Nee die test heb ik in de verpakking gelaten. Er is bloed, dus er is actie! Dan hoeven we niet te testen. Volgens mij is het een ongi, er is nu ook vers rood bloed bij! Mooi, dan ben ik uit die onzekerheid. Het zou leuk zijn geweest, maar deze periode is ook wel erg bijzonder, zo samen een geheimpje delen! En we hebben echt geeeen haast! Dus.
Toch ga ik eencyclus van max 28 dagen aanhouden en die nu niet ophogen ineens. Ik ben al jaren 26-28 dagen en dan nu ff een uitschieter. Ik heb er ooit een interessante docu over gezien: de bevruchting is zo moeilijk niet, maar daarna moet de bevructhe cel uit een schil barsten om te kunnen innestelen: dat schijnt echt het moeilijkste en trickiest te zijn. Dus ach, waarschijnlijk heeft er wel wat gerommeld in mijn buikie, volgende maand weer een kans om 6 te gooien (en lekker op vakantie een wijntje te drinken: ook niet verkeerd).
Hoi!
Nou, mijn man heeft mij zo gek gekregen om alvast te testen, maar het het was hartstikke negatief hoor. Ik denk dat het dan ook geen zin heeft om morgen weer te testen, ik wacht nu wel gewoon mijn NOD af.
Voel me niet super, ben al de hele week streng met eten en sport anderhalf uur per dag, maar er gaat geen grammetje af. André wil nu 's middags niet meer slapen met als gevolg dat hij de hele middag ondeugend is en begint te gillen als ik er iets van zeg. Gaat echt door merg en been… En mijn verkoudheid is nu weer erger geworden, ben de hele dag moe en misselijk erbij, blehhhhhhh…
Genoeg gezeurd, het is weer vrijdag, mijn mannetje is straks weer lekker twee dagen vrij en ik denk dat we naar Pirates of the Caribbean gaan. Het vooruitzicht om “mijn” Johnny Depp weer op groot scherm te zien maakt me toch wel heel blij We hebben een weekje gewacht zodat het hopelijk niet al te druk zal zijn (parkeerplaats puilde echt uit vorig weekend) dan kan André ook lekker mee.
Mirjam, jammer dat je ongi bent geworden, maar wel fijn dat je niet al te lang in spanning hebt hoeven zitten.
Ik ga een boterham smeren voor André.
he meiden!
Laura: Wat fantastisch dat je zwanger bent!! gefeliciteerd!
Geniet ervan, wat zal dat een heerlijk gevoel zijn!
Truusje: Ik zal voor je duimen de komende maand weer! Net zoals Ineke zegt lukt het vaak beter als je er niet teveel mee bezig bent, maar dat valt vaak niet mee.
Sassie: Jammer zeg dat je ook ongi bent geworden! Volgende ronde beter!
Boefje: Heb je lekker gegeten met je vriendin?
Sandra: Ik heb de eerste ronde na de pil ook een cyclus gehad van 25 dagen… verder niet veel last gehad en de mate van ongi zijn was bij mij hetzelfde dan toen ik aan de pil was.
Saskis: 't Zou mooi zijn als jou vriend der ook voor wil gaan! Condooms zijn echt een drama, bij ons ook :? Zonder is ook veel lekkerder.
Mirjam: Jammer zeg!! Hoop zo dat het de volgende keer lukt. Maar dit geheim is idd errug leuk! Het lijkt me ook geweldig dat je eerst alleen samen weet dat je zwanger bent. En om het aan anderen te vertellen. Zwijmel zwijmel…
Sophia: Alvast succes met klussen volgende week! Dat is ook onze klusweek! Wij zijn alvast begonnen hahahaha
Ineke: Geweldige film Pirates of the Caribbean!! Fijne avond toegewenst!
Ik duim weer voor iedereen de komende maand en we hopen dat dan nummer 2, 3, 4 enz enz ook zwanger mogen worden!!
Hier verder geen nieuws, druk gehad afgelopen week. We gaan vanavond op “poppeslok” van een collega, alvast even genieten van zo’n kleintje!
Hoi Hoi,
Op zich wel raar dat een gewone ongesteldheid zo anders kan zijn als een pilbloeding. Ik heb geen hoofdpijn, geen stemmingswisselingen, geen drang naar zoetigheid en m’n buikpijn valt ook wel mee. Tot nu toe valt het me dus allemaal wel enorm mee, al ben ik dan wel heftiger ongesteld. Maarja, hopen dat het dan ook wat korter duurt als normaal. Meestal was ik vanaf het begin van de bruine afscheiding tot er weer niks meer was, toch wel 6 a 7 dagen verder.
Mirjam, op zich wel jammer dat het deze ronde niks is geworden, maar je hebt nu wel zekerheid. Kun je weer energie opbouwen voor de volgende ronde!
Sophia, het is voor mij al een grote geruststelling dat ik een normale cyclus heb. Je hoort wel eens dat het ook 50 dagen kan duren of soms nog langer. Die 31 dagen van mij vallen gewoon in het gemiddelde van 21 a 35 dagen. Nu inderdaad afwachten wat de volgende gaat geven, of die ook zo zal zijn.
Ineke, zou het een griepje zijn? Of misschien toch zwanger, dan kun je toch ook dat soort klachten hebben? Ik zou inderdaad ook je NOD afwachten en mochten de rode duivels niet komen, dan gewoon weer een test doen.
Laat me weten hoe de film was, ik zit te twijfelen of ik hem in de bios ga zien of gewoon wacht tot de dvd uit is.
Famke, ik ben de enige hier die blij was om de rode duivels te zien, is voor mij een teken dat het gewoon allemaal werkt
Vandaag nog even een klein gesprekje gehad met m’n vriend, om te vragen hoe hij nu tegenover kids staat. Ik had met hem afgesproken dat we vanaf augustus er voor zouden gaan en dat ik hem dan in de tussentijd wat met rust liet over mijn babykriebels. Hij zei dat we eventueel ook deze maand als de condooms opzij konden gooien, alleen wou hij niet echt actief klussen. Dus gewoon wanneer hij zin heeft en niet extra tijdens de vruchtbare dagen. Even afwachten dus.
Iedereen een fijn weekend!
Groetjes Saskia
zo zeg, wat is het rustig hier
iedereen is of ongi, of aan het klussen of aan het wachten
Laura, hoe gaat het ermee, voel je je een beetje zwanger?
Hier is de rust weer toegeslagen. Vandaag een rustige dag gehad, alleen wat boodschapjes gedaan en verder lekker in de tuin met de kleine.
Vrijdag drukke werkdag, daarna zwemmen en hup door naar een verjaardag. Die dag vloog dus ook zo weer om
Donderdagavond lekker bij een bruincafe gegeten (kipsate) en biertje erbij. Daarna rondje winkelen en toen lekker een terrasje op, biertje erbij. Nog maar even van genieten dat dat nu nog kan.
Ineke, voel je je al wat beter? Nog naar de film geweest, enne Johnny Depp op groot scherm is altijd lekker!! Ik wil die film ook zeker nog in de bios gaan zien.
Sassie, ik was voor mijn zwangerschap zonder pil vrij regelmatig, altijd op zaterdag de krampen en op zondag de bloedingen. Hopelijk nu dus weer zo, want als het goed ik moet ik weer in het weekend ongi worden.
we wachten dus hopelijk nog 14 dagen af. Voel nog geen eisprong, hopelijk merk ik er morgen iets van.
Meestal voelde ik wel iets en heb meer last van afscheiding die dag.
sandra, leuke vakantie gehad?
Wauw Laura, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid!!! Echt cool! Weer in de eerste ronde, wat een geluk! Echt heel gaaf! Geniet er lekker van!
Ik heb meteen de volgende dag de VK gebeld vorige keer en dat vonden ze erg prettig. Zo konden we meteen een afspraak maken en toen ik met 6 weken een bloeding kreeg heb ik ook met ze kunnen overleggen, dus nu al bellen met de VK lijkt mij een prima plan!
Mirjam hoe is het nu bij jou? Echt ongesteld? Je ticker zegt nog iets anders dus stiekem duim ik nog lekker even door!
Sas mijn eerste pilloze ongesteldheid viel ook enorm mee, in de maanden daarna is het iets heftiger geworden, maar ik moet zeggen dat ik er weinig last van heb! Terwijl ik voor de pil nogal de neiging had om tegen de vlakte te gaan in die eerste dagen. Echt zwaar irritant was dat, moest ik echt naar huis omdat ik ongesteld was! Maar ja, ik ben daarmee een keer bijna van een stenen trap afgedukeld, dus het was niet zo slim om dan door te rennen. Nu gelukkig wat krampjes enzo maar niet wat het geweest is!
Ineke jammer hoor van je negatieve test! Knap maar snel op en wie weet over een paar daagjes nog testen…
Boefje, lekker aan het genieten! Neem het er maar van, nu kan het nog!
Hier super druk, maar bijna vakantie. Ik werk enorm veel op dit moment om alles voor elkaar te krijgen. Dat geeft veel onrust. Telkens oppas nodig en ik moet ook nog eens bijna elke avond weg, waardoor ik Storm bijna niet naar bed kan brengen. Maar vanaaf lekker thuis! Heerlijk! Maar ja, nu is mn man de deur weer uit, dus gezellig kan ik het niet noemen, hoewel ik nu wel lekker kon bijlezen hier…
Meiden geniet van het mooie weer en van alle pijntjes, krampjes en kriebeltjes, op naar de volgende zwangerschap (Mirjam?)!
kweenie hoe die ticker verandert… Hoe moet dan dan?? Want ongi ben ik hoor, helaas… Maar PROOST Brechtje
gelukt :roll:
Jammer Mirjam, ik had stiekem nog een beetje hoop! Wel wazig zo´n cyclus in ene! Maar ja, weer zekerheid, hoewel je liever andere ´zekerheid´had gehad. Anywayz, op naar de volgende ronde en gefeliciteerd met je ticker
@boefje wrote:
Ik ben trouwens in de vruchtbare dagen aangekomen maar er word hier niet geklusd. (een rustig weekend dus hier![]()
![]()
)
Dus voor mij geen spanning aan het eind van de maand maar wel hopen op een mooie cyclus.
euh, soms ben je niet te houden he :oops: :oops: :oops:
Hallo Iedereen,
Wat een spanning allemaal en wat een :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: .
Ik hoop dat het voor jullie ook allemaal nog snel mag gaan, kzou niet graag alleen blijven!!!
Ik denk dat ik volgende week de verloskundige ga bellen, en dan een afspraak maak in week 33 dan is mijn man ook vrij en kan hij mee, hoeft hij geen vrij te vragen en dus ook geen uitleg te geven!
Ik denk dat er een groeiecho gemaakt moet worden, want met de vorige zwangerschap moest dat ook mijn cyclus was voor mijn eerste zwangerschap best onregelmatig en of dat nu ook is weet ik niet want ik ben nog maar 1 keer ongesteld geweest van de nuvaring, dus ik ben er gewoon van uitgegaan dat ik dezelfde cyclus heb als met Ruth. :think:
Het is ook nog steeds ons geheimpje, niemand echt niemand (behalve jullie natuurlijk) weet nog dat ik zwanger ben.
Ons plan is om het met ongeveer 10 tot 12 weken het tegen onze ouders te vertellen en rond 15 weken aan iedereen, er kan nog van alles misgaan he!!
Verder voel ik mij nog heel moe… En vaak misselijk :sick: , gelukkig nog niet overgeven, maar die pijnlijke borsten blijven nog steeds uit!!
De avond voor ik die test deed voelde ik ook een schimmel infectie opkomen, toen wist ik eigenlijk wel zeker dat ik zwanger was want dat had ik 4 keer met de zwangerschap van Ruth gehad en verder nog nooit!!
Dus heb ik een kuurtje van de dokter gehad en het gaat nu eindelijk wat beter, maar wat heb ik een jeuk gehad zeg!!! :wall:
Klinkt misschien stom maar mijn buik is echt al wel wat dikker, terwijl ik juist nog een kilo afgevallen ben!!!
Verder ben ik ook nog bang voor de reacties van de mensen.
Toen we het vertelden dat ik zwanger was van Ruth reageerde iedereen enthousiast, het was de eerste dus logisch.
Maar nu ben ik weer zwanger en dat terwijl er maar drie maanden tussen zitten, dus zullen de reacties nu wel niet zo leuk zijn, dan vinden ze het veels te vroeg enzo. Dat gebeurde precies zo met een kennis van mij, zei was ook zwanger toen haar zoon 3 maanden oud was.
Nou ja, ik ga er maar niet teveel over nadenken, kdenk maar zo, als wij maar gelukkig zijn, daar draait et om!!!
Nou ik zal voor iedereen :: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: ::
En succes he!!!
Hoi Hoi,
Het valt me allemaal wel mee. Donderdag en vrijdag wel heftig ongesteld geweest, maar gisteren en vandaag is het al een stuk minder. Geen buikpijn of hoofdpijn gehad. Echt stukken beter als met de pil. Nu afwachten of dit elke maand (niet teveel maanden natuurlijk!) gaat zijn.
Ruth, ik zou me niet teveel zorgen maken om die reacties hoor. Het is jullie keuze geweest, dat moet iedereen maar accepteren. En er zullen wel een aantal mensen zeggen dat het snel is, maar als jullie dat nu juist leuk vinden.
Groetjes Saskia
:mrgreen:
Hallo allemaal,
Het kan zijn dat ik nog niet helemaal wakker ben (errug gezellig kaart avondje gehad gisteravond) maar ben jij zwanger Boefje? Of begrijp ik je berichtje helemaal verkeerd? Zou wel geweldig zijn, ik ben dol op verrassingen. Dan is het net alsof je kleintje zelf bedacht heeft, ik wil jou wel graag als mama.
Laura, begin jij nu al aan de zwangerschaps hormonen-onzekerheid? Haha. Kijk, het is natuurlijk leuker om positieve reacties van je omgeving te krijgen, maar uiteindelijk ben je toch zwanger geworden omdat jij en je man graag nog een kindje willen, en niet om zoveel mogelijk leuke reacties te krijgen? Gezinsplanning is zo persoonlijk, dat gaat verder niemand iets aan. Dus lekker laten kletsen, mensen hebben altijd wat te zeuren hoor! Je zal trouwens zien dat het allemaal reuze mee zal vallen, zodra jij met een overgelukkige lach bekend maakt dat er een nieuw wonder in je groeit, denk ik niet dat iemand nog iets anders kan doen dan blij voor je zijn. (en wat ze achter je rug zeggen, hun probleem)
Saskia, fijn hè als je ongi niet zoveel lichamelijke ongemakken meebrengt. Overigens zijn wij gisteren naar Pirates geweest en hij was echt fantastisch. Ik wist van te voren wel dat ik hem erg leuk zou gaan vinden, maar hij was nog tien keer beter dan ik gedacht had. Dus als je van de eerste film genoten hebt, zou ik deze zeker in de bios gaan kijken, want de special effects zijn grandioos. Zou me niet verbazen als we nog wel een keertje gaan in de komende weken.
André was trouwens poeslief. Ik had zijn booster meegenomen waarin ik hem vast kan klikken en hij heeft zich de hele film lang muisstil gehouden. Crackertjes gegeten, appelsap gedronken, boekje gelezen, af en toe naar de film gekeken, hij vermaakte zich opperbest. Doen we volgende keer weer zo!
Na lang aandringen van mijn buuf (die zo mogelijk nog benieuwder is dan ik) toch nog een test gedaan en die was weer negatief. Ben wel de hele dag door bij vlagen misselijk en dat is heel vreemd voor mij. Maar dat zal dan wel ergens anders van komen. Verkoudheid begint eindelijk iets af te nemen.
Geniet van de zondag!
Hmm, ik denk nu toch dat je bedoelde dat je toch geklust hebt Boefje. Dat klopt ook beter met de data, hihi…Ik zei, al nog niet helemaal wakker… maar euhh… dan wordt het lekker dus toch spannend aan het eind van de maand! Ik duim…
Gaaf Boefje toch maar vast begonnen, ik duim met je mee!
Leuk Ineke naar de film! Hebben wij al tijden niet meer gedaan! Wel lekker dat de kleine mee kan, werd het niet te laat voor hem?
Ik hoop dat wij idd nu ook weer snel bij de klusdagen aankomen, kun je weer echt ermee bezig zijn, geduld…
Hoi Brechtje,
Inderdaad een uitkomst dat André in principe overal mee naar toe kan. Al van kleinsaf aan ging hij lekker mee als we boodschappen moesten doen of uit eten gingen. We hebben geen oppas, dus uitgaan doen we verder niet, maar de bioscoop nog wel af en toe. We waren trouwens 's ochtends gegaan gisteren, dus hij was lekker wakker!
De “saaie” wachtweken zijn nu gelukkig bijna voorbij voor je, kan je weer aan de klus!
Hoi
Hallooo dames, ben weer terug!
Laura, gefeliciteerd!!! De eerste zwangere onder ons!! Veel succes de komende tijd, geniet ervan!
Nou, ik ben dus vandaag ongi geworden! Tis net alsof m’n lijf heeft gedacht: gun haar nu maar een weekje rust… terug van vakantie en welja… Maar echt erg vind ik het nog niet. Al zou het wel fijn zijn als ik een van de komende maanden zwanger raak. Het klinkt misschien heel raar en ook wel een beetje egoistisch, maar ik zou liever niet in de zomervakantie willen bevallen. Dan is het zo warm voor zo’n hummeltje en voor jezelf met zo’n dikke buik enzo. :oops: :oops: In onze familie- en kennissenkring zijn er ontzettend veel mensen in april jarig. Allemaal verwekt in de zomervakantie. Dat kan dan natuurlijk weer wel :dance: :dance:
In ieder geval, onze vakantie was echt heeeeeeeeerlijk!! Heb lekker gerelaxed en elke dag ook wel wat leuks gedaan. En met Teun ging het echt super, met de tent kamperen. Ben wel blij dat ik van tevoren heb geoefend, want hij ging nu meteen slapen! Voor de nieuwsgierigen onder ons: op het showforum kun je foto’s vinden, bij de oktoberbeebs 2005 (heet geloof ik: staan, lopen; baby’s van de oktobermama’s)
Jammer voor allen waar de :twisted: :twisted: zijn gekomen. Maar denk maar zo: lekker flesje rose opentrekken met hubbie en gewoon voor de volgende ronde gaan! (dat doen we hier in ieder geval!!)
Ik kan helaas geen lijstje bijwerken, kan niet in het eerste berichtje komen. Als Steffie weer terug is, komt dat ook weer goed!
Ik zal zometeen m’n banner even aanpassen. Hoe ging dat ook alweer?
Nou, slaap en klus lekker en tot morgen!
Groetjes Annemarie