JUNI 2010 stoppers

hoi hoi



je bent er nog niet helemaal uit zie ik

zou er nog even gebruik van maken :mrgreen:

misschien is snachts geweest maar misschien is ie wat later



ik ga straks over op de persona… die spot ook je ei

normaal gebruik je die als anticonseptie

maar je kan hem natuurlijk ook andersom gebruiken :mrgreen:

Heb ooit ook zo’n persona gekocht in 2005 ofzo. Had er nog 3 van die mooie doosjes bij met teststaafjes maar eigenlijk nooit weggegooit (gek he? alsof je dan toch in je achterhoofd weet dat het niet goed is dat weggooien!). Vorige week toch maar van stal gehaald. De staafjes waren over de datum. Alleen nog ergens op internet de gebruiksaanwijzing nog even zoeken hahah. Maar wil wel beginnen. Ze hebben in het ziekenhuis nooit kunnen achterhalen wanneer ik nou mijn eisprong heb. Was in die acht maandan om de dag in het ziekenhuis maar of ik was te laat of veel te vroeg haha.



Dus ook maar weer proberen! Vandaag met manlief ergens wezen lunchen…Morgen en het weekend weer werken!



Onze auto moet ook gekeurd worden altijd net voor de zomervakantie!!(zo’n doodklap financieel ook altijd he?) nu maar duimen dat het niet zoveel kost.



Ga voor dat lijstje nog wel even freubelen…



Groetjes Bianca

hahahha wat goed! ja nooit weg gooien

mijn zus had hem nog nieuw in doos… ze had hem eigenlijk zelf willen gebruiken om zwanger te worden maar toen hij eenmaal binnen was was ze zwanger :mrgreen:

dus mocht ik hem hebben… ik moet ook nog nieuwe teststaafjes kopen

maar ik moet eerst 2 cyclussen afwachten voor te gebruiken om in te stellen



zit hier trouwens een beetje te niksen

ben de hele ochtend en middag bezig geweest met de was

en heb nu 3 wassen gedaan (wassen, waslijn, vouwen, kast)

tygo is de hele tijd aan het rond rennen geweest

en dacht nou dan kunnen we nu wel even een boodschapje gaan doen

kom ik beneden van kleding weg leggen… ligt meneer te slapen op de bank

nouja kan ik ook even uitrusten 8)

Nou heb even zitten neuzen in dat doosje kan ik die gebruiksaanwijzing niet meer vinden!!!

Ik kan toch gewoon beginnen als ik de eerste dag menstueer? ik moet dan toch een M indrukken ofzo? Heb dat ding 1 maand gebruikt .

Ik ben er ook helemaal niet handig in. Ben ook veel te ongeduldig!! Wil zwanger worden. En dan ook het liefst nu…Zit godver nu al vanaf 2004 te oefenen tot meneer zijn zak ondertussen op de grond hangt haha of ben ik nu te grof? Sorry hoor maar de frustraties moeten eruit. Baal ook zo van die dokter van me…Maar goed ik wacht af hoe lang het nu duurt voordat ik zelf ongie wordt…

Vandaag ook een hoop wassen gedraaid en lekker buiten aan de lijn gehangen. We wonen in een appartementencomplex en hebben de luxe dat dit allemaal buiten mag hangen…Heerlijk fris alles dus. Gelijk de hondenkussen en zijn kleed gewassen. Viervoetertje ook weer blij hahah

Zo poeizie jij bent ook weer heel druk geweest!



Groetjes Bianca

ik heb de gebruiksaanwijzing nog wel

zal ik hem voor je inscannen en dan naar je toe sturen ?

moet ik wel je email hebben

kan je pbtje sturen als je wilt



dat word dan wel van het weekend hoor

Goedemorgen allemaal :mrgreen:



Vandaag 1 jaar geleden dat ik mijn miskraam kreeg op een ongelukkige manier …

Ben er best wel stil van, het 1ste jaar blijft gewoon altijd moeilijk, het slijt met de jaren, maar het verdriet blijft!!

Spookt al dagen door mijn hoofd …



Voor de rest nog steeds ziek, en moe, maar vandaag toch Kevin zijn kamer afmaken …



Hier de schoolfoto’s van onze kiddies …

Ze zijn een beetje blokkerig, weet niet hoe ik dat weg krijg, ben niet zo handig haha …



Fijne dag allemaal …

oeh wat kwijkt zusje boos :evil: :inlove:

blokkerig? ik zie niks hoor

leuke foto’s :thumbup:



zo he he en dan is het nu weeekenddddd!!!

ohhh ik ben zoooo moe

tygo is net meteen door naar boven gestormd

die wilde met zijn fabeltjeskrant handpoppen spelen en dora kijken

hoe bedoel je multi tasken :mrgreen:



hij gaat eindelijk ook weer lekker op het kdv

hij heeft een hele periode heel dwars gedaan

en hoorde niet anders als , hij luisterd niet, is veel boos, blijft extreem lang in zijn boosheid hangen, zit in zijn eigen wereldje, bla bla bla

en nu is het in ene om geslagen en is hij heel vrolijk en eet ook weer beter, zingt de heledag door, speelt met andere kindjes, is behulpzaam

he he dat werd tijd :inlove:

Hallo allemaal,



Poeizie ik stuur je een email met mijn email adres als je die gebruiksaanwijzing wilt sturen heel graag!!



Zo dus jij bent ook multi inzetbaar haha. Zoon tygo lijkt mee ook een heerlijk ding hoor. De ene moment is het volgens mij hollen en de ander stilstaan. Of is dat laatste er niet bij?



En Jennifer wat een prachtige foto’s joh! Zijn helemaal niet blokkerig hoor. Prima scherpte! Dus toch handiger dan je dacht he? hahah.



Zo vandaag weer een dagje hard gewerkt. Er waren zieken en dan is het toch anders dan normaal. Drukte. Zit op een pg afdeling en dat is toch altijd een afdeling waar er altijd wel wat gebeurd.



Zit manlief te pushen dat we moeten klussen. Mijn ei is volgens mij onderweg. Maar hij had zoiets van je zou toch niet zo gaan fokussen? Hij wilt me het verdriet besparen voor als het echt niet lukt. Maar ja hoe kan je nou niet fokussen? Moeder worden is volgens mij iets wat gewoon sluimert in je lichaam. Of het komt naar buiten met een enorme drang of het komt gewoon niet.



Zit nu heerlijk te tikken naar jullie en ondertussen zit de hond met mijn neus tegen de laptop aan te tikken dat het waarschijnlijk al veel te lang duurt!! Dus dan maar even met mijn grote vriend kroelen.



Spreken elkaar gauw weer!



Groetjes Bianca

Poeizie, handig zo’n persona. Ik heb er wel eens van gehoord! Je bent lekker druk geweest met de was vandaag :thumbup: Zou ik eens moeten doen. Er ligt hier nog een mand te wachten…

Wat fijn dat Tygo het nu goed doet op het kdv!



Bianca, wat gezellig lekker wezen lunchen met je man! Ik moet het weekend ook werken. Maar kreeg onverwachts morgen vrij, en dat vind ik helemaal niet erg nu nederland morgen moet voetballen Zondag een slaapdienst.

Ik hoop dat je hub nog kunt verleiden vandaag! Ik zou met er ook niet teveel op focussen heb ik beloofd, maar het gebeurd gewoon. Nu het eenmaal zover is wil ik zo graag!

Kroelse met je hond!



Jennifer, :hug: omdat je het vandaag iets moeilijker hebt. Wat een mooie kids hebt je. Dochterlief kan vast ook wel vrolijk kijken :wink: Mooi haar heeft ze! :inlove:



Ik heb vandaag niet heel veel gedaan, kwam vanmorgen uit een slaapdienst. Boodschappen gedaan en vanmiddag bij mn zusje op de thee, ze is jarig vandaag. Vanavond lekker patatjes gebakken en vanavond weer naar de verjaardag met hub. Schoonmoeder komt oppassen.

Fijn weekend meiden! :-*

Hoi meiden,



Zo vandaag weer een werkdag erop zitten. Heb nu 3 weekenden achter elkaar gewerkt. Volgende week eindelijk weekend vrij en dan weer 2 weekenden. Leuk joh vakantieperiodes. Maar goed. Vandaag veel valpartijen gehad op mijn werk dus heb meer van de grond geraapt dan gewerkt geloof ik. Dus ik ben gebroken!! Lig voor dood op de bank en thats it.

Zei gisteren avond nog tegen mijn man. “morgenavond ga ik echt vroeg naar bed, ben kapot!”. Hoor ik ineens naast me hard gelach…"Je had toch je ei morgen bianc?"hahah. Kwam er zo stom uit. We kregen gelijk de slappe lach.



INderdaad niet fokussen maar toch doen he? Zit weleens te denken he? wat zou je nou kwijt zijn voor je allereerste kind qua aanschaf, kinderkamer ed. Ben ook nog wel 'zo’n doos dat ik alles nieuw wil maar dan ook niet kwaliteit van het beste is alleen goed genoeg. Ik ben zo’n type als ik iets zie van 400 of 1100 euro ik ertussen ga zitten…Maar iemand enig idee? Kan ik af en toe alvast wat sparen…Scheelt dan weer.



Nou meiden. Ik ga maandag aan het schema zitten hoor. Morgen nog een dag werken !!



Fijne avond nog en voor de klussers!! Doe je best… :dance:



Liefs Bianca

geen idee… ik heb een babykamer gekregen … 2de hands en kinderwagen in ruil voor een buggy overgenomen van mijn zus

heb geloof ik 3 pakjes zelf gekocht en 2 grote pakken hydrofiel luiers en voor de rest heb ik alles gekregen



krijg je als neefje 9mnd ouder is als je eigen kind :mrgreen:



maar ik denk dat je het zo gek kan maken als je zelf wilt

op marktplaats hebben ze ook een heleboel leuks en dan hoef je niet de volle pond te betalen

scheelt een boel centjes

en hoe lang ligt zo’n kleintje er nou in… en echt verwassen is het begin spul ook niet want voor je het weet zijn ze er weer uit gegroeit :mrgreen:



ik ben ook niet heel moeilijk… heb nu ook een kast vol eerder gedragen kleding

allemaal nog mooi en netjes… ga ik dan toch geen nieuw aanschaffen

lijk wel gek… het is duur zat

en mijn schoonmoeder heeft vaak een mazzeltje op de markt… kwam pas aan met een mooie nette winterjas met winnie the pooh erop

echt prima kwaliteit … kan tygo met de winter aan en dat voor 3 euries

ik kon begrijpen dat ze die niet kon laten liggen 8)

Ik kom alleen even zwaaien…tot over 3 weken!!! Alles is ingepakt, gaan vannacht rijden. Enne niet teveel schrijven hier he :wink:

heel veel plezier ellen! geniet ervan!

Ellen; veel plezier!



Bianca; ik heb voor ons zoontje ook zowat alles nieuw moeten kopen en wilde dat eigenlijk ook wel graag. Ik herken me wel in wat jij zegt. Voor het kamertje (dus alleen de meubels: bedje, commode en kledingkast) waren we ongeveer 950 euro kwijt…(en we hadden dus een heel envoudig, niet eens een heel duur kamertje uitgezocht…kun je nagaan!) maar we hadden toen al de wens om meer dan 1 kindje te krijgen dus we hebben ook wel gedacht: dan mag het ook best wat kosten! De box kregen we gratis bij de kinderkamer. Voor de kinderwagen/wandelwagen waren we rond de 400 euro kwijt en de maxicosi voor in de auto kregen we er gratis bij. Mocht je je afvragen: waar krijg je dan die gratis dingen? Het begint met baby en eindigt op dump, google maar eens!

Kleding en zo voor het begin heb ik deels zelf gekocht, deels kado gekregen en deels geleend, niks mis mee!



Jennifer; :hug: Gaat het weer een beetje?



de rest; eh…sorry, ik weet het verder ff niet meer!



Hier zijn zojuist helaas de :evil: :twisted: doorgebroken…voelt toch wel een beetje als een teleurstelling, had gedacht dat ik er nuchterder tegen aan kon kijken. Verstandelijk weet ik heel goed dat de kans klein was dat het raak zou zijn, maar toch hoop je daar dan stiekem op. En zeker omdat het bij de 1e ook zo ging…gek he?! Ik ben in elk geval blij dat mijn lichaam het nu ‘vanzelf’ kan na het stoppen met de pil. En dat ik een hele nette cyclus heb gehad van 29 dagen. Op naar de 2e ronde!!!



grtjs Caro

pfff ik heb al het hele weekend zeurende pijn in mijn onderbuik

straalt helemaal door naar mijn onderrug… heb de heledag ook niks gedaan … alleen maar een beetje gehangen

als ik loopt dreunt het ook zo door in mijn buik … en me blindedarm kan het niet zijn want die heb ik niet meer



ga denk ik maar vroeg naar bed vanavond … morgen weer vroeg eruit

voor het eerst sinds tijden dat mijn man en ik gelijk op moeten

mijn man begint weer op de vrachtwagen dus moet ook vroeg uit de veren

hiervoor werkte hij tijdelijk in de loods en dat was smiddags tot laat in de avond…

@bianca: Je kan het zo duur/goedkoop maken als je zelf wilt/kan betalen. Wij hadden destijds ook zoiets van er zullen er wel meer dan 1 komen dus mag het wel wat kosten. Wij hebben zelf een commode gemaakt van een keukenblok van de ikea waarin een wastafel zit en die ook extra diep is zodat het aankleedkussen er overdwars op kan. Koste ruim 700 euro, daarintegen heb ik het ledikantje ook bij de ikea gekocht en was ik maar 80 euro voor kwijt. Verder heb ik de stokke xplory kinderwagen (1000 euro) gekregen, maar ook voor 400 euro heb je al een goede. Wij hebben alles bij babypark gekocht, daar krijg je hoe meer je uitgeeft meer korting. Maar je kan natuurlijk ook mp eens afstruinen, daar staat heel veel 2e hands voor een mooi prijsje op. Ook heeft bovengenoemde winkel een budget gedeelte, waarin kamertjes van vorig jaar staan voor een mooi prijsje.



Ik ben zaterdag ff misselijk geweest, even een paar vlagen en toen ging het weer. Zaterdag moest ook mn innesteling zijn dus vraag me af of het daar wat mee te maken heeft :pray: Al hoewel ik deze maand echt denk dat het niet gelukt is. Ga a.s. zondag testen ben heel erg benieuwd.



@vakantie: Wij hebben zaterdag onze vakantie geboekt :dance: we gaan lekker 2 weekjes naar bulgarije. Mooi 3 kamer appartementje vlak bij het strand en 1,5 km van het centrum (is wel zo lekker om met onze kleine meid niet midden in het centrum te zitten).

Hey meiden, ik begin weer even overnieuw …



Ben de laatste dagen echt heel erg druk geweest, heb alles wel een beetje gelezen, maar dringt niet echt tot me door …

Ben nog steeds ziek, en het gaat allemaal niet zo lekker met me, omdat ik ziekkies ben …

Bedankt voor alle lieve berichtjes, en de lieve woordjes over mijn kids …

Het zijn ook schatje, en zusje kan echt lief lachen, maar ze is erg verlegen, en dan gaat ze boos kijken hihi …



Hoe is het met iedereen? Las over buikpijn? Misselijkheid? Hoop dat het gauw over is, straks wordt het alleen maar erger als we zwanger zijn haha …



@Loesje, lekker vakantie geboekt? Heerlijk hoor, wanneer gaan jullie?



@Poeizie, hoe lang blijft je mannetje weg??



@Caro, volgende ronde beter meid! :inlove:



@Ellen, fijne vakantie, geniet ervan …



Fijne dag vandaag … :-*

mijn man rijd nationaal dus is gewoon savonds weer thuis

is wel veel lekkerder… zo zie je elkaar nog eens

Hoi meiden,



Bedankt voor jullie verhalen over de bedragen die ik ongeveer kwijt zou zijn. Had ongeveer hetzelfde in gedachten maar toch zoek je dan de bevestiging!.

Hier vandaag een vrije dag gehad en heerlijk met mijn moeder de stad in geweest. Lange tijd geleden…en ook gesproken over het zwanger worden. Het viel me zwaar om toen te horen dat het nooit zou gaan lukken om zwanger te worden. Gunde het mijn moeder zo graag om oma te worden. Nu maar hopen dat het gaat lukken.

Trouwens Poeizie bedankt nog voor het sturen van de gebruiksaanwijzing he? Heb hem net uitgeprint dus kan hem morgen nog even nalezen. Heb de strips besteld bij de apotheek dus die kan ik morgen ophalen.



Jennifer, wat vervelend dat je je zo rot voelt! Hoop dat je snel opknapt hoor. Mocht je je verhaal kwijt willen hier. We kunnen heel goed luisteren hoor!

Maar het kost heel veel energie als het niet zo gaat als je zou willen dus ik ga voor je duimen hoor !



Voor de rest sinds ik gestopt ben met de pil heb ik continue een zeurig ongesteld wordend gevoel in mijn buik en het is er nog steeds! Jullie ook last van of gehad?

Dacht in het begin van oh jee straks weer ongie maar tot nu toe nog steeds niet gekomen. Er is nog hoop??



Caro balen he dat je toch ongesteld bent geworden! Je hoopt toch altijd !

We blijven voor je duimen hoor hier.



Morgen nog een dagje vrij en dan woensdag de laatste schooldag. Nog even relaxen dus. Het wordt morgen mooi weer dus ik heb het blad "ouders van…"vul dat zelf maar in en dat ga ik heerlijk op het balkonnetje lezen onder het genot van een kopje thee.



En oh ja dat lijstje maken moet ik ook echt morgen doen!!



Groetjes Bianca

Hey allemaal,

Ben ff een weekendje weg geweest dus heb me weer even ingelezen, wat veel berichtjes zeg!

Om eerlijk te zijn ben ik niet zo heel erg thuis in het hoe en wat rondom mijn cyclus. Zo te lezen jullie wel.

Ik heb berekend dat de eerste dag van mijn laatste menstruatie 11 juni was en dat 25 juni de dag zou moeten zijn waarop ik het meest vruchtbaar ben of zoiets maar kan iemand mij hierover wat meer vertellen…ik snap er niet zoveel van… :oops: