Woei! Ik ben “ongesteld”! Niet in de echte zin van het woord, maar toch: ik bloed!
Ik gebruik dus Trisequens om mijn baarmoederslijmvlies op te bouwen en in een cyclus te brengen, het vervolg wordt om daarnaast medicijnen voor ovulatie inductie te gaan gebruiken (Ã la clomid). Deze menstruatie heeft dus nog helemaal niks met een onbevrucht eitje te maken en is puur dat slijmvlies dat nu in een cyclus gedwongen wordt. Maar: het is meer dan niks!
Na een half jaar moest ik onder in m’n handtas zoeken, maar: HALLO OB! HOERA voor de tampons 8)
(dit in het kader van ‘we blijven positief’ ;-))
Woehoe!! Nu mag ik ook een nieuwe ticker!!! Dahaaag 135 dagen over tijd! :dance:
Dat is al een pluspunt, dat eindelijk die :evil: doorkomen. Na zolang te hebben moeten wachten.
Want dat was ook niks.
Nu op naar de vruchtbare periodes :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ondanks dat het een ongemak is, toch erg fijn dat jullie rode :twisted: er zijn…
Hier nog geen teken…
Joehoe Babel!!! Wat fijn voor je!!! Bizar dat je zo blij kunt zijn met een tampon hè!?! :mrgreen: ik ben zooooo blij voor je!
Hopelijk pikt je lichaam het nu zelf snel op en duurt het niet lang meer voor je een mooie positieve test hebt. Je hebt er lang genoeg op moeten wachten lijkt me!
Jannie, balen meid. Heb je voor jezelf een datum geprikt tot wanneer je het afwacht? Lijkt me anders zo’n onmachtig gevoel geven… Maar dat ben ik, misschien geeft jou dat juist helemaal geen houvast maar maakt het je juist nog verdrietiger…?
Ik leef in ieder geval erg met je mee, en blijf hopen dat het voor jou snel op gang komt. Dikke knuffel!
Novio ik heb geen datum geprikt. Ik heb de datum van toen ik naar de huisarts ben geweest in mijn agenda gezet met zijn opmerking van een maand tot 6 weken wachten erbij gezet. Ik probeer er maar niet teveel over na te denken.
Een vriendin van mij had berekend dat het met 6 weken wachten al bijna kerst zou zijn. Dat betekend dus dat er voor 2014 niets meer gaat gebeuren/veranderen. Daar wordt ik wel verdrietig van.
Dat snap ik helemaal Jannie :-* Je wilt graag door hè…
Toen ik eerst maar niet ongesteld werd dacht ik ook meteen dat het misschien wel raak was?! Toen het vijf weken duurde en ik maar negatief bleef testen, dacht ik nog dat mijn cyclus gewoon even tijd nodig had. Bij een week of 6 of 8 belde ik de huisarts en was net als jij SUPER teleurgesteld toen ik hoorde dat ik tot 3 maanden gewoon moest afwachten.
Probeer het zo te zien: het geruststellende is dus wel dat er tot die tijd niks echt ‘verkeerds’ aan de hand is. Alles is nog normaal, en ontzettend veel vrouwen hebben (vooral in het begin) een onregelmatige cyclus.
Maar dat je ontzettend baalt, snap ik heel goed. Maar denk maar zo: als je over een tijdje je kleintje in je armen hebt, maakt het niet meer uit dat het een maandje (of twee) langer heeft geduurd
Jannie, :hug:
Ben het eens met Babel. En daarnaast: er gebeurt juist wel het een en ander in 2014. Je lichaam bereidt zich voor op een zwangerschap. Blijkbaar is dit proces daarvoor nodig of wordt nu duidelijk dat het een beetje geholpen moet worden. Maar 't blijft gewoon ontzettend shit.
Dankjullie wel fijn om te horen. Ik ga me ook niet al teveel zorgen maken en focus me op andere dingen. Vooral leuke dingen natuurlijk
Stil hier dames…
Jannie, hoe is het met je? Lukt het je om te focussen op andere dingen?
Babel, mooi die banner van jou!
Ingelke, aan het aftellen zag ik… al enig idee/tekenen/signalen? Wat zegt je gevoel?
Hier alles oké.
Hallo allemaal,
Afgelopen vrijdag smiddags een druppel bloed, zaterdags 2 druppels… Zondag barste het los :twisted:
Helaas wel enorm duizelig, dus ben een dagje thuis gebleven.
Op naar een nieuwe ronde dus, fijn dat de ongi uit zichzelf weer begint
@Novio wrote:
Ingelke, aan het aftellen zag ik… al enig idee/tekenen/signalen? Wat zegt je gevoel?
Mijn lichaam heeft me bij mijn vorige zwangerschap bijna 2 jaar voor de gek gehouden.
Dus nu geloof ik mijn lichaam niet echt meer, pas als de :twisted: helemaal niet meer doorkomen dan zal ik het gaan geloven.
We wachten af. :pray:
Oh Jannie, wat fijn voor je! Hopelijk was dit een eenmalige rare cyclus en is je lijf nu klaar voor het serieuze werk. Duimen draaien weer voor je!
Ingelke, ook voor jou duim ik hard hoor!
Ik heb vandaag een test gedaan,
Zwanger :inlove: .
Jeeeeeeej, ingelke!! Van harte gefeliciteerd!! Nu al! Wat goed!! :dance:
En aaaargh, ik vind het stom dat jullie dan allemaal in het juli-topic meeschrijven en niet bij mij, één topic eerder!:evil:
stiekeme meelezer stuitert even helemaal voor Ingelke :dance:
Wat gewelig, een brusje voor Damian* 'k Heb er gewoon kippenvel van. Na alles wat jij dit jaar hebt moeten doorstaan gun ik je zo deze zwangerschap :-*
@Marietje wrote:
stiekeme meelezer stuitert even helemaal voor Ingelke :dance:
Wat gewelig, een brusje voor Damian* 'k Heb er gewoon kippenvel van. Na alles wat jij dit jaar hebt moeten doorstaan gun ik je zo deze zwangerschap :-
Tranen in mijn ogen. Dank je wel :- :-*
Jaaaa, Ingelke!!! Gefeliciteerd!!!
Wow!
Er is een positieve vibe hier dames! Hopelijk volgen jullie allemaal snel! Mijn duimen draaien volop voor jullie.
Ingelke, wat goed! Onwijs gefeliciteerd!!! Jij die niet echt op je lijf durfde vertrouwen tot de test het aanwees… Geweldig meid! Voel je je goed?
Wij zijn er ff lekker een paar dagen tussenuit op vakantie in de zon en dat doet erg goed. Volgens mij doet de Pergotime zijn werk want de ovulatietest liet vanmorgen een heeeeel licht streepje zien en ik heb continu zin :oops: dus we hebben weer hoop! Wie weet… Gaan we de juli-augustus dames achterna?
Ik voel me wat beroerd, maar dat hebben we er voor over
Geniet ervan, veel klusplezier.
Mijn duimen draaien hier voor jou en de andere dames :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: