breekt even in
Die achtergrond van het lijstje hierboven had ik ook BIJNA gekozen voor ons lijstje :mrgreen: Hihi, toevallig… Lang leve google.
breekt weer uit
mooi lijstje hoor!!! maar wat zijn we nog maar met weinig?!
toch wel gek hoor om me weer in zo’n lijstje te zien staan…toch ineens erug officieel… :mrgreen:
Bianca, lijstje ziet er leuk uit.
Jennifer, wat grappig dat we zo ‘gelijkgestemd’ zijn. Allebei voor een derde en allebei eind juni de spiraal eruit en bijna dezelfde leeftijd
mama me, spannend hoor. Hopelijk voel je je snel beter.
Hier zit er nog eentje beroerd te wezen. Ik loop met een keelontsteking rond en boven de 39 graden koorts.
Heb net 2 paracetamol achterover gegooid. Nu gaat het wel weer even.
heb gisteren licht bloedverlies gehad. Dus voor zover je het ongi mag noemen met een mirena ben ik dus ongi geweest ik ga zo even een banner in elkaar knutselen.
Ik zie vanzelf of deze cyclus stand houdt.
Een klein kluppie is ook gezellig :mrgreen:
leuk lijstje :mrgreen:
ben trouwens 3 dgn later pas echt ongesteld geworden dus mijn aankomende NOD is ??? ff kijken 23 juli
meiden…ik ben ongesteld geworden… :dance: …hierna kan het klussen écht beginnen!!!
ook verdrietig nieuws…; mijn zusje vertelde me dat ze een miskraam heeft gehad …ze was 7 weken zwanger…vind het zó sneu voor ze…
he lekker dat je ongesteld bent geworden :dance:
ohhh een wat naar voor je zus dat ze een mk heeft gehad
hopelijk kan ze het een plekje geven
je kan nuchter denken van dan zal het wel niet goed zijn geweest met het vruchtje,… maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan
is toch een boel verdriet
je stort zo van je roze wolk af
oh mensen ik heb zo’n last van mijn keel
volgens mij is mijn keelamandel onstoken
heb 2 dgn met de rechterkant gelopen en nu die over is is de linkerkant opgezwollen en doet mega zeer
heb 2 paracetamol ingenomen maar helpt niet voldoende
gelukkig hoef je hier niet te praten …
en idd, ze praat het goed voor zichzelf maar ik vertelde al dat ze best verdrietig mag zijn…ben ik ook…
GOEDEMORGEN!!!
Vandaag mijn spiraal eruit, om half 10, ben best zenuwachtig!! :oops:
Aan mijn borsten voel ik dat ik ongesteld moet worden, ze doen zooooo’n zeer, dus hopelijk ben ik het gauw …
@Nicole! Heel veel sterkte met je zusje :hug:
Heel veel succes met klussen, en heel veel plezier hihi …
@Poeizie! Heel veel beterschap :hug:
Kom zo nog eventjes verslag doen … :-*
Hoihoi,
@sweatest: :hug: voor je zus
@jennifer: ja dan gaat je ronde echt beginnen!!!
Ik werd gister opeens ongesteld, dus een cyclus van 24 dagen gehad. Das wel erg kort, maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen, morgen of donderdag ff bloedprikken en vrijdag de uitslag van mn internist. Hoop dat mn schildklier waardes eindelijk een beetje de goede kant op gaan. Maar moet eerlijk zeggen dat ik me lichamelijk eigenlijk alleen maar beroerder voel, dus zal wel niet :?
sweatest, :dance: nog even wachten op de goede dagen
wat naar voor je zusje
poeizie, dat klinkt precies als wat ik heb. Zit vandaag ook nog ziek thuis en als het zo blijft morgen ook. bij mij is die klier in m’n hals aan de rechterkant helemaal gezwollen. m’n koorts is wel gezakt dus hopelijk gaat het de goede kant op.
mag je geen ibuprofen? dat werkt beter en is ontstekingsremmend. Je moet wel wat in je maag hebben anders krijg je last van je maag. Eerst even een bammetje eten ofzo… als dat lukt natuurlijk.
Mijn moeder is er nu om te helpen met de kids. De oudste van school halen straks en de jongste vermaken zodat ik af en toe even kan tukken. Ze is nu naar de winkel om appelmoes te halen want ander voedsel krijg ik niet door m’n keel.
jennifer, ik ben benieuwd. Ik mag woensdag om half 3 naar de huisarts. Heb je de mirena? of een koperspiraal?
Loesje toen ik zwanger probeerde te worden van m’n jongste had ik ook een cyclus van 24 dagen. ik vond het wel lekker dat het zo kort was. Als het niet lukte zat je ook snel weer in de volgende ronde :mrgreen:
Officieel ben ik vandaag dan eindelijk ook een Juni stopper!!! :inlove: :dance: :inlove:
Hij was er zo uit, deed wel een klein beetje zeer, maar niet echt heel veel …
@Roma: Ik had een mirena …
Jij ook heel veel beterschap, ik ben er weer net vanaf …
@Loesje: Hoop dat je uitslagen gewoon goed zijn, zal voor je duimen …
Ik ga vandaag niet zo heel veel doen, beetje huishouden, dochterlief ligt lekker op de bank, heeft net gezwommen in het zwembad …
Vanmiddag voetbal kijken met het hele gezin, en dan lekker niets …
Fijne dag allemaal, mijn dag kan niet meer stuk … :inlove:
succes vandaag met het uithalen van je spiraaltje!
jullie dus ook veel plezier met klussen!
zo zielig; mijn ventje heeft ontzettend last van luieruitslag…straks weer lekker met de blote billen op het gras :mrgreen:
Hij is er al uit Nicole … :mrgreen:
Heb nergens last van trouwens, alleen heel erg hoofdpijn, maar heb een beetje slaap tekort, dus ik plof even op de bank …
oh ja…overheen gelezen solly :oops: …
hihi, dut ze! kan hier ook wel wat extra slaap gebruiken…zal het door het weer komen??
oooh en als ik hier zo rond kijk…moet nog; stoffen, stofzuigen, dweilen, vaatwassen uitpakken en weer inpakken en de was doen…ppffff zó geen zin aan!
@sweatest 7: pff, wat een drukte bij jou zeg… fijn met dit warme weer 8)
@ jennifer: wat fijn dat je spiraaltje eruit is, nu kan het klussen beginnen haha
Ik heb afgelopen week mijn ‘vruchtbare week’ gehad. Veel geklust… nu maar hopen dat het raak is! Ik vind het echt super spannend! Vorige keer was in één keer raak, nu hopelijk ook…
Ik voel steeds wat licht steekjes is mijn onderbuik. Het voelt een beetje alsof ik ong. moet worden. (dat is het hopelijk niet want volgens de planning moet dat pas op 9 juli gaan gebeuren).
Weet iemand of het klopt dat ik vanaf 7 juli kan testen? (2dgn voor mijn ms)
Groetjes van mij!
ps. iedereen veel plezier met het voetballen vanmiddag!
@Nicole: Geeft nix, komt vast omdat het zo heet is haha …
Kheb heerlijk geslapen, wel 3 uur geloof ik, was zoooo lekker, en in Kevin zijn bed, daar is het lekker koel, en de hoofdpijn is weg …
@Rittel: Waar je zin in hebt met dit weer haha, dat vele klussen …
Heb ik ff geen zin in hoor …
Maarja, was dan ook niet vruchtbaar, ik zeg altijd ‘kheb het 2x gedaan, kheb 2 kinderen’ …
Net tijdens het plassen wat oud bloed en wat slijm :sick:
Misschien wordt ik al gelijk ongesteld??
Ik ga voetbal kijken, maar eerst even gauw de hond uitlaten, Kevin zwemt met een vriendje in de tuin, en Loesje slaapt nog …
HAVE FUN!!! :-*
JOEHOE, WE HEBBEN WEER GEWONNEN!!! :mrgreen: :mrgreen:
YESSSSS
jennifer, het schijnt dat dat gebeurt als je de mirena laat verwijderen. Dan krijg je gelijk een bloeding maar het telt niet als een ongi. Dat heb ik er tenminste over gelezen…
Rittel, sommige testen zijn zo gevoelig dat je idd 2 dagen voor je nod al kan testen, maar ik weet niet welke dat zijn.
zo, net bij de buurtjes voetbal gekeken. Kinderen zijn daar nog aan het spelen en hubbie is daar nog aan het nakletsen. Heb ik even rust :mrgreen:
poeh wat is het warm hey
heb bijna de hele wedstrijd in de auto beluisterd
ik dacht… ach iedereen is voetbal kijken dus kan op me gemakkie naar huis kachelen
nou mooi niet… er stond een beste fille… maar ik hoor nu op het nieuws dat het eerder veel erger is geweest
tygo ligt voor pampus op de bank… laat hem ff lekker liggen want het is nog best warm op zijn kamertje
hier beneden staat de fan aan dus is lekker koel
de eindprecentatie zit in elkaar… de groep waarmee ik samenwerk waren er ook blij mee
nu hopen dat onze docent er hetzelfde over denkt.
ga vanavond vroeg naar bed
heb 7 dagen werk deze week waarvan 1 dag school
ben blij als het weekend is :roll: