Het blijft spannend… weer zo’n vage test. Nu foto gemaakt met telefoon. Ik kan de foto mailen naar iemand die veel ziet
Hallo allemaal,
Vanmorgen weer een vage KV 2v5 test… en na een tijd (ruim na 5 minuten) iets wat leek op een roze streep toch maar even een Clear Blue gehaald…
Die test gaf aan niet zwanger.
Dus maar weer gewoon geduld…
Pff is lastig als je dat niet hebt
Maar ik ga er nu maar gewoon vanuit dat de ongi later komt
Iemand anders al nieuws?
Mijn vader begint steeds beter bij te komen. Dokter heeft hem vandaag verteld dat die is gereanimeerd en dat zijn leven gered is. Was vorig weekend wel anders. Hij is goed geschrokken en zeer emotioneel.
Ik heb afgelopen week toch een mk gehad. Achteraf voelde ik me toch zwangerder (is dat een woord) dan dat ik dacht… Op naar de volgende ronde
gister een test gedaan, 5 dagen voor nod,
what was i thinking…
negatief dus
gister een test gedaan, 5 dagen voor nod,
what was i thinking…
negatief dus
@mariska: hè wat naar een MK
Gelukkig positiever nieuws over je vader.
@mijke spannendddd ik duim voor je
Vandaag ongesteld geworden, cyclus van 30 dagen op naar ronde 2
Hè, wat jammer nou dames!
Mariska, ik heb niet helemaal teruggelezen, maar had je eerder in deze cyclus positief getest dan? Balen hoor!
Jannie, voor jou ook vet balen. Gelukkig maar dat je niet heel veel langer hoefde te wachten op je periode maar nu al duidelijkheid hebt. Op naar ronde 2 inderdaad!
Mijke, zolang er niets is doorgebroken blijft er hoop…ook op een positieve test! Mijn duimpjes draaien voor je!
Ik mag nu zelf een beetje aftellen - over 7 dagen is mijn NOD. Verwacht er helemaal niets van, heb nu al krampen en pijn in mijn rug, dus die ongesteldheid komt vast een paar dagen eerder. Dan ook op naar ronde 2 voor mij!
Hoi Meiden,
hier dan ook weer even een bericht van mij.
Heb net even de tijd genomen om alles te lezen.
Hier een ernom heftige periode thuis.
Mijn moeder is 16 dagen terug opgenomen in het ziekenhuis ( ze heeft darmkanker) In eerste instantie leek het gewoon een ‘kleine’ complicatie te zijn.
Inmiddels ziet de situatie er toch heel anders uit. haar darm is verstopt, dit kan komen door littekenweefsel of tumoren.
In eerste instantie wilde ze niet opereren en zou ze er aan overlijden, nu willen ze het wel maar we zijn wel gewezen op de risico’s er is zo’n 20% kans dat alles goed gaat. Erg klein dus, maar is iets meer dan helemaal niets.
Vandaag is mijn moeder uit het ziekenhuis gekomen, ze mag een paar dagen naar huis voor de operatie, ook omdat het daarna niet zeker is of ze ooit nog thuis komt.
Heel fijn om haar weer in de buurt te hebben, maar ook wel dubbel allemaal.
Ik verwacht dat ze na aankomend weekend geopereerd gaat worden.
We houden hoop!
Maargoed, dus hier alles op zn kop en ook even wat minder aan het klussen.
Marieke heel veel sterkte (hopelijk komt alles weer helemaal goed!!!)
Novio succes met wachten!!
liefs!!
He Sanny wat vervelend:(
Sterkte de komende tijd!
Jeetje Sanny, wat heftig allemaal zeg…
Heel veel sterkte en ik hoop dat het toch allemaal nog goed komt en je moeder dus bij die 20% zit…
@Sanny, jeetje wat heftig, uiteraard dubbel dat je moeder thuis is.
Maar probeer er samen van te genieten. Heel veel sterkte voor jullie.
@ongi, hier nog niet, vandaag NOD…
Morgen nog maar een testje als ik niet ongi ben geworden…
vanochtend een voorzichtig positief testje 8)
:inlove: Mijke wat goed
voorzichtig gefeliciteerd dan maar??
Sanny, ook van mij heel veel sterkte. Probeer van het positieve uit te gaan, hoe moeilijk ook. Ik duim voor jullie op het meest gunstige resultaat.
Mijke, jaaaa! Gefeliciteerd!!! Geniet ervan! Weet je partner het al? Hoe ga je 't hem vertellen/heb je het hem verteld? Of heb je samen getest? Leuk, leuk!
Breekt in
@Mijke83 wrote:
vanochtend een voorzichtig positief testje 8)
Gefeliciteerd Mijke!!! Leuk leuk leuk…Dan wordt je ook mei mama?!
Zie ik je daar?
breekt uit
@Mariska Sterkte gewenst en heel veel beterschap voor jouw vader :hug:
@Sanny heel veel sterkte gewenst de komende tijd :hug:
@Mijke83 Gefeliciteerd :dance:
Hier net terug van 8 daagjes vakantie.
Afgelopen zondag zijn de :evil: weer doorgekomen. Op naar de volgende ronde.
Jeeeej, mijke, gefeliciteerd!!
Ingelke, welkom terug van vakantie… leuk gehad?
Hier zondag mijn NOD. Nog totaal geen kwaaltjes, dus ga maar uit van een ongi… maar we blijven hopen! Mijn oudste wees vandeweek ineens zomaar uit het niets naar mijn buik en zei: baby! Zou wel leuk zijn, haha! :mrgreen: