In de kraamtijd zie je dat namelijk ook altijd. Dan zijn ze bang dat leeg lopen maar de vagina heeft dan gewoon (doordat je ligt) al het bloed even opgeslagen
Hoi meiden nou ik kan me erbij aansluiten hoor. Het is net een kraan die niet dicht kan zeg maar hahah. En ook ik slaap heerlijk in mijn blootje. Vooral met dit weer. Ben ook wel van de makkelijk hoor. Soms wijst mijn man me er wel eens op om dat rolgordijn dicht te doen van de keuken (douche kan je in via de keuken) want als er iemand langs loopt??!!
NOu ja dan slaapt diegene in ieder geval niet goed die nacht hahahaha.
Denk dat ik eerder ongie gaat worden. Hoop buikpijn en enorme krampen. Moet bekennen dat ik iets van mijn oma geerfd hebt en dat is het vele vloeien met een ongesteldheid. Ik ben dus ook ruim 13 !!! dagen ongesteld. Met de pil was het 10/11 dagen. Dus ik maak mijn borst maar nat hoe lang dit feestje gaat duren. Je begrijpt dan ook wel dat het klussen dus dan maar op beperkte dagen is hahah.
Oh jongens wat is het weer heet!!. Zit met de ventilator op schoot zowat. De hond ligt voor dood en verschuif elke minuut van plekje!! Straks gezellig wat drinken met oud collegaās van de kraam. Wel leuk dusā¦
Zal het lijstje voor de meiden weer aanpassen. Dus het wordt ook weer een ander plaatje hoor. Ga gewoon weer aan de freubelā¦Eens moet ik het toch doorhebben!! :doh:
Net weer een leuke legging gekocht met een jurkje!! Heb al veel te veel gekocht de laatste tijd maar ik kan gewoon niet ophouden. Had me zo voorgenomen om te gaan sparen telkens!!
Hier was het vanmorgen lekker koel, volgens mij begint de zon nu een beetje tussen de wolken door te breken. Ik ben dus even aan de schoonmaak geweest in huis, met dat hele warme weer heb ik daar echt geen in natuurlijkā¦ Heb dus alle ramen even lekker open gehad en er weer wat warmte uit gekregen
Bianca, meid wat balen dat je zolang vloeit zeg! Bij mij is het meestal 5 dagen, ik snap dat je klusdagen dan wat lastig worden somsā¦
Jennifer, stom :wall: helemaal niet gelezen dat jullie nu ronde 1 in ingaan. We gaan dus ongeveer gelijk op qua nod de volgde x
Marjolein, waar woon je ergens in flevoland? Ik woon net op de rand van overijsselā¦
Jennifer, het kan ook te maken hebben met het verwijderen van je spiraal. Je krijgt dan vaak een bloeding maar deze kun je niet meetellen als een echte ongi. Dat heb ik er tenminste over gelezen op internet.
Bianca, jeetje wat vervelend zeg, zo lang ongi!!
Hier gaat het alweer stukken beter. De klier in mĆ¢ā¬ā¢n hals is een stuk minder dik. Morgen ga ik gewoon weer aan het werk.
Vandaag mĆ¢ā¬ā¢n spiraaltje laten verwijderen. Het was zo gepiept. Heb daarna wel wat helderrood bloedverlies gehadā¦ ik draag nu een inlegkruisje om het op te vangenĆ¢ā¬Ā¦ vanavond word het nog geen klussen denk ik .
Er is nu ook een juli 2010 stoppers topic geopend. Misschien kunnen we vragen of we samen kunnen voegen aangezien we nog zoān klein kluppie zijnā¦ dan worden we de juni/juli 2010 stoppersā¦ is dat wat???
Ik zal me eerst even voorstellen: ik ben Amy, 30 jaar oud en ik en mijn vriend gaan voor de eerste!! We zijn deze maand begonnen en ik vind het allemaal erg spannend!!
Het is voor mij wel allemaal nieuw en al die afkortingen die ik her en der lees zeggen mij eigenlijk niet zo heel veel :think: (heb al iets gelezen over nod ofzoā¦??) Met een beetje hulp kom ik er wel hoor en ik hoop gezelli mee te kunnen kletsen.
presentatie ging goed en hebben ook een 7,3 gekregen
dus ruim voldoende
alleen hebben we een nare mededeling gekregen over onze mentrix
ze heeft ons verteld dat ze vanaf januari ons geen les meer kan geven
bezuinigingen en noodzaak minder te gaan werken
dus we waren allemaal erg aangeslagen
en nu nog voel ik me erg somber en verdrietigā¦ we hebben haar nu al 2 jaar gehad en hadden zo graag haar tot het einde willen hebben
er is nog 1 mogelijkheid en dat is op de maandag naar school gaan
iets waar we allemaal heel hard JA op zeiden.
Manager zorg en welzijn zou kijken of ze wat voor ons kon betekenen
vind het wel een goed plan hoorā¦ midden op de week naar school vond ik sowieso altijd al zo omslachtig
nouja we hebben wat om voor te vechten,ā¦ want we willen haar absoluut niet kwijt ā¦ we hebben haar echt heel hoog zitten en er is menig traan gelaten.
Wat balen man van die lerares. Je raakt gauw gehecht aan mensen he? Zeker als je ze al een hele lange tijd kent. Nu hopen voor jullie dat het kan op een maandag naar school. Zit nu ook op een woensdag op school. Dus dan kan je nog even op een maandag en dindag werken tot 23.00 uur ofzo en dan vaak woensdag om 8.30 in de schoolbanken zitten.
Merk inderdaad dat er flink wat verschil is in ROCās. Ben nu ook weer bezig aan die BPV opdrachten niet mijn ding hoor hahah.
Vanmiddag gezellig in de tuin gezeten met wat vriendinnen. Heerlijk gekletst over moeder worden enzoā¦Ze steunen me zo en dat is zo geweldig!!
Nog steeds krampen! Maar geen verschijning van het rode monster! :?
Amy welkom op het forum.
Roma: Fijn dat het alweer beter met je gaat. Je hebt flink in de lappenmand gezeten hoor!!
Nou meiden ik ga nog even freubelen aan dat lijstje en dan zien jullie hem wel weer staan. Zo niet dan geef ik het op hoorā¦haha
@ Amy, ook welkom hier. Die afkorting zeggen mij ook pas sinds kort watā¦
@poeizie, proficiat met je goede cijfer!! Welke opleiding volg je?
Ik kan haast niet wachten tot de dag dat ik kan gaan testen. Wil het a.s. maandag voor het eerst proberen (4 dgn voor mijn NOD)ā¦ Hebben jullie daar ook zoān last van?? Ik word echt een beetje gek van mezelf! GRRR!
@ Amy, ook welkom hier. Die afkorting zeggen mij ook pas sinds kort watā¦
@poeizie, proficiat met je goede cijfer!! Welke opleiding volg je?
Ik kan haast niet wachten tot de dag dat ik kan gaan testen. Wil het a.s. maandag voor het eerst proberen (4 dgn voor mijn NOD)ā¦ Hebben jullie daar ook zoān last van?? Ik word echt een beetje gek van mezelf! GRRR!
Kan iemand me ff een pep-talk geven aub?!? :?
Haha ik weet precies hoe je je voelde, dat had ik bij de eerste ook!
Negatieve testen voor mijn NOD en toen ik negatief was was ik heel verdrietigā¦en mijn man had echt zoiets van stel je niet aan.
Het komt als het komen moet. En ik weet dat wachten en zwanger worden heeel lang kan durenā¦bij ons een kleine 4 maandenā¦maar dat voelde als jaren! Daarom wil ik er nu ook niet te veel mee bezig zijn. En zoals ze zeggen de maand dat je er het minst mee bezig bent dan is het raak. Was hier dus ook echt zo! Dus probeer er niet te veel mee bezig te zijnā¦al weet ik dat dat heeeeeel moeilijk is!