Juni stoppers 2006 deel 3! Jippie al 4 meiden zwanger!

Famke…ben je aan het feesten??? Meid, ik ben zooooooo nieuwsgierig!

Boefje…erg he, dat geklets…

Brechtje, hoe is het bij jou??? Hier nog geen :twisted: , maar ik heb het gevoel dat ze er aan gaan komen…Of niet? Ach…ik weet het gewoon even niet!

:mrgreen:

:cry: :cry: :cry:

Negatieve test…

Toch maar gisteravond getest… deed ie het helemaal niet. Dus vanmorgen dezelfde test nog maar es gebruikt (weet trouwens ook niet of dat wel handig is). Negatief. Jammer hoor, maar nog steeds niet ongi dus ik heb nog een klein beetje hoop! Vannacht wel eruit geweest om te plassen (hoef ik anders nooit). Nou ja we zien het wel. Volgende week nog maar ff afwachten wat er gebeurt. Gisteren zat ik op 28 dagen, 't gebeurt welles vaker toch dat ie eerst negatief is en een paar dagen later positief. Ik hoop maar niet te veel, dan maar op naar de 3e ronde!!

we gaan nu weg

vanavond reageer ik wel weer eventjes

groetjes

Famke, volgens mij kan je een test geen twee keer gebruiken…zelfs niet als hij het de eerste keer niet gedaan heeft…

Maar meid, over een paar dagen als de :twisted: wegblijven gewoon nog een keer testen!

Wat voor merk test heb je gebruikt trouwens?

Leentje, goeie instelling!

Meiden, ik vind het hier ook wel extra spannend vandaag…en dan is er bij mij nog niet eens een aanwijzing dat mijn cyclus 28 dagen zou zijn…Die kan net zo goed 35 dagen zijn, of 20…Weet ik veel wat mijn lijf deze ronde weer voor me in petto heeft!

We wachten “rustig” af dus…

Famke, dat kan idd niet! De testen kun je maar 1x gebruiken! Misschien morgen nog maar eens? Ik duim voor je, meid!

Debke hier ook nog niks, maar wel een beetje onzeker nu. Wat voel ik? Is het goed? Of juist niet goed? Ik word er een beetje gek van. Maar nog niet getest. Morgen ga ik testen als het dan nog nodig is. Vandaag nog maar afwachten.

Leentje hou idd je hoofd maar koel, je kunt altijd nog eens na gaan denken als je je anders voelt dan normaal. Prima instelling!

Brechtje ik weet precies wat je bedoelt! Zo voel ik me nu ook…

Vond het vorige maanden ook altijd spannend, maar deze keer spant het toch de kroon hoor! Komt denk ik vooral door die kleine bloeding die ik tussendoor gehad heb…Ik heb nog steeds hoop dat dat een innesteling geweest is.

Maar van de andere kant heb ik weer het gevoel dat de ongi er toch aan zit te komen…

Kortom: IK WORDT GEK VAN MEZELF!!!

Ik wou dat de komende dagen voorbij waren…

Brechtje, als je morgen gaat testen:

Balen Famke, deed het controle streepje het ook niet?

Heerlijk om te lezen dat jullie zo onzeker zijn…Heb ik tenminste niet t idee dat ik dat alleen ben.

blijft spannend dus

hier mega last van mijn rug en buik, lijkt wel of mijn ongi nu pas begint

begin ook meer te vloeien. hopen dat het ook echt doorzet.

nu weet ik helemaal niet meer hoe mijn cyclus loop dus zit er aan te denken om een maandje time-out te nemen om de volgende cyclus af te wachten. Een maandje later zwanger maakt ook niet meer uit, was in eerste instantie toch pas van plan om in sept/okt te beginnen.

nod-ers, ik :pray: :pray: voor jullie

Oh Debke, ik hoop ook zo dat de uren voorbij gaan vliegen! Net met het afvegen leek ik wel wat bloed te hebben, maar nu weer niks. Ik snap er helemaal niks van maar vrees het ergste!

Balen boefje dat het allemaal zo raar gaat nu. Hopen dat het volgende maand simpeler is!

Thanx Deb voor de leuke ´kaart´. Ik duim keihard voor hoor, griet!

ben ik weer

We zijn met mijn nichtje naar Duinenzathe in Appelscha geweest vandaag! Erg gezellig en rustig… vreemd zo in de vakantietijd met mooi pretpark weer. Nou ja, voor ons wel lekker, kun je zo overal in.

Ik heb de ClearBlue test gebruikt. Echt raar dat ie het gisteren niet deed. Het controlestreepje deed het dus ook niet Truusje… Ik heb hem wel 100x opnieuw bekeken na de 2e keer plassen. Wat erg hè… toch meen ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag maar dan ook heel vaag streepje te zien. De horizontale niet zwanger streep is overduidelijk en de andere is dus bijna niet te zien met het blote oog hahahahaha Maar inderdaad, de test zal wel niet te vertrouwen zijn omdat ik hem 2x heb gebruikt. Ik denk dat ik volgende week woensdag ofzo pas weer test als ik dan nog nog ongi ben, dan kan ik vrijwel zeker op de test aan of het wel of niet zo is toch en ze zijn ook niet echt goedkoop dus ik wil de volgende keer wel echt zeker zijn of zou ik dan nog langer moeten wachten?

Debke, ik wordt ook idd errug gek van mezelf, wat is dat toch wat met ons vrouwen :wall: Voor jou is het ook spannend, oeh ik :thumbup: met ook gek voor jou een ook voor alle andere NOD’ers natuurlijk!! en Brechtje, wat zit het vrouwenlichaam toch gek in elkaar. Het zou toch wat prettiger zijn als we het wat meer van ons af konden zetten denk ik… maar tsja dat valt niet mee.

Boefje, ik hoop voor je dat de volgende cyclus wat beter is… Lijkt me ook erg verwarrend. Wanneer ik nou ongi zou worden heb ik ook een rare cyclus, de vorige was 25 en nu… oh oh oh dat wachten hè…

Leuke foto’s trouwens Debke!

:pray: :thumbup: :pray: :thumbup: voor iedereen!

hallo meiden even een klein berichtje van mij, de rode duivels hebben zich aangemeld hiero :? maarja op naar de 3de ronde !!! en voor alle meiden die hun nod binnenkort hebben: ik :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: voor jullie !!!

hoe gaat het met de zwangeren onder ons?

Enne Sassie heel veel sterkte toegewenst, hoop je nog te zien hier !!!

Ik blijf rustig met jullie meelezen hoor, ik houd alles bij, hahahaha

ja leentje, ik blijf het zeggen, wij gaan samen zwanger worden !!! :roll: :stuck_out_tongue:

Hai hai! Wat een spanning allemaal zeg!

Leuk!

Ik heb nog geen duivels gezien… Maar, het kan bij mij ook weer een 5 wekelijkse cyclus zijn, dus we wachten nog even een weekje af…

Ik heb trouwens wel mega veel pukkels gekregen. Raar! Ik weet nou niet of het een voorteken is, of juist dat ik ongesteld moet worden!

welke test raden jullie aan?

Famke ik heb Clear Blue en die werkt prima. Misschien wel duur, maar ja, wat is een test op een mensenleven? Ik heb hele slechte dingen gehoord over Romed, dus die zou ik je willen afraden. Clear Blue werkt volgens mij redelijk vlot. Vorige keer had ik op of zelfs voor mn NOD al een positieve test in handen!

Spannend hoor dat wachten voor je!

Juul wat jammer dat je ongesteld bent geworden! Ik duim nog steeds voor je hoor! Hopelijk de komende ronde RAAK!

Hey Steph, cool! Geen ongi is fijn! Wanneer wil jij gaan testen? Ben je al bij de gyn geweest? Oh en ik had je laatst echt verkeerd begrepen. Ik dacht dat Lous bij je kwam!

Famke een streepje is trouwens een streepje, maar ja, doordat je de test idd twee keer hebt gebruikt weet ik niet of die regel nu ook opgaat.

Hier na die 2 druppels gelukkig geen bloed meer gezien. Morgen testen als het nog nodig is, ik laat het jullie weten!

Ik ben zwanger!!!

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Super! Wat gaaf meis! Hihihi gefeliciteerd hoor! :-*