Hoi Hoi,
Mijn rode duivels zijn alweer bijna vertrokken, ik heb alleen nog een inlegkruisje nodig. Ik had eerlijk gezegd rekening gehouden met een volle week van rode duivels met hoofdpijn en buikpijn, dus het is allemaal goed meegevallen.
Over 14 dagen is ongeveer mijn eisprong, dus tegen die tijd even kijken of de condooms al aan de kant gaan of dat we nog even een cyclus wachten.
Leentje, veel plezier tijdens je klusdagen.
Ineke, misschien dat we komend weekend naar de bioscoop gaan. Wij gaan meestal naar Antwerpen, dat is echt een giga-bios, maar daar draait ie nog niet. Donderdags komt er altijd een nieuwe filmagenda uit, dus hopelijk staat ie er dan wel tussen.
En echt ideaal dat Andre meekan, was de film niet te eng voor hem?
mama van Teun, dat lijkt mij ook niks met een dikke buik in de zomer of de kleine net geboren. Maarja, helaas kun je dat niet echt plannen. Mij lijkt augustus wel een ideale maand om zwanger te raken, dan ben je in mei uitgerekend. Alleen zou dat al over 2 maanden zijn, ik weet niet of dat wel gaat lukken
Groetjes Saskia
@sassie1980 wrote:
mama van Teun, dat lijkt mij ook niks met een dikke buik in de zomer of de kleine net geboren. Maarja, helaas kun je dat niet echt plannen. Mij lijkt augustus wel een ideale maand om zwanger te raken, dan ben je in mei uitgerekend. Alleen zou dat al over 2 maanden zijn, ik weet niet of dat wel gaat lukken
Dat is nog maar een maand hoor!!! Het is nu echt juli! Mij lijkt het ook perfect, ik roep het al jaaaaren, maar ja, plannen kun je het niet. Ik was bij Pien misselijk in de zomer, dat is echt echt niks....
Ja ik was ook misselijk in de zomer! Oei wat heb ik een obers de zenuwen bezorgd! Elke keer kreeg ik mn eten en dan hoefde ik al niet meer, de geur was genoeg! Stonden ze om me heen te vragen of het eten niet lekker was! Nee, ik ben zwanger!!!
Sophia ik kijk altijd op babybrabbel.nl voor mn vruchtbare dagen. Bij het kopje interactief kun je het zo uitrekenen!
Mama van teun lekker dat de vakantie zo goed is gegaan! Fijn hoor! Toch altijd een beetje spannend hoe het allemaal gaat verlopen!
Pffff wat een hitte, wel een mooie zomer tot nu toe! Voor mn gevoel hebben we dit jaar al meer mooie dagen gehad dan vorig jaar! Misschien zometeen nog even naar het strand, want binnen is het echt niet lekker hier! Nog 1 week werken en ik heb vakantie. Lekker hoor, weer even alles tot rust brengen hier, de afgelopen weken zijn nogal rommelig geweest dus ik zie er erg naar uit!
zo, heb toch last van de eisprong gehad, tenminste ik ga er vanuit dat het de eisprong was. Tis natuurlijk ook weer de eerste sinds de zwangerschap dus daar zal het wel mee te maken hebben. Maar nu gewoon al anderhalve dag last van mijn onderbuik.
klusjes in huis zijn af, ik ga zol lekker een boekje lezen buiten
sas, fijn dat de :twisted: weer over zijn.
annemarie, fijn dat de vakantie leuk was, ga zo de foto’s bekijken
annemarie, heb de foto’s gevonden, erg leuk, lekker zoontje heb je :inlove: !
Laura ik zou me trouwens niet druk maken om de mening van anderen! Heb ik vorige keer ook gedaan en heb me voorgenomen daar niet meer aan te beginnen. Als zij het te druk, te snel of whatever vinden dan is dat mooi voor ze, want zij zijn niet zwanger! Jij vind het leuk en jij gaat ervoor, is ook leuk want jij bent zwanger! Mensen moeten niet oordelen over anderen, je maakt een bewuste keuze en jij bent er blij mee, niks meer en niks minder. Dus stop met nadenken en start het genieten (hoera lekker misselijk!).
Mirjam, deze maand tel ik al als maand 1, dus augustus is maand 2 dan. Ik moet eigenlijk zeggen dat het nog 2 cyclussen duurt
helemaal met brechtje eens, maar toch een kleine kanttekening/ opmerking/ verbazing…
AUW AUW AUW
Mijn mocht echt nog niet in de buurt komen 3 maanden na de bevalling! hahahaha
:lol:
Nou ja, rond die periode begonnen we weer lichtaan sex te denken, ik vond het zooooo raar!
Ik weet eigenlijk niet meer na hoeveel tijd wij weer sex hebben gehad, maar idd, volgens mij ook pas na een paar maandjes, maar ja dat was meer het idee dan het gevoel volgens mij…
Ik weet nog dat ik in mei dacht: hmmm het zou wel weer moeten, het is nu 2 maanden, maar NO WAY! Het zat enorm tussen mijn oren… En hechtigen enzo… D’r wasteveel gebeurd daar… hahaha Ik denk ik juni weer enigszins mondjesmaat minimaal liever niet penetreren zeg maar!
Ik ben nog steeds misselijk…blegh…het is niet heel erg en het gaat ook steeds vanzelf weer over, maar het komt ook steeds weer terug. Ik geloof ook niet meer dat het van mijn verkoudheid komt, want die is nu zo goed als weg. Ik kan me alleen niet voorstellen dat ik NU al misselijk van een zwangerschap zou kunnen zijn. Bij André begon het pas in week 7/8. Ik heb het de hele dag door, de ene keer meer 's avonds, de andere keer meer overdag. Wel vervelend, als ik nu nog zou weten dat het voor een goed doel was… Nou ja, ik hoef nog maar twee dagen te wachten. Die kom ik nog wel door
Welkom terug Annemarie! Het lijkt mij ook niet ideaal op op je zwangerst de zomer in te gaan. Hier begint het in april/mei warm te worden, dus uitgerekend zijn in maart is perfect. Ik vond het ook leuk om een dikke buik met Kerst te hebben, die foto’s blijven toch lang bewaard.
Saskia, fijn dat je er weer bijna vanaf bent. Ben benieuwd of jullie al gaan klussen straks, spannend hoor!
Over de film, ik kan me voorstellen dat sommige kinderen hem best eng vinden en hij was ook zeker enger dan de eerste film, maar André boeit dat allemaal niet. Onweer, harde geluiden, water, hoogte, het doet hem allemaal niets. Ik heb het idee dat hij nog niet betrokken genoeg is bij een volwassen film om bang te kunnen worden. Dat zal wel anders zijn als hij straks wat ouder is.
En euh…over intiem zijn na de bevalling…Ik kan me niet meer herinneren hoe lang ik moest wachten van de dokter na mijn keizersnede, maar we hebben het vier dagen volgehouden… Wij waren dan ook nog errug verliefd, we waren toen net twee jaar samen & getrouwd en zeker nadat André geboren was voelden wij ons heel erg verbonden met elkaar. Moet wel zeggen dat we het heeel voorzichtig deden, vooral toen ik nog nietjes in mijn buik had. En wel met condooms…ik mocht tijdens de borstvoeding niet aan de pil en we wilden niet dat ik gelijk weer zwanger zou worden.
Ik ga eens kijken wie van jullie ook deze week haar NOD heeft. Ik ben toch niet de enige?
:mrgreen:
Ineke, het lijkt er toch echt op dat je zwanger bent hoor, hopelijk gauw een positieve test.
Nou Ineke ik hoop dat jij ook zwanger bent!!!
Ik voel me nu zo alleen!
Vier dagen na de bevalling is best wel vlot maar wel begrijpelijk, als ik toen niet zo beurs van onderen was en geen hechtingen had, hadden wij het ook wel eerder gedaan. Wij hebben het de eerste keer met 8 weken gedaan, kmoet wel zeggen dat het wel een tweede ontmaagding was zeg Ha, ha!!!
Nou zijn we allebei misselijk, hopelijk ook voor het zelfde doel!!!
Ga je morgen ook al testen dan? Ik ben wel benieuwd hoor!
Nou ik zal voor iedereen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik hoopte op goed nieuws, maar Ineke zal vast nog niet wakker zijn… Spannend!
Wat leuk dat jullie meeleven…
Ik durf nog niet te testen hoor. Ik wacht nu echt tot morgen. Eerst maar eens zien of ik vandaag ook nog misselijk ben. Mijn buik voelt ook anders. Ik heb geen kramp (en dat is raar als ik morgen ongesteld zou moeten worden) of steken, hij voelt niet dikker aan, maar anders…kwetsbaar…beter kan ik het niet uitleggen. Ik voel het vooral als ik voorover buig.
De weegschaal zegt trouwens dat ik wel ongesteld ga worden, want hoe gezond ik ook eet en hoeveel ik ook sport, ik kom alleen maar aan. En ik durf het zelf eigenlijk ook niet echt te geloven. Morgen uitkomst?
Hoi Hoi,
Nou, voor mij komt er weer even een saaie periode aan, even wachten tot de vruchtbare dagen. En dan nog even afwachten of mijn vriend deze maand de condooms opzij wilt gooien, haha.
Hebben jullie dat trouwens ook, ik heb het idee dat het mannelijk volk mij ineens wat aantrekkelijker vind. Alsof het oerinstinct naar boven komt en dat ze ruiken dat ik geslachtsrijp ben :lol:
Ik moet ook wel zeggen dat ik de laatste tijd (sinds het stoppen met de pil) wel wat anders ben, ik voel me vrijer/losser en betrap mezelf er ook op dat ik sneller flirterig ben.
Ineke, het klinkt allemaal erg dubbel. Je bent misselijk, dus dat kan op een zwangerschap duiden. De weegschaal is wat gestegen, dat gebeurd meestal als je ongesteld gaat worden vanwege het vocht vasthouden. Erg spannend allemaal! Ik kan me voorstellen dat je nog niet durft te testen, paar dagen terug was het nog negatief. Ik zou gewoon je NOD afwachten en dan testen. Beter een dagje teveel wachten dat het zeker positief is, als te vroeg en weer een negatieve test krijgen.
Iedereen nog veel sterkte met deze warmte!
Groetjes Saskia
Spannend hoor Ineke, ik duim me dol voor jou!
Sas ook spannend voor jou! Zou leuk zijn als jullie ook de condooms opzij gaan gooien! Maar ja, het mannetje moet er natuurlijk ook heppie mee zijn!
Ik ben al jaren niet meer aan de pil, maar ik voelde me ook heel anders toen ik daarmee stopte. Aan die rommel ga ik dus ook echt niet meer beginnen de komende tijd!
Lekker naar het strand geweest. Storm is helemaal dol op de zee! Zo leuk! Hij kreeg een fikse slok water naar binnen, maar hij bleef lachen. Na een uur weer naar huis gegaan, de zon staat goed scherp en ik wil niet dat hij verbrand!
Hoi!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: voor Ineke!!!
en met dat afvallen, dat wil ook echt niet met dit weer!! Iedereen heeft daar last van volgens mij! Laten we hopen dat het ergens anders van komt bij jou!!
Wij zitten midden in onze klusweek!! Errug leuk, maar wel een beetje plakkerig met dit weer We zijn al druk aan het dagdromen hoe het zal zijn met een kleintje in m’n buik! Het kriebelt enorm! Mijn schoonzusje heeft 20 april een klein mannetje gekregen, de tweede. Een pop is het!
Sassie: Die twee weekjes tot de klusdagen zijn zomaar weer om joh!! Dan kunnen jullie er ook weer tegenaan, zonder condooms zou natuurlijk perfect zijn!
Brechtje: Heerlijk zeg met dit weer naar zee! Wonen jullie vlakbij? Wij hebben zo’n afgegraven zandvlakte met water in de buurt, is ook lekker om te zwemmen maar 't water is vaak wel erg koud. Nou is dat niet zo erg met dit zomerse weer.
Sophia: Merk jij zelf wanneer je de eisprong hebt?? Ik heb dat namelijk nog nooit gevoeld… is nu wel jammer natuurlijk. Om de dag, dan moet’t toch zeker een keertje goedkomen hopen we dan maar. Die twee weekjes voor de NOD is idd erg spannend!
Succes met klussen allemaal en Ineke ik zal morgen voor je :thumbup: