juni/juli stoppers 2011 deel 2

Er is hier ergens een plek op het forum waar al die afkortingen staan. Volgens mij bij “Hulp is onderweg”. NOD betekent “niet ongi dag”. Het is dus de eerste dag van je verwachtte menstruatie waarop je dan hopelijk niet ongi, maar zwanger bent.



Ik ben bij Aron echt in een keer zwanger geworden. Die kans is er best, maar niet gevaarlijk hoor. Gewoon leuk!

hoi hoi,

een juli stoppertje die de weg naar het samengestelde topic heeft gevonden :slight_smile:



ik stel me even voor (of toch wat voor jullie relevant is) ben 28 jaar, op 20juli men laatste pil genomen en we gaan voor ons eerste beebje (normaal van twee)



hier een beetje hoop,

ik denk dat ik men eisprong heb kunnen identificeren (slijmprop achtig ding) en ongeveer een week erna kreeg ik precies menstruatiepijn(eventueel innesteling) maar nu, nog een week later heb ik nog altijd men regels niet… er is vrijdag getest geweest maar dit was nog negatief (of ik ben te snel geweest en had te weinig geduld, of ik moet nog herstellen van men pil en heb ik de slijmprop en buikpijn fout geinterpreteerd)



als ik voor 1 sep nog geen bloedverlies heb, test ik dan nog eens!



het zou mooi zijn, van de eerste keer maar ik ben ook realistisch… de kans is klein… (maar zolang ik men regels niet krijg blijf ik positief)



zo, dit was mijn verhaal

(oh ja, ik moet sinds een week ofzo duidelijk meer plassen dan daarvoor, kan dit ook een teken zijn of totaal niet?)



succes aan iedereen!

Molly en mie welkom! Het wordt gezellig druk hier :smiley:

Ik zie dat ik met een aantal redelijk gelijk loop qua dagen.ik heb een deze dagen mijn nod,weet niet precies wanneer.gisteren wel ineens extreem veel afscheiding! Iedereen succes gewenst :thumbup:

ik heb woensdag mijn NOD. Heb het gevoel al allerlei symptomen te hebben (moe, maagpijn, lage rugpijn, raar gevoel in mijn buik, en af en toe ineens gloeiend heet) maar dat kan natuurlijk ook zo zijn omdat ik het graag WIL voelen…

Spannend dus, als ik vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik testen. Als ik het tenminste zo lang kan uithouden…

hier is het deze keer sowiezo niets :frowning:



maar ach, een cyclus van 29 dagen na de pilstop is niet slecht…

ik zal me daar maar aan optrekken



volgende keer beter zekers :?

he wat jammer mie! Ook al is het inderdaad fijn dat je eigen cyclus al weer op gang is,had je natuurlijk gehoopt op iets anders…

Ik ken ook wel verhalen van dames die maanden moeten wachten voordat ze weer eens een eisprong hebben,dus wat dat betreft…

En ik heb eigenlijk net zulke kwalen en verschijnselen als jij beschreef,dus bij mij is de hoop ook een beetje weg …

Maar goed,misschien best verstandig om wel realistisch te blijven… :? zeg ik tegen mezelf…

hier een test gedaan maar die was negatief.

heb sinds een paar dagen vage klachten,maar die zal ik me misschien wel inbeelden.alleen gisteren en vandaag toch echt misselijk geweest in de ochtend,heel raar.vorige cyclus 32 dagen. 25 juli plus 32 dagen : dan zou 26 augustus mijn nod zijn. bij een cyclus van 28 dagen zou vandaag mijn nod zijn.hopelijk word ik deze week nog niet ongi ,dan ga ik eind van de week weer testen.weet dat ik het eigenlijk niet moet doen maar kan het niet laten :slight_smile:

jammer mie ,maar wat je zegt zo snel een normale cyclus is wel heel goed natuurlijk.

was ik gisteren nog zo positief, moet ik vandaag melden dat het deze keer niet raak is… :frowning:

lieda :hug:

hoi meiden,



ik heb al een tijdje niet meer meegeschreven, maar ondanks toch even melden dat vandaag op mijn mans verjaardag, we een positieve test hebben:)

jammer liedaa dat het niet gelukt is.

ook hier slecht nieuws , vandaag de rode :twisted: gekomen grrr!

nieuwe ronden nieuwe kansen.



@ylerion: van harte gefeliciteerd :smiley: , heb je een idee hoe ver je bent?

@ylerion yay gefeliciteerd

Hoi allen,



Ik ben vannacht weer teruggekomen van vakantie! Het was heerlijk, maar merk toch ook wel dat ik het weer prettig vind om thuis te komen… Ik waardeer dan altijd weer van alle luxe die ik heb vergeleken bij hoe het is in het buitenland!



Bij mij is het weer hetzelfde verhaal als vorige maand… Ik ben wel weer bevrucht geraakt, maar wederom heeft het niet mogen beklijven… Op vakantie heb ik het er wel even moeilijk mee gehad, maar nu heb ik het geaccepteerd en leg ik me erbij neer…



Ik ben nu lichtelijk begonnen met vloeien, maar ik voelde al dat het mis was… Vanochtend voor de zekerheid nog maar een test gedaan en deze was negatief…



Ik hoop dat het bij jullie allemaal vlug zal lukken! Ik ga weer door naar de volgende ronde! Toch geloof ik wel dat zwanger worden en zijn niet specifiek iets biologisch is, maar er ook een spiritueel stuk aan zit. Ik geloof dat zoiets ook een beetje met het lot te maken heeft en dat wanneer een kindje in je leven wil komen dat het komt wanneer hij/zij er aan toe is om geboren te worden… Misschien klinkt dit voor sommigen nogal vaag, maar dit is zo’n beetje mijn gedachtegoed met betrekking tot dit onderwerp.

Ylerion gefeliciteerd!



Liv ik denk er ook zo over als jij, maar is toch niet leuk als het zo gaat als bij jou. :hug:



Degenen die toch weer ongi zijn: ook :hug:



Hier nog steeds niet ongi, maar ook geen klachten. Heb eigenlijk niet echt het gevoel dat het raak is, maar wie weet.

@liv fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad,wel balen dat het weer mis is gegaan.ik ben het volledig met je eens. Het kindje zoekt zijn/haar ouders uit als de tijd rijp is.

shadow,liv en liedaa :hug:

Ylerion,hiep hiep! gefeliciteerd!

Ik heb een vroege test gedaan,maar niks…grote witte vlakte…kak!

Ik voel sinds drie dagen ook niks meer aan klachten en pijntjes…

Heb natuurlijk wel de hoop dat het toch nog wel ergens raak is,en dat ik gewoon te vroeg was,maar vrees van niet.

Wanneer was je NOD ook al weer Molly?

Diana,ik ben vandaag precies vier weken gestopt met de pil. Dus heb ambitieus als ik ben vandaag als nod bedacht…

De vorige keer toen ik meteen na het stoppen zwanger was,duurde het 6 weken toen ik een plus/stip/streep had.

Maar,ik ga even iets smerigs onder een spoiler proberen te zetten:toen had ik op dag 16 een witte draad eruit hangen :sick: voor de zekerheid die dag ook maar gesekst en patsboem ± twee weken later een plus! Nu had ik op dag 16 weer zo’n draad…

Ik probeer nu maar tegen mezelf te zeggen dat ik niet zwangerder word als ik het eerder weet…als je begrijpt wat ik bedoel… :wink:

Tja het zou kunnen, maar hoe wit is dat wit? Want het slijm rond de eisprong is doorzichtig net als rauw eiwit. Zo is het bij mij al jaren. Heb voor dat ik zwanger werd van Aron geen hormonen gebruikt en wist altijd precies wanneer mijn eisprong was.

@molly tsja je moet ergens beginnen met rekenen haha.misschien zit je dus nog niet zo verkeerd.ik weet ook altijd redelijk wanneer mijn eisprong zal zijn door het slijm.

ben nu trouwens weer van mijn ongi af en toch het idee houden dat ik zwanger ben snap er niks van.