JUNI 2010 stoppers

@Jennifer wrote:

@Roma: Als je zegt dat je het niet kan meetellen als je echte menstruatie?

Hoe weet je dan dat je NOD op 20 Juli is???

Ik ben zaterdag ongi geworden, nog met spiraal. Dus ik ben gewoon uitgegaan van m’n cyclus met mirena.

@ marjolein98: we gaan nu voor ons 2e kindje… ons dochterje is nu 2 jr en 3 mnd maar bij haar was ik lang niet zo bewust bezig met de aankomende zwangerschap als nu. Was wel bewust gestopt met de pil maar rest kwam toch best onverwacht heel snel! de 1e menstruatie bleef direct uit.

Nu hopelijk ook maar volgens mij hoop ik gewoon te veel… :?

@rittel wrote:

@ marjolein98: we gaan nu voor ons 2e kindje… ons dochterje is nu 2 jr en 3 mnd maar bij haar was ik lang niet zo bewust bezig met de aankomende zwangerschap als nu. Was wel bewust gestopt met de pil maar rest kwam toch best onverwacht heel snel! de 1e menstruatie bleef direct uit.

Nu hopelijk ook maar volgens mij hoop ik gewoon te veel… :?

Ooh sorry dat heb ik even gemist :oops:

Het blijft toch altijd spannend…Ik wil deze maand eigenlijks nog niet omdat ik dan in maart uitgerekend zou zijn…en dan hebben we al veel verjaardagen enzo :wink: Maarja ik wilde ook niet op 21 juni bevallen…en op welke dag ben ik bevallen :mrgreen: 21 juni. Dus ik zie het allemaal wel…ik ben er nog niet alteveel mee bezig en we zien het wel…

Oohja woensdag komen ze hier meten en kijken voor het dakkapel. Marlynn gaat als…naar zolder die moet nog helemaal verbouwd worden, van 1 open ruimte 2 slaapkamers maken. En dan komt er op Lynn hara kamer een groot dakkapel. Hij zal zo rond de 3 meter breedt worden… :think:

vandaag druk geweest met de taarten, ben bezig geweest met de voorbereidingen voor de geboorte taart van de verloskundige (mijn vriendin) hier in het dorp. Zij is dus bijna uitgerekend en ik weet al wat het wordt :smiley: Dus kon alvast wat voorbereidingen treffen zodat ik als Het gebroen is de taart snel kan versieren enzo. Maar de verloskundige weet het niet hoor, dat ze een taart gaat krijgen.

Poeizie

DAt si echt niet leuk als je mentrix weg moet en ze jullie opleiding niet kan afmaken. Ikz ou ook zeggen maandags naar school voortaan :smiley: Hopelijk gaat dat ook lukken. Ikd acht misschien zit je in harderwijk opschool daar heb ik de verzorgende opleiding ook gedaan…zo’n ehhhhh 10 jaar geleden :smiley:

Ik ga mijn bedje opzoeken

Slaap lekker meisjes…sterkte allemaal met de ongi…volgens mij zijn jullie bijna allemaal ongi hierzo :wink:

@Romayne wrote:

@Jennifer wrote:
@Roma: Als je zegt dat je het niet kan meetellen als je echte menstruatie?

Hoe weet je dan dat je NOD op 20 Juli is???

Ik ben zaterdag ongi geworden, nog met spiraal. Dus ik ben gewoon uitgegaan van m’n cyclus met mirena.

Ja oke! Ik moest namelijk ook ongsteld worden, aangezien ik dat altijd ben geweest met mijn mirena …

Dus ik kan hem ook gewoon tellen als menstruatie!!

Reageer morgen op de rest! :wink:

Kga lekker naar bed, was gezellig op tarras, Vrijdag weer lekker ouderwets stappen met mijn lieve vriendin …

Slaap lekker allemaal :-*

@rittel: o ik ben ook zo erg. Vorige week heb ik dus ook een testje gedaan waarop ik volgens mij met een vergrootglas tegenlicht etc een heel licht streepje zag, maar vond dat ik eerst een goede streep moest hebben en toch ongesteld geworden. Ik ben ook zo’n “verwent” mens dat bij de 1e meteen de 1e ronde zwanger was. Dus nu bij de 2e maar de 2e ronde :wink:

@bianca: voor het lijstje, het is loesje 79 ipv 97 :wink: maar ik begrijp wie je bedoeld hoor :lol:

Gister met mn dochter bij de kno arts geweest. Ze had weer oorontsteking en maandag dat een kno arts dat haar buisje eruit was, maar wilde geen nieuwe zetten, dus ik op hoge poten erheen, zat het buisje er gewoon nog in. KNO arts vond het ook wel wat dat ze nu alsnog oorontsteking heeft, dus naast de druppels hebben we ook een ab kuurtje gekregen. Hopen dat het aanslaat.

GOEDEMORGEN!!!

(Ben nog in de Oranje stemming)

Hoe is het met jullie? Lekker geslapen?

Ik heb eigenlijk best lekker geslapen, alleen erg aan het bloeden, heb ook erg veel pijn …

Kwas even vergeten hoe het voelde!!

@Loesje: Beterschap met je kleine meid!!

Vandaag bowlen met de klas van Kevin, hij had een prijs gewonnen met een bouwwedstrijd (trots!!!) …

Vanavond weer werken, en voor de rest weinig doen, beetje huishouden enzow …

Fijne dag vandaag!! :-*

Goedemiddag (inmidddels al)

Ik heb heerlijk geslapen, vanmorgen even wezen shoppen met mijn moeder en Marlynn en weer teveel geld uitgegeven :wink: oops :oops:

Maargoed Lynn moest optijd weer in bed liggen want om 15.10 moeten we naar de HA. Marlynn heeft vanaf haar geboorte een soort van puistjes op haar rechter duim en wijsvinger, en die bleven en die bleven. En nu is het er omheen helemaal dik en rood, dus echt een ontsteking geworden denk ik :frowning: Dus daar zal straks wel het mes in gaan :(denk ik :cry:

Jennifer

BAlen dat je zo ongi bent…hopelijk is het de laatste voor een lange tijd :slight_smile:

hoi meiden, mag ik me ook half aansluiten hier :shifty:

we zijn net terug van vakantie en manlief vond het in de vakantie toch wel een goed idee om "eventueel"voor een 2e te gaan…

ik heb een btje hetzelfde verhaal als marjolein :mrgreen: geef ook nog steeds bv en daardoor geen gebruik van vbhmiddelen…maar we willen allebei graag nog een kindje en willen de natuur een btje zijn gang laten gaan…

helaas ben ik nog niet ongie geweest en dus geen idee wanneer en of ik eventueel al wel vruchtbaar ben (helaas vanwege 2e kindjes wens…maar geen helaas voor het ongie zijn…want het is heerlijk zo elke maand :wink: )

ik ga proberen hier actief mee te schrijven weet alleen nog niet of het echt lukt…maar ik lees iig wel mee…leuk om alle verhalen te lezen enzo :slight_smile:

@kloos wrote:

hoi meiden, mag ik me ook half aansluiten hier :shifty:

we zijn net terug van vakantie en manlief vond het in de vakantie toch wel een goed idee om "eventueel"voor een 2e te gaan…

ik heb een btje hetzelfde verhaal als marjolein :mrgreen: geef ook nog steeds bv en daardoor geen gebruik van vbhmiddelen…maar we willen allebei graag nog een kindje en willen de natuur een btje zijn gang laten gaan…

helaas ben ik nog niet ongie geweest en dus geen idee wanneer en of ik eventueel al wel vruchtbaar ben (helaas vanwege 2e kindjes wens…maar geen helaas voor het ongie zijn…want het is heerlijk zo elke maand :wink: )

ik ga proberen hier actief mee te schrijven weet alleen nog niet of het echt lukt…maar ik lees iig wel mee…leuk om alle verhalen te lezen enzo :slight_smile:

Helaas je bent net 1 dag ta laat :wink:

grapje :mrgreen:

zo he he, ik ben ook weer thuis

heb opzich best lekker gewerkt, de etage waar ik stond is best rustig en niet heel zware mensen dus dat scheelde een boel in energie

heb ook nog eens een boel dingen geregelt vind ik zelf zo zelfstandig als eind 2de jaars

zag dat er nog 1 injectie fraxodi was in de doos, dus even nieuwe besteld bij het medisch centrum, taxi vervoer geregeld voor iemand die morgen naar het zh moet voor onderzoek, mailtjes verstuurd voor de technische dienst voor dingen die hersteld moesten worden en zo was er nog een hele waslijst maar goed het is gelukt

was ik wel helemaal vergeten iemand te wegen dus dat ga ik morgen doen

me manager is weer trots op me :mrgreen:

en ik was trots op mezelf omdat ik me dingetjes die ik besteld had aan het eind van de middag naar boven kwamen en ik de technische dienst aan het werk zag gaan

@poeizie wrote:

zo he he, ik ben ook weer thuis

heb opzich best lekker gewerkt, de etage waar ik stond is best rustig en niet heel zware mensen dus dat scheelde een boel in energie

heb ook nog eens een boel dingen geregelt vind ik zelf zo zelfstandig als eind 2de jaars

zag dat er nog 1 injectie fraxodi was in de doos, dus even nieuwe besteld bij het medisch centrum, taxi vervoer geregeld voor iemand die morgen naar het zh moet voor onderzoek, mailtjes verstuurd voor de technische dienst voor dingen die hersteld moesten worden en zo was er nog een hele waslijst maar goed het is gelukt

was ik wel helemaal vergeten iemand te wegen dus dat ga ik morgen doen

me manager is weer trots op me :mrgreen:

en ik was trots op mezelf omdat ik me dingetjes die ik besteld had aan het eind van de middag naar boven kwamen en ik de technische dienst aan het werk zag gaan

:thumbup: Klinkt als de perfecte leerlling (op het vergeten van het wegen na dan :mrgreen: )

Leuk he als je zo trots kan zijn op jezelf…gelijk even reflecteren :thumbup:

:cry: :cry:

:snooty: :mrgreen:

Jankerd…nou voorruit…als je een liedje voor ons zingt mag je mee schrijven…

poeh wat een hitte vandaag he!? Ben echt super sloom door dit weer…

Ik heb al een paar dagen een vieze smaak in mijn mond en ik het veel (witte) afscheiding, veel meer dan normaal. Nu had ik ergens gelezen dat dit een teken van zwanger zijn kan zijn maar heeft iemand hier ervaring mee?

En wanneer gaan jullie testen? Voor of na de NOD??

Morgen nog een dagje werken en dan lekker voetbal kijken!

Fijne avond ladies!

@Kloos: Welkom hier, ben wel benieuwd welk liedje je gaat zingen hahahaha!!!

@Rittel: Ik had wel in het begin van mijn zw-schap veel afscheiding, en ook wittig, dus misschien een heel goed teken??

Spannend hoor …

Ik test altijd ervoor, of precies de dagm kan nooit wachten haha …

@Poeizie: Een lekkere dag gehad dus?!

@Marjolein: Hoe is het met de vingers van je kleine meid??

Ben net klaar met werken, lekker op de bank met mijn laptoppie, biertje, en een sigaretje (slecht!!!), ik stop trouwens altijd als ik zwanger ben hoor …

Maar nu nog eventjes niet haha …

Morgen mag ik gelukkig wat later beginnen, ivm het voetballen, lekker hoor!

Voor de rest weinig te vertellen …

Slaap lekker allemaal, en tot morgen :-*

Goodmorning

Rittel

Die meer afscheiding heb ik mijn hele zwangerschap wel gehad.

Nu heb ik het (na mijn ei) ook nog steeds???

Mijn borsten zijn nooit gevoeliger geweest, nu ook niet. Maar sinds 2 dagen is mijn dochter niet echt meer tevreden s ochtends met mijn borst :roll: …nou ja we zullen zien…maar ik verwacht niks hoor!

Jennifer

Lief dat je het vraagt

Het is nog steeds het zelfde qua hoe het eruit ziet. Ze hebben gelukkig niks open gesneden of zo, daar was ik bang voor.

We hebben AB zalf gekregen die ik er op moet smeren en dan een pleister eromheen. Weetje hoe dun die vingertjes zijn? En weetje hoe groot pleisters zijn???

Nou ja heb gister met wat gepriegel een heel klein pleistertje gemaakt maar die lag er natuurlijk met 5 min af, want mevrouwtje piel had hem er al weer af.

Dus heb nu gister avond toen ze sliep er een klodder opgesmeerd….terwijl ze sliep….dus ik hoop dat dat ook goed gaat zo

Goedemorgen allemaal!!!

Laatste schooldag hierzo, gelukkig, ben het ff helemaal zat zo s’ochtends vroeg op staan, Kevin kan gelukkig af en toe alleen naar school, dat vind tie stoer haha …

Na vandaag lekker genieten van de vakantie …

Na de zomervakantie mag Loïse ook lekker naar de PSZ, Mama is helemaal blij …

Net nog eventjes de huisarts gebeld voor een receptje voor de jongste, ze is allergische voor muggenbeten, zo zielig …

Had ze vorig jaar ook al, hele dikke bulten krijgt ze daar van!

Iemand misschien nog tips??

Vanmiddag bij een vriendin lekker zwemmen met de kids, en vanmiddag voetbal kijken bij mijn ouders …

Daarna (mag gelukkig wat later beginnen) om 6 uur weer werken, met dit weer geen pretje, en met voetbal ook onwijs rustig …

Met mijn vriendinnetje vanavond gezellig op een terrasje, en zien daarna wel wat we gaan doen …

Jullie nog plannen vandaag???

@Marjolein: Misschien vind ze de borst niet lekker met dit weer??

Idd een goeie terwijl ze slaapt erop smeren …

Hopen dat het gauw over is, is nooit leuk voor zo’n kleintje!

Mijn dochtertje duimt, en het was een keertje ontstoken, was ook zooo zielig …

Fijne dag allemaal …

tja dat smeren wordt nog wat…ik moet het ip 3x per dag doen…maar denk dat ik het gewoon vaker ff zo tussen door doe…

Ze heeft ook echt pijn nu aan dr vingertje…dus gaat constand haar mond in…en tja dat moet ze nou juist niet doen met die ab erop…naja ik zei al net tegen mijn moeder…krijgt ze het ook nog eens extra oraal binnen :lol:

Ik ga hier zo lekker even naar het dorp wandelen, wat boodschapjes doen…en lynn vindt het ook altijd wel gezellig ff aan de wandel.

Vanmiddag verder met de voetbal taart die ik aan het maken ben voor morgen, dus wacht nog even de wedstrijd van vanmiddag af…als ze winnen maak ik een beesie erbij en doe ik iets met oranjes erbij en als ze verliezen…tja dan blijft hij saai :frowning:

Jennifer

bah die muggen bulten, heb helaas geen tips… :hug:

Succes met werken vanavond…zal wel lekker warm zijn!

Hier ook alles alvast dichtgedaan voor de warmte

Ik ga even mijn beddegoed aan de waslijn hangen…vanavond lekker een schoonbedje :smiley:

:-*

goeiemiddag

Wat een hitte zeg, echt niet normaal!!

Kloos, welkom!! Van mij hoef je niet te zingen hoor :wink: ik luister wel naar m’n radiootje :smiley:

Marjolein, wat zielig voor Marlynn. Hopelijk is het snel over.

Kun je eens een foto van je taarten plaatsen, ik ben eigenlijk wel benieuwd.

Jennifer, een beetje azijn op de bult smeren. Dat schijnt het muggengif dat de jeuk veroorzaakt te neutraliseren. Bij werkt het soms wel maar soms ook niet. Ach het is het proberen waard.

Ik heb ook nog steeds bloedverlies. Verlies ook hele dikke klonters :sick: Dus ik zit nu ook niet echt lekker op m’n werk (heb nu even pauze)

Hier ons showforum klikkerdeklik

Dan zal ik er eens wat fotos plaatsen van mijn taarten :smiley:

Enneh het lijtk wel iets beter te gaan met haar vingertjes :dance: