Snap ik wel een beetje. Ik ben natuurlijk pas gestopt voor een eerste maar zit nu al op dag 49 of 50 (ben de tel kwijt) en dat schiet nou niet bepaald op…
Ik hoop voor je dat je dat nou niet voor de zoveelste keer hoeft mee te maken! Duimduim!!!
Voor jou is t ook vervelend… Je bent gestopt met de pil omdat je graag zwanger wil worden en nu weet je niet waar je aan toe bent. Maar op zich is t heel normaal dat je lichaam moet ontpillen. En ik hoop voor je dat dat een stuk sneller gaat dan destijds bij mij.
Ik vind t nu vooral frustrerend dat mijn cyclus redelijk ok was… ik had ook express een koperspiraal, dus zonder hormonen… en cyclus was redelijk. En nu is t toch weer in de hobbel…grrrr!! Hopelijk duurt dit niet ook weer tijden.
Kun jij t wat van je af zetten?
Lief
Ja joh, ben al weer haast vergeten dat we een kindje wilden, na jaren met totaal geen wens. Duurde even na dag 28, maar nu wacht ik gewoon 60 dagen af voordat ik de dokter bel. Geniet er maar van dat ik weer een drankje kan pakken.
Weet je, ik begin haast weer te denken dat die kinderwens maar een bevlieging was…?
O, ik wist helemaal niet dat je verschillende soorten spiraaltjes had. Ik hoop zo dat je weer gauw op de rit bent. Jij hebt je toch ook weer ingesteld op een kindje! Hopelijk houden je huidige kids je genoeg bezig
Wat lastig al die onregelmatigheid erin…
hier behoorlijk regelmatig maar nog niet bezig.
Voor het zingen de kerk uit… vriend wil toch wachten tot na onze vakantie (dus zal uiteindelijk sept worden voor we er echt voor gaan).
Ik heb wel geduld, even de rust er in, op mn werk veel onrust en mn moeder dr gezondheid (in feb. darmkanker ondekt) alles bij elkaar hakt het er nu pas in.
Erg moe de laatste paar dagen en veel huilen… hoe irritant!! haha
maar dit weekend echt heel rustig aan gedaan en deze week een dag extra vrij genomen om bij te tanken… kokmt wel weer goed
Maar Babel, waarom denk je nu dat het toch een bevlieging was?
Rustig hier, jammer…
Sanny, wat bijgekomen?
Hier weer terug van vakantie helaas… maandag weer aan t werk.
Dag 38 inmiddels en nog steeds geen ei, zucht…
Gelukkig is het wel lekker weer hier nog tier, toch iets fijner terug komen!
Waar was je heen geweest?
Ik ben aardig bij gekomen! Heel veel gepraat met m’n vriend en dat scheelt ook weer en weer wat nieuwe inzichten!
Nu heerlijk in de tuin in het zonnetje aan t liggen en vanavond lekker bbqen!!
Nog 4 dagen werken en dan heb ik vakantie, hoop dat t weer goed blijft, we blijven in Nederland, spannend altijd dat weertje hier!
Na 5,5jaar de pil geslikt te hebben gaat de strip aan de kant!
Vanaf augustus gaan we voor nr.2!!!
Ik zal me even voorstellen;
Mariska - morgen 24jr
Getrouwd
Zoon nr1 Ryan uit vorige relatie
Welkom Mariska!
Idd rustig hier, maar goed ook nu. We zijn net terug van twee weken vakantie naar Texel, wat een heerlijk weer hadden we! Lekker in zee gezwommen.
Ook een testje gedaan, maar was nog negatief. tja, dan mogen die rode duivels ook wel weer komen ondertussen…
Oh leuk, wij zijn vorig jaar naar Texel geweest. Heerlijk eiland
Na even de kalender goed bekeken te hebben. Hebben we besloten vandaag echt te stoppen, mijn verjaardag. Die datum vergeten we niet meer haha…
Ben benieuwd hoe mijn cyclus gaat lopen, afgelopen maand doorgeslikt. Aangezien ik vaak migraine hebben medicatie die ik in een zwangerschap niet mag slikken wachten we af hoe t gaat. In de zwangerschap van R.yan nergens last van gehad qua ziek zijn. Alleen vanaf 19 weken bekkeninstabiliteit gehad en kon niet meer werken.
@Sanny1 wrote:
Gelukkig is het wel lekker weer hier nog tier, toch iets fijner terug komen! Waar was je heen geweest?
We zijn eerst een weekje naar Duitsland geweest en later nog een midweek CP (mysterypark) in Limburg.. erg fijne dagen gehad! En we zetten inderdaad het vakantiegevoel nog gewoon ff door met dit mooie weer, heerlijk! Was ik wel aan toe, zeg!
Fijn dat jij weer wat bijgekomen bent en je ff goed hebt kunnen praten met je vriend. En die zon helpt overal bij inderdaad, haha.
Mariska, welkom hier! Wat leuk dat je voor een tweede gaat! :)
Hoop dat je cyclus het goed oppakt! Vervelend trouwens, migraine...
Ik heb het gelukkig niet vaak, maar áls ik het heb... aaaauuuw...
Miranda, ook lekker ff weg geweest dus. Balen van je negatieve test..
Hier inmiddels ongi geweest op dag 43. Sja.. Nouja, ik ben inmiddels van de hormoonmedicatie (ivm exceem) af, dus hoop dat het zich weer snel normaliseert. En anders wachten we niet te lang met naar de gyn stappen, gezien mijn eerdere ervaringen..
Mijn schoonzusje staat trouwens op het punt van bevallen... spannend!! :)
Pff, keek ff terug, ben ik eind mei voor het laatst ongesteld geweest. Heb ondertussen twee testjes gedaan, maar negatief. Voelde me ook niet zwanger, maar weet ook dat je lijf je echt voor de gek kan houden ondertussen…
Spannend Mariska! Balen dat je regelmatig migraine heb, ik heb het heel af en toe, dus geen medicatie nodig.
Duimen voor je schoonzusje dus Tierr!
15 Aug. word ik gebeld door de Gyn. over de uitslag. Moest bloed laten prikken, ik hoop dat deze met een goede uitslag komt. Zodat we alsnog kunnen gaan voor een tweede wonder. Dan gaan we vanaf half Aug. ervoor.
5 Sept. terug naar de internist. Uitslag Suiker en Cholesterol.
Maar deze zei toen al dat het in de toekomst geen zwangerschap in de weg zou zitten.
Intussen ook al 3 kilo kwijt ( van de internist moet ik 9 kilo afvallen in een jaar, om mijn cholesterol goed te houden), iedere dag minimaal 20 minuten op de hometrainer.
Heb nu dan ook niet terug gelezen, ik kom dan wel weer mee babbelen vanaf half Aug.
Klinkt iig hoopvol ingelke, fijn!
Zien we je hopelijk over een paar weken weer.
Knap van het afvallen trouwens!
Mijn schoonzusje is bevallen. Allemaal super makkelijk gegaan, ongelooflijk zeg! En een gezond meissie.
Hier geen nieuws… ongi weer afgelopen… nu maar afwachten of en zo ja wanneer ik een ei krijg…
Miranda, balen zeg, da’s inderdaad een idioot lange cyclus…
Even een kort bericht, leuk dat er weer geschreven wordt!
Ik heb ook vakantie! Dus zal ook iets minder reageren! Over 2 weken weer volop aanwezig!
Nu eerst lekker genieten!
Daarna gaan we waarschijnlijk voor de 1e
Tierrr, wat leuk dat jullie officieel voor een 3e wondertje gaan :inlove:
Ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan!
Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje :inlove:
Ingelke, wat een teleurstelling dat jullie wens weer naar voren moest worden verschoven :hug: Ik hoop dat de uitslagen (na behandeling) snel zijn verbeterd en jullie snel groen licht krijgen voor een 2e wondertje.
Voor allen: Ik hoop dat jullie kinderwens snel in vervulling mag gaan!
***breekt weer uit (maar zal wel mee lezen zo nu en dan )
Dankjewel memmie! :-*
Ben erg benieuwd hoe t zal gaan…
Ik wist trouwens niet hoe snel ik jouw topic in zwanger worden moest openen hahaha!! Ik dacht: huh? Memmie??
Hahhaa! Dat zal wel! Nee, J.illus is echt onze laatste!
Hallo dames, terug van heerlijke vakantie naar Kos. Het was erg warm, maar erg leuk. Met zoontje van alles voor de eerste keer gedaan (trein, vliegtuig, vakantie, boot), dus hij heeft enorme indrukken opgedaan.
Ik ben tot op heden nog niet ongesteld geworden sinds ik gestopt ben met de minipil (nu drie weken geleden). Nog een weekje wachten en ik ga een test doen…! Iemand ervaringen mee hoe lang het duurt voor je weer ongesteld zou moeten worden?
Tierr, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje.
Sanny1, waar ben je naartoe op vakantie? Veel plezier!!
Ingelke, spannende tijd…!! Veel sterkte gewenst. Wat goed dat je al drie kilo kwijt bent!
Miranda79, spannend hoor…!