Sandraatje spannend zeg! Knap dat je je in kan houden!Zou ik niet kunnen…sterker nog heb al drie keer over zo’n ding gepiest…
Maar vandaag werd ik dan toch ongesteld,kak.
Dus op naar de volgende ronde!
Shadow,hoop dat het goed ging?
liefs!
Molly, jammer dat je toch ongi bent geworden.
Op naar de volgende ronde!
Ik ben ook verwonderd van mezelf dat ik zolang kan wachten. Maar ik kan me niet inbeelden dat ik zwanger ben en weet ook niet of mijn cyclus regelmatig is. Mijn laatste cyclus was 29 dagen, vandaag was dag 31.
Afwachten dus…
Hii!
Pff…jammer zeg als die :twisted: komen…Volgende x meer geluk.
Sandraatje: veel succes met wachten!! Ik moet toegeven dat ik dat nu nog wel iets vindt hebben…'t wachten…zo spannend en “stel dat” fantaseren met m’n vriend
Ik zit dus ook nog steeds in de “afwachtende fase”…we hebben besloten er morgenavond 'n testje tegenaan te gooien.
Inmiddels is dag 35 van m’n cyclus verstreken en morgen begint dag 36. Geen idee of ik zwanger zou kunnen zijn, ben de afgelopen 3 dgn wel wat misselijk’s morgens, heb weinig eetlust de afgelopen week en ben erg moe. So who knows…
Seize The day: Ook spannend bij jou zeg! Ik duim voor jou dat je zwanger bent!
Heb je anders een regelmatige cyclus?
Ehm…nou dit is pas ronde 1…dus ik zou het echt niet weten :roll:
Kan alle kanten op…maar gaan morgenaaf toch ff kijken
ps. Ik zal ook voor jouw duimen !!!
sandraatje en seizetheday: Ik hoop voor jullie beiden dat het raak mag zijn!
Mijn ongi is weer over en dat betekent dat we weer terug aan de klus gaan, dus who knows!
Maar ondertussen genieten we ook nog wel van ons leven hoor! Dit weekend vieren we onze verjaardagen en het wordt toch wel een drukke boel! We hadden besloten om het dit jaar klein te vieren, met alleen de ouders, oma’s, zus en zwager en vrienden… maar uiteindelijk zitten we dan toch weer op een man of 25!
maja, dat maakt ook niet veel uit, we hebben een partytent en statafels voor in de tuin en het weer belooft goed te worden, dus we gaan er een gezellig feestje van maken!
Hebben jullie nog plannen voor het weekend??
@ Liv: geniet van de verjaardagen. Is altijd gezellig zoveel volk!
Wij gaan vanavond en morgen nog een beetje proberen te genieten van het mooie weer, voor zolang het nog duurt!
Vanmorgen een negatieve test. Ik snap mijn eigen lichaam niet meer zo goed momenteel.
Ik hoop snel ongi te worden… want zo is het ook niks. Vandaag 3 dagen overtijd vergeleken met vorige maand.
Jammer Sandraatje, dan is het wel fijn als je weer ongi wordt, kun je weer verder.
Ik heb vanavond ook getest, maar die was negatief :?
Lichte tegenvaller, maar goed dit is pas ronde 1 en…het kan zijn dat ik nog te weinig hcg in m’n lichaam heb natuurlijk.
Zolang ik niet ongesteld wordt vindt ik het ook prima, als ik dan maar volgende week positief test
ps. Vanaf wanneer begin je eigenlijk met tellen? Stel ik zou zwanger zijn, tel je dan al meteen vanaf de 1e dag vj menstruatie?? Ik ben 28 juli voor de laatste keer ongesteld geworden, zou ik dan nu 5 weken zijn? Of pas 3? (vanaf de bevruchting?).
Breek in,
Je bent dan volgens mij 5 weken zwanger.
Breek uit
Je telt inderdaad vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, dus dat is bij jou 5 weken. Er wordt dan wel uitgegaan van een cyclus van 4 weken. Elke extra cyclusweek moet je er weer vanaf trekken. Op je NOD ben je dus altijd vier weken zwanger (als je zwanger bent) onafhankelijk of je NOD op dag 28 of dag 42 is.
Als je een week over tijd bent zoals jij dan kun je zowel 4 als 5 weken zwanger zijn, omdat je niet weet wanneer je menstruatie had moeten komen en je een week geleden nog geen positieve test hebt gehad.
Poeh, volgens mij maak ik het alleen maar ingewikkelder.
@ seize je bent dan vijf weken,die eerste weken krijg je cadeau zoals ze dat noemen.hoop voor je dat je niet Ongi wordt.
@ liv leuke verjaardag gehad? Het weer zat gelukkig mee.
Oja!ik ben trouwens geslaagd voor mijn examen met een dikke zeven!
@Diana: ok…geloof dat ik het wel begrijp, ondanks ik je berichtje 3x heb moeten lezen :mrgreen: Niet dat het niet duidelijk was, maar eer het kwartje viel :mrgreen: Bedankt voor je uitleg!
@Shadow: gefeliciteerd!
Dag 38 en nog steeds niet ongesteld. Ben supermoe en heb gisteravond om werkelijk nix een traan moeten laten. Weird! Zo ken ik mezelf helemaal niet!? Hopelijk test ik of snel positief of komen de :twisted: snel…
Ik heb weer een test gedaan, negatief, dus ik denk dat ik deze club ga verlaten. Eerst maar even goed beginnen met mijn studie, dan kijken of een tweede baby daar nog bij past. :lol:
Diana,jammer dat we je voorlopig niet meer spreken,maar succes met je studie en andere plannen! En wie weet…? Misschien blijkt toch…?
Seize the day,spannend hoor! Zolang je niet ongesteld bent…!
Geldt ook voor jou sandraatje!
:thumbdown: :thumbup:
Shadow,knap gedaan een 7!
En Liv,fijn dat de ongesteldheid gedaan is,en je dr weer tegenaan kan gaan!
Doen jullie allemaal eigenlijk gewoon om de dag de hele maand lang? Of alleen halverwege de maand? Ik heb weleens gelezen dat als je wat ouder bent(geldt alleen voor mij geloof ik hier )je eisprong -moment heel erg kan verschillen per keer…iemand hier op afgestudeerd?
hoiz,
weer veel te lang geleden dat ik nog ben komen lezen (als we verhuizen kan ik terug meer komen meelezen en posten maar aangezien we nu bij de ouders wonen en die nog niet mogen weten dat we voor een beebje gaan…)
hier 1 week geleden sinds laatste dag ongesteld,
eenmaal bloeden gestopt is het hier om de dag sowiezo en soms een keertje extra :lol:
ik ga er van uit dat het deze maand niets zal worden, ik heb een nieuwe job en ik ben compleet “op”
psychisch en fysiek ben ik er een beetje onderdoor aan het gaan, bevorderlijk zal dit zeker niet zijn
proficiat aan de zwangeren!!!
veel succes aan de rest…
@ seizetheday: ambetant hé als je niet weet wat het zal worden. Ik duim verder mee voor jou!
@ Diana: jammer dat je ons zal verlaten! Maar misschien is er toch nog hoop, zolang niet ongesteld… En als je ons toch verlaat heel erg succes met je studies!
@ Molly: wij doen gewoon als we zin hebben. Maar halverwege de maand zeker om de dag of elke dag als we er zin in hebben. Deze maand heb ik waarschijnlijk mijn ei gemist. Ik ben wat ziek geweest en dacht dat mijn ei toen al gepasseerd was. Maar ik ben vannacht ongesteld geworden dus een cyclus van 33 dagen…
Vorige cyclus 29 dagen en de eerste was 35 dagen. Onregelmatige cyclus is natuurlijk vervelend…
Misschien gaan we deze cyclus met ovulatietesten aan de slag.
@ mie: veel succes met de voorbereidingen van de verhuis en met je nieuwe job. Dat vergt inderdaad veel energie…
Maar er wordt dikwijls gezegd dat je vlugger zwanger raakt als je er minder mee bezig bent, dus wie weet…
Ons feest was erg geslaagd, we hadden zeer goed weer, gezellige mensen en we hadden de tuin erg sfeervol gemaakt met kaarsjes, een partytent en de kerstverlichting daar in gehangen. Het werd uiteindelijk half 4 's nachts voordat we gingen slapen… Maar het was een leuke en gezellige boel.
Jullie allen nog genoten van het weer afgelopen weekend?
En is er nog duidelijkheid gekregen over wel/niet zwanger??? Ben erg benieuwd!!
hoi allemaal,
hier doen we het als we er zin in hebben.
Rond de eisprong proberen we wel om de dag te klussen.maar is lastig als je nog niet je precieze cyclus weet.
@ diana jammer dat je (waarschijnlijk) weggaat. Heel veel succes met je studie en misschien treffen we elkaar hier nog in de toekomst.
@ mie veel succes met je nieuwe baan. hopelijk wordt het allemaal wat rustiger voor je.
@ sandraatje jammer dat je 'm waarschijnlijk gemist hebt. hopelijk volgende keer wel raak.
@seize nog (hopelijk positief) nieuws?
Groetjes Shadow
Hi!!..
Helaas nog geen positief nieuws…althans I guess not. Heb gisteravond voor 't laatst getest (KV + test) en kreeg na dik 3 min een dun, strak penstreepje te zien. Weet niet zo goed wat ik ermee moet, was eigenlijk aan het wachten op een dikke, vage streep…
Vandaag is dag 40 zonder ongi (wat 'n feest haha) maar wel met enkele kwaaltjes. Ben erg moe zoals ik al eerder zei, wisselvallig humeur en sinds gistermiddag pijnlijke boobs.
Heeft er iemand ervaring met laat positief testen?
Zit 'n beetje in 'n rare fase atm :?