Juni-Juli-Aug 2013 stoppers

Welkom Jannie!

De kosten van je kind kun je zo duur maken als je wilt. Koop je alles nieuw? Of haal je het via mp/vrienden. Nieuwe kinderkamer en kinderwagen kun je al meer dan €2000,- kwijt zijn. Koop je t via mp dan kost die kinderkamer van €1000,- in eens nog maar €250,-…

Hier gaan we ook lekker op mp snuffelen. Veelste leuk om te doen :mrgreen:

Zijn jullie ook zo moe sinds het stoppen?? Pfff… er komt werkelijk niets uit mn handen.

Dankjewel Mariska :slight_smile:

Als het zover is gaan we wel eens neuzen.

In oktober gaan we lekker verhuizen, dus kunnen we daar lekker inrichten

Hallo Jannie, welkom!

Wij hebben het geluk bijna alles geleend te hebben van mijn schoonzus en een aantal spullen gekregen van familie. Wij hebben minimale kosten gehad aan onze eerste. Alleen de kosten van het schilderen en behangen en aankleding (gordijnen en schilderijen) was voor eigen rekening. :smiley: :smiley:

Hier inmiddels gisteren ms op gang gekomen. Op naar ronde 1. :lol:

Yvonne, ‘fijn’ dat je ongi op gang gekomen is… op naar het echte werk, haha!

En wat ‘goed’ te lezen dat er meer dames zijn met twijfels.

Hier ook hoor. Over de eerste en tweede geen moment twijfels gehad, dat was altijd wel duidelijk dat die er moesten komen… daar was ik ook erg ver voor gegaan… :roll:

Maar nu met een derde voelt het toch wel heel anders.

Eigenlijk heb ik mezelf altijd wel gezien met een gezin met 3 kinderen. Ik kom zelf ook uit een gezin met 3 kids, en mijn man uit één met 5. En ook tijdens mijn laatste zwangerschap wilde ik er écht niet aan dat dat de laatste was. En ik wil ook graag nog een broertje of zusje voor mijn kids. Omdat ik zie dat ze echt zo ontzettend veel aan elkaar hebben. En ook zodat ze later met meer zijn, zeg maar…

Maar… aan de andere kant…

Eigenlijk hebben we nu de ruimte er niet voor. Ja, we hebben een zolder, maar die wordt compleet in beslag genomen door voorraad van de webwinkel van mijn man en ik zou niet weten hoe we daar een kamer zouden kunnen maken… en ik wil eigenlijk geen 2 kids op een kamer…

En nu ben ik gezegend met 2 kids die gezond zijn en het super goed doen. Wat nou als de derde niet gezond blijkt…

En de babytijd van beide jongens was erg pittig… terwijl het nu eigenlijk net zo goed gaat… ik afgevallen ben, lekker in mijn vel zit, aan het trainen ben voor de fietselfstedentocht, 's nachts lekker kan slapen, ontzettend geniet van de jongens en ook de relatie weer wat aandacht krijgt…

Financieel denk ik er niet zo moeilijk over. Nu hebben wij het ook goed, maar ik denk inderdaad ook dat 2 of 3 kinderen op zich eerst niet eens zo heel veel uitmaakt… wel te overzien in elk geval.

Nouja, uiteindelijk gekozen om mijn hart te volgen, ook al twijfelt die wel eens… en dus spiraal eruit!! :roll:

Overigens zit ik nu een week voor NOD, maar heb ik af en toe echt het idee zwanger te zijn… erg moe, af en toe misselijk en af en toe steken in mijn borsten. Maar dit zou wel érg vroeg zijn natuurlijk, dus ik houd er ernstig rekening mee dat ik mezelf voor de gek houd…

Maar het maakt het wel erg spannend.

En eigenlijk ben ik niet van het testen voor NOD… eerst gewoon maar eens NOD afwachten en als dan de menstruatie uitblijft testen. Maar op het moment dat je jezelf anders gek maakt ben ik wel weer voor testen.

Maar een week voor NOD vind ik wel érg vroeg, dus ik wil eigenlijk minimaal wachten tot dinsdag, dan zijn manlief en ik 5 jaar getrouwd… :smiley:

Spannend dus! :thumbup:

@ingelke wrote:

15 Aug. word ik gebeld door de Gyn. over de uitslag. Moest bloed laten prikken, ik hoop dat deze met een goede uitslag komt. Zodat we alsnog kunnen gaan voor een tweede wonder. Dan gaan we vanaf half Aug. ervoor. :pray: :pray: :pray:

.

De Gyn. heeft gebeld en deze uitslag was goed :thumbup:

Dus we gaan ervoor :dance:

@Jannie Welkom in het groepje.

@Tierr Spannend dus. Ik duim voor je :thumbup: :thumbdown:

Iedereen succes met klussen en dat iedereen snel zwanger mag zijn :pray:

@ingelke: bedankt!! Super fijn dat jullie een goede uitslag hebben gehad!!

@Tierrr: Oww spannend, mijn duimen draaiien

@ingelke, mooi dat jullie er voor gaan!!

@Tierrr, spannend!! Morgen testen??

Hier had hub enorme twijfels over een tweede… Maar na lang praten en veel huilen en nachten wakker liggen werd het besluit genomen. Ruimte zat, financieel geen twijfel maar hij wist niet of die een tweede wilde. Enige argument was ‘we hebben t goed zo’…

Nu… nu ziet die overal zwangere vrouwen,kleine baby’s en de rest wat er bij komt kijken :slight_smile:

Hoi hoi!

Ik ben ook weer terug van vakantie!

Hier nu ook druk aan de klus :slight_smile:

@ingelke wat fijn!

Tierrr spannend!!! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Ingelke, wat superrr :inlove: :thumbup:

:pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

@Tierrr Gefeliciteerd met jullie 5 jarig huwelijk :dance: :dance:

Misschien ook al een testje gedaan???

Bedankt!! Manlief moest vandaag helaas de hele dag gewoon aan het werk, maar heb toen hij vanavond thuis kwam voor het eerst sinds 5 jaar een bos bloemen en een doos bonbons gekregen! :mrgreen:

Heb hem helaas niet kunnen verrassen met een positieve test… de test vanochtend was omo wit… ongi afwachten dus en door naar de volgende ronde. Toch wel jammer…

Ingelke, goed nieuwd zeg!! :dance:

jammer dat hij de hele dag moest werken! maar wel super lief, bloemen en bonbons :wink:

jammer dat je testje wit was, zou anders wel een extra mooie datum geweest zijn :wink:

Rustig weer hier!

Iedereen druk met klussen ? :lol:

Wij wel hier, wel wat rare klachten, hou in ene vocht vast, heb pijn bij m’n ’ rechter eierstok’

Even in de gaten houden want of het hier nu mee te maken heeft of met iets anders…

Hier rustig… zit 4dgn voor mijn nod als mijn cyclus gewoon loopt. Maar het is de eerste ronde na het stoppen pas dus ben benieuwd of alles gewoon loopt. Heb al een paar dagen een gevoelige plek onder in mijn buik.

Jullie nog leuke dingen voor het weekend gepland???

Wij hebben gebbqt gisteren en vandaag lekker een boek gelezen in de tuin.

Jij?

Morgen ga ik even mey de huisarts bellen, pijn wordt niet meer maar ook niet minder.

Geen idee wat t kan zijn… Kan van alles zijn…

Hallo allemaal,

Na het stoppen met de pil (en gerekend met een normale cyclus) ga ik nu een vruchtbare week in :smiley:

Kan natuurlijk helemaal anders worden omdat ik nog geen idee heb hoe mijn cyclus loopt… maar toch maar gewoon klussen 8)

Spannenddddd

en voor iedereen die zijn NOD krijgt binnenkort, mijn duimen draaien hard voor jullie

Spannend he Jannie!! Veel plezier :lol: :oops: :dance:

Ik net bij de huisarts geweest, geen blinde darm, wss ook niet m’n nieren( morgen voor de zekerheid nog wel urine brengen) dus waarschijnlijk ovulatiepijn.

Ik zei ’ hoelaat duurt dat dan? Want heb al vanaf donderdag pijn’ ’ o dat kan wel een week duren hoor’

… :roll:

O ja ze zei ook ’ ik kan geen zwangerschap voelen’ ik zie nog geen tekenen die op een zwangerschap duiden…

Lijkt me opzich best logisch als het pas op z’n vroegst over anderhalve week te testen is… Dacht ik zo… :roll: