shadow,bedoel je dat je heel kort ongi bent geweest? en dat het mss een innestelingsbloeding was,of dat je het idee van zwanger zijn nog niet los hebt gelaten?
Ylerion; gefeliciteerd!..
Spannende tijden nu…
Mijn NOD zou 25 aug zijn geweest (lees:als alles volgens het boekje gaat), heb me vandaag moeten inhouden geen testen te kopen :shifty:
Heb met m’n vriend afgesproken dat ik niet eerder test dan 1 sept. Heb ergens gelezen dat je evengoed zwanger kunt zijn, ondanks je miss ongesteld bent geweest. Dus Shadow…wellicht toch nog kans?
Ik heb sinds vanmo wel last van lage rugpijn…sja geen pijn, maar gewoon zeurderig. En m’n buik rommelt. Verder heb ik sinds ik gestopt ben met de NuvaRing (ruim 4 wkn terug) geen draderig slijm gehad (excuse me :oops:), maar merkte vanmo op van wel!..
Miss dat ik nu pas in m’n vruchtbare periode zit…? Alles kan natuurlijk :eh:
Heb 2 wkn geleden wel steken links en rechts gehad en had veel zin om te knuffelen. Afgelopen anderhalve week totaal niet meer en sinds gisteren weer wel.
Grappig (sja en soms ook wel frustie) hoe het alemaal werkt haha…
Hallo ik heb vanmorgen een test gedaan en die zag er gewoon negatief uit. nu een uur later kijk ik er weer na en zie ik dit:
Het telt niet, maar waarom gebeurt het dan?
Ik weet dat resultaten die na tien minuten verschijnen onbetrouwbaar zijn, maar het is wel gek vinden jullie ook?
Diana,ik vind dat ook gek. Morgen is D-Day bij jou toch? Zou morgen gewoon weer testen als ik jou was. Heb ik trouwens ook gedaan,niks niet.Dus heb hem nu weer tevoorschijn gehaald,maar nog steeds witte vlakte.
Ik begin wel gerommel te voelen,dus ik denk dat ik vandaag of morgen ongesteld word.
Ik heb met een ovulatietest ongeveer hetzelfde gehad. Die zei geen enkele dag dat mn eisprong er was,die maand wel zwanger geworden,zie ik 1 zo’n stick liggen: toch een eisprong…(wel pas twee weken later gekeken en niet na tien minuten)
@molly. de echte ongi duurde korter dan normaal en ook minder last ervan. maar het begon wel met echt helderrood bloed.dus ik weet het ook niet meer.
ik denk dat ik mezelf gewoon gek aan het maken ben :shock:
@ diana, ik zie geen plaatje maar ik denk dat je na die 10 minuten in eens wel iets zag op het schermpje? dat is idd wel raar ja maar ik zou er niet vanuit gaan,dan kan het nooit tegenvallen.
@ seize ,dat je zin had in knuffelen kan wel zijn dat je ovulatie toen was. erg verwarrend allemaal wat er met je lichaam kan gebeuren en moeilijk om ergens zeker van te zijn,daar ben ik nu wel achter.
Ik merk dat het rustig is op het forum! Zijn er nog mensen met blij nieuws, of is het nog voor velen onzeker??
Ik merk bij mezelf dat ik het slechtste tegen onzekerheid kan. Je kan je dan (bij wijze van spreken) helemaal gek laten maken in je hoofd en bij iedere lichamelijke klacht denk je: ‘Zou het??’ Heel frustrerend allemaal!
Hier zijn we nog steeds aan het vloeien… dus voor mij even geen spannende dagen haha!
Deze week, m’n laatste vakantieweek, maar het weer zit niet erg mee… dus we zijn lekker aan het rommelen in huis en bijkletsen met vriendinnen enzo!
Hoe is het verder met jullie??
Ik merk ook dat ik de laatste tijd een hoop mensen tegenkom die al dik zwanger zijn, zoals oude klasgenoten en andere kennissen bij mij uit de plaats. Best bizar allemaal, lijkt wel of er een geboortegolf in mijn omgeving gaande is haha!
Hey Liv’,
het is idd vrij rustig he!.. Over spannende tijden gesproken, zit er midden in Wil het testen zo lang mogelijk uitstellen aangezien dit pas ronde 1 is…mijn NOD (volgens boekje) zou afgelopen weekend, miss iets ervoor, zijn. Probeer me zo rustig mogelijk te houden, maar luister stiekum wel aandachtig naar m’n lichaam! Can’t help it 8)
Die geboortegolf ken ik zeker…oude klasgenootjes, vriendinnen, schoonzus…nu ik nog !:mrgreen: (en jullie natuurlijk )
Nou dat heb ik dus ook,het lijkt wel of iedereen in mijn omgeving zwanger is.maar nu let je er ook meer op natuurlijk. Hier een drukke week voor de boeg.donderdag examen drogist 1 . Gaat over menselijk lichaam en medicijnen.is best moeilijk maar ik denk wel dat ik het ga halen.
@ Liv ,lekker nog even genieten van je vakantie hoor,wel jammer van het weer.
@ seize ik hoop het echt voor je,ik ga voor je duimen!
@Liv’: 2e ronde mocht ook niet zijn bij jou! Ik herken het niet goed tegen de onzekerheid kunnen. Het zou gemakkelijker zijn als we wisten of en wanneer we zwanger zullen zijn.
@molly: het kan goed zijn dat na het stoppen met de pil je cyclus niet meteen regelmatig is. Mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil was ook langer dan normaal (35dagen), 2e cyclus 29 dagen.
@diana: al meer nieuws over de test. Nieuwe test gedaan ondertussen?
Hier is het ook spannend. Ik verwacht morgen of woensdag ongesteld te worden. Ik probeer op niets te hopen. Zondag waren mijn vriend en ik 10 jaar samen. Toen een vroege test gedaan omdat het mooi zou zijn, een positieve test… maar natuurlijk negatief. Het kan natuurlijk nog alle kanten op aangezien te vroeg getest. Ik test pas opnieuw in het weekend als ik deze week niet ongesteld word. Al denk ik van wel…
Af en toe korte periodes het gevoel ongi te moeten worden, andere momenten steken in linker of rechterzijde, steken in de lies,…
Maar je fixeert je natuurlijk op het kleinste wat je voelt terwijl ik dat voorheen misschien ook al voelde.
Ik durf niet te hopen… We zien wel!
In mijn omgeving ook heel veel zwangeren. Al denk ik dat ik er nu ook wel meer op let.
Net nog eens getest en nu negatief. Ach, ik had het kunnen weten. Het staat ook in de bijsluiter dat veranderingen na tien minuten niet meer geldig zij en het was een uur later en bovendien moet de streep net zo breed zijn als de anderen en dat was ie niet.
Toch kijk ik nu stiekem telkens weer op de test van vanmorgen in de hoop dat er toch nog een streep verschijnt. Ga hem zo maar gauw weggooien.
he jongens die onzekerheid !
Ik heb gister maar weer eens getest,en niks niet!
Sandraatje denk dat je gelijk hebt,en dat de boel gewoon nog op gang moet komen…Ik word alleen gek van alle pijntjes en gedoetjes waardoor ik hoop hou…
Sandraatje en seize the day :thumbdown: ik hoop het voor jullie!
En diana…zolang je niet ongesteld wordt snap ik dat je het hoopt, en waarom ook niet?! Dat is nog altijd het beste bewijs!
Ik heb dus zo’n vroege test gedaan,en dat geeft wel weer rust,dat ik nu tot donderdag me in ga houden qua testen.Het stomme is dat het voelt of ik elk moment kan gaan vloeien,en dan komt het niet. Zo begonnen al mijn zwangerschappen,vandaar mijn verwarring en frustatie…
Hallo
Ik zal me ook nog even voor stellen ik ben patricia 28 jaar en moeder van 2 kinderen 1 meisje 2006 en een jongen van 2009.
nu zijn we bezig voor de 3de. tot nu toe nog zonder wonder ;-(
ong geworden in de vakantie in eens 1 week eerder dan de vorige keer ??
dus we gaan weer rustig verder.
Ik wilde even laten weten dat als straks definitief blijkt dat ik niet zwanger ben, wij voorlopig toch niet voor een tweede kindje gaan maar een jaartje of twee willen wachten. Ik heb me namelijk heel spontaan ingeschreven voor een masteropleiding en studie, werk en Aron vind ik voorlopig dan wel druk genoeg. Als ik wel zwanger ben dan is het natuurlijk heel welkom en dan kijken we wel weer hoe we het oplossen.
hee patricia,welkom!
Diana,poeh…best een beslissing lijkt me…? Dan wordt het nu helemaal spannend voor je!
@ diana dat is een hele beslissing en wordt het nog spannend.het kan nog alle kanten dus.
@ patricia ook het tweede forum gevonden,leuk dat je weer terug bent .goeie vakantie gehad?
Ik heb vanaf 9u zitten leren voor mijn examen drogist 1 morgen,heb er blok ogen van gekregen haha
shadow zet m op morgen!!
@shadow: Veel succes morgen!!
@patricia: Fijne vakantie gehad??
@Diana: Grote beslissingen!! Maar als het voor jou goed voelt, dan moet je daar gewoon voor gaan!
Hier is het nog rustig… het vloeien is bijna over, maar me menstruatie verliep wel anders dan normaal… minder heftig… dat ben ik helemaal niet gewend…
Wel heb ik deze week veel last gehad van hoordpijn, dat is echt een kwaal die ik veel heb… word er soms helemaal gek van… Maja… gaat vast (hopelijk) ook wel weer voorbij…
Hoe is het met jullie verder??
Ja een hele beslissing, maar het voelt wel goed. Ik denk ook niet dat ik zwanger ben. De testen waren immers negatief.
@shadow hoe is je examen verlopen?
@Diana:grote beslissing maar als dit iets is wat je graag wilt doen is het nu wel de moment natuurlijk.
@Liv: ongi bijna gedaan, daarna terug aan de klus dus
Hier is het spannend. Ik had mijn ongi dinsdag of woensdag verwacht (als ik vergelijk met mijn vorige cyclus) en tot op dit moment nog geen spoor van een ongi te bespeuren.
Ik kan het bijna niet geloven dat ik zwanger zou kunnen zijn en stel het dus uit om te testen. Ben ik nu gek?