JUNI 2010 stoppers

wat is het heeeeeet!

gelijk badje met koud water gevult toen ik thuis kwam

tygo zit nu dus lekker in zwembadje/schelp buiten

die gaat echt niet slapen eer het wat koeler is… dat weet ik nu al

maar het is WEEKEND!!!

denk dat we morgen maar het strandje moeten gaan opzoeken

wonen we 5 min lopen vanaf en als het druk word gaan we weer naar huis en kan tygo weer zijn eigen badje

Wat een hitte zeg, Heb het niet meer zowat van die hitte!!

Het is hier in huis 29 graden!!

Vandaag dagje vrij gehad maar druk in de weer geweest. Auto moest gekeurd worden maar is afgekeurd. De achterdeur blijft hangen in de centrale deurvergrendeling en moet een nieuw slot in…kosten 500 euro…Zo zonde geld he? Maar goed. We kunnen er weer tegenaan voor een jaar.

Het weekend werken bah en dat in die hitte. Er zijn van de week al 3 mensen overleden. Niet normaal meer natuurlijk. De warmte is gewoon ondraaglijk op de afdeling. We staan met zijn tweeen af en toe op 25 bewoners. Soms vraag ik me wel eens af wat kwaliteit van zorg is???

In september naar een andere locatie waar het er allemaal wel wat menselijker aan toe gaat.

Nog steeds niet ongesteld!

Sorry loesje voor het verkeerd doen :smiley:

Heb een programma gevonden voor het lijstje op mijn man zijn computer dus die ga ik nu gelijk maar maken…

Tot zo weer!

Groetjes Bianca

tering! dat zijn gewoon 12 a 13 bewoners per persoon

dat is toch niet normaal… zijn het allemaal zware mensen?

sowieso onverantwoord en gewoon mensonterend

zowel voor de bewoners als voor het personeel

wij staan met zijn 2en op een etage met ff tellen tussen 16 en 20 mensen en zijn gelukkig niet allemaal zwaar en de meeste zijn ook zelfstandig

@poeizie wrote:

wat is het heeeeeet!

gelijk badje met koud water gevult toen ik thuis kwam

tygo zit nu dus lekker in zwembadje/schelp buiten

die gaat echt niet slapen eer het wat koeler is… dat weet ik nu al

maar het is WEEKEND!!!

denk dat we morgen maar het strandje moeten gaan opzoeken

wonen we 5 min lopen vanaf en als het druk word gaan we weer naar huis en kan tygo weer zijn eigen badje

Niet daar het water in gaan hoor…

OOh dat aantal patienten is nog niks hoor…heb in het zieknhuis wel eens meer patienten gehad…en dan ook nog met een baby erbij…allemaal borstvoeding enzo…

Dat is ook de reden dat ik het zieknhuis gedag heb gezegd :smiley:

Het is echt warm…net boodschappen gedaan…en zo verder met de taarten :smiley:

Naam: Leeftijd : Hoeveelste kind: NOD:

MamaMe 28 2 21 juli 2010

Bianca77 32 1

Jennifer 27 3

Caro78 31 2 19 juli 2010

Poeizie 29 2 23 juli 2010

Loesje79 31 2 23 juli 2010

Sweatest7 28 2

Romayne 28 3 20 juli 2010

Marjolein98 27 2 8 juli 2010

Rittel 25 2 9 juli 2010

Regje 30 2

Amy-J 30 1

Kloos 2

Meiden ik krijg het gewoon niet voor elkaar om het lijstje in een foto te zetten. !!!Ik word er gek van…Leuk joh zo’n nieuw laptop waar je amper weet waar wat zit…

Dus ik vraag vriendelijk of iemand dit klusje van mij wilt overnemen…

Zit telkens te kloten en het wordt nu een frustratie ipv heel leuk. ahahha.

Ben ook niet zo’n computertechneut.

Ga zo nog even zitten met wat fris en dan morgen weer werken. Lees gauw jullie berichten nog even door.

Groetjes Bianca

Nou de laten we zeggen dat we van de 25 personen er zeker 19 zijn die erg zwaar zijn en die je met liften enzo moet verzorgen. van die 19 moet je er zeker 6 met zijn tweeen doen. Dus dan begrijp je het wel dat af en toe het zweet tussen de bilnaad staat. Vandaar dat ik graag na deze opleiding toch verder wil leren en hier niet wil blijven tot mijn 67e. Ik kan dat toch geestelijk niet volhouden. Ben nogal een perfectionist en dat is toch moeilijk voor mezelf ook. Je kunt amper mensen nog fatsoenlijk te woord staan.

Maar goed ik probeer mezelf te blijven en iedereen toch zijn portie aandacht te geven is het niet s morgens dan zeker smiddags wel: dement of niet het zijn toch mensen!!

Hopelijk slaap ik vannacht nog een beetje het is zo warm he? Het mag voor mij wel een paar graadjes minder hoor! hahah

ik wil het lijstje eventueel wel overnemen hoor.

ik reageer morgen uitgebreider. Duik nu m’n bedje in :-*

zoiets?

Goede morgen

Hij is :thumbup:

Moet je alleen nog even een nieuw onderwerp openen en dan beginnen met het lijstje…:smiley:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4541142#4541142

hier het nieuwe deeltje :mrgreen:

@poeizie wrote:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4541142#4541142

hier het nieuwe deeltje :mrgreen:

Heb je ook al doorgegeven dat deze gesloten moet worden?

heb even een pb-tje gestuurd :mrgreen: