Juni-Juli-Aug 2013 stoppers

Whaaaah, novio!! :mrgreen:

Van harte gefeliciteerd!! Ook al zo lekker snel!! Geweldig!

Juli mama dus? Wanneer precies uitgerekend?

Ah joh, kom bij de mei-juni mama’s schrijven… maken we er mei-juni-juli mama’s van! Gezellig!! :mrgreen:

Alhoewel ik op het moment trouwens helemaal niet zo gezellig ben, maargoed… dat terzijde. Zit niet zo lekker in mijn vel. Ben uiteraard ontzettend blij zwanger te zijn, maar het is niet zo’n makkelijke zwangerschap… heel zwaar in de zin van misselijkheid, doodmoe en last van de hormonen… :roll:

Sanny, ik ben er juist het bewijs van dat het wel kan hoor, tegen alles in. Ik ga in ieder geval extra hard duimen voor een tweede positieve test voor jou!

Haha Tierrr, toch nog samen in een topic dan hè?

Bij een cyclus van 30 dagen kom ik op 8 juli en bij 26 op 4 juli.

Gezien mijn vorige zwangerschap zal het dus wel eind juni worden.

Als ik maandag nog steeds overtijd ben dan ga ik ook testen…

Mariska, ook voor jou duim ik volop!

Toi toi!

@Novio Gefeliciteerd :dance: :inlove:

Helaas, vanmorgen hoefde ik al niet meer naar de winkel. Op naar de volgende ronde…

Novio gefeliciteerd :dance:

Ach wat balen, Mariska. Hopelijk dan de volgende ronde.

Ingelke, dankjewel! Ik hoop dat ook jij snel mag volgen!

Jannie??

En Sanny, al een voorgevoel of signalen? Duimpjes draaien weer voor je!

Gefeliciteerd Novio!!! Wat goed! :dance:

En nog nieuws van de andere dames?

Ik krijg geen berichtjes meer van het forum als er wat nieuws is, en dan vergeet ik ook te komen kijken… :? Ben er duidelijk te weinig mee bezig geweest :wink: sorry hoor, het is niet persoonlijk bedoeld. Ik duim voor jullie allemaal!

Ik ben intussen bezig met de Trisequens en had vandaag de (super!) vervanger van de gyn aan de telefoon, om te vragen naar de resultaten van de bloedtesten. Die Trisequens is dus bedoeld om mijn baarmoederslijmvlies dikker te maken zodat het beter in staat is bevruchte eitjes te ontvangen. OK dan :). Hij raadde me aan de komende maand (na een hopelijke menstruatie!) zelfs een dubbele dosis van de eerste (blauwe) pilletjes te nemen. In de tussentijd moet ik dan ook weer terugkomen bij mijn eigen gyn en een plan van aanpak smeden. Leuk dat mijn slijmvlies op gang geholpen wordt, maar nou die domme eieren nog, die moeten eruit!.. Het ziet ernaar uit dat dat Pergotime wordt over een paar weekjes en daar zie ik wel tegenop. Enorme hormonale aanvallen, da’s niet echt mijn ding en ik lees dat je er goed ziek en miserabel van kan worden. We zullen zien. Daarna had ie het over dagelijkse hormooninjecties en om de dag inwendige echo’s… Toen haakte ik half af, voelde dat ie op weg was naar ivf. Daar ben ik nog niet helemaal. Hij gaf aan dat mijn AMH (ei-voorraad) bruikbaar was (daar was ik een beetje bang voor) maar gezien mijn leeftijd (33) moest ik maar gewoon ‘gas geven’ met dit kunstmatige hormoongedoe en niet afwachten of mijn cyclus uit zich zelf op gang komt. Stel dat dat nog anderhalf jaar duurt en er blijkt dan nog meer mis te zijn, dan is het misschien te laat. Wel super dat ze het serieus nemen in ieder geval!

Keep you posted!

Sorry, ik schreef Pergotime, maar ik lees dat jullie in Nederland Clomid gebruiken. Zelfde spul, ander merk. :slight_smile: griebels… :pray:

Dankjewel, Babel!

Jeetje, wat een heftige tijd voor jullie! Snap dat sommige dingen nu even te snel gaan voor je. Rustig over alle nieuws nadenken en het laten bezinken. Je hoofd en je hart moeten wel op een lijn komen! Maar toch bijzonder fijn voor je dat er zo wordt doorgepakt!!!

Sterkte ermee!

Wat komt er veel op je af babel! Veel nieuwe dingen en ‘keuzes’ inderdaad niet vergeten wat het allemaal met je doet en hoe je je voelt!

Spannend allema! Gelukkig wel goede eieren!!

Ik gister een test gedaan maar die was negatief, dus zal vandaag of morgen wel ongesteld worden…

Voel me nu in iedergeval niet echt top… Moe en klein beetje misselijk… Niet heel erg hoor, maar ook wat steken in m’n buik en onderrug…

Vandaag in iedergeval naar t werk met tampons en alive mee… Kan alleen maar afwachten… Maar die test was wel ontmoedigend…

Novio: Van harte gefeliciteerd!! :inlove: :thumbup: :smiley:

Geniet ervan!!

Ik ben helaas nog steeds niet ongesteld geworden, vandaag al 3 weken overtijd.

Vanmorgen bij de huisarts geweest en die zei:‘als de testen negatief zijn ben je ook niet zwanger’.

Heb nog maar een maand tot 6 weken geduld tot je ongesteldheid komt. Komt het dan niet, doe nog maar is een test.

Bloed afnemen wilde hij niet doen, omdat dat in zijn ogen precies hetzelfde is als een thuistest.

Komt er dus op neer dat ik nog meer geduld moet hebben :frowning:

Wat vinden jullie:

Geen kans meer of geen bloed geeft moed??

Jannie, 3 weken is wel heel lang…je zou bij zwangerschap denk ik toch echt nu wel een positieve test in handen moeten hebben. Die tests reageren op hcg en dat is een hormoon dat zich heel snel vermeerderd als je zwanger bent, dus een test zou hier dan ook zeker op moeten reageren. :hug:

Sanny, snap dat het ontmoedigend is ja. Maar misschien helpt het mentaal en zet het nu dan ook maar meteen door. Als het dan toch niet zo is, dan maar meteen je menstruatie zodat je snel weer door kunt voor de volgende ronde, toch?

Gaan jullie samen met Mariska door naar de volgende ronde, hebben we dan 3 positieve testers tegelijk! Teken ik voor!

@Novio je hebt ook helemaal gelijk hoor!

Ik ben zelf er eigenlijk van overtuigd dat ik niet zwanger ben, gewoon omdat de kans enorm klein is bij zolang overtijd, weinig klachten en nega testen tot ongeveer 2 weken over tijd.

Maar een vriendin van mij, ziet alle doom scenario’s voor zich… Haar arts heeft wel is gezegd dat HCG niet altijd goed zichtbaar is in urine en alleen in bloedtest goed te meten is.

Aan de andere kant, niet zwanger en 3 weken te laat, dat betekend dus dat mijn lijf niet doet wat het moet doen en dat vind ik wel erg vervelend :cry:

Dat kan ik heel goed begrijpen Jannie! Zou er zelf ook zuur van worden, al die onduidelijkheid en inderdaad het idee dat je lijf niet doet wat zou moeten. Bah, helemaal niet leuk dit!

Hoi Janny en Sanny, haha, dat klinkt grappig :slight_smile:

Ik spreek helaas zoals jullie weten uit ervaring dat het gewoon simpelweg zo kan zijn dat jullie cyclus van de wap is. Dat is helemaal niet vreemd. Eens een periode van twee maanden in plaats van 1 is niet ongebruikelijk. Dat wil niet zeggen dat jullie dezelfde kant op gaan als ik natuurlijk, jullie hebben immers al normale cyclussen gehad! Misschien was je eisprong gewoon verlaat. Het is vast maar een rare cyclus, even afwachten dan komt t vanzelf goed. Intussen kan het geen kwaad om wel eens in de week een zwangerschapstest te doen, wie weet heb je die verlaatte eisprong óók per ongeluk goed benut? Als je drie maanden niks opschiet kun je denk ik bij de huisarts terecht, tot die tijd doen ze vaak niks. Maar bellen als je onzeker bent mag natuurlijk altijd :slight_smile:

Veel succes en klusplezier! :wink:

Bedankt voor het medeleven Babel en Novio :slight_smile:

Het rare is dat ik op de dag van mijn ei (net als vorige cyclus) een druppel bloed heb gehad…

Maar het kan natuurlijk ook dat het zomaar een druppel was en mij ei veel later

Net ongesteld geworden… Balen… Test van gister klopte dus!

Op naar een nieuwe ronde !

Toch maar goed dat je je tasje bij je had dan! :thumbup:

Balen Sanny, ik duim voor een nieuwe goeie ronde voor je :slight_smile: