall:
Maar goed, morgen weet ik het echt…Als het niet doorzet dan weet ik het zeker. en andersom ook. Mogen de volgdende pogingen menselijker wezen…
En laura??? vertel? wat zei je man? de dokter? TELLL
Oh, wat is het hier spannend!
Ik ben weer terug van vakantie en ook hier zijn de :evil: :evil: :evil: er…
Ik had eigenlijk verwacht dat de eerste menstruatie na het stoppen met de pil langer zou duren, heb nu een cyclus van 25 dagen gehad.
Is een korte cyclus beter? In ieder geval heb ik niet in spanning hoeven ziten, had verwacht pas as vrijdag ongesteld te worden, was dus dindsdag al.
Voor iedereen die nog wel in spanning zit, ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jullie.
En voor de rest: op naar de volgende ronde!!
Sandra
oja, en Laura en Ruth: GEFELICITEERD!!!
:mrgreen:
Hoi Hoi,
Ik ben dan wel ongesteld geworden, het is nog niet echt veel hoor. Ik denk dat het nog wat op gang moet komen. Begin van de middag was het vooral bruin en rood en wat slijmerig, de rest van de middag en avond alleen wat bij het afvegen, al merk ik wel dat het nu wat meer wordt. Hopelijk is mijn banner morgen weer hersteld, ik zou het toch wel fijn vinden als deze gewoon goed mijn cyclus aangeeft.
Boefje, komende maand wordt er hier ook nog niet geklust hoor, maar het is altijd fijn om te weten of je cyclus gewoon werkt. Dit is jouw eerste cyclus na het stoppen van de pil toch? En hoe was je cyclus toen je stopte bij je eerste boefje?
Ineke, als we gaan klussen dan hou ik inderdaad zowel de groene periode van 28 dagen aan als van 31 dagen. Je weet het nooit, heb ik nu altijd een cyclus van 31 dagen of was dit alleen de eerste maand vanwege het stoppen met de pil.
Wanneer ga jij testen, dit weekend toch?
Mirjam, morgen ga je een test doen? Ik duim voor je!
Sandra, een korte cyclus is niet echt beter, maar wel handiger. Je kan dan namelijk sneller met de volgende ronde beginnen als het niet raak is. Was dit je eerste cyclus?
Leentje, ik ben het niet echt die wil afwachten, maar mijn vriend. Hij wilde eigenlijk wachten tot eind dit jaar vanwege de verhuizing en ik wilde er wel gelijk voor gaan. Vandaar dat we een compromis hebben afgesproken en we na 2 maanden de condooms opzij leggen. Van het weekend ga ik even stilletjes informeren of hij dat nog steeds wilt of dat het hem niet meer uitmaakt, aangezien de condooms geen groot succes zijn bij ons.
Groetjes Saskia
:dance: Hallo Iedereen!! :dance:
:: Ik ben zo onweis blij he?! ::
Dat is zo´n mooi gevoel als je die test in handen hebt en je ziet dan een vaag stipje!! :inlove:
Kben vanmiddag bij de dokter geweest, maar die assistente zei dat ik de test gewoon als positief kon bevatten want het reageert alleen op HCG hormoon en dat heb je dus niet als je niet zwanger bent. He, wat logisch toch. :doh:
Mijn man moest er toch nog wel even aan wennen, hij had niet gedacht dat het al zo snel zou gaan, maar hij is natuurlijk ook blij.
Ik vind het wel een wonder hoor, beide zwangerschappen direkt raak…
Wat hebben wij dan een mazzel, je hoort zo vaak anders.
Natuurlijk blijf ik duimen voor iedereen, en ik hoop dat er gauw iemand bij zit die ook zwanger is.
Ik was vandaag heel erg moe vandaar mijn late reactie, kheb maar even een dagje geluierd en het op me laten inwerken. :silenced:
Misschien dat ik morgen de verloskundige bel, kweet nog niet of ik daar nou mee moet wachten of direkt moet bellen. Kzal wel zien.
::
En Mirjam, ik denk dat je nu toch echt zwanger bent hoor!!! Ik had die donkere afscheiding toch ook?? En je had het zelfs bij je eerste zwangerschappen, dan moet het toch wel haast raak zijn. Misschien gaat het nu wel net als bij mij, een dag na die afscheiding een :: positieve :**: test!!!
Ik hoop et echt voor je!!!
Nou iedereen succes en we :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Trouwens iedereen nog Hartelijk bedankt voor alle meeleven en felicitaties!!! Wordt ik gewoon verlegen van…
Hoi Hoi,
Nou, hier lijkt de stop er wel uitgetrokken te zijn. Gisterenavond laat is dan toch goed doorgebroken en ook gewoon rood bloed. Als dit de eerste dag was, wat zullen de komende dagen wel niet worden. Tot nu toe is het wel heviger als met mijn pilbloedingen. Wel even afkloppen, met de buikpijn valt het reuze mee, alleen wat rommelingen, en ik heb ook nog geen hoofdpijn.
Laura, jij ben inderdaad een van de gelukkigen die gewoon al zwanger raakt als ze naar haar man kijkt, haha. Erg leuk voor jullie dat het al gelijk raak is. De verloskundige hoef je volgens mij nog niet direct te bellen, want je ga toch pas met 10 a 12 weken voor het eerst langs? Ik zou gewoon even het weekend gebruiken om aan het idee te wennen, dan kun je volgende week alsnog bellen.
Mirjam, heb je vandaag weer een test gedaan?
Groetjes Saskia