JUNI 2010 stoppers

Hoi meiden,



Zijn er al juni 2010 stoppers???

Ik zit al een week te wachten tot iemand het gaat openen :wink: , omdat ik zelf niet zo handig ben met al die mooie tabelletjes.



Ik ben nog een beetje in tweestrijd of we deze maand gaan beginnen, denk het wel, mijn schildklier werkt nl. niet echt mee. Ik heb een dochtertje van 16 maanden en wij zouden heel graag een brusje willen. Ik ben al een tijdje gestopt met de pil, dus ontpillen hoeft hier niet meer, al hoewel ik daar de vorige keer eigenlijk geen last van heb gehad.



Schuif aan zou ik zeggen!

hoi wat leuk de eerste juni stopper :dance: :mrgreen: heel veel succes!



2 jaar terug was ik ook een juni stopper en ik had me voorgenomen om nu weer in juni te stoppen…al hoewel van stoppen is geen sprake :roll: ik geef nog borstvoeding en heb totaal geen cyclus. Wel heb ik er het laatst met mijn over gehad en we lieten de natuur zijn gang gaan, maar nu ook wat meer bewuster…wil na de vakantie (gaan volgende week op vakantie) proberen geen nachtvoedingen meer te geven en hopelijk krijg ik dan mijn cyclus terug :shifty: …



dus officieel geen juni stopper…maar vind het wel leuk om hier mee te lezen… :slight_smile:

Hoi Loesje,



Wat dapper dat je toch het topic geopend hebt! Ik zat er ook een beetje op te wachten maar ben net als jij niet zo handig met dat soort dingen. Moet ook eerlijk bekennen dat ik niet zeker weet hoe actief ik ga zijn in dit topic; mijn ervaring is dat ik er weinig tijd voor heb, wel redelijk meelees maar niet zoveel schrijf. Ik lees/schrijf ook bij de juli2008-mama’s maar zoals net gezegd dus vrij weinig.

Maar goed; wie weet wordt het nu wel heel anders, gezien de spannende tijd die is aangebroken! Ik ga het gewoon proberen. Hopelijk zijn we niet lang alleen!!



Even wat over mezelf: ik noem me hier Caro, echte naam houd ik liever voor mezelf. Ik woon in Zuid-Limburg, samen met mijn man, 2 katten en onze zoon Mik die in augustus 2 wordt. Ik werk 20 uur per week in de welzijnssector en zing voor de fun in een rockcoverband. We dubben al een paar maanden over een tweede kindje, en onlangs hebben we de knoop doorgehakt: op 21 mei heb ik de laatste pil geslikt en vanaf nu is het dus spannend!!! Mijn NOD zal rond 19 juni zijn uitgaande van een cyclus van 28 dagen, maar dat weet ik dus niet zeker. Bij Mik was het meteen de 1e ronde raak, een gelukstreffer dus! Kan me niet voorstellen dat we nu ook weer zoveel mazzel hebben dus ik ga ervan uit dat er nog wel meer rondes zullen volgen voor een brusje. En verder probeer ik me er niet al teveel mee bezig te houden maar dat is best moeilijk :oops:

Hier zelfde verhaal als kloos, ik was een juni stopper 2008 en ben een juni mama 2009. Het plan was om in Juni 2010 voor de 2e te gaan. Ook hier nu pas 1x ongi geweest en wil even kijken hoe deze cyclus verloopt…en wie weet gaan we er daarna dan ook weer voor het echie voor… Dus misschien kom ik hier dan verder mee schrijven

Hoi hoi,



Ik kom me ook aanmelden hier. Ik was in janurari al gestopt (toen niet aangesloten bij de stoppers). Heb vorige maand een mk gehad. Nu vandaag weer ongi geworden, dus deze maand kunnen we weer verder voor het volgende wonder. Dus dacht dan kan ik me hier wel aanmelden, want beginnen natuurlijk opnieuw!



Zal me meteen even voorstellen.

Ik ben dus ellen en ben 25 jaar. We hebben een dochter Yalissa. Zij is nu 15 maanden. Ik werk in de gehandicaptenzorg, 23 uur gemiddeld per week.

Hey meiden!



Leuk dat jullie voor een kleintje gaan … :dance: :dance:



Zelfs willen mijn man en ik ook nog graag een broertje of zusje voor onze 2 kiddies!

We hebben een zoon van ruim 5, en een dochter van ruim 2 …

Vorig jaar was ik nog zwanger, helaas heeft het niet zo mogen zijn, en hebben we maanden lopen sukkelen, ivm het niet loslaten, curretage enz.

Deze maand precies een jaar geleden!

Ik heb het een plekje kunnen geven, wilde zelf geen kinderen meer, ivm nog een miskraam een aantal jaar geleden.

Maar het begint aardig te kriebelen, dus hebben we besloten om deze maand mijn spiraal er maar uit te laten halen …

Alleen pas eind Juni, maarja, dan ben ik een Juni stopper!

Ik kijk wel waar ik strand hihi …



Heel veel succes allemaal met zwanger worden, en hopelijk lukt het bij iedereen hartstikke snel …

Ik kom af en toe gewoon lekker meelezen, en af en toe gewoon ff posten!!



Groetjes! 8)

Jennifer: Welkom bij de club :mrgreen: Het komt keer vast goed :thumbup:

Laten we het hopen, nu maar eerst wachten tot mijn spiraal eruit gaat haha …

Lijkt wel een eeuwigheid te duren, maar het is zeker een leuk vooruitzicht, en ik voel me er hartstikke goed bij …



Slaap lekker, heb net gewerkt, en ben kapot!

mag ik me hier ook aansluiten ?

na bijna 2,5 jaar wachten door studie die op mijn pad kwam heb ik dinsdag een afspraak om mijn spiraaltje eruit te laten halen

ik ga eerst nog wel een paar cyclussen observeren maar ik ben wel een juni stopper natuurlijk :mrgreen:



jennifer wat ongelovelijk naar dat je een miskraam hebt gekregen.

lijkt me verschrikkelijk om mee te maken.

gelukkig dat je het een plekje hebt kunnen geven :hug:

Ik kom me niet aansluiten hoor, maar wil wel even Loesje (en de rest natuurlijk ook) heel veel succes en geluk wensen.

@Poeizie: As Dinsdag is het voor jou al zover, spannend hoor!

Ik ga net als jij ook een paar maanden aankijken,

mijn man wil namelijk in Mei eerst nog 3 weken naar Spanje, zonder dat ik hoogzwanger ben haha …

Een miskraam is idd heel erg vervelend, maarja, tis niet anders,

dus kan er niets anders van maken, helaas!



@Merel: Dank je wel …



Slaap lekker allemaal, heb net gewerkt,

moet morgen vroeg naar Rotterdam, ook weer werken,

sta van 9 tot 7 in een biertent, met de Zudierparkdagen …

Het was maandenlang mijn idee een juni-stopper te worden, maar nu zitten we middenin de koop van een nieuwbouwwoning, dus ik wacht toch maar even een paar maanden. Voor jullie heel veel succes!!

zo ben weer thuis van een dagje werken

met dit weer is het ook gewoon jammer om binnen te zijn

maar goed ben maandag overdag en dinsdag vrij

maar toch hoe mensen het in die appartementen kunnen stoken ondanks die warmte … pfffffff (werk in een verzorgingshuis)

het zweet stond in me onderbroek



hoe was jullie dag?

Hoi Loesje en de rest van de meiden,



Sluit me bij jullie topic aan hoor!! Ben sinds deze maand gestopt. 6 jaar geleden ben ik ook gestopt met de pil maar dat ging over in een ivf poging waar de nodige medische dingen mis gingen. Nu 6 jaar later nemen we alsnog de gok maar dan op de natuurlijke manier. Dus we kunnen niet meer dan heel hard duimen en natuurlijk goed oefenen!! :wink:



Oh ja ik ben Bianca, 32 jaar oud en werk als verzorgende.



Liefs Bianca

hoi bianca :smiley:

hoop dat je deze keer via de natuurlijke manier zwanger word

ik ben zelf vorige keer ook een beetje geholpen … dus ben ook benieuwd of het dit keer zo gewoon wil lukken



ik ben zelf nu eind 2de jaars voor verzorgende ig

en ik ben 29 jaar :smiley:

Welkom allemaal.

Meerdere die in de zorg werken zo te lezen.



Jennifer: Helaas ook een miskraam gehad dus. Het is geen pretje he. Kan er helaas over mee praten, maar er komt gewoon een nieuw wondertje voor ons allemaal :inlove:



Bianca: Dan gaan we heel hard duimen voor je dat het dit keer gewoon zo raak is :thumbup: :thumbdown: Heb je wel al kinderen?



Poeizi: Ook voor jou duimen dat er niks medisch van pas hoeft te komen :thumbup: :thumbdown:



Hier beide keren snel zwanger. Bij me dochter na een maand en bij de mk 2 maanden. Ben benieuwd wat het deze keer gaat doen. Probeer er niet al teveel mee bezig te zijn, maar vindt dat wel moeilijk.

Pfffff ben kapot …



Heb 19 uur gewerkt in 2 dagen in Rotterdam, met de Zuiderparkdagen …

Hartstikke leuk natuurlijk, maar heel erg vermoeiend, heb zelf nog een baan voor 4 avonden in de week, en een oppas kindje voor 4 dagen!

Dus heb 50 uur gewerkt deze week, ben dus helemaal op …

En mijn man vind het raar dat ik moe ben hahahaha, mannen he???



Ben Jennifer trouwens, 27 jaar, getrouwd met Mark (29), zoon van 5, en een dochter van 2 …

We hebben nog 2 katten, een hond, en 2 vissen :mrgreen:

Ik werk in de horeca, in de bediening, en soms op evenementen, maar dat doe ik erbij …



@Poeizie: Lekker is dat he? Oude mensen kunnen wat af kletsen, of zijn het geen oude mensen haha …

Mijn dag was helemaal super!!



@Bianca: Voor jou ook heel veel succes …

Hopelijk ben je net als de rest heel snel zwanger, en kunnen we gaan genieten …



@Ellen: Zijn geen leuke dingen nee, maar komt helemaal goed!! :inlove:

zo… was weer een gezellig dagje

nu ik medicatie mag delen… is iedereen enthousiast en mag ik het doen

nou geef maar op hoor… staat mijn begeleider eens wat meer mensen te wassen :mrgreen:

op de etage waar ik stond waren aardig wat verpleegkundig technische handelingen dus zo blijft het geleerde er ook goed in zitten

morgen nog ff een avond dienstje draaien en dan is het alweer bijna dinsdag :dance:

Hoi Dames, mag ik me ook bij jullie aanmelden!?

Wij gaan ook voor een brusje voor onze dochter.

De vruchtbare periode is net achter de rug, dus dat wordt afwachten…

welkom mama me… spannend hoor !