JUNI 2010 stoppers

hihihihi nou ik heb nooit echt last van humeurigheid gehad maar mijn cyclus is na tygo zo anders geworden

dus wie weet wat ik allemaal nog mee maak als ik "ontpild"ben



ja het scheint best een hele kluif te zijn die proeve van bekwaamheid

ik zie er als een berg tegen op

en dan nog dat portfolio fatsoeneren

ik ben daar zo slecht in… tenminste ik ben er niet slecht in

maar de puf ontbreekt me op dit moment

Wat voor opleiding volgen jullie? Waarschijnlijk heb ik dat ergens gemist :oops:



Hier niet zoveel last van humeurigheid…niet door de stop van pil in ieder geval :lol:



En stop met de pil, wil je dan de datum van de eerste dag van laatste menstruatie op het lijstje ofzo? Ik zal het je wel even pb-en!

Hoihoi,

Ik ben ook gestopt deze maand met de pil… We willen graag voor een 2e gaan. Bij ons eerste kindje heb ik een Postnatale depressie gehad en heb ik 6 mnd therapie gehad. We hopen dus van harte dat dit niet terugkomt.

Heel erg spannend allemaal. Daarom wil ik me graag aansluiten bij dit forum.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs

@ellen84 wrote:

Wat voor opleiding volgen jullie? Waarschijnlijk heb ik dat ergens gemist :oops:



Hier niet zoveel last van humeurigheid…niet door de stop van pil in ieder geval :lol:



En stop met de pil, wil je dan de datum van de eerste dag van laatste menstruatie op het lijstje ofzo? Ik zal het je wel even pb-en!




Verzorgende IG :mrgreen:

@Ellen84, zou kunnen bij de maartstoppers 2008 toevallig? of bij de het wie gaat er voor het eerste kindje.



@Bianca, wat vervelend zeg dat het zo moeilijk allemaal gaat :frowning:



Hier ongi, nou ja niet een echt ongi denk dat ik deze maand geen ei heb gehad, was wat ziekig en dat heeft meteen invloed op mijn cyclus.

Heb een heel klein beetje bloed maar dat is het dan ook. Hopelijk deze ronde wel een ei.

Goedemorgen!!!



@Ellen, waar ga je toe op vakantie??



@Rittel, welkom hier … Nu maar lekker klussen … :inlove:



Pffff, nog 12 nachtjes, lijkt wel eeuwen te duren, voor mij mag mijn spiraal er vandaag al uit …



Ben zoooo moe, hard werken, veel verven, straks de kids weer uit school!!!



Fijne dag allemaal :-*

Poeizi: Oh wat leuk. Ik heb eerst spw4 gedaan en daarna verpleegkundige.



Jennifer: We gaan eerst 6 nachten naar oostenrijk en dan nog 13 nachten naar de kust van italie. We hebben een bungalowtent gehuurd, dus hopen op heel veel mooi weer. Normaal gaan we met eigen tent, en dan ga je gewoon weg als het slecht weer is, maar dat gaat nu dus niet. Naja komt vast allemaal goed. Het weer is nu goed daar.



Regje: Hmmm nee geen maart 2008 stopper, maar mei 2008 :lol: Dan zal ik je wel gewoon een keer ergens tegen zijn gekomen in een topic.



Rittel: Welkom. Dat zijn dan zware tijden toen geweest voor jullie. Hoe oud is je eerste nu?

@Ellen, lekker hoor!! Zal vast wel goed komen, en met slecht weer kan het ook erg leuk zijn …

Wij waren in mei 2 weken naar Luxemburg, gaan ook altijd met eigen tent, en we hadden echt #%$&^%&^weer …

Maar wel erg gezellig gehad!!

Volgend jaar zoeken we de zon op, en gaan we 3 weken naar Spanje …



Ik moet ff verder met verven, maar zoo geen zin haha!!! :roll:

Jennifer: Ik moest even teruglezen…ik denk wat ben je ook alweer aan het verven :think: Maar het is de brandweerkamer :lol: Wordt het al mooi? Gaan jullie hem helemaal verven, of ook nog behangen?

Haha, je zou bijna zeggen ‘ben je al zwanger’ … :mrgreen: :wink:



Jaaaa, het wordt hartstikke mooi, als tie af is zal ik een foto’tje plaatsen, zal eind van deze week zijn …



Mijn mannetje is zijn vaderdagkado ophalen: Een kano!! Als tie er maar blij mee is …

Ik vind het niets zo op het water!!!



Verder wordt ik ziekkies … EINDELIJK!!

Ben al weken aan het tobben, met hoesten, maar het zet eindelijk door, ben er niet zo blij mee, maarja!!!



Hoe is jullie dag??

hoi dames



wat leuk zeg een brandweer kamer

hier geen thema kamers… tygo is zo ontzettend gevarieerd in interesses dat ik me daar niet aan durf te wagen :mrgreen:



heb een lange dag school achter de rug

pfff heb echt de laatste loodjes blues :zzz:

we hebben nog 2 wkn les en dan is het vakantie!!!

voor school althans … werk gaat gewoon door

maar goed hoop dat ik nog een aantal opdrachten kan afronden

ben nog tot eind september begin oktober op de afdeling

had wel reden op gegeven waarom ik zou willen blijven

maar tot nu toe ziet het erna uit dat ik nu naar cluster 1 t/m 3 ga

zit nu 7 t/m 13

heb trouwens niets tegen de afdeling hoor… het gaat mij erom dat ik traag ben met opgang komen binnen een nieuwe groep … ben hierdoor bang dat dit mijn proeve van bekwaamheid een issue gaat worden

ik heb dat altijd algehad en heb me er maar bij neer gelegd dat dat nou eenmaal iets is wat bij mij hoord.



nouja hoe het ook zei , bijt me er wel doorheen

Hier vandaag ook weer een schooldagje achter de rug. Een examen gehad pff hoop dat ik het gehaald heb. Nu nog 1 keer naar school en dan vakantie tm september. Wel geen school maar moet in mijn vakantie nog een vak zelfstandig doen aangezien ik de verkorte versie volg…

Trouwens ik ga dat lijstje maken voor iedereen maar ik heb er echt helemaal geen verstand van hoor. Kan ik dat in word maken ofzo of heb je hier speciale lijsten voor die je kan maken op het forum? Anders maak ik gewoon iets in word wat ik gewoon kopieer steeds. Komt wel goed hoor!

Denk dat het deze maand niets wordt met ‘zwanger worden’. Manlief is weer flink aan het tobben met zijn gezondheid. Dus we zijn afwachtend…



Het wordt voor een aantal meiden best spannend zo te lezen. Voor de nieuwkomers: Welkom en ik duim voor jullie hoor!

Ga zo nog even wat huishoudelijke klusjes doen en dan een keer op tijd naar bed. Even geen schoolboeken!!!



Tot gauw weer



Groetjes Bianca

bianca… lijstje maakte ik altijd met paint

word kan volgens mij niet in beeld worden gebracht als plaatje

het kan ook in exel… maar geen idee hoe dat moet

ohja het moet ook via psp kunnen

maar dat heb ik al heel lang niet meer gebruikt

Hoi meiden,

Dank voor jullie berichtjes!

@ Ellen84, ons dochtertje (Wies) is nu 2 jaar en 2 mnd. Was idd een zware tijd maar sinds kort ben ik weer helemaal de ouwe en wil ik ontzettend graag een 2e kindje. Dit terwijl ik een jaar geleden nog dacht dat het gezin compleet zou zijn…door mijn ziekte.

Groetjes mij

@Rittel, Het hoeft natuurlijk niet zo te gaan bij je 2de …

Ik zeg altijd ‘komt allemaal wel goed’, klinkt lekker makkelijk, maar tis wel zo … :hug:



Ik dacht na mijn miskraam (morgen een jaar geleden) ook dat mijn gezinnetje wel compleet zou zijn.

Was erg in de was, was depressief, zag het allemaal niet meer zitten …

Ook de manier waarop het allemaal was gegaan, maanden getobt, erg vervelend …

Nu ik na eindelijk een jaar weer helemaal de oude ben, is het bij mij ook weer gaan kriebelen, en daar ben ik blij mee!



Goedemorgen allemaal …

Strakkies lekker shoppen voor de brandweerkamer!!

Nog steeds ziekkies, vanavond weer werken …



Fijne dag allemaal! :-*

kan me wel voorstellen dat je even het gevoel was klaar te zijn rintel

zoiets moet toch een plekje krijgen en je moet je goed voelen om weer aan iets nieuws te beginnen als een zwangerschap

anders kan je er niet van genieten.



zucht ik baal als een stekker

de remmen van mijn auto zijn op en nu zijn waarscheinlijk de remleidingen ook nog lek…

dit soort dingen komen altijd op het verkeerde moment :frowning:

@Poeizie, das vervelend, zulke dingen komen idd nooit uit … :hug:

Hoop dat het meevalt …

:dance: Nog 11 nachtjes voor mij … :dance:

Dames als jullie het niet erg vinden ga ik proberen vanaf hier mee te kletsen!



Afgelopen dagen als het goed is mn vruchtbare periode gehad, normaal voel ik altijd mn eisprong. Maar nu niks… :think: Wel het rekbare slijm etc. gehad. Misschien is het 's nachts geweest… :wink:

Ik heb hub een aantal keer kunnen verleiden, dus ik ben benieuwd wat er over 2 weken gebeurd!



Vanmiddag mag ik weer werken, ik werk ook in de zorg :smiley: