Juni-Juli-Aug 2013 stoppers

Hoi Novio,

Hier nog steeds geen ongi… en ook geen teken dat het komt…

Ondertussen al 4 testen gedaan… maar allemaal negatief

Als ik een cyclus van 30 dagen aanhou ben ik nu 8 dagen te laat…

Maar weer geduld hebben…:frowning:

veel plezier met je weekendje weg, geniet ervan!!

Ik hoop voor je dat de ongi helemaal weg blijft en er een mooie streep voor terug komt!!

O Jannie, ik hoop dat t gewoon toch raak is, en dat je niet dezelfde flauwekul met je cyclus krijgt als ik. Wel raar dat de testen negatief blijven. Wat voor test gebruik je?

Ik ben maar gewoon aan die hormonenrommel begonnen, na wikken en wegen. Veel van de bijwerkingen treden pas na lang gebruik op dus die drie maanden kom ik dan hopelijk wel door…

Bedankt voor de tip tierrr. Ik heb nooit van duphaston gehoord maar zal t es navragen als ik weer terugkom bij de gyn. In de loop van volgende week weet ik hopelijk meer als de uitslag van die onderzoeken terug is.

Hopelijk zijn je misselijkheid en vermoeidheid snel over tierrr, kun je er meer van genieten :slight_smile:

@babel

Mijn NOD is/was: 15 oktober

Ik heb getest:

13 oktober KV 2v5

15 oktober KV 2v5

17 oktober ClearBlue digitaal

18 oktober KV 2 v5

20 oktober KV (waar een plusje in moet komen)

23 oktober KV (waar een plusje in moet komen)

:oops: wel meer als 4 testen dus…

Helaas allemaal negatief

:wink: ooo, dan heb je een groot deel van het arsenaal geprobeerd ja :wink:

Ben bang dat je dan gewoon echt niet zwanger bent nu, of je eisprong laat hebt gehad en dus pas later zwanger test.

Ik heb ff gemist hoe lang je al gestopt bent met anticonceptie…Misschien moet je cyclus nog regelmatig worden en heeft ie ff de hik? Komt vast gauw weer op gang :thumbup:

Sja na zoveel testen kan het natuurlijk ook niet meer zo zijn… Jammer maar helaas, volgende ronde meer geluk!

Dit is pas ronde 2 na het stoppen met de pil, dus mijn cyclus zal gewoon nog niet op orde zijn

Jannie, heb je de pil lang gebruikt? Kan natuurlijk inderdaad zo zijn dat je lijf nog bezig is met het kwijtraken van alle hormonentroep. En daarbij de stress misschien wel van je verhuizing enzo… Toch blijf ik lekker voor je hopen dat je volgende test wél mooi positief is. Zolang je geen tekenen hebt van je aankomende periode, is er hoop!

Babel, goed van je, dat je bent begonnen met de medicijnen. Lijkt me inderdaad een minimale kans op bijwerkingen en hopelijk kun je het snel laten staan.

Tierrr, een kloppend hartje :inlove: :inlove: :inlove:! Wat fijn! Jammer dat je zoveel last hebt van misselijkheid, maar dat kan drastisch verbeteren toch, na de eerste termijn? Ik heb er gelukkig helemaal geen ervaring mee, had weinig last van zwangerschapskwaaltjes destijds. Alleen het moeten eten terwijl je nergens zin of trek in hebt en dat was inderdaad erg vervelend…maar voor een goed doel. Wanneer heb je weer een echo?

Heb last van af en toe wat krampen aan de zijkanten van mijn liezen en laag achter in mijn rug. 't Zal dus echt wel een dezer dagen gaan komen. Voel me ook moe, dus het kan haast niet uitblijven. Heb er in ieder geval alle vertrouwen in dat ik door mag naar de volgende ronde :lol:.

Bedankt Novio :slight_smile:

De verhuizing is eigenlijk heel relaxed gegaan en voor mijn gevoel geen stress gehad…

Nu lekker een weekje vakantie om wat te rommelen in huis!!

Heb wel alvast ingeschreven bij nieuwe huisarts, mocht er niets komen dan misschien toch maar is bellen.

Hopelijk gaat je nieuwe ronde snel van start :smiley:

Ook weer even een berichtje van mij!

Veel gebeurd afgelopen periode, maar vanochtend een positieve ovulatie test!

Toen vriend thuis kwam uit z’n werk, gelijk maar ’ geklust’! Voelt wel gek haha, om t zo op commando te doen!

Morgen ook nog maar een x en dan afwachten…

Gek hoor!!

Wat leuk een kloppend hartje!!

Balen van de volgede ronde…!

Hopelijk geen last van de bijwerkingen van de medicijnen::

Spannende tijden

Sanny ik duim voor je dat de posi ovu test uitkomt in een posi zwangerschapstest :smiley: :smiley:

Vandaag weer begonnen met werken na de klus vakantie…

Nog steeds niet ongesteld en ook geen tekenen dat het er aan komt…

Wat te doen, nog maar geduld hebben, nog maar een testje doen of langs de huisarts?

Hoeveel dagen ben je nu overtijd, Jannie?

En wanneer heb je voor het laatst getest ook al weer?

Sanny, fijn dat je in ieder geval een eisprong hebt gehad!

Hopelijk wordt dat inderdaad omgezet naar een mooie positieve test straks!

Ben weer terug van het weekendje bij de boer. Geen gedoe, nog niet ongesteld. Dan zal het morgen komen denk ik, netjes weer op dag 30.

23 oktober voor het laatst getest en nu 13 dagen overtijd…

Hmmm… Ik zou denk ik zelf toch nog maar weer een testje proberen maar ook direct een afspraak bij de ha. Misschien zou je sowieso eerst kunnen bellen naar je ha en met hem overleggen wat wijsheid is.

Tussen je laatste test en nu zit bijna een week, dus als het toen net te vroeg was zou je nu toch echt positief moeten testen. En zo niet, dan is de kans dat je zwanger bent echt heel klein en heb je dat dus ook uitgesloten. Dan hoeft de ha dat ook niet mee te nemen in het achterhalen waardoor het uitblijft.

…en toch blijf ik voor je duimen!..

Hoi,

Ik zou inderdaad een test nog doen en daarna dan de HA bellen…

En Jannie? Heb je al wat meer duidelijkheid gekregen?

:shock: :shock:

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

…ikke wel…

:inlove:

Novio! Gefeliciteerd !!! :slight_smile: :smiley: :thumbup: :dance:

Had je het verwacht, voelde je al iets!?!?

Wat super zeg!

Nee, we hadden het totaal niet verwacht! Nog steeds erg onwerkelijk eigenlijk! Moet bij ons allebei nog landen geloof ik. Maar we zijn natuurlijk heel erg blij en lachen allebei van oor tot oor als we naar elkaar kijken maar het voelt zo bizar!

Twee weken geleden had ik last van krampen en dus dacht ik dat mijn periode wel zou komen. Vorige week ineens over en inging bleef uit, maar sinds begin van de week weer flinke krampen. Dacht dus dat mijn cyclus toch weer 30dagen was, net als vorige maand, ipv de gemiddelde 25/26 van de maanden ervoor. Vandaag was echter dag 34, dus toch maar een testje gedaan… We wisten allebei heel zeker dat het deze ronde niet was gelukt… Erg veel stress enzo… Pffff, zit nog te stuiteren, tóch gelukt! En zo snel na het verwijderen van mijn spiraal… Ben er sprakeloos van!

Super leuk!

Nog niet landen! Lekker genieten!! :slight_smile:

Dat komt wel goed!

Mag dus gaan meeschrijven bij de juli-mama’s…maar die zijn er nog niet, zo te zien! Wie van jullie gaan er met mij mee!!! Duim voor jullie allemaal!

Zijn er dames die op het wachtbankje zitten of bijna?

Jannie? En Sanny, hoe is het met jou? Zaten wij niet zo’n beetje met dezelfde cyclus?

Ja klopt , aardig gelijk…

Ik verwacht dinsdag ongesteld te worden…

Krampen in m’n buik en erg pijnlijke borsten, maar dat heb ik altijd voor dat ik ongesteld wordt…

Ben bang dat m’n positieve ovulatietest geen andere positieve test gaat geven…