Juni stoppers 2006 deel 3! Jippie al 4 meiden zwanger!

:mrgreen:

Leentje kan me voorstellen dat je het ook allemaal niet meer weet…Voor mij is je verhaal (in verband met mijn vorige zwangerschap) behoorlijk herkenbaar.

Ik kan alleen maar zeggen: luister naar je lijf en vertrouw op je eigen intuitie. Ik had bij mijn vorige zwangerschap een week of 2,5 (exact weet ik het niet meer… :oops: ) na mijn “wat volgens mij een ongi was” een overduidelijke positieve test in handen!

Bij een termijnecho bleek toen ook dat die ongi echt geen ongi was…

Overigens was een regelmatig misselijk gevoel, gevoelige borsten en vooral moeheid toen aanleiding voor mij om te testen.

Vertrouw op je eigen gevoel!

Da´s wel apart Leentje. Nou ja, wacht het gewoon (?) af en hou je lijf extra in de gaten!

Lekker Debke, hier ook nog geen ongesteldheid! Wel heel spannend! Welke dag wil jij gaan testen? Ik ben er nog niet helemaal uit.

Famke hoe is het bij jou?

Boefje, jij ook al een vreemde ongesteldheid! Toch ook maar extra in de gaten houden! Toen ik 6 weken zwanger was heb ik bloed verloren, gelukkig was er niks aan de hand!

Brechtje, ik denk volgende week woensdag…Tenminste…als ik het geduld kan opbrengen :oops:

Morgen vind ik nog te vroeg gezien ik een eerdere cyclus van 30 dagen heb gehad. Het leek mij dus wel zo veilig om te wachten tot die in ieder geval voorbij zouden zijn.

Op maandag en dinsdag werk ik en dan komt het gewoon niet zo lekker uit als ik dan zou testen 's ochtends. Van de rest van de dag op mijn werk zou dan ook niet zoveel terechtkomen ben ik bang. Als de test positief is vanwege de blijdschap en als hij negatief is vanwege de teleurstelling…

Maar eerst maar eens zien dat die :twisted: wegblijven en of ik als dat zo is geduldig genoeg ben…Ik probeer een voorbeeld aan Famke te nemen!

Hihi ongeduld gaat hier voor denk ik! Op welke dag van de cyclus ben jij nu? Bij mij is het vandaag dag 29, ik ga dit weekend waarschijnlijk testen (als ik idd geen bezoek krijg) maar welke dag weet ik niet helemaal. Famke, petje af dat jij het trekt! Ik krijg haast plaatsvervangende zenuwen!

Mijn banner staat ingesteld op een cyclus van 28 dagen…Maar daar heb ik al een dag extra zekerheid bij ingesteld (was een dag eerder ongi vorige keer dan dat ik heb aangegeven bij het instellen van mijn banner). Toch een soort van psychologische grens ofzo…

Kortom, ik zit nu op dag 28 van mijn cyclus. En ik krijg al helemaal de kriebels eerlijk gezegd…Ik ben zooooooo nieuwsgierig! Maar ik heb nog maar 1 test in huis (en dat is helaas pindakaas ook nog een predictor, die reageert later las ik laatst ergens hier op het forum) en die wil ik dus niet verprutsen…(en eerlijk gezegd ben ik ook nog niet klaar voor een eventuele teleurstelling…ik zit nog te veel in de hoop-periode zeg maar…)

Ach…langzamerhand wordt ik behoorlijk mesjoche van mezelf zal ik maar zeggen! Maar ik pen het hier gewoon allemaal van me af! Nog even en jullie gaan me bannen hier omdat ik jullie ook helemaal krankjorum maak! :smiley:

Pfffff…SOMEBODY KICK ME!!! Ik schijn hier maar niet weg te kunnen komen vandaag! Moet eigenlijk aan mijn adminstratie maar ik kan me er maar niet toe zetten…

Ik heb nergens zin in gewoon! Heel erg! Nog even en ik zit mezelf gewoon in de weg!

Het is ook niet zo dat ik niks te doen heb. Er liggen hier nog bergen werk op me te wachten maar ik moet er even niet aan denken!

Ik heb in ieder geval lekker oppas geregeld voor morgenavond. Wij gaan lekker naar de film! Pirates natuurlijk…

Overdag moeten we naar een verjaardag. Mijn schoonzusje is jarig en Alexia ook. Alexia is een frans meisje van ondertussen 15 jaar wat al vanaf haar zesde jaar via een programma wat is opgezet voor “arme” kinderen in Europa ieder jaar drie weken vakantie komt vieren bij mijn schoonzusje en haar hubbie. Schat van een meid is het! Vanaf volgend jaar mag ze vanwege haar leeftijd niet meer via die organisatie naar Nederland komen, maar dan gaan we er gewoon met zijn allen voor zorgen dat ze toch kan komen!

Gisteren hebben we voor Aschwin zijn schoolspullen voor het volgend schooljaar alvast maar aangeschaft. Nog een paar weekjes en dan zit hij alweer in Atheneum 2…Kleine kinderen worden groot…heeeeeel snel! Het voetbalseizoen gaat morgen ook weer beginnen voor hem, dus langzamerhand komen wij hier wel weer uit de vakantie-roes.

Over een paar weekjes (2 september) wordt Basten ook alweer 4 jaar. Dan gaat hij naar de kleuterschool. Echt…wat vliegt de tijd! Van de ene kant natuurlijk wel prettig dat hij straks naar school gaat. Als ik dan zwanger ben heb ik regelmatig wat rust op de dagen dat ik vrij ben. En na de bevalling heb ik ook echt wat tijd om met de nieuwe beeb door te brengen, zonder dat Basten daarvoor tijd hoeft in te leveren…Maar van de andere kant is het ook niet echt handig met een beeb die nog veel moet slapen steeds op en neer naar school te moeten crossen…Maar goed, da’s allemaal van later zorg! Eerst maar eens zwanger zien te worden!!!

Nou…ik ga maar weer eens kijken of ik mijn administratie op orde kan krijgen (denk ik…).

Laters!

Nou nou, Debke is weer helemaal terug hoor…Gezellig! Meid, wat kan jij heerlijk kletsen, ik lees het altijd met veel plezier. Tsja, het is lastig om precies te weten wanneer je NOD nu is. En je wil natuurlijk niet te vroeg testen… IJzeren discipline dan maar! Wij slepen je die laatste dagen nog wel door hoor.

Wat grappig trouwens dat Basten op 2 september jarig is, dan wordt mijn stiefdochter 13. Ik wens je overigens VEEL plezier bij Pirates. Ik heb van mijn buuf de filmposter gekregen en die hangt nu boven op mijn kantoortje, naast mijn treadmill. Ik wil hem eigenlijk nog wel een keer gaan zien, even kijken of we het kunnen betalen.

Leentje, ik heb toch wel vaak gehoord van vrouwen dat de laatste ongi voor ze zwanger werden een rare was. Vaak heel kort, of minimaal. En dan dus vier weken later een positieve test. Dus wie weet?

Brechtje, ga jij dit weekend testen? Spannend hoor, ik wens je veel succes en laat ons niet te lang in spanning hè?

Ik denk dat ik vandaag lekker rustig aan ga doen. Ik heb een heleboel films opgenomen de laatste tijd en ik denk dat ik er maar eens één ga kijken straks. Lekker druiven erbij, alvast een beetje weekend vieren.

Ik kom vanavond nog wel even langs

Ineke…13-jarigen…Aschwin wordt bijna 13 (17 oktober) en hij gedraagt zich nu in ieder geval al als een echte puber! Meestal nog steeds een lieverd hoor, maar af en toe…Het is dat ik hier nergens behang heb, maar anders had er allang een dikke bobbel ergens op een muur hier gezeten! Hoe is dat met jouw stiefdochter? Ook zo’n echte puber of valt het mee? Is ze vaak bij jullie trouwens?

Oh…ik ben hier dus nog steeds gewoon…Toegegeven, ik heb al wel wat zinnigs gedaan hoor, maar KOK staat continue aan…

Slim trouwens om die poster bij je treadmill in de buurt te hangen! Vertel eens, ga je er ook harder door lopen? :wink:

Hoe gaat het trouwens met het weer oppakken van het sporten na het ziek zijn? Rustig aan doen he! Mijn lijf heeft over het algemeen behoorlijk wat tijd nodig om weer op het oude niveau (ok…is vrij laag) te gaan functioneren in ieder geval. Voor je het weet loop je een of andere vervelende blessure op. En het afvallen? Kun je je daar nog een beetje op focussen? Ik niet…ik vind het heel vervelend, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten nu. Heeft denk ik ook wel te maken met deze voor mij heel spannende dagen. En het is op ons andere cluppie ook errug rustig op het moment. Oh…wat doe ik nou? Zit ik zomaar dit cluppie vol te pennen met verhalen die hier niet horen! Sorry andere meiden! Ik zal het nooit meer doen…

Op naar de adminstratie weer!

:-* :-* :-*

Debke jij mag nooit meer op vakantie gaan! Heerlijk al die verhalen! Echt ik krijg een smil op mn gezicht als ik zie dat jij bent komen kletsen! Owww ik word ook helemaal gek van het wachten. Die laatste dagen zijn echt slopend, je gedachten kunnen zich nergens anders op richten! Maar ja, we moeten nog even proberen geduldig te zijn. Vanochtend hoorde ik dat een vriendin zwanger is en nu wil ik helemaal zwanger zijn! Lekker samen!!! Maar ja, geduld geduld… bleh!

Succes met je administratie, haha lekkere klus als je helemaal ergens anders mee bezig bent!

Ik moet gelukkig vanmiddag en vanaaf weg, dan kan ik proberen ergens anders aan te denken.

Oh en weinig zin om af te vallen, dat snap ik wel hoor! Het zit elkaar toch een beetje in de weg en tja, dan zou ik ook kiezen voor je beeb!

Zucht…adminstratie is af! Viel nog niet tegen.

Maarre Brechtje…over die vakantie…Jullie hebben dikke vette pech hoor met zijn allen! De volgende vakantie is al geboekt! In de herfstvakantie (14 oktober) gaan we met mijn ouders en mijn zusje en haar vriend naar Turkije. Dusssss…dan moeten jullie het ook weer een hele week zonder mijn gezwets doen!

Leuk dat je vriendin zwanger is! Kan me nu helemaal voorstellen dat je over een paar daagjes graag een posi-test in je handen hebt! Samen zwangeren is wel heeeeel bijzonder! Ik ga gewoon nog harder voor je :thumbup:

En over dat afvallen…Ik wil er toch eigenlijk nog een kilootje af hoor! Dat is er in de vakantie aangekomen en daar wil ik weer vanaf. Maar wat je zegt, afvallen en zwanger willen worden zijn twee heel tegenstrijdige dingen en dat maakt het ook lastiger…

Hoe zou het trouwens met Saskia gaan? Haar situatie schiet regelmatig door mijn hoofd moet ik zeggen…

Ik hoop dat Saskia binnenkort nog even komt spieken hier. Allemaal niet niks hoor, van babywens naar uit elkaar gaan! Poeh!

Debke ik heb zelf het idee dat die laatste kilo er dan toch binnen een week weer aanzit! Je zal toch weer zwaarder worden en daarna moet je toch weer proberen de kilo´s kwijt te raken. Ik zou me daar nu niet meer zo druk over gaan maken!

En lekker nog in het naseizoen op vakantie! Heerlijk! Wij gaan over 2 weken op pad, lekker hoor, even weer alleen maar tijd voor elkaar!

Ja Brechtje…maar daar heb je dan die psychologische grens weer he…Ik wil gewoon weer 55 kg wegen! Stom…ik weet het, want ik ga straks toch weer aankomen, maar naar die 55 kg werk ik al een jaar toe, dus dat spookt al een behoorlijk tijdje door mijn hoofd. Ik had het ook gered een tijd geleden en mooi volgehouden ook. Tot nu dan…Maar goed, we zien wel hoe het afloopt!

Over aankomen tijdens de zwangerschap gesproken trouwens…Weten jullie wat “normaal” is? Bij mijn eerste zwangerschap was ik niet veel aangekomen. Na de bevalling was ik zelfs graatmager (geloof me, was zo weer over!). Een zwangerschap op je 16e gaat je toch niet echt in de koude kleren zitten zeg maar…

Bij mijn tweede zwangerschap was ik op bijna 42 weken echt tonnetje rond! Ik zag eruit alsof ik een skippybal had ingeslikt! En achteraf gezien ook geheel verklaarbaar. Veel vruchtwater en Basten was ook niet bepaald een ukkie…(9 pond…pffff). Maar toen was ik dus bijna 20 kg aangekomen.

Voor een derde zwangerschap zou een tussenweg dus mooi zijn…Maar ik heb eigenlijk geen idee wat “normaal” is…Jullie?

Niks aan de hand nog!! Vandaag hebben we een test gekocht, ik kan me eigenlijk niet meer inhouden… dat wachten pffff en de gedachten zijn idd nergens anders meer bij. Ik voel nog steeds niks dus wat dat betreft denk ik dat ik ook niet zwanger ben. Maar aan de andere kant wil ik het zoooooooooo graag!!! Ik denk dat ik morgen ga testen!!

Tsja en over dat afvallen, ik zou ook wel een paar kilo’s kwijt willen… valt niet mee en al helemaal niet in de vakantieperiode.

Ik heb geen idee wat normaal is over aankomen tijdens de zwangerschap. Mijn schoonzusje is in beide zwangerschappen zelfs 10 kilo afgevallen! Dat is beter!

Het wordt echt spannend hier met al die NOD’ers!! Ik hoop zo dat er weer een paar blij zullen zijn met een zwangerschap :pray: :pray: :pray:

Fijn weekend allemaal!!

Famke, hier wordt hard :thumbup: voor je hoor! Spannend!!! Ben heel benieuwd! Ik hoop echt dat je de derde zwangere hier wordt!!!

ff testen…

Jaaa!!! Hij doet het! Dat was dus een kiekje van Basten en mij in het zwembad!

Zal er nog een paar posten…

En nog eentje…

Meiden, nu stop ik er echt mee voor vandaag! Tot morgen!

kletskousen 8) 8) 8)

Hey cool Debke die foto´s!!!

Famke spannend hoor meid! Laat je het ons weten als je test???

Debke ik ben 20 kilo aangekomen tijdens mijn vorige zwangerschap. Ik kon er niks aan doen, het gebeurde gewoon! Daarna heb ik 10 maanden borstvoeding gegeven en ik viel enorm af. Uiteindelijk had ik moeite om mn gewicht op peil te houden, ik leek echt even door te schieten, maar nu ben ik weer gewoon mn oude gewicht waar ik me happy bij voel.

Hier ook nog geen ongi, spannend hoor!