Juni-Juli-Aug 2013 stoppers

Oh Sanny, wat superfijn voor jullie! Ben echt heel blij! Nu hopen dat alles zo goed mag blijven gaan en jij je mamsie nog de komende 80 jaar bij je mag hebben! Heerlijk nieuws!

…GMBRL…en ik wil nu gewoon eens ongesteld worden…dan kan ik door naar de volgende ronde!!!:evil:

@Sanny dat is super goed nieuws. Nu hopen dat het alleen nog maar beter met je moeder gaat.

@Novio, ja dat is niet fijn :hug:

Aaaaaah, wat lief! Dankjulliewel voor de felicitaties allemaal! :inlove:

Het wil nog steeds niet zo doordringen hier. Ik vind het altijd zo onwerkelijk… zo’n groot iets, waar je zo blij mee bent… en waar je dan eerst helemaal niet over kan praten… Terwijl je er zelf wel steeds mee bezig bent ivm het al dan niet hebben van kwaaltjes enzo.

Al moet ik zeggen dat ik er vooralsnog nog aardig rustig onder ben en er ook in praktische zin (en er moet heel wat gebeuren, denk aan verbouwing enzo) nog niet echt mee bezig ben… en dat valt me mee… dacht dat ik daar direct al over zou gaan panieken… maargoed, eerst maar eens een goede echo!

Novio, frustrerend dat je nog steeds niet ongi bent. Cyclus wat van slag dus? Maar wel vreemd, want je had een koperspiraal toch?

Sanny, wat een onwijs fijn nieuws, wat moet dat een enorme opluchting zijn!! Hopelijk loopt het dan toch allemaal nog goed af en kan ze straks de geboorte van jouw kindje meemaken… :inlove:

Hoe is het met mijke??

Tierrr, kan me voorstellen dat het allemaal nog onwennig voelt. Komt goed hoor, hoort erbij en dat weet je ook nog wel van je vorige zwangerschappen. Je innerlijk ook, daarom ben je nog zo relaxed en niet zo onrustig als hè dacht dat je zou zijn. Lekker genieten joh!

Snap mijn kijf ook niet helemaal. Inderdaad had ik een koperspiraal en volgens de arts zou mijn cyclus helemaal niet veranderen aangezien er geen hormoon in zit. Maar na ruim twee jaar netjes rond de 24 Ã 25 dagen te zitten, is het morgen (zaterdag) dag 29. In de afgelopen twee jaar was een maal 26 dagen, 3 maal 25 dagen en de rest van de keren 24 dagen… Ik zou toch niet in de overgang geraakt zijn en zomaar ineens geen eisprong meer hebben??? Heb overigens nog steeds last van krampen en de vlagen misselijkheid zijn er ook nog altijd. En moe! Misschien komt het daar wel door, gewoon niet fit door een onderhuids griepje ofzo. Bah.

Gefeliciteerd Tierr! Super nieuws!

En voor jou ook Sanny, fijn dat de operatie zo goed ging, nu maar hopen dat het steeds beter met je moeder gaat!

@Novio wrote:

Snap mijn kijf ook niet helemaal. Inderdaad had ik een koperspiraal en volgens de arts zou mijn cyclus helemaal niet veranderen aangezien er geen hormoon in zit. Maar na ruim twee jaar netjes rond de 24 Ã 25 dagen te zitten, is het morgen (zaterdag) dag 29. In de afgelopen twee jaar was een maal 26 dagen, 3 maal 25 dagen en de rest van de keren 24 dagen… Ik zou toch niet in de overgang geraakt zijn en zomaar ineens geen eisprong meer hebben??? Heb overigens nog steeds last van krampen en de vlagen misselijkheid zijn er ook nog altijd. En moe! Misschien komt het daar wel door, gewoon niet fit door een onderhuids griepje ofzo. Bah.

Raar hoor novio… een koperspiraal verandert inderdaad niks aan je cyclus. Dat was ook de reden waarom ik ervoor koos. Zoals je weet ging het de eerste keer zwanger worden heel lastig, geen eisprong enzo… en dat wijt ik aan de pil. Ik reageer kennelijk nogal sterk op hormonen ofzo… toen ik laatst voor andere klachten hormoonzalf gebruikte was ook direct mijn cyclus van de mik. Maar van de koperspiraal echt geen last gehad gelukkig.

Maar ik zou er niet vanuit gaan dat je in de overgang geraakt bent hoor… meestal gebeurt dat niet zomaar plotseling van het een op het andere moment, volgens mij… eerst wat langere cycli enzo…

Misschien je lijf wat van slag door het niet fit zijn of door de spanning van het zwanger worden? Of misschien stiekem toch zwanger en test je laat positief? :pray:

Morgen een afspraak met MVM… ben benieuwd… hoop dat de teststreep eraf knalt! :slight_smile: Willen jullie ook meedoen als jullie zwanger zijn?

Tierrr, wat lees ik nou??? Wat leukkkk :thumbup:

Hartelijk gefeliciteerd meissie! :inlove:

Hallo allemaal,

Als de nieuwe berekeningen kloppen (cyclus van 30 dagen ipv 28) zou ik morgen mijn ei moeten hebben.

Door alle drukte komt met regelmaat klussen niet echt uit… (verhuizing op komst) maar zien gewoon hoe het komt…

Hoe gaat het hier met iedereen?

Nou, ik had hiervoor de mirena…dikke ellende, 2 jaar lang aan een stuk door ongesteld geweest. Juist alle klachten gehad die de mirena juist zou moeten voorkomen - veel vloeien, krampen, afvlakkende emotie, emotieschommelingen, etc. Voelde dat ding ook echt zitten. Na twee jaar besloten het lang genoeg geprobeerd te hebben en mijn relatie liep toen ook stuk, dus schoon schip gemaakt en een koperspiraal laten plaatsen. Echt een verademing, vanaf de eerste ronde direct een normale cyclus en daarna ook behoorlijk regelmatig. Was mezelf weer! Voor mij dus ook echt geen hormonentroep meer.

Spanning van zwangerworden heb ik niet echt hoor. Wel veel andere spanning, dus waarschijnlijk kwam het daardoor. Gisteren gelukkig dan eindelijk de eerste dag van mijn periode. Wel een heftige meteen, ben vandaag ook maar even thuisgebleven van mijn werk en lig lekker lui op de bank met een warme kruik op mijn buik. Hopelijk gaat het morgen weer wat beter. Ben vooral opgelucht dat het gelukkig op gang is. Hopelijk is de volgende cyclus weer gewoon vanouds, netjes 24 of 25 dagen ipv 31.

Jannie, spannend weer. Ik ga heeeeel hard voor jullie duimen dat je je ei goed spot en vooral ook goed kunnen benutten. Thumbs up voor een positieve test deze ronde! :thumbup: :thumbdown:

Oh ja, antwoord op de vraag van Tierrr: tuurlijk doe ik mee met MvM als het eenmaal zover is. Kleine tot geen moeite.

O novio, fijn dat je ongi op gang gekomen is. Zal dan inderdaad wel van die spanning komen. En niet zo heel raar dat het dan een heftige is, als het een aantal dagen te laat is… Hopelijk volgende ronde een normale ronde… en zwanger? :roll: :mrgreen:

Hier is MVM geweest en ik mag mee doen. :dance:

Memmie, dankjewel!! :inlove:

duidelijk toch? :smiley:

Dat is zeker duidelijk :inlove: :inlove:

Breekt in

Tierrr gefeliciteerd!!! Kom je gezellig meeschrijven bij de mei mama’s?

breekt uit

Thanks aapie!! :inlove:

Jij ook nogmaals gefeliciteerd he? :inlove:

Oh ja, maandmama’s… die zijn er ook nog natuurlijk!! Helemaal niet aan gedacht, haha. Lijkt me leuk om met jullie mee te schrijven, maarrrrr… ik ben officieel een juni mama… 1 juni uitgerekend! :wink:

@novio fijn dat de ongi er is, weet je weer waar je aan toe bent. Ik duim voor een mooie cyclus en een posi test aan het einde!!

@tierrr dat is een mooie duidelijke test :smiley:

Hier vandaag ineens wat helder bloed verlies… Een ei misschien? Geen idee ik wacht maar gewoon af

Tierrr, duidelijker kan niet hoor! :mrgreen: :inlove:

Jannie, dus juist NIET rustig afwachten! :wink: :lol:

Ga volop voor je duimen! :thumbup: :thumbdown:

@Novio Je hebt helemaal gelijk :stuck_out_tongue:

Ik bedoelde natuurlijk gewoon rustig afwachten tot het eind van mijn cyclus of ik gelijk had wbt mijn ei :wink:

Mooi duidelijk tier!!

Ik moet zondag ongesteld worden / of niet :wink:

Verwacht er niet te veel van.

Voor de volgende rode ovulatie restjes gekocht, m’n vriend stelde dat voor omdat t dan misschien wat sneller raak is en ik dan meer ( of alles ;-)) ook met m’n moeder mee kan maken!

Maar eerst zondag maan afwachten, zo niet dan doe ik maandag een test…

Zaterdag ongesteld geworden.

op naar de volgende maand

Hallo allemaal… lang niet geweest… :oops: :oops: :oops: Sorry!

Er is inmiddels veel gebeurd sinds mijn laatste bezoek, ik heb veel bij te lezen zie ik…

@Tierr, van harte meid!! Wat een prachtige test!!

@Sanny1, spannend hoor…!

Ik zit nu zelf in de wachtstand en kan nu ieder moment ongesteld worden (of niet natuurlijk…). :pray: