Spannend Marjan en welkom hier! Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
Helaas, vandaag is de menstruatie begonnen, maar wel heeel licht. En het gekke is, dat ik altijd heel erg last van buikpijn en hoofdpijn had, maar nu voel ik helemaal niets :?
Is dat normaal dat je de eerste keer, nadat je bent gestopt met de pil, maar zo weinig vloeit? (of hoe zeg je dat? :oops: )
ik hoop dat jullie me niet neersabelen, maar ik ben nog steeds niet aan het lijstje toegekomen! Ik doe echt mijn best, maar het is hier even een puinhoopje thuis en ik kom dus echt haast niet aan computeren toe!
Ik ga mijn man zo aan zijn staart trekken, dat hij even moet helpen!
Even snel een berichtje van mij voordat ik naar mijn werk ga…
Marjan, welkom meid! Dat je maar snel met een dikke buik rond mag lopen.
En mama…ik heb gezien dat ik jou helemaal ben vergeten te feliciteren…Sorry!!! En natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!
Nou, hier is het afwachten…Afgelopen zaterdagavond had ik een klein beetje bloed/slijmverlies. Dat was zondag ook weer over. Zou het dan een innesteling geweest zijn??? Ik hoop het zo…maar ik durf eigenlijk ook niet al te veel te hopen. Ik zal gewoon nog even af moeten wachten ben ik bang.
Geduld is een schone zaak zeggen ze, maar ik heb een beetje te weinig…
Meiden, ik ga mijn werkspullen pakken en weer een dag ploeteren op kantoor!
Fijne dag allemaal!!!
(ik ben trouwens nog steeds niet helemaal bijgelezen…er wordt aan gewerkt hoor!)
De :twisted: :twisted: hebben zich nog steeds niet aangemeld
Ik hou maar 28 dagen aan… de meesten hadden dit keer een langere cyclus daar ga ik dan ook maar vanuit. Heb ook nog geen kwaaltjes… gisteren weer een ouderwetse migraine (en misselijkheids) dag gehad. Dat kan dus beide betekenen… Ik mag pas volgende week maandag testen van mijn mannetje We hebben ook nog geen test in huis dus er zit niets anders op denk ik!!
Zou het??? Debke, dat zou geweldig zijn! Ik duim voor je en ook voor jou Marjan!!
Ik hoop dat er weer een aantal zwanger zijn deze maand!! En anders… we zijn immers nog maar net begonnen!!
Ja, Ik herken dat wel Leentje. De eerste maand had ik ook veel meer krampjes en vreemde steken in mn buik 2e maand heel stuk minder. Zal wel met pil stop te maken hebben ofzo. Ben benieuwd hoe hetgaat trouwens.
Hey Debke…nu al weer aan t werk? Voor me gevoel ben je pas thuis gekomen.
Welkom Marjan. Nou, ik had in ieder geval het tegen overgestelde. Ik vloeide als een gek. Normaal was ik 2 a 3 dagen ongesteld…nu 5 a 6.
Jammer boefje…maar inderdaad, we zijn pas net bezig met zn allen.
Nou, meiden die hun NOD bijna hebben…succes hè. :thumbup:
Voor mijn gevoel ben ik ook nog maar net terug, maar ja, duty calls he!
Ik heb er alweer twee werkdagen opzitten nu! Morgen lekker vrij dus eindelijk weer eens uitgebreid de tijd om lekker te komen kletsen!
Overigens begint mijn hoop op een zwangerschap nu toch wel een beetje toe te nemen hoor! Ik weet dat ik eigenlijk nergens vanuit zou moeten gaan, maar stiekum…
Mijn vorige cyclus was slechts 22 dagen. Nu ben ik daar in ieder geval al overheen. Maar ik mag pas testen van mezelf over een week ofzo. De cyclus voor de vorige was immers 30 dagen dus ik weet nu eigenlijk niet waar ik rekening mee moet houden. Daarom wacht ik nog maar even met testen (als ik het geduld op kan brengen tenminste…).
Volgende week woensdagochtend ga ik testen denk ik als de :twisted: er dan nog niet zijn. Wordt voor mij in ieder geval een heeeeeel spannend weekje!
Nou…morgen ga ik echt bijlezen hier en me weer uitgebreid in jullie wel/niet-ongi perikelen storten! Nu ga ik lekker eten!!!
Debke op welke dag van je cyclus ben je nu? Lastig hoor met zoveel verschil! Ik zit nu tussen de 27 en 32 dagen, vandaag dag 26. Wel lekker morgen vrij! Lekker even relaxen!
Leentje, spannend hoor! Hopelijk ben je zwanger! Ik duim!
Storm heeft vandaag zo leuk gespeeld! Er kwam een vriendin langs met haar kleintje en ze hebben het echt leuk gehad samen. Genieten om naar te kijken! Echt een hele leuke dag!
Nou ja, wat heb ik allemaal gemist? Debke is terug!!! yayyyy…en…wat is dat nou…niet zwanger? Zat ik er even naast… bloos Maar ik begrijp dat het nu wel eens raak zou kunnen zijn? Ik duim me rot!
Laura, sterkte met je misselijkheid en ik hoop dat je gauw weer internet hebt. We missen jou ook!
Boefje, was het gezellig met je vriendin? En ik begrijp dat je in ieder geval een mooie cyclus hebt gekregen? Dat is ook al veel waard.
Leentje, welkom terug. Zal inderdaad even wennen zijn, weer aan het werk. Je maakt het weer lekker spannend zie ik, hè? Ik hoop het zo voor je.
Welkom Marjan. Een eerste menstruatie na stoppen met de pil kan best een beetje raar zijn inderdaad. Wel fijn dat je er niet zolang op hebt hoeven wachten. Als het tenminste een menstruatie was…afwachten maar, helaas… (of stiekem over een paar dagen nog eens testen natuurlijk)
Famke, wat een marteling dat je nog zolang moet wachten voor je “mag” testen! Ik wens je er veel sterkte mee en dat de duivels lekker weg blijven.
Brechtje, leuk hè als ze beginnen te staan! Nog even en hij huppelt zo de hele kamer door. Wat leuk dat hij zo lekker gespeeld heeft. Is altijd zo vertederend om naar te kijken vind ik. Nog liever dan wanneer ze slapen!
Sophia, veel plezier met uitwaaien en ik hoop dat je zwanger terugkomt! Geniet ervan!
Ik geloof dat ik redelijk bij ben. Ik hoop nu weer dagelijks aanwezig te zijn. Gelukkig ben ik nog net op tijd voor de klusperiode beter. Sinds ik gestopt bent met de pil heb ik halverwege de cyclus steeds wat draderig, plakkerig slijmverlies. Dat duidt toch op je vruchtbare periode? Het is er nog niet, maar ik verwacht het elk moment dus mijn mannetje valt vanavond weer in de prijzen
Welkom Marjan. Een eerste menstruatie na stoppen met de pil kan best een beetje raar zijn inderdaad. Wel fijn dat je er niet zolang op hebt hoeven wachten. Als het tenminste een menstruatie was…afwachten maar, helaas… (of stiekem over een paar dagen nog eens testen natuurlijk)
Rare vraag misschien, maar kan je toch zwanger zijn, ook al heb je een bloedinkje gehad? :oops:
Dat is geen rare vraag hoor. Ik ben natuurlijk geen expert, maar ik heb wel veel gelezen over zwanger worden en zijn. En iedere vrouw heeft weer een beetje een ander verhaal. Er zijn vrouwen die een paar dagen na conceptie een innestelingsbloeding krijgen. Dit kan om een paar druppels gaan. Er zijn ook vrouwen die iedere maand bloed verliezen, ook als ze zwanger zijn, bijna net alsof ze ongesteld zijn.
En zo zijn er vast nog veel meer redenen. Je huisarts of gynaecoloog kan je natuurlijk het beste voorlichten, maar simpel gezegd is het antwoord op je vraag of je ook zwanger kunt zijn als je een bloedinkje hebt gehad: ja, dat kan. Het beste kun je even een paar dagen wachten en als het echt bij die paar druppeltjes blijft nog eens testen. Succes!
Hoeft niet meer. Helaas ben ik vannacht ongesteld geworden.
Ach het zou ook wel heeeel snel zijn geweest.
Jammer, maar helaas. Volgende keer beter
Hopenlijk zijn er in die tussentijd weer wat meer zwangere dames van de juni stoppers (en van de andere maanden natuurlijk ook, maar dat spreekt voor zich!)
Heeeeeerlijk zo’n vrije dag! Heb net al gauw wat huishoudelijke klusjes gedaan en nu alleen nog even stofzuigen en dan ben ik weer klaar voor vandaag. Lekker de rest van de dag helemaal vrij dus!
Hier zit ik ondertussen op dag 26 van mijn cyclus en de :twisted: zijn er gelukkig nog steeds niet.
Echt meiden, toen ik afgelopen zaterdagavond dus wat bloedverlies kreeg zonk de moed me bijna in mijn schoenen hoor! Dat betekende voor mij een cyclus van zo’n 21 dagen en da’s op het randje zeg maar…Ze zeggen altijd dat het bij een cyclus korter dan 21 dagen niet eens zeker is of er wel een eisprong is…Geloof me, ik ben daar best even flink verdrietig om geweest…Tot ik zondagochtend wakker werd en ik tot de ontdekking kwam dat het bloedverlies wel heeeeeel erg minimaal was. Toen begon ik weer een klein beetje te hopen (bij Basten had ik immers ook een innestelingsbloeding gehad en toen dacht ik ook dat ik gewoon ongesteld geworden was en bleek ik ook zwanger te zijn). En zondagavond was het bloedverlies helemaal weg.
Nu hoop ik dus nog steeds…En ik moet van mezelf echt nog wat geduld hebben. Ik vind het zonde om te testen en een dag later toch ongesteld te worden. Zo’n test is tenslotte niet bepaald goedkoop zeg maar…
Ineke, fijn dat je er weer bent meid! Vervelend dat je je zo belabberd gevoeld hebt! Blij dat je weer een beetje opknapt in ieder geval. Er moet bij jullie inderdaad weer ff flink geklust worden meid! Die draderige afscheiding die je beschrijft betekent volgens alles wat ik gelezen/gehoord heb inderdaad dat je vruchtbare dagen zijn aangebroken! Veel plezier dus vooral de komende dagen! En daarna maar heel hard :thumbup: :thumbup: :thumbup:
En Marjan, je kan heel goed zwanger zijn en toch wat bloedverlies hebben! En ik spreek uit ervaring in dit geval…
Wat jij beschrijft is precies wat ik ook had toen ik zwanger bleek van Basten. Net gestopt met de pil en een tijdje daarna 1 a 2 dagen wat licht bloedverlies. Ik ben er toen ook vanuit gegaan dat mijn ongi gewoon op gang moest komen na jaren pilgebruik. Toen ik een week of twee daarna toch wel heel regelmatig wat misselijk was en vooral vaak moe heb ik voor de zekerheid toch maar een testje gedaan…En die was echt binnen een heel korte tijd wel heel erg overduidelijk positief.
Ik ga dus ook voor jou hard :thumbup: :thumbup: :thumbup: !
Sophia, geniet van je weekje uitwaaien! Grappig dat we tegelijkertijd in hetzelfde schuitje zitten! Ik ben heel benieuwd hoe dat af gaat lopen voor ons allebei! :thumbup: :thumbup: :thumbup: maar!
Leentje, je maakt het weer lekker spannend meid! Hoe is het nu??? :thumbup: :thumbup: :thumbup:
En Famke, nog steeds geen :twisted: ? Oh wat een spanning allemaal!!!
Gisteravond dacht ik ongi geworden te zijn aan de kleur plas in de WC. Dus ik een tampon vannacht in gehad, blijkt er vanmorgen helemaal niet eens een drupje bloed aan te zitten :dance: Gek hè? Ik was natuurlijk wel teleurgesteld, maar eigenlijk durfde ik niet eens te hopen dat het al na twee keren proberen zou lukken… en tsja, ik voel ook niks… Vanmorgen natuurlijk ontzettend gaaf dat er toch niks aan de hand is!!!
Toch nog maar ff wachten tot zondag om te testen, vrijdag zit ik op 28 dagen, dan moet zondag toch duidelijk resultaat geven denk ik.
Komend weekend logeren mijn nichtjes van 4 en 6 bij ons, dus dan gaat het ook snel om en kunnen we zondagavond als we samen zijn mooi testen (als de :twisted: er nog niet zijn)
Geniet van je vrije dag Debke en ik :thumbup: voor je!! Trouwens voor alle NOD’ers, want dat zijn er deze week nogal wat!!