juni/juli stoppers 2011 deel 2

Nou seize ze zeggen een streep is een streep toch? Ik durf je nog niet echt te feliciteren maar toch een kleine hoera :dance:

@seizetheday: ik heb mij ook altijd laten wijsmaken, een streep is een streep… of die nu dun of dik is…

ik duim mee dat het prijs is!

bedankt voor de succeswensen!

ik hoop maar dat ik men eisprong deze keer ook voel of opmerk…

dan heb ik toch een beetje een idee :mrgreen:

als ik hier kom lezen dan heb ik meteen weer het “ik wil zwanger worden” gevoel maar voor de rest ben ik er niet zo mee bezig voor de moment (hihi hopelijk werkt dat idd toch een beetje)

met hoeveel zijn we eigenlijk ondertussen?

en wie is er al zwanger?

kwestie van een beetje een overzicht te hebben

groeties

Ja dat is wel zo eigenlijk hè…hmm… haha…

Ik hou jullie op de hoogte :stuck_out_tongue: 8)

Maar ik vindt wel dat ik laat positief test dan zeg…dag 41 vandaag…

SeizeTheDay al nieuws???

hier testje gedaan of ovulatie onderweg is (dag 14 na start maandstonden) nada, niets…

wel raar, ik hoop dat het dit weekend toch wel van dat is, anders is men cyclus niet mooi regelmatig…

elke dag testen of om de dag? wat denken jullie?

Ik denk om de dag mie anders heb je kans dat je 'm mist.

Hier is de eisprong denk ik al geweest.verwacht niet dat het deze maand iets gaat worden maar je weet maar nooit natuurlijk…

Hoi, mag ik mee kletsen?

Sinds mei is mijn spiraal er uit en sinds juli gaan we voor nr 4!

Over eisprong; bij de twins had ik mijn ei pas op dag 21, merkte ik dmv temperaturen en de persona. Bij nr 3 was het gelijk raak. Nu vlgde week nod. Voel wel van alles (steekjes etc) maarja…dat zegt helaas niets. Heb vr de twins een mk gehad met 6.5 week dus ik ben me er terdege van bewust dat het altijd nog alle kanten op kan gaan.

Ik vind temperaturen en letten op slijm :oops: wel hele fijne manieren om te kijken of de eisprong er aan komt.

Seizetheday, een streep is een streep!! Proficiat!!

Hoi MSJ,

Welkom bij de club! Wat gaaf dat je voor een vierde gaat! Wij gaan voor ons eerste kindje… het is nu twee keer misgegaan (wel bevrucht, maar bleef niet zitten) maar we gaan gestaag verder!

ondertussen geniete we wel gewoon van ons leven en dat vind ik ook erg belangrijk… Teveel focussen zorgt ervoor dat het te veel gaat bepalen en je ook steeds teleurgesteld wordt als het niet lukt, dus ik ben er niet de gehele tijd mee bezig en dat bevalt me prima… Als het komt, dan komt het…

Hoi Liv,

Oh vervelend is dat zeg. Ja het is ook zo’n ingewikkeld proces, zo’n baby. Tis eigenlijk ongelooflijk dat er zoveel baby’s geboren worden! :wink:

Als het eitje bevrucht kan worden is dat al heel wat. Dan duurt het vast niet meer lang voordat ie wel blijft zitten! :smiley:

Ja wij nummertje 4. Voelt niet echt zo hoor, omdat de eerste twee een tweeling zijn ben ik pas 2 keer zwanger geweest…dus het voelt meer als een nummer 3. :lol:

Ha Mjs,welkom!

Gezellig bij jullie,een tweeling en een eenling! Wellicht komt er wel weer een tweeling!

En seize the day…nog een dikkere streep gehad? Ben wel benieuwd?

En mie,ik ben ook zwanger geraakt zonder een smiley op mn ovutest,dus ik zou gewoon klussen…

@molly wrote:

Gezellig bij jullie,een tweeling en een eenling! Wellicht komt er wel weer een tweeling!

Haha zou kunnen :shock: …maar liever niet… :shock: :lol:

Een tweeling is geweldig, maar 5 kinderen vind ik iets minder… :roll:

@MSJ: welkom!

@Molly: klussen doen we sowiezo om de dag vanaf einde ongesteldheid (om de eisprong idd sowiezo niet te missen)

nu de eerste stress van men nieuwe job een beetje om is, denk ik toch weer veel meer aan het zwanger geraken… maar dat is mss niet goed…

ik ben zo benieuwd… SeizeTheDay…!!!

hallo nieuwe meiden,

sorry dat ik niet zoveel mee schrijf… een beetje errug druk hier :). zal van de week even terug lezen enzo.

hoop dat alles goed is met iedereen, zo niet een dikke knuff

Ook ik heb een hele tijd niks meer geschreven, maar er zijn dan ook (helaas) geen ontwikkelingen hier. Ik lees wel geregeld mee op het forum.

Spannend. Ik had me voorgenomen en niet zo mee bezig te zijn, maar als je er eenmaal voor gaat wil je ook zo snel mogelijk resultaat zien. Althans, ik denk er zo over.

Ach ja, je kunt het niet dwingen, zwangerschap is echt een geschenk…

Helemaal mee eens Liedaa!

Seize the day hoe is het met jou?

Bij wie is het ook weer spannend aan het worden?

Ik heb zondag mijn NOD…

Ik voel sinds een week echt mijn banden, van die steekjes. Dat herken ik nog van de andere zwangerschappen. Vandaag zelfs af en toe in mijn rug! :shock: Maar vooral rechtsonderin mijn buik, naast schaambeen zeg maar. Verder geen gevoelige borsten ofzo. Wel opgeblazen buik, broeken zitten echt mega strak. Maar dat kan ook komen omdat ik gewoon meer eet hahaha, denk steeds; ach, straks wordt ik (hopelijk) toch weer dik… :wink: En ik weeg normaal maar 52 kilo en als ik aan kom is dat wel gelijk op mijn buik. Dussssss, ik kan er nog niets zinnigs over zeggen.

Welkom mjs.

Hier alles zijn gangetje,eigenlijk niks te melden.volgende week dinsdag mijn nod.maar voel nog niks raars of bijzonders eigenlijk.kan dus nog alle kanten op :?

Ik ben gewoon ongesteld geworden!!! :shock: Vier dagen te vroeg!! :shock: Nouja, beter te vroeg dan te laat maar ik ben er gewoon verbaasd van!

Balen msj!

En dan nog 4 dagen te vroeg ook,das helemaal raar

hier ook van dat, vorige keer cyclus 30 dagen, nu cyclus 25 dagen…

liever korter dan langer maar ik schrok wel toen ik men regels kreeg, had het totaal niet verwacht!

pffffffffffffff

op naar de volgende ronde :frowning:

Hallo allemaal,

Voor mij is het ook lang geleden dat ik een bericht geplaatst heb. De eerste ronde had ik meteen een cyclus van 28 dagen, best netjes dus.

Nu zit ik in ronde twee en gister had ik ongesteld moeten worden. Vandaag nog steeds niks, dus best wel spannend.

Denken jullie dat ik al een test moet doen?

Hoi,

Llin, ik weet niet…ik test altijd pas met minstens twee dagen overtijd… Dus morgenvroeg mss met ochtendurine? Spannend!1