Ik heb de linken aangepast, nu werken ze. Ik had ze geplakt vanaf mijn mobiel, en dat ging dus niet goed. Thanks voor de tip Jannie! Laten we inderdaad hopen dat de ongi nu niet komt, om de juiste reden 
Babel, miss Positive! Wat kun jij heerlijk positieve berichten schrijven ondanks dat het allemaal niet zo mee zit bij jullie! Veel bewondering voor je. Inderdaad is dat de beste insteek, maar je moet het maar wel kunnen. Ik blijf heel hard voor jullie duimen dat alle moeite nu toch eens beloond gaan worden!
Danku danku :) da's lief! Joh, jullie hebben helemaal geen zin om naar gezeur te luister, en ikzelf ook niet :D. Zo lang we het goed trekken vind ik het fijn om erover te kunnen praten met jullie en wie weet kunnen we van elkaar leren. Mocht ik een keer een depressieve bui hebben, kom ik hier ook heus wel es een schouder en luisterend oor zoeken, maar je kunt niet alles negatief zien toch? Bovendien...er zijn ZO veel ergere dingen in de wereld. Ik prijs me gelukkig dat mijn man en ik verder samen zo gelukkig (en gezond) zijn! Alsof dat niks is! :angel: En: jullie zijn toch heerlijke meiden met jullie eigen verhalen, en spannende ontwikkelingen! :mrgreen: Dat staat los van mijn situatie. Ik leef super met jullie mee!
Ja, Sanny en Miranda, Tierrr, Yvonne, Mariska, Mijke, Teun, ..... Vergeet ik nog iemand? Hoe gaat het met jullie? Ik hoop dat ook degenen die al zwanger zijn ons niet vergeten :D Leuk om ook met jullie verhalen te mogen meegenieten!
Haha Novio, ik zie het voor me: zitten vernikkelen op kantoor, en intussen DIK tevreden (letterlijk :P ) en met floddertrui :) Dat wordt een geweldige verrassing met Sinterklaas. Ga je het in een gedicht verwerken ofzo, of baby-achtige cadeautjes inpakken? Inderdaad gaan we er dan gemakshalve gewoon vanuit dat maandag alles goed is!
@ ingelke, o wat heerlijk om het bewijs zo live te zien! Kun je nu wat relaxen? Je hebt zeker geen foto voor ons? 8)
En hoe gaat het met de huizenperikelen? Jullie hadden al wat gekocht toch? Nu kun je gelijk rekening gaan houden met de babykamer! Woehoe!
Hoe zijn jullie kerels er eigenlijk onder, wordt het al wat echt voor hen?
En voor de dames die nog lekker aan het hobbyen zijn, zijn jullie kerels erg bezig met het 'projectje'?