Daar ben ik weer. Druk met de gewone dingen en aan schrijven even niet toe gekomen. Wat heb ik gemist?
Plut, wat naar nou dat je niet lekker bent. Dat duurt nu inderdaad wel erg lang! Ik snap dat zo’n onregelmatige cyclus erg onzeker is. Ik vind het wel knap dat je er zo relaxed mee omgaat. Tsja, wat moet je anders hè? Eens in de zoveel weken testen lijkt me handig. Het is dan wel een extra verrassing als het ineens raak is! En dan hoef je inderdaad minder lang te wachten tot je je kindje in je armen mag houden Ik duim voor je.
Boefje, wat een leuk nieuws van je vriendin. Ik hoop dat jullie veel plezier hebben samen. Wat leuk dat ze eindelijk je mooie mannetje kan zien!
Brechtje, spannend weer hoor. En je hebt gelijk, het is ook heel bijzonder. Eigenlijk vanaf het moment dat je samen besluit ervoor te gaan leef je toch anders. Ik vind die spanning ook best leuk, maar het is wel beter om nuchter te blijven en niet teveel te snel te verwachten. Ik voel me echt beter deze maand omdat ik nu minder gebrand ben op zwanger worden. Ik wil het heel graag, maar het hoeft nu niet per sé in recordtijd meer. Ik denk maar zo, zodra dit babietje er zelf zin in heeft gaat het wel in mijn buik zitten. Voorlopig droom ik lekker verder van blauwe sokjes of roze jurkjes…zucht…en het is nog allemaal in het vooruitzicht…
Ook voor jou ga ik weer duimen, Famke. Plakkerig klussen is inderdaad ook heel gezellig
Leentje, veel plezier! Geniet er lekker van.
Truusje, best slim van je om nog even te wachten met testen. Wel knap! Ik duim voor je en hoop dat er gauw een mooi bericht van je komt.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb vier keer getest deze maand (schaam). Ik haal ze ook niet meer in huis, voordat mijn NOD gekomen en gegaan is. Ik geef dat geld toch liever uit aan speelgoed of kleertjes Het is hier nog steeds heet. Ik doe er alleen weinig mee, dat is jammer. Ik ben toch voornamelijk bezig met het huishouden en sporten de hele dag. Ik probeer wel elke middag met André te gaan zwemmen. Voor buiten zitten is het echt te heet (ook teveel muggen). Tsja, en ik heb geen fiets meer, anders zouden we nog eens een tochtje kunnen maken. Niet dat het hier zo fietsvriendelijk is, er zijn bijvoorbeeld geen fietspaden. Dat is dan toch wel eng met zo’n hummeltje.
Ik ga weer verder. Dames, veel succes allemaal en veel plezier vandaag.
Ineke waar ga je dan zwemmen? Wel cool elke dag!
Ik heb lekker op het fietsje gezeten en ff goed gewinkeld met de kleine Storm. Tandpasta en een nieuwe tandenborstel voor hem. Super leuke zwembroek bij Hans Textiel voor 2 euro!!! Haha, nou dan krijgt hij er gewoon 2 voor op vakantie! Wel lekker even al die dingetjes kopen. Maar nu moet ik maar gauw aan de slag, huis weer opruimen en lekker koken!
Lekker hè Brechtje? Even eruit. Ik vind trouwens dat je een hartstikke leuke naam voor je mannetje hebt uitgezocht! Twee zwembroeken is een uitkomst op vakantie, André heeft er ook meer dan één.
Wij zwemmen trouwens in de “community pool”. Dat is het zwembad dat bij onze woonwijk hoort. Hier in Amerika hebben veel woonwijken te maken met een Home Owners Association, een vereniging die het woongenot moet bevorderen en ervoor moet zorgen dat de regels nageleefd worden. Zij houden in de gaten dat je tuin er netjes bijligt, dat je je huis (van buiten) goed onderhoudt, dat de straten en stoep in goede staat zijn, etc. Aan deze instantie ben je verplicht vier keer per jaar te betalen en daarvoor terug mag je dan gebruik maken van de tennisbanen en het zwembad.
Over het algemeen irriteer ik me vaak aan de HOA, de bedragen liggen hoog en ze hebben altijd wat te zeuren, maar het zwembad is wel een fijne bijkomstigheid. Het is hier een kwartier lopen vandaan.
Wow dat is apart! Op zich een leuk initiatief, zo hou je het wel samen netjes, maar ik snap wel dat het irritant kan zijn! Maar ja, het zwembad is wel heerlijk! Echt cool dat je daar lekker heen kunt!
Gister was mn innesteldag en ik had spontaan weer allemaal krampjes en dingetjes in mn buik! Leuk! En nu maar duimen!!!
Ok…ik heel stoer van de week zeggen dat ik nog niet ga testen …wat denk je… :shifty: Ik heb getest. Nou…hij gaf niks aan. ( balen) Ben dus ook nog niet ongesteld… Er rommelt wel van alles in mn buik…misschien een langere cyclus dan ik dacht ofzo.
He Truusje, wat jammer van de test.
Vaag he, dat je ongi dan wel uitblijft
We lijken allemaal wel een langere cyclus te hebben de maand.
Steken we elkaar aan ofzo?? :lol:
Hey Truusje, jammer hoor! Lastig hè, als je niet ongi wordt en ook geen test hebt?
Ineke, lekker hoor, dat je gebruik kunt maken van zo’n ‘wijkzembad’. Die HOA klinkt een beetje hetzelfde als onze Vereniging Van Eigenaren bij ons in de flat! Soms vind ik het ook wel irritant, maar het kan er wel voor zorgen dat een buurt niet verslonst… Onze flat was vroeger een huurflat en toen was er veel criminaliteit, de galerijen waren smerig, echt niemand wilde er meer wonen. Toen hebben ze besloten de hele boel aan te pakken en de flats te gaan verkopen en nu staat het bekend als 1 van de beste flats in de omgeving… Er wordt iedere dag schoongemaakt, er is een soort parkje voor gemaakt met een mooie vijver en speelgelegenheid voor de kids… 't Is er nu echt super wonen!!
Brechtje… .zou het???
Wij hebben echt een drama-nacht achter de rug. Matthijs was ziek geworden en moest steeds overgeven… 't Was zo sneu, op het laatst had ie niet eens meer wat om over te geven. Dus wij bleven aandraven met schone lakentjes, handdoeken, drinken etc etc. Ben nu echt gesloopt, want ik ben zelf ook nog steeds niet beter. Jonathan heeft Matthijs nu even mee naar buiten genomen zodat ik even tijd voor mezelf heb. Ik heb het echt even nodig om weer bij te komen…
Plut, beterschap met je zoontje.
Vind het altijd zo zielig als ze ziek zijn.
Truusje wat jammer meid! Maar ja, de duimen blijven iig draaien! Wie weet heb je nog niet genoeg hormonen aangemaakt! Ik hoop het voor je!
Plut nogmaals beterschap daar! Jeetje, dat valt niet mee, met zn tweeen ziek!
Ik duik stiekem even mn bedje in. Veeeeel te laat gemaakt de afgelopen dagen en daar kan ik erg slecht tegen. Straks dus even bijslapen en dan vanmiddag nog lekker iets leuks doen met Storm.
Najaaa…Ben ik gewoon een paar uur nadat ik heb getest, ongi geworden…
Zonde van de test. Doe ik ook niet meer. ( denk ik)
jammer truusje, cyclus van 31 dagen nu? Was dat vorige maand ook zo?
Op naar de volgende ronde dan maar weer.
Aaaaah Truusje, wat jammer meid! Ook al zo´n rare lange cyclus! Wat enorm jammer dat je niet zwanger bent. Hopelijk heb je volgende maand meer geluk!
Hoi
Spannend Brechtje, geniet maar lekker van alles wat je voelt, voorpret is ook belangrijk hè?
Truusje, als je overtijd bent mag je testen! Dan moet je wel een echte bikkel zijn als je dan nog kunt wachten (tenzij je natuurlijk een erg onregelmatige cyclus hebt). Wat jammer voor je dat het niet positief was. Ik had goede hoop! Misschien wel fijn dat je direct ongesteld werd, dan heb je in elk geval een (redelijk) mooie cyclus. Volgende maand meer geluk, meid!
Plut, wat naar dat jullie nu allebei in de lappenmand zitten. Zo zielig als ze blijven overgeven, je kunt zo weinig voor ze doen. En het is altijd 's nachts hè? Ik hoop dat hij zich nu beter voelt. Ben je zelf ook een beetje bijgekomen? Beterschap voor julie allebei.
Sophia, baadt het niet dan schaadt het niet! Klussen is altijd leuk…
Ik hoop dat je symptomen hintjes van je lichaam zijn dat er iets moois gaande is. Het zullen wel weer twee lange weken voor je worden, maar ik duim voor je mee.
Hier is mijn NOD nog mijlenver weg, zelfs de klusperiode duurt nog een volle week, maar ik ben nu veel minder gehaast dan vorige maand. Ik vind het nu gewoon vooral leuk om te fantaseren dat ik ergens dit jaar zwanger zal worden. Wanneer precies is niet zo belangrijk meer.
Ik vind het ook heel spannend om met jullie mee te leven! Zijn jullie ook zo benieuwd of Debke zwanger is? Nog drie dagen wachten…
Sophia, ik heb heerlijk een tuk gedaan! Soms heb ik dat echt even nodig. Storm was ook heel moe, dus we zijn pas ´s avonds weggegaan. Even naar mn ouders toe en daarna nog even naar de speeltuin.
Spannend hoor, jij ook allerlei krampjes enzo! Zullen we samen zwanger zijn? Zo leuk om over na te denken! Ik duim voor je!
Ja! Debke! Spannend hoor! Ik mis dr wel een beetje, het lijkt hier steeds rustiger te worden.
Ineke. hopelijk gaan de dagen vlot voorbij en kunnen jullie ook weer aan de klus. Ennuh je mag altijd oefenen hoor!
Eindelijk… we hebben regen hier!! Het koelt lekker af. Ik ben gek op de warmte hoor, maar niet als ik ziek ben en af en toe wat verkoeling is toch wel erg lekker!
Ik ben dus nog steeds niet helemaal beter, Matthijs gelukkig wel. Waar hij nou last van had?? Ik weet het niet, maar gelukkig is hij er weer vanaf…
Nou meiden, er wordt van alles gevoeld lees ik al wel weer, misschien hebben we alweer een zwangere in ons midden zonder dat we het weten! Ik :thumbup: mee hoor!!
truusje, dus de :evil: :evil: zijn toch gearriveerd? Jammer, maar op naar de volgende ronde dan maar!
Hoi Hoi,
Met dat benauwde weer is er nog niks terecht gekomen van klussen. Met dat regen van vanmorgen heb ik nu lekker de balkon op een kier gezet en de waaier aan, hopelijk is het dan vanavond wat aangenamer in de slaapkamer
Ik weet alleen nog niet wat de bedoeling is deze maand, ik heb er mijn vriend niet echt specifiek om gevraagd, ik wil niet teveel druk geven…
Een collega van me vertelde van de week dat hij vader gaat worden. Z’n vrouwtje is nu 8 weken zwanger. Ik ben wel beetje ‘jaloers’ hoor, ik wil ook graag zwanger worden
Groetjes Saskia
Hee meiden! Wat is het hier gezellig zeg! Ik probeer te komen, maar het is tot nu toe nog niet gelukt. Mijn kleine boef is erg veeleisend de laatste tijd, en mijn man heeft nog vakantie. We zijn dus bijna elke dag de hort op! Lekker genieten van het weer, en druk aan het verbouwen in het huis. En ondertussen ook nog klussen he? :lol:
Ik ga echt proberen om aan het lijstje te werken hoor. Stuur me jullie NOD’s maar via een PB. Dat gaat voor mij een stuk makkelijker. Ik ga echt mijn best doen!
Houden jullie het nog een beetje vol met dit weer?
Plut, beterschap voor de kleine man!
Nog één dagje en we weten het…Of ze is nog te druk met uitpakken, dat kan ook… Ik heb het natuurlijk over Debke! Hebben jullie haar ook zo gemist? Ik wel. Ook op ons afvalclubje is het erg rustig sinds ze weg is. Ik ben niet nieuwsgierig of zo, maar wil wel errug graag weten of ze zwanger is! Hihi…
Hier gaat het goed. Gisteren lekker met mijn broer gekletst. Hij belde ineens. We spreken elkaar helaas maar zeer zelden, maar het was heel gezellig. Wat grappig was, was dat ik boven een was stond te draaien toen de telefoon ging. Ik hoorde hem maar twee keer over gaan, dus ik dacht: telemarketer. Kom ik beneden, heeft mijn boefje de telefoon opgenomen en staat druk te kletsen… Erg grappig, hij had een heel verhaal, waar natuurlijk nog niets van te verstaan is.
Brechtje, wij zijn inderdaad alvast aan het oefenen geslagen
Plut, fijn dat Matthijs weer beter is, nu jij nog! Het is inderdaad zeer apart hoe die kleintjes van heel ziek ineens weer helemaal beter zijn. Misschien was het de warmte.
Saskia, ik snap dat verhaal van niet teveel druk willen geven. Ik heb ook heel diplomatiek moeten doen. Ik heb vanaf de geboorte van André heel duidelijk aangegeven dat ik graag een tweede wilde, maar dat het me niet zoveel uitmaakte wanneer. Mijn man heeft ook een dochter en stiefzoon uit zijn eerste huwelijk, dus ik mocht eigenlijk al blij zijn met één kind (was ik natuurlijk ook).
Maar goed, ik heb verder nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik er nog één wilde en het verder aan hem overgelaten. En ja hoor, ineens kwam hij over de brug, zullen we dan nu maar? Ik helemaal blij, tactiek gelukt! Haha.
Je zal zien dat hij die condooms straks niet eens overweegt. Leg ze maar lekker ver van je vrijplek vandaan, hihi. Niet “jaloers” zijn hoor, als jouw collega straks vader is geworden, dan heb jij dat nog allemaal in het verschiet. Voorpret is ook leuk!
Stephie, geniet maar lekker van het weer en je gezinnetje. Voor je het weet is de vakantie van je man alweer voorbij. Dat lijstje komt wel hoor.
Dames.
Ik lees af en toe mee, maar ben vorige maand wat ‘doorgeslagen’ en ga nu al afkicken… Komend weekend begint ons verlog en NOD is in Frankrijk dus ik kom daarna melden of ik al zwanger ben!
Mirjam