Brecht, SUPER…
o, van harte meid!!!
GEFELICITEERD!!!
Wauw, ik hoop dat ik dat volgende week ook mag schrijven!
Fantastisch Brechtje geniet ervan!!
:mrgreen:
Hoi meiden,
Even weer wat van me laten horen…
Het is misschien raar om van babywens naar relatiebreuk te gaan, maar ik heb al een tijdje twijfels. En ik dacht dat een nieuwe woning en baby mij misschien gelukkiger zouden maken. Maarja, dan zou de relatie er niet beter van geworden zijn.
Mijn (ex-)vriend maakte 2 weken geleden echt duidelijk dat hij alleen kinderen wilde om mij en niet voor zichzelf.
Het is natuurlijk wel jammer na 5,5 jaar, maar ik kan nu beter een punt achter de relatie zetten, dan dat ik straks zwanger ben of al een kindje heb.
Verder hadden wij vooral een eenrichtings-relatie, ik deed bijna alles voor hem en kreeg er helaas niet veel voor terug. Ook waren we erg verschillend, qua karakter en hobbies, we deden erg weinig samen. Al die dingen samen hebben er dus voor gezorgd dat het van mijn kant uit meer een huisgenootjes-situatie is geworden en niet zoals een man en vrouw van elkaar horen te houden.
Brechtje, maandag ga ik van alles uitzoeken, ik weet nog niet echt welke mogelijkheden er allemaal zijn. We hebben 10 maanden geleden een bestaande woning gekocht waar we over 4 maanden in zouden kunnen, maar dat willen we dus afbreken. Hij woont nu nog in ons flatje, maar ik hoop dat hij snel weet wat hij wilt, zodat ik een nieuwe start kan maken.
En gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik vind het erg lief om te lezen dat jullie aan me denken. Het gaat op zich wel goed met me hoor, in mijn hoofd ben ik er al een tijdje mee bezig. Ik vind het wel jammer, maar ik moet gewoon aan mijn eigen geluk denken.
Ik heb trouwens op internet iemand leren kennen, maar weet niet hoe dat gaat lopen. We chatten en bellen elke dag uren met elkaar, lijkt wel of we verslaafd zijn aan elkaar, haha. Komende week ga ik hem voor het eerst zien, dus ik ben benieuwd hoe dat zal zijn. Het lijkt alsof we voor elkaar gemaakt zijn, we denken en voelen en willen hetzelfde. Hij wilt graag 4 kinderen, dus mocht het wat worden tussen ons dan zal het wel goedkomen met mijn kinderwens :lol:
Iedereen veel succes met zwanger worden! Ik laat nog wel eens wat van me horen.
Groetjes Saskia
Meiden…ER GROEIT EEN BABY IN MIJ!!!
Ik heb net getest (zowel René als ik waren te nieuwsgierig) en het was een overduidelijke roze stip! Hartstikke zwanger dus!!!
Ikke ben heeeeeeel blij!
Brechtje, jij ook al! Gefeliciteerd meid!!!
En Famke, ga jij eens snel een nieuwe test kopen! Ze zeggen trouwens dat die van het Kruitvat ook heel goed zijn. Ik heb met een Predictor getest (die schijnt later te reageren dan andere testen).
Wauw Debke wat cooooooooooooooooooooool!!! Samen zwanger! Oh meid wat enorm leuk!!! Van harte gefeliciteerd!
Sas wat fijn dat je even kwam vertellen hoe het met je is. Ik denk dat je een hele goede keuze maakt, je moet idd je eigen geluk achterna en de enige die daar iets aan kan doen ben jij. Tuurlijk is het enorm moeilijk om na 5,5 jaar de stekker eruit te trekken, maar je hebt gelijk, liever nu! Ik hoop dat je komende week een hele lieve en zorgzame man gaat ontmoeten waarmee je 4 kindertjes mag krijgen! Ik hoop dat je ons laat weten hoe het is en of je weer gelukkig aan het worden bent! Dikke kus voor jou!
Meiden bedankt voor de felicitaties, erg leuk!
Leentje ik hoop dat jullie komende maand raak schieten, ik gun het je van harte!
En Lous ook bevallen las ik, Steph van harte (hihi). Loys natuurlijk ook van harte, maar ik verwacht niet dat ze hier komt bijlezen nu!
Hey Brechtje, ja da’s inderdaad helemaal samen zwanger!!! Heeeel leuk!
Ik ben er nog helemaal beduusd van moet ik eerlijk zeggen…Mijn intuitie zei wel tegen me dat het raak was deze keer, maar ik heb mezelf toch anderhalve week lang proberen te overtuigen dat ik niet zwanger was. Gewoon om een flinke teleurstelling te voorkomen…Hoezo struisvogelgedrag???
Saskia, ik vond het ook heel fijn dat je even kwam vertellen hoe het met je gaat. Ik vind je zooooo moedig!
Grappig dat je via internet iemand hebt leren kennen. Het klinkt alsof jullie echte soulmates zijn…
Veel plezier bij jullie eerste real-life ontmoeting! En laat je ons nog even weten hoe dat was???
Succes meis!
Leentje, van mij mag je ook bergen hormoontjes hebben hoor! Ik heb er nu toch genoeg! Bij deze :: :: :: :: :: :: :**: En bedankt voor je felicitatie! Gaat inderdaad hard zo!
Enne…andere meiden, gebruiken jullie er daar ook wat van???
Hihi…voel me een beetje raar…kan het eigenlijk nog helemaal niet geloven…Nee, da’s niet waar…Ik durf het nog niet helemaal te geloven. Komt wel…
Oh, en Stephie, ik las over je pukkels…Heb ik ook last van! Had ik de vorige zwangerschap ook al en nu zitten ze er weer! Toch een voorteken voor je misschien???
Oh Leentje en alle anderen ook wat hormoontjes van mij!!! :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Debke jippie, wat gaaf! Weer een zwanger erbij! De tussenstand is 4 toch nu? Zou ik nummer 5 zijn? Ik hoop het zo…
Jullie zijn april mama’s, leuk!
Ik krijg een beetje een wee gevoel in mijn maag. De vorige keer heeft het natuurlijk erg lang geduurd bij ons, en alle onderzoeken waren geen pretje. Het heeft ook veel verdriet gekost… En nu ben ik zo bang dat dat nu weer gaat gebeuren… Als het nu niet raak is en ik word dus deze week ongesteld, dan gaat er dus gewoon weer iets niet goed. We klussen toch echt op de goede dagen…
Ik ga dan naar de gyn hoor meiden! Dan weten jullie het alvast…
zoooooooooooooooooooooooo :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o debke en brechtje gefeliciteerd!!! 4 meiden al, het gaat snel zeg, nu de rest nog !!!
GEWELDIG DEBKE!!! Gefeliciteerd :dance:
Ik ga morgen gelijk een nieuwe test kopen… kan niet meer wachten
Oh wat ben ik blij voor jullie zeg!
Stephie, ik hoop zo dat het voor jou de volgende keer ook raak zal zijn!! Lijkt me ook erg zwaar al die onderzoeken… :thumbup: :thumbup: :thumbup:
hey Sassie, veel succes met je nieuwe maatje toegewenst!! Ik hoop voor je dat hij je al het geluk van de wereld brengt met kindertjes erbij!
Ik moet morgen eerst werken maar ga dan gelijk als ik thuis ben testen dus dan weten jullie het ook om een uur of zes~! Wish me luck!
Gefeliciteerd meiden!!!
Hier helaas sinds gisteren wel weer :evil: :evil: :evil:
Op naar de volgende ronde maar weer…
Sandra
@Stephie wrote:
Ik krijg een beetje een wee gevoel in mijn maag. De vorige keer heeft het natuurlijk erg lang geduurd bij ons, en alle onderzoeken waren geen pretje. Het heeft ook veel verdriet gekost… En nu ben ik zo bang dat dat nu weer gaat gebeuren… Als het nu niet raak is en ik word dus deze week ongesteld, dan gaat er dus gewoon weer iets niet goed. We klussen toch echt op de goede dagen…
Ik ga dan naar de gyn hoor meiden! Dan weten jullie het alvast…
Lieverd, dikke knuf van mij en ik duim heel hard

Thanks Uk! :-*
Debke, gefeliciteerd meid, super!!!
Stephie, ik ga heel hard duimen voor jou nu. Ik gun het je zo.
Sassie, fijn van je te horen en heel veel succes met je date!!
Blij dat je er voor jezelf al uit bent dat je ex toch niet de man van je dromen is en beter daar nu achter te komen dan als jullie al een kindje zouden hebben.
Hopelijk kom je hier weer eens terug om te vertellen hoe het met je is.
Dames ik word helemaal blij van al die hormoontje die rond vliegen
Steph en Famke, jullie moeten echt 5 en 6 worden hier.
Sandra, jammer van de :twisted: :twisted: .
Op naar de volgende ronde.
Wat onwijs jammer Sandra, ik ga voor je duimen meid, hopelijk de komende ronde!
Steph ik hoop nu nog harder dat je zwanger bent! Ik hoop echt dat jullie dit keer zonder al dat verdriet een wondertje mogen krijgen! Hopelijk loop jij nu stiekem zwanger rond en heb je komende week een positieve test!
Cool Famke, dat je gaat testen! Wauwie, ik duim voor je!!!
Ben even een tijdje internet-loos geweest, kom ik terug en zie ik dat
Brechtje en Debke zwanger zijn!!! Gefeliciteerd meiden!
Super voor jullie!
Ik heb even snel door de pagina’s gescand, maar 15 blz. lezen ga ik echt niet doen. :lol: Zie wel dat we hard toe zijn aan een lijstje-update… Meiden, ik ga er vanavond eentje maken en dan open ik meteen een nieuw deeltje, goed? :oops:
Willen jullie NOD’tjes en zo ff pb-en, dan hoef ik niet door al die blz. te zoeken! Thankx…
Maarre…Saskia, dat is toch niet zo’n leuk nieuws wat je ons allemaal brengt. Hopelijk vind je toch een nieuwe liefde die ook graag kinderen wil. :-* voor je!
Hoe is het met de zwangeren onder ons, kletsen jullie nog mee?
Wij zijn gisteren verhuisd, vandaar mijn afwezigheid. We zijn nu bezig met vanalles ophangen enzo. We zijn ontzettend blij met ons nieuwe huis!
De afgelopen periode was heel hectisch, hopelijk komen we nu in wat rustiger vaarwater.
We hebben wel heftig geklust in de juiste periode, dus ik hoop stiekum toch wel dat… maar nog even afwachten maar.
Tot vanavond, groetjes Annemarie
:thumbup:
Wat gaaf joh! Weer 2 erbij…Vruchtbaar groepje hebben we. Wordt er wel een beetje jaloers van hoor…Ik wil namelijk ook!!!
Meiden, van harte gefeliciteerd hoor.
Dus jullie zijn nu helemaal over, mama van Teun? lekker hoor. Nu nog alle dozen uitpakkene zeker. Veel geluk in jullie nieuwe huisje.
Nou, ik hoop dat bij de andere noders ook goed bericht gaat komen. succes :thumbup: