breekt in*
Mijke gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk en spannend weer.
breekt uit *
Het was er 34 graden, heerlijk even alles loslaten van afgelopen jaar.
Maar valt dan tegen als je terug bent in het koude kikkerland.
En, Tierrr�
Als ik het goed onthouden heb is vandaag jouw NOD, toch?
Goed onthouden novio!! :thumbup:
Ik had mijn uiterlijke NOD inderdaad berekend op zondag.
Ei was namelijk 2 weken terug op zondag en mijn luteale fase is altijd maximaal 14 dagen, vaak korter. Maar⦠nu nog niks⦠:roll:
Wel af en toe wat misselijk en wat gerommel/vervelend gevoel in mijn buik⦠ik begin zowaar te hopen dat het raak is?? :roll:
Heb alleen geen testen in huis, anders had ik morgen getest. Manlief zal morgen testen halen bij het kruidvat, dus dan kan ik of morgenavond of dinsdagochtend testen als er dan nog steeds geen bloed isā¦
SPANNEND!!
Hier overigens erg druk gehad. Ziekenhuisbezoek met mijn oudste met poepproblemen, allebei de kids heel verkouden, continu hoesten en ĆĀ©ĆĀ©n ook steeds spugen⦠en ik heb vrijdag een auto-ongeluk (eigen schuld, gelukkig alleen materiele schadeā¦) gehad, dus ff niet zoveel tijd gehad om bij te kleppen hier⦠:?
Hoe is het met de rest??
Ik zeg: vanavond, dan doe ik het morgenavond⦠Kon jouw NOD zo goed onthouden Tierrr omdat ik zelf een dag later (vandaag dus) zelf mijn NOD heb. Ook hier niets te zien, wel wat gerommel onderin en lichte vlagen van misselijkheid, maar dat zegt mij nog niet zo veel. Ik vind het nu toch ook wel weer spannend, al blijf ik ervan overtuigd dat het niet gelukt is. Maar voor alle zekerheid toch maar zojuist een testje gehaald :roll:.
Mijke, hoe is het met jou? Is het nieuws al een beetje geland?
En wie zitten er nu op het wachtbankje?
Of mooi samen morgenochtend?
Zou wel leuk zijn zeg, allebei een positieve test!!
Hier nog steeds niks, en ik heb wel hoop⦠:roll:
Ik duim ook voor jou!!
Hahaha, zou inderdaad leuk zijn, samen positief testen!
Zo irritant ditā¦begin gewoon wat kriebeltjes te krijgen dat het misschien tóch wel gelukt is deze ronde⦠Gisteren vroeg mijn kleine meid zomaar ineens na een huilbui wanneer ik nou een baby kreegā¦wilde ze zo graag⦠:shifty:. En als je ongi dan niet komt, dan ga je ineens in alles wel een voorteken zien he :roll: :lol:.
Tierrr, ik ga voor jou heeeeeel hard mee hopen!!!
ā¦en nu weer aan het werkā¦focusā¦! :mrgreen:
Hihi⦠en? Nog lekker gewerkt?
En al getest?
Ikke wel.
:mrgreen:
???Nee, ik nog niet⦠Morgen denk ik.
Maar eh⦠VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
tier :inlove:?
Ingelke, wat lief! Dankjewel! Vanochtend wel getest, maar was negatief. In afwachting dus van de ongesteldheid. Op naar ronde 2.
Dankjulliewel! :mrgreen:
Het is echt zoooo onwerkelijk! Gewoon in 3 rondes raak! Bizar!
Maar eigenlijk kon het ook niet missen, wist ik het zondag al wel⦠ben echt altijd binnen 14 dagen na mijn ei wel ongesteld en nu dus niet⦠en ben ook al echt misselijk, bleeeeeghā¦
Heb de vk al gebeld en op 22 oktober de eerste echo staan⦠spannend!!
Novio, wat balen van de negatieve test⦠niet leuk!
Had zo leuk geweest, samen zwanger! Hoop voor je dat je snel ongi bent en het dan volgende maand wel raak is!
Tier wat leuk!! Super !! Gefeliciteerd !!!
Jammer novio! Op naar de volgende xā¦!
Balen Novio, had het ook zo gehoopt voor jou :hug:
Op naar de volgende ronde.
Ach meiden, 't was pas de eerste ronde, wat wil ik nou helemaal!
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik er ruim 10 maanden over gedaan, dus ik begin net :-* .
Zou alleen nu toch wel willen dat mijn ongesteldheid doorbrak, dan kon ik volgende week aan ronde 2 beginnen :mrgreen:.
Jeetje tierrr wat een leuk nieuws, van harte gefeliciteerd :inlove:
Ik snap er niets van⦠Veel gepost hier, maar heb geen meldingsmail ontvangen
Tiert van harte gefeliciteerd :inlove:
'k Breek even inā¦Tierrrrr :shock: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :-* :-* Wat gaaaaafffff!!! Nòg meer reden om op kok te blijven (mama_Chantal en Lisette ook). Gefeliciteerd! :-*
Hoi allemaal,
Hier verrassend goed nieuws! De operatie van mān moeder is echt heel goed gegaan.
Alles staat nu in een ander perspectief, herstellen van de operatie en dan weer voor chemoās
Dacht laat jullie het goede nieuws ook even weten :-)