Juni-Juli-Aug 2013 stoppers

Dankje Sanny :smiley:

Voor jou nog even spannend lees ik!! Ik duim voor je

Net in mijn lunchpauze even naar de etos gelopen om een potje foliumzuur tabletten :smiley:

Breek in

Ik lees af en toe even mee hierā€¦

Deze week is onze 1e ronde begonnen vanaf dit weekend flink klussen :slight_smile:

@Trierr hebben wij elkaar niet eerder ā€˜ontmoetā€™ op dit forum?

Leuk dat jullie voor een 3e gaan.

zal wel aan het stoppen met de pil liggen :wall:

last van mijn buikā€¦ rommelende maag, regelmatig steken wat lagerā€¦ vanmorgen zelfs een klein beetje helderrood bloed bij het afvegenā€¦

Hallo dames, nu even in mijn luchpauzeā€¦

Tierr, spannendā€¦!! Gefeliciteerd nog met jullie 5-jarige huwelijk!!

Jannie en Sannie, maak jezelf niet gek he? Dit zijn de onzekere dagenā€¦ ik weet het. :wall:

Hier staat de klusweek voor de deur. Ik mag het er thuis niet teveel over hebben, want wij zouden rustig aan doenā€¦ :roll: Ik kan het niet helpen stiekem weer zin te hebben alweer zwanger te zijnā€¦ :slight_smile:

onzekere dagen dat zeker!!!

Ben ook gewoon zo benieuwd hoe het zal zijnā€¦

Wat dat betreft kan ik niet wachten gewoon omdat ik zo nieuwsgierig van aard ben :mrgreen:

maar we hebben geen haastā€¦ we moeten nog verhuizen

Hallo allemaal,

Toch nog even een vraagjeā€¦ Heb nog even zitten lezen op het forum.

Mijn menstruatie is begonnen op vrijdag 16 augustus cyclus dag 1 dusā€¦ Vandaag wat krampen of steken en dikkere afscheiding en wat bloedā€¦ Zou het kunnen dat mijn ei in aantocht is? Vandaag cyclus dag 12ā€¦

Heb nog geen idee van mijn cyclus omdat ik net gestopt ben met de pilā€¦ Temperatuur niet en geen ovu testen omdat we nog maar in ronde 1 zitten.

Graag jullie mening

Liefs jannie

Hou janie,

Zou kunnen, maar mijn afscheiding wordt dan juist wat ā€™ dunnerā€™

Misschien is je lijf nog wat onwennig zonder de pil?

Ik weet het dus niet preciesā€¦

Ik moet zo de huisarts bellen, mā€™n urine is toch op kweek gezetā€¦

Pijn is er nog steedsā€¦ Ben inmiddels ook wat moeierā€¦

Maar misschien wil ik het ook wel te graag, dat ik mā€™n symptomen verbeeldā€¦ Haha

Iig over 10 min ff bellen want kan natuurlijk ook nog blaas/nieren zijn.

ik zal 10 minuten voor je duimen :mrgreen:

Ja zou best kunnen dat mijn lichaam nog wat van slag isā€¦ We klussen in ieder geval om de dag.

In je hoofd weet je dat je het gewoon af moet wachten en jezelf niet te druk moet makenā€¦ maar owww wat zegt je gevoel precies het tegenover gestelde :silenced:

Niets uit mā€™n urine test, geen bacterieen enzo

Nu wachten tot het overgaat, als t erger wordt contact opnemen en wachten of het iets te maken heeft metā€¦

Nog een week geduldā€¦

Stom hoofd, wil me er niet zo druk mee bezig houdenā€¦

Mijn afscheiding word dan ook dunner.

Ooit twee keer gehad dat ik bloed erbij had tijdens mijn eisprong. Daarna niet meer.

@Sanny duimen draaien voor je, dat je over een weekje goed nieuws hebt :smiley: :thumbup: :thumbdown:

Dat gaat toch automatisch dat je er in je hoofd mee bezig bent.

Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook.

Nu met wat ik heb meegemaakt en mijn abonnement in het ziekenhuis ben ik daar zelf niet meer iedere dag mee bezig. Maar soms zit het toch in mijn hoofd ook al wil ik dat niet :wall:

Iemand bekend met de clearblue zwanger/niet zwanger testen?

Vanmorgen getestā€¦ Test gaf niet zwanger aan. Dus ik dacht haal het staafje eruit en gooi hem wegā€¦ alleen nadat ik hem eruit had gehaald en dopje erop had gedaan even aan de kant gelegd en wat anders gaan doen. Toen ik 5minuten later terug kwam zag ik de plek waar een tweede blauwe streep hoort te staan. Heel licht maar ik zag t welā€¦

Zou t nou zo zijn of is dat normaal na het opdrogen van de test dat je t tweede streepje zietā€¦?

@ Mariska, geen ervaring mee, maar op sommige testen staat wel tot hoelang je het max kunt aflezen? Na een bepaalde tijd zijn ze niet betrouwbaar meer,

Morgen nieuwe test doen?

Heb nog een kruidvat test gedaan en die is negatiefā€¦ morgenvroeg nog maar eens een kruidvat test doen

@mariska89 wrote:

Iemand bekend met de clearblue zwanger/niet zwanger testen?

Vanmorgen getestā€¦ Test gaf niet zwanger aan. Dus ik dacht haal het staafje eruit en gooi hem wegā€¦ alleen nadat ik hem eruit had gehaald en dopje erop had gedaan even aan de kant gelegd en wat anders gaan doen. Toen ik 5minuten later terug kwam zag ik de plek waar een tweede blauwe streep hoort te staan. Heel licht maar ik zag t welā€¦

Zou t nou zo zijn of is dat normaal na het opdrogen van de test dat je t tweede streepje zietā€¦?

hoi, ik lees af en toe met jullie mee (ook deze maand met de pil gestopt :D)

maar ik heb hier op kok ooit een heel topic gelezen met dezelfde vraag die jij stelde, en daaruit kwam de conclusie dat dat 2e lijntje niks zegt geloof ikā€¦ mis kan je het topic nog terug zoeken! hopelijk over een paar dagen toch positief

Hoorde idd al dat het tweede streepje niets zegtā€¦ Helaas :wink:

Heb rechteronderin een beetje spierpijn gevoel. Ben benieuwd hoe het is morgenvroegā€¦

Hoi Mariska,

Hoe gaat het nu?

Ik verwacht volgede week toch gewoon ongesteld te worden.

Pijn is weg en voel me eigenlijk gewoon normaalā€¦

Ahh, Sanny (kom even inbreken hoor :)). Ik hoop toch dat je bij me mee mag komen schrijven bij de mei-mamaā€™s!! Het kan nog. Ik had helemaal geen kwaaltjes of een vermoeden dat het raak was, dusja :smiley:

Hier nog altijd in afwachtingā€¦ Heb alleen met schoenen aan doen een ā€˜knellendā€™ gevoel in mijn buik. Net alsof je je blaas vol hebt zitten. Weet het niet anders uit te leggen :wink:

Als ik na dit weekend nog geen verandering heb ga ik er maar weer een testje tegen aan gooien.

spannend mariska!

Wanneer is je NOD?