Juni-Juli-Aug 2013 stoppers

@ noekie Ik hoop het!

Maar wachten is niet echt m’n ding hahah

@ Mariska , spannend hoor!!!

Afgelopen woensdag was mijn nod…Nog altijd niets. Cyclus liep met pil altijd heel normaal.

Toen ik pas gestopt was met de pil liep mijn cyclus ook niet goed.

Toen ook heel veel testjes er tegen aan gegooid en steeds niks.

Vond dat toen steeds super irritant :? .

Sinds Januari loopt mijn cyclus netjes door het verwijderen van mijn vleesboom :wall:

Hoi dames,

Spannend hier hoor :-).

Ik ben begonnen met de ovu testjes(had ik nog van de vorige).

Nog geen ei inzicht, volgens de testjes. Dinsdag is de eidag volgens de berekening.

Ben benieuwd, wil me er eigenlijk niet teveel mee bezig houden.

Maar als het nu raak is kan ik testen op mijn verhaardag, en is de eerste echo rond mijn vader zij n verjaardag, lijkt me zo leuk…

Maar ja moeder natuur laat zich niet sturen he.

Bij de andere dames al wat meer duidelijkheid?

Hoi allemaal,

Volgens de berekening is mijn eerste vruchtbare week voorbij :slight_smile: VL en ik hebben goed ons best gedaan;)

Nu maar afwachten…

Hoi dames, idem als hierboven… Verder even niets te melden…

Hai dames,

Mag ik met jullie meeschrijven, ook al ben ik dan geen augustusstopper? Vanochtend mijn spiraal laten verwijderen en zodra mijn periodeweek (nog drie dagen) over is, kunnen wij ook voor het echte werk gaan.

Ik vertel jullie graag wat meer over mijzelf in een volgende post hier, tenzij jullie liever hebben dat ik zelf een nieuwe stoppergroep aanmaak, kan ik me ook wel voorstellen aangezien jullie elkaar inmiddels al zo’n drie maanden kennen…

Hoi Novio,

Ik ben zelf ook pas mee gaan schrijven, dus wat mij betreft: hoe meer zielen hoe meer vreugd :smiley:

@allen

gisteravond heel de avond kramp gehad een soort ongi kramp… vanmorgen was het weer over

Met het gebruik van de pil eigenlijk weinig tot geen kwaaltjes gehad tijdens de cyclus… dus ja bij elk dingetje wat je voelt denk je JAA dit is het…

Al is de kans natuurlijk veel groter dat het gewoon bij een normale cyclus hoort

@Novio Welkom en veel klus plezier.

Novio ga lekker hoer mee schrijven! Gezellig!

Hier nog geen veranderingen… Wacht nog “rustig” af. Twijfel of ik gelijk morgen ochtend ga testen of dat ik nog een dag wacht en donderdag als het nog nodig is ga testen…

@sanny, moeilijk he, het liefste test je zo snel mogelijk natuurlijk.

Gewoon doen hoor als je wilt, dan geen dure testen, maar kv test of

dipstick.

@sanny, moeilijk he, het liefste test je zo snel mogelijk natuurlijk.

Gewoon doen hoor als je wilt, dan geen dure testen, maar kv test of

dipstick.

Ik kon toch niet wachten, …

negatief, dus t zal vandaag wel komen…jammer , op naar de volgende ronde

jammer sanny…maar geen ongi dus nog hoop…

Haha de hoop ook vervlogen, inmiddels ongi…

Volgede ronde maar proberen :wink:

Hehe, hier inmiddels ook eindelijk ongesteld geworden, er heeft drie maanden tussen gezeten! Maar heb tussendoor ook testjes gedaan, elke keer negatief… Nou, op naar de volgende rondje dus maar, nu maar hopen dat het of raak is, of ik wat eerder ongesteld wordt; dat wachten is ook niks…

Ik spring hier weer even in, ok? Laatste weken nogal druk gehad met vanalles en nogwat… maar nu ff tijd om te posten.

Miranda, fijn dat je ongesteld bent geworden, kun je tenminste weer verder… hopelijk nu straks wel een gewone cyclus.

Sanny, balen hoor… maar op naar de volgende ronde dan maar!

Novio, welkom hier! Gezellig toch? Ben benieuwd naar je verhaal! :slight_smile:

Hier had ik toen op onze trouwdag dus een negatieve test en inderdaad een paar dagen later ongi… jammer, maar gewoon op naar de volgende ronde… hopen dat die ook weer redelijk normaal verloopt…

Wat een warm welkom, fijn!

Miranda, fijn dat je nu in ieder geval duidelijkheid hebt. Hopen dat je de volgende keer niet zo lang hoeft te wachten op je periode - of beter nog, een positieve test! Ik ga voor je duimen!

Sanny, ook jammer voor jou dat het deze ronde niet gelukt is. Ik hou mij altijd maar voor dat elke mislukking een stap dichter naar het succes is…al neemt dat de teleurstelling natuurlijk niet weg. Ook voor jou blijf ik duimpjes draaien, wie weet de volgende cyclus!

Tierr, ik ken jou nog van hier voor je eerste zwangerschap. Heb enorm met je meegeleefd destijds (onder een ander nick). Leuk om te zien dat je hier nog steeds actief bent en nu zelfs samen in een stopperstopic :lol:.

Mijn verhaal - in het kort en zwaar gecensureerd :mrgreen::

Ik ben 37 jaar, woon samen met de liefde van mijn leven in het oosten des lands. Heb een heel lief meisje van ruim 3,5 jaar en vorige week met mijn partner besloten te proberen zwanger te worden van ons eerste kindje samen:inlove:. Superspannend om het hele proces hopelijk weer mee te mogen maken, na het stuklopen van de relatie met de vader van mijn dochter wel heel hard gehoopt maar van zijn levensdagen niet meer verwacht dat ik ooit nog voor deze keuze kon gaan.

@Novio wrote:

Ik hou mij altijd maar voor dat elke mislukking een stap dichter naar het succes is…

Wat een heerlijk positieve instelling! :thumbup:

En wat grappig dat wij elkaar dus al eerder ontmoet hebben!

Zou ik via pb ff je oude nick mogen weten? Dat praat dan net wat makkelijker… :wink:

In elk geval héél veel succes! Wat heerlijk dat deze droom dan - na een reeks tegenslagen - hopelijk toch nog uit mag komen! :slight_smile:

hallo allemaal,

Weer even een berichtje…

Miranda, fijn dat je nu in ieder geval duidelijkheid hebt. Hopelijk de volgende cyclus een stuk korter dan afgelopen ronde

Sanny, ook jammer voor dat jou ronde ook niet geslaagd is :frowning:

Hier:

Nog 7 dagen tot de berekende NOD… al heb ik zelf het idee dat mijn ei niet op dag 14 er was maar op dag 12… is je NOD dan eigenlijk ook eerder?

Verder niet echte kwaaltjes…

Had een beetje bloed bijafvegen en steken op cyclus dag 12… (dus ik dacht misschien mijn ei…)

Heb afgelopen dinsdag en woensdag een klein beetje (misschien een paar druppels) helder bloed gehad bij afvegen… (dus ik dacht misschien innesteling)

Maar heb verder niet echt noemenswaardige klachten/symptomen dus het zal gewoon mijn lichaam zijn die me voor de gek houdt…

(natuurlijk kon ik het niet laten en heb ik bij de kruitvat testen gekocht en al even geprobeerd om te kijken hoe dat werkt, was natuurlijk negatief)

Ik wacht het maar gewoon af!!