JUNI 2010 stoppers

het is al niet meer nodig…ik heb op babybrabbel.nl een hele gemakkelijke uitleg gevonden.

Best spannend als ik precies weet wanneer ik kan gaan testen…

Ik heb gezien dat ik deze week goed moet oefenen…hahah :inlove:

Nou heb het lijstje in elkaar gezet.

Datum gestopt kindje nr: leeftijd

Mama me 2 juni 2010 2

Jennifer 28 juni 2010 3 27

Caro 22 mei 2010 2 31

Bianca77 5 juni 2010 1 32

Voor aanvullingen je kunt deze via een privebericht naar me sturen…

Groetjes Bianca

oke dan dit lijstje zag er mooier uit toen ik het intikte…hmm nog even aan de freubel dus…

groetjes Bianca

misschien is het ook wel handig om NOD datum erbij te doen en hoeveelste ronde het is

maar ik heb ook wat geprutst

kijk maar of jullie het wat vinden :mrgreen:

ik weet trouwens helemaal nu niet meer wanneer mijn NOD (niet ongi dag) is :wall:

heb al een tijdje last van zeurende boobs en ongi krampjes ook al een week last van mijn spataderen maar nog geen verschijnselen dat ik het ga worden

normaal had ik nu al bruine afscheiding gehad ofzo

hmmz… ik gok op morgen als ik terug reken

vorige keer was het ook op school en dat is altijd op woensdag

en ik was het de vorige keer gelijk met mijn klasgenoot en die was vorige week niet lekker omdat ze het moest worden

:think:

Goedemorgen …

Leuk lijstje hoor, ik weet natuurlijk ook niet wanneer mijn NOD is …

Maarrrr, nog 5 nachtjes slapen, ga toch wel een beetje zenuwachtig worden hoor hihi …

Toch weer spannend!

Ik ben wel de enigste die voor een 3de gaat, er moeten echt nog wat meiden bij komen hoor …

We zijn tot nu toe nog maar met een klein cluppie!

Hoe is het met jullie?

Ik ben alweer lekker opgeknap, gelukkig …

Ga strakkies met een vriendin achter op de motor, echt super!!!

Heb ik nog niet vaak gedaan, dus we gaan ff de snelweg op, wat ik zowiezo al heel spannend vind haha …

Fijne dag vandaag … :-*

@jennifer: we gaan 2 augustus. De verjaardag van mn zus, maar we vliegen pas om 19.00 uur dus denk dat we 's ochtends nog ff op bezoek gaan, dan kan onze dochter lekker vroeg voor haar middagdutje en dan rond een uurtje of 15.30 naar schiphol. Zo blijft ze iig tot haar avondslaap in een normaal ritme. Dan zien we wel of het drama gaat worden in het vliegtuig of dat ze gewoon lekker gaat slapen. Het is maar 3 uurtjes vliegen, dus hoop dat de mensen in het vliegtuig dat aan kunnen :lol:

Het lijstje is volgens mij nog wel wat langer hoor :wink:

@bianca&poeizie: Lijstje met plaatje is wel het mooist, maar weet niet of bianca dat kan doen (ik zou nl ook niet weten hoe), of heb jij er weer tijd voor poeizie? Elke maand moeten de nod’s toch wel aangepast worden. Ik vind het ook handiger als de NOD er staat dan de datum gestopt. Weet niet hoe lang iedereen zn cyclus is (vind al genoeg dat ik de mijne weet :wink: ) En tzt is het misschien wel handig als data van afspraken bij gyn/vk erachter staan en waar je wilt gaat bevallen (ziekenhuis/thuis) en of het een jongetje of meisje wordt, of dat het geheim is.

Net eindelijk van die aquasocks voor mn dochter gevonden maatje 21,5, ze heeft nu nog 20, maar denk dat ze klein uitvielen want ze zitten wel redelijk (ietsjes te groot nog). Was echt al een hele tijd op zoek, maar in de winkels begonnen ze meestal vanaf 28 en op internet 24, dus ben er helemaal blij mee. Ze kan ze niet zelf uittrekken en dat vind ik straks voor op het strand wel erg handig!

Ze zat net heel stilletjes te spelen toen ik brood aan het smeren was, ik kijken wat ze aan het doen was, was ze alle billendoekjes uit de verpakking aan het trekken :lol: zo grappig als ze zo ontdeugend is, had ik ook maar beter moeten opletten.

volgens mij ben ik ongesteld aan het worden

heb ook gigantische hoofdpijn… was warm en eigenlijk te weinig gedronken

lijstje is niet moeilijk te maken hoor

heb het gewoon met paint gemaakt

plaatje op google gevonden en gewoon tekst in verwerkt

lijst is volgensmij ook wat langer… maar was even voor de vorm natuurlijk

ik ga zo weer ff hangen… die knallende koppijn word er ook niet beter op

Hee meiden!

Poeizie, Je bent weer onwijs bezig geweest met freubelen he? Had een mail gestuurd naar een meid van "mei gestopt"en aan haar gevraagd hoe ik dit nu moest doen. Ze heeft me uitleg gegeven van plaatje downloaden. Dan in word lijstje maken. Dan plaatje eroverheen kopieren en dan het totale plaatje downloaden hier.

Ziet er trouwens goed uit joh. Inderdaad is de NOD dag beter te vermelden. Hoe heb jij dit plaatje hieronder gezet?

Wil het nog steeds wel op mijn nemen hoor geen probleem moet alleen eerst even weten hoe ik dat totaal plaatje hieronder kan zetten.

Wat balen joh Poeizie dat je al aanvoelt dat je ongi gaat worden. Toch wel rot je hoopt er toch stiekumpjes op dat je zwanger bent.

Heb trouwens ongelooflijke pijn in mijn borsten joh. Hele gevoelige tepels ook alsof ik ze met een keiharde handdoek heb opgepoetst ofzo hahah.

Jennifer het gaat voor jou ook opschieten he? spannend!!! We duimen met je mee hoor!

Loesje: haha die billendoekjes er uit aan het halen. Zo denk je dat ze stil en heel zoet bezig zijn en ondertussen…

Vandaag weer gewerkt. Morgen ook nog en dan eindelijk, eindelijk weer eens een weekend vrij! Morgen ook evaluatiegesprek.

Weet trouwens ook nog niet mijn NOD dag. Wie gaat er nog meer voor de persona de volgende ronde? Ik ga gewoon volgende cyclus beginnen hoor. Weet nog wel uit mijn vorige tijdperk dat ik geen ene maand een beetje op tijd zat. Het schommelde echt tussen dat 23 en 42! Beetje van de leg af dus…Hopelijk nu wel iets meer op tijd!

Fijne avond nog.

Groetjes Bianca

je zoekt via google of waar dan ook een plaatje

die sla je op in je computer

dan open je hem via paint en dan kan je zeg maar op het Atje drukken

dan klik je op het plaatje en dan moet je zorgen dat het hele plaatje omlijnt word met dat rastertje wat je erop krijgt

dan kan je er dus tekst in zetten

als hij klaar is doe je opslaan als en dan nieuwe bestandsnaam geven

want dan kan je het lege plaatje altijd nog gebruiken als het lijstje vernieuwd moet worden

ben ik nog te volgen?

hello ladies!!!

als jullie het goed vinden kom ik mij ook melden hier!!! ben net gestopt met de laatste pilstrip en wacht dus op de :evil: …

en dan ik het zover,WE GAAN ERVOOR!!!

even kort;

ik ben Nicole, 28 jaar en trotse mama van Yaniek die 9-7 alweer 1 gaat worden…Ben al 9 jaar samen met mijn verloofde…we gaan op 19-08-2010 trouwen (ZOOOOOO SNEL IIIIEEEEE)

zwanger worden van Yaniek heeft een half jaar geduurd, ik heb geen ei-sprong gehad in die tijd en ook geen ongi…heb dus een behoorlijk onregelmatige cyclus.

ben dus ook benieuwd hoe het deze x zal gaan…zal waarsch. weer elke maand een testje doen hihi :roll:

ik ga snel ff een beetje teruglezen om jullie ook te leren kennen!

spannend hé dames!!! :-*

Poeizie,

Duidelijk hoor je uitleg. Ga binnenkort even freubelen.

Vandaag weer gewerkt en nu eindelijk weer een weekend vrij!!! Ga zo niks doen het weekend hahah. Heb jullie toch al verteld dat ik al sinds ik ongie geworden ben continue dat gevoel had dat ik ongesteld moest worden. Nu 20 dagen later nog steeds het “gevoel”. Vanmorgen alleen een grote prop met slijm verloren. Er zat wel iets van bloed bij dus ik dacht nou daar komt het maar nog steeds ongie gevoel maar het is niet doorgekomen. Raar he? Hebben meerdere meiden dit wel eens ervaren? Of komt het gewoon dat ik nu gestopt ben met de pil en al die rotzooi via die weg naar buiten komt??!!

Sweatest7: welkom bij het forum. Gezellig hoor!! Uiteraard gaan we voor jou ook hard duimen hoor!

Vandaag evaluatie gesprek gehad op mijn werk. Onwijs tevreden. heb ze meer aan het lachen gemaakt over het feit wat ik doe en hoe ik ben dan dat ze echt kritiek hebben kunnen leveren. Ga in september naar een ander verzorgingstehuis om zo de verpleegtechnische handelingen te leren…Spannend!

Nou meiden tot horens weer. Ga onderuit hangen op de bank…Tenzij het viervoeterje niet met zijn riem aan komt lopen haha

Groetjes Bianca

hoi allemaal,

ik wil me hier ook graag melden.

Aanstaande woensdag heb ik een afspraak bij de huisarts om mijn mirena te laten verwijderen. Dat is 30 juni. Op de valreep nog een junistopper dus :smiley:

even voorstellen.

Ik ben Romayne. Ik ben 28 jaar en heb een geweldige man en 2 superlieve kids. Een dochter van 4 en een zoontje van bijna 3.

we gaan nu dus voor de derde :inlove:

Ik heb nog geen idee wanneer mijn nod is, eerst even kijken hoe m’n cyclus gaat lopen zonder de mirena. Want op het moment heb ik nog helemaal geen cyclus.

spannend hoor!

ook welkom! (ben ook nieuw :wink: en net gestopt met de pil…zie hierboven)

spannend hoor een 3e…

voor ons zal dit onze laatste zwangerschap worden :cry:

@bianca: Nou ik ken die dwerg van mij inmiddels wel. Haar mondje staat nooit stil behalve als ze dat soort dingen aan het doen is :lol: maar ik vind het prachtig zo’n ondeugend ding :inlove:

@sweatest: Welkom en spannend, nog maar 1,5 maand en dan ben je een getrouwd vrouw :mrgreen: Hoop dat je cyclus snel op gang komt!

@romayne: welkom, leuk een derde. Hoop dat mijn 2e zwangerschap beter verloopt dan de 1e, anders houdt het hier ook met 2 op :frowning:

Vanochtend met mn dochter naar het cb geweest en we zijn eindleijk op de onderste lijn van de gewicht curve beland :dance: niet meer eronder dus! De roomboter en volle melk en roomboter koekjes beginnen zn vruchten af te werpen :dance: (en dan te bedenken dat ze toen ze geboren was boven de curve zat met 9 pond :roll: )

2 weken geleden had ze een bloedpropje in haar oortje gehad en vorige week koorts, dus vreesde dat haar buisje er uit was en ze weer oorontsteking had en helaas pindakaas was dat dus het geval. Echt zo balen, bij thuiskomst meteen KNO arts opgebeld en maandag kan ik terecht. Over 5 weken gaan we op vakantie en ik hoop dat daarvoor het buisje weer geplaatst kan worden :pray: Ook bericht gehad dat we volgende week maandag in het wkz terecht kunnen voor de 1e afspraak voor haar reflux operatie. Drukke weken voor de boeg (vooral erg emotioneel ben ik bang, al hoewel ik voor de buisjes mn hand niet meer omdraai :roll: )

Hopelijk morgen meer nieuws vanaf hier :wink:

Hey meiden … Hoe is het met jullie? Hier alles wel oke, lekker naar de kermis geweest vandaag met mijn vriendin/collega, en met de kids … ff’tjes 70euro uitgegeven, pfff, dat zijn een hoop centen voor eigenlijk niets! Tis omdat de kids het zo leuk vinden, anders had ik het nooit gedaan …

@nicole! Welkom hier, heel veel succes met jullie 2de … Wrom is het je laatste zw-schap?? Hoop dat je snel zwanger bent! en bijna trouwen, ik ging ook pas na 8 jaar trouwen, maar was zooo spannend, wel showen he? Als het zover is?

@Roma! Als ik je Roma mag noemen, is een stukkie korter en makkelijker haha … Jij ook welkom, eindelijk iemand die net als ik voor een 3de gaat, en ook nog lekker jong … Leuk hoor, jij ook heel veel succes! Op de 28ste gaat mijn spiraal eruit, begin nu ook wel een beetje zenuwachtig te worden …

@Loesje! Spannend de komende tijd, heel veel sterkte, en alles komt goed …

@Bianca! Misschien ben je al zwanger, of kan dat nog niet? Weet niet wanneer je bent gestopt met de pil? Of misschien dat het idd is dat je gewoon nog moet ontpillen! Goed nieuws van je werk …

Der is een nieuw spel op Hyves? Erg verslavend, met een tuintje, zaaien en oogsten haha, slaat nergens op, maar errug leuk … Dus dat ga ik nu maar lekker doen …

Fijne avond …

Welkom nieuwe meiden!!

Bleh ik voel me de afgelopen dagen verschrikkelijk beroerd, migraine… :x

Ook verlies ik nog steeds slijm :think: Vind het nu toch wel spannend worden!

@Mama, heel veel beterschap, hopelijk ben je gauw opgeknapt! :-*

Ik ga verder in het blauw, ik hou van wat kleurtjes, en van veranderingen … Tijd voor iets anders, rood had ik al zooo lang …

Even kort. Internet ligt er bij ons uit. Ik reageer nu vanaf mijn mobiel naar dat gaat niet zo snel. Ik hoop snel weer online te zijn en dan reageer ik op iedereen. Je mag me roma noemen dat vind ik eigenlijk wel leuk klinken :mrgreen:

Hoi meiden,

Ben even bezig geweest maar het is als het goed is gelukt haha. Hieronder het lijstje van ons. Zouden jullie de gegevens die missen of zodra je dit weet willen toesturen in een berichtje aan mij? Bedankt alvast. Groetjes Bianca