Juni stoppers 2006 deel 3! Jippie al 4 meiden zwanger!

Ineke hoe oud is André ook alweer? Wel lachen dat hij de telefoon al opneemt! Haha krijg je een onverstaanbaar verhaal voor 5 euro per minuut, thanx André! Heet hij trouwens echt André of is het bijv Andrew?

Jajajaja alle hoop is op Debke gevestigd! Ik duim!

Steph adem in, adem uit. Relax, het is vakantie! Geniet ervan!!!

Net heerlijk gewinkeld en mezelf schandalig verwend, leuk!

't is weekend!! :dance:

Vanavond gezellig met een vriendin uit eten en morgen gaan we bbq’en met schoonzus en zwager en hun twee kereltjes. Leuk!

Heb je allemaal nieuwe kleren gekocht Brechtje?? Heerlijk hè, geld uitgeven!

Geniet van je vakantie Mirjam!! Dat klust een stuk relaxter hahahaha Ik zal enorm voor je duimen!

Ik ben ook zeer benieuwd of Debke ook zwanger is… Dus morgen komt te terug? Spannend!

Leuk zeg, Ineke, dat je zoontje de telefoon opneemt! Ze kletsen zo een eind weg in hun brabbeltaaltje!

Stephie, doe maar rustig aan hoor met het lijstje. Geniet lekker van je vrije dagen. 't Is nu tenminste nog mooi weer, wie weet hoe lang dat nog gaat duren…

Is’t gelukt met klussen afgelpen nacht Sassie? :wink: Het is idd errug warm op de slaapkamer… Buiten is lekkerder, maar ja, das niet altijd haalbaar :lol: Ik snap wel een beetje dat je “jaloers” bent, ik zie ook allemaal kinderwagens en dikke buiken… gek is dat hè, anders let je er natuurlijk ook niet zo op

Plut: beterschap daar bij jou thuis!!

Ineke: Fantaseren is ook al geweldig! Vind het wel knap van je dat je gewoon denkt, hopelijk dit jaar en wanneer zien we wel… Ik moet dat knopje ook nog eventjes vinden.

Wat enorm jammer Truusje!!

Hoop dat je op de goeie dagen hebt geklust Sophia!! Lijkt me toch wel prettig dat je zelf ongeveer weet/voelt wanneer de eisprong is. Ik heb deze keer niks gemerkt. Nog geen ongi kwaaltjes, maar voel ook niks anders… Afwachten maar!

Fijn weekend iedereen!

hoi!

Hallo!

Nou, het gaat ook weer ietsjes beter met mij. Ik ben nog niet helemaal opgeknapt, maar goed genoeg om weer wat te doen. Gelukkig, want ik werd er eerlijk gezegd wel een beetje gek van! Ik kan heel slecht tegen stilzitten… :roll: :roll:

Gisteren meteen maar naar de Ikea geweest. We hebben daar een tafeltje en 2 stoeltjes gekocht zodat Matthijs daar lekker aan kan kleuren, bouwen etc… 't Moet nog wel eventjes gebeitst worden, maar da’s zo gebeurd.

Vandaag nog eventjes wezen zwemmen met Matthijs, dat was er natuurlijk nog niet van gekomen omdat ik ziek was. Hij vond het heerlijk om lekker rond te spartelen in het water :inlove:

Famke: jij hebt een gezellig weekend voor de boeg zeg! Veel plezier hoor…

Mirjam: veel plezier in La France… We horen het wel!

Stephie: Lekker genieten van je vrije tijd hoor! We ‘zien’ je wel weer als je weer wat meer tijd hebt… :-*

Ineke: Is Skype niet wat voor jullie?? Dan kun je kosteloos via internet met elkaar praten, je hebt alleen zo’n koptelefoontje nodig… 't werkt een beetje als msn, maar de geluidskwaliteit is stukken beter (geen vertraging enzo…)

Wij gaan trouwens aankomende zondag een weekje naar Tsjechië, dus dan ben ik hier zondag ofzo wel weer te vinden… (en die week is het ook weer tijd voor een testje, dus ik ben erg benieuwd…)

Oh, Sophia, ik had jouw berichtje gemist…

Ik moet zeggen dat ik aardig aan het einde van mijn latijn was. Ziek zijn en een dreumes verzorgen tegelijkertijd gaat met niet zo heel goed af moet ik zeggen… Was erg kort af en ongeduldig. :roll: Gelukkig begin ik me nu beter te voelen, alhoewel de koorts nog niet weg is.

Voor degenen die een tijdje weggaan, Ruud vraagt in de huiskamer of je het wilt melden als je langer dan drie dagen weggaat, ze gaan nl de ledenlijst opschonen…

Oh, oeps!!! Dat laatste was een geintje van Ruud…

En ik ben echt niet blond hoor :roll: :mrgreen: :mrgreen:

gezellig, zoveel berichtjes

nog 2 nachtjes en dan is mijn vriendinnetje hier. Ze is Engelse maar heeft ook jaren in Amerika (north Carolina) gewoond dus ik heb haar al zo’n 4 jaar niet meer in levende lijfe gezien dus spannend!!

Haar zoontje is nu ruim 6 jaar.

verder weinig te melden. de warme week weer overleefd, nu maar hopen op iets koeler weer.

Plut, fijn dat je je weer beter voelt.

Wij hebben ook een tafeltje en 2 stoeltjes van de Ikea voor onze boef.

Soms gaat ie daar ook zitten met een broodje :inlove: :inlove:

Fijne vakantie alvast

Stephie en Mirjam ,doe lekker rustig aan wat dit forum betreft hoor, komt vanzelf wel weer.

Joepie er komen weer een hoop NOD´s aan! Spannend!!!

Boefje prettig weekend! Geniet ervan!!!

Plut lekker dat je weer wat opknapt! Ikea is cool voor die hummels! Echt leuke spulletjes voor nop! Nu helemaal opknappen en weer genieten van je kleine!

Sophia klinkt cool, wat voor kwaaltjes en dingetjes heb je? Ik ben erg benieuwd!

Famke, bijna je NOD! Ik duim voor je!

Ik heb allemaal leuke kleren gekocht! Echt helemaal leuk! Ik voel me weer helemaal heppie drmee! Raar eigenlijk dat kleren je stemming kunnen bepalen!

Vandaag gaan we weer eens kijken voor spulletjes voor in het nieuwe huis. Voor het goede moet alles besteld zijn voordat we op vakantie gaan, want als we terug komen dan is het al september en aangzien sommige zaken nogal lange levertijden hebben is het niet slim om dan nog eens te gaan kijken. Dus vandaag lekker op pad, hopen dat we er een beetje uitkomen!

Hè, hè, ik ben eindelijk opgeknapt!! Mijn temp is weer normaal en ik voel me al een stuk energieker… Fijn, want morgen gaan we weg!

Brechtje, succes hoor met shoppen. Ik vond het shoppen voor ons huis heel leuk, maar ook wel spannend. Alles moet toch ook weer leuk bij elkaar zijn… Gelukkig is dat helemaal goedgekomen… En wat dat inderdaad toch is met nieuwe kleding :roll: :roll: Haha, is altijd een lekker gevoel hè?

Boefje, nog 1 nachtje slapen!! Leuk hoor, ik kan me goed voorstellen dat je er veel zin in hebt! Veel plezier…

Veel plezier in Tsjechie!!!

Lees maar lekker mee Mirjam en reageer alleen als je er zin in hebt. Het is inderdaad soms moeilijk om er niet teveel mee bezig te zijn als je actief op dit forum bent. Gelukkig hebben we het ook over andere dingen.

Brechtje, André is alweer twee. Ik heb gelijk even een banner voor hem gemaakt. En hij heet echt André, naar mijn vader. (en heel stiekem een beetje naar mijn jeugdidool André Agassi, maar vertel dat maar niet aan mijn man, hihi) Zijn tweede naam is Bradley, naar mijn schoonvader. Is wel grappig, want ik had nooit gedacht dat ik mijn kinderen zou vernoemen. Is vaak verwarrend als je twee mensen met dezelfde naam in de familie hebt. Maar nu ik zo ver weg woon en mijn ouders maar twee keer per jaar zie is het anders. Dus toen Alex met dit idee voor een jongensnaam kwam (dat was nog voor ik zwanger was) vond ik het ineens heel leuk.

Wat goed dat je zo geslaagd bent voor nieuwe kleren. Daar kun je inderdaad erg vrolijk van worden!

Famke, heel veel plezier dit weekend.

Sophia, spannend hoor, ik duim met je mee.

Plut, eindelijk weer beter, hoi hoi! Het had nu ook wel lang genoeg geduurd. Wat betreft Skype, wij bellen met een speciaal abonnement dat goedkoper naar specifiek Nederland belt. Ik ben voor mijn gesprekken naar Nederland nauwelijks meer kwijt dan aan andere lange afstandsgesprekken binnen de VS. In totaal zo’n 30 euro per maand, dus dat valt nog wel mee. Maar misschien ga ik het in de toekomst toch eens proberen. Bedankt voor de tip!

Boefje, nog even en je vriendinnetje is er! Ik wens je heel veel plezier. Neemt ze haar mannetje ook mee? Enneh…is het niet jouw NOD morgen? Je doet je naam eer aan, want je hebt er nog niets over gezegd…

Ik moet nu echt opschieten, want ik ga over een kwartier “yard sale-en” met mijn buuf en ik zit nog met een handdoek om mijn haar. Ik leg later wel even uit wat yard sale-en inhoudt en of ik geslaagd ben!

Heeeeeeej meiden!!!

I am back!!! En nee…ik ben niet zwanger (tenminste…)

Vorige cyclus was er dus een van 22 dagen. Echt niet leuk meer!!! Maar goed, nu heb ik dus geen flauw idee wanneer ik weer ongi zou moeten worden. Ik ben voor mijn banner dus maar gewoon uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. We zien het wel!

Mijn vakantie was trouwens helemaal geweldig! Prachtig weer gehad (hier ook heb ik gehoord) en heel veel leuke dingen gedaan. Gewoon genoten en rustig aan gedaan. Wat wil een mens nog meer? Later meer verhalen hoor, maar ik wilde jullie even snel laten weten dat ik er weer ben.

Ik ga zo maar eens beginnen aan het bijlezen van al jullie verhalen! Ik heb net ff gauw gezien dat Ruth hartstikke zwanger is! Gefeliciteerd meid!

Verder heb ik nog niks gezien, dus als ik nog iemand vergeet die zwanger is spijt me dat verschrikkelijk, maar ik zal de schade later volledig inhalen hoor!

Overigens heb ik nu wel de stille hoop dat ik zwanger ben…Heb op vakantie toch wel een paar dagen last gehad van hele gevoelige borsten en nu heb ik af en toe last van wat misselijkheid…Maar ik heb geen flauw idee wanneer ik nu kan testen…Lastig hoor met zo’n “cyclus” (nu een van 30 dagen en een van 22 dagen achter de rug).

Morgen meer van deze kant (ga een wasje draaien en dan bij mijn ouders op bezoek).

Fijne dag allemaal!

Dikke :-* Debbie

Hallo iedereen

Daar ben ik eindelijk weer!!!

We hebben geen internet meer sniffie sniffie sniffie, ik zit nu bij iemand anders achter het internet om het jullie even te laten weten.

Misschien dat het na de vakantie weer aangesloten wordt, ik mis jullie wel hoor!!!

Ondertussen ben ik de hele dag misslijk gelukkig niet overgeven!!!

En heel veel moe, moe, moe, moe.

Maar afijn ik hoop dat iedereen gauw zwanger wordt en ik hoop tot gauw!!!

@Ineke78 wrote:

Enneh…is het niet jouw NOD morgen? Je doet je naam eer aan, want je hebt er nog niets over gezegd…

8) 8)
maar het is geen nod meer want ben vandaag alweer met tampons in de weer geweest, op naar de volgende ronde :lol:

Debke, welkom terug.

Ineke, hoe was de yard sale ( ik ken ze hoor)?

Plut, fijn dat je je beter voelt.
Helemaal fijn nu je bijna op vakantie gaat, veel plezier

Brechtje, nog leuke dingen voor het huis gescoord?
Altijd leuk natuurlijk om voor je huis te kijken en die in te richten

Ahhh wat jammer Debke, maar ja, gelukkig goede hoop voor de volgende ronde! Spannend!!! En fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad, waar was je ook alweer?

Ineke heb jij het ook leuk gehad? En leg uit, want ik weet niet wat het is!

Boefje jammer hoor dat het niet gelukt is. Ben je trouwens nu op je streefgewicht of zit je er nog een klein beetje vanaf? Iig op naar de volgende ronde!

Ruth balen dat je zonder internet zit! Wordt het binnenkort gemaakt? Jeetje al 7 weken zwanger! Gaat hard!

Helaas hebben we eigenlijk niks gescoord voor het nieuwe huis, het wilde niet zo lukken en daar waren we al een beetje bang van, maar nu weten we iig wat we níet willen en daardoor ook wat beter wat we dan wél willen! Vandaag lekker een rustig dagje, heerlijk!

:mrgreen:

Sterkte met werken morgen en ik duim voor je Leentje, je weet het immers nooit!

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier (zie voorstellen). Ik ben 30 juni met de pil gestopt en de rode duivels zouden vandaag op bezoek moeten komen, maar er is nog niets. Wel heb ik aan de zijkanten van mijn onderbuik pijntjes en had ik zaterdag de hele dag een misselijk gevoel. Ik heb vanmiddag een test gedaan, maar die was negatief. Het zou ook wel heeeel snel zijn dan, maar ja, geen geduld hè :oops: ! Gewoon even afwachten. Als er eind deze week nog niets is, doe ik gewoon weer een test.

Spannend Marjan en welkom hier! Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Vandaag lekker op het fietsje naar het nieuwe huis gereden. Niet dat er iets te zien is, want het is bouwvak, maar we konden het niet laten om weer even te spieken. Altijd leuk!

Verder lekker gespeeld met Storm die steeds vaker een paar seconde los durft te staan, erg leuk!

:mrgreen: