JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

Ja inderdaad, werd eindelijk wel eens tijd! we hebben zo’n klote tijd achter de rug…

Dinsdag nog 2 examens doen voor mijn werk en dan hopelijk nog meer goed nieuws als ik slaag.

Had ik hier verteld van mijn vriendin, miskraam met ongeveer 15/16 weken?

Daarstraks het babytje gezien van mijn vriendin… jee zeg, wat is dat al mooi!!

Zo’n 15/16 weken waarschijnlijk, geslacht was duidelijk te zien (piemeltje :slight_smile: ).

Handjes en vingertjes helemaal af, teentjes, oogjes, oortjes, alles gewoon.

Ribbetjes waren al te zien.

En het kindje was net 10 cm groot ofzo! Ongelooflijk… dat er zoiets kan groeien in je buik.

En het zag er ook mooi uit. Ik verwachtte het slijmerig, doorzichtig, week. Maar dat was het niet.

Echt zo apart…

Heb nog foto’s gemaakt van hun met hun 4tjes, kindje niet zichtbaar op de foto hoor, gewoon in het mooie doosje.

Maar ze wilden het heel graag.

Vond het heel mooi dat ze het deelden met mij.

@ Vliegje

Wat fijn goed nieuws :dance:

Dat van je vriendin…wat naar zeg! Maar idd die kindjes zien dr al heeel mooi uit! Ik heb dr al zoveel gezien in mijn leven…zelfs nu zoek ik elke keer op you tube naar babytjes in de zelfde leeftijd als mijn zwangerschap om te kijken hoe groot het is en hoe het eruit ziet…Tja en het zijn dode babytjes maar ik kan er heel goed naar kijken…En hopelijk gaat het ons allemaal nooit overkomen…

@ Kloos

:thumbup: goeie keus!

Ik ken hem wel hoor…daar hoef ik niet voor te googelen…haha :wink:

Bij mij stond vanaf begin af aan al vast dat het een 4 wieler moest worden…en mutsy heb ik altijd al geroepen. De MC Mura is ook mooi…maar de mutsy staat wat hoger op zijn wielen…en ivm mijn lengte (niet dat ik heel groot ben hoor) vondt ik de mutsy prettiger…:slight_smile: Maar de Mura was een 2e keus geweest…anders had ik niet geweten welke ik dan wilde hebben…haha

Zo we hebben vanmiddag een zak voor martin zijn arm gekocht…dus we gaan nu ff douchen…moet ik zijn oksel wassen…daar kijkt hij al dagen naar uit… :shifty: mafkees!

Marjolein en CVS al bedankt voor jullie kaartje. Marjolein die van jou herkende ik meteen… PIP!!! Hahaha

Vliegje~ heerlijk die positieve woorden van je. Even fijn en dan kan je een lekker weekend houden nu. En tjemig dat verhaal over je vriendin. Ik weet niet of ik zou durven te kijken hoor. Moet er eerlijk gezegd nu ook even niet aan denken nu Linn er is. Hormonen zitten nog erg hoog namelijk.

Pfewww begin echt enorme borsten te krijgen en ik had al erg veel… en dan te bedenken dat ik gemiddeld 9x per dag aan het voeden ben… Ik hoop echt dat dat over een tijdje wel wat minder wordt want het vergt zoveel enenrgie. Ik kan eten als een paard.

Morgen de laatste dag van de kraamverzorgster. Heb genoten in ieder geval van zo iemand in huis. Ze was echt zo vriendelijk en aardig. Morgen is Olaf ook jarig dus gaan we maar eventjes een taartje halen om het allemaal te vieren en afscheid te nemen. En dan mogen we aan de bak zeg maar. Vind het ook wel weer een heerlijk idee hoor want al die weken en afgelopen kraamtijd met zoveel mensen in huis… ik wil mijn eigen huisje nu wel weer terug. Regelmaat krijgen en genieten van die twee moppies.

Meiden een heel fijn weekend!

Geniet ervan Arola!

en het babytje was niet eng, ik had dat eigenlijk wel verwacht, maar het was heel mooi.

Klinkt heel raar, maar leek wel op een puppie. Zo teder.

meiden,

ik ga jullie verlaten…

ik zal jullie ontzettend missen, maar sommigen van jullie weten dat ik al op t punt had gestaan om mijn relatie te beeindigen… en halaas is het sinds vandaag definitief, ik heb er zelf een streep onder gezet, ik ben weer aan de pil, want een kind in zo’n relatie, dat wil ik niet…

Het hele verhaal over hoe en waarom, dat ga ik hier niet neerzetten, maar het is bij mij op, echt op…

t gaat jullie allemaal echt heeeeeel goed!!! Met allemaal mooie beebs… Degene die nog niet zwanger zijn, die worden echt zwanger!!

Wij moeten helaas t huis verkopen… hopelijk houden we er geen of weinig schuld aan over :frowning:

Liefs Cindy

O wat erg… sterkte meis en hopelijk blijven we mekaar wel spreken he!

cindy,

dat meen je niet??? :shock:

wat verschrikkelijk meis…ik weet gewoon ff niet wat ik moet zeggen…

Heel veel sterkte en kracht gewenst!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :-* :-*

als je nog wel wil blijven spuien, mag dat gerust hoor!! Ook via pb…dikke knuffel!! :hug:

@ Arola

Ik dacht al die moet je herkennen…ik kende de kaartjes niet…maar nadat ik hem gekocht had kwam ik ze overal tegen :s

@ Vliegje

Het is idd net een puppie…dus ik snap je gedachten

@ CVS

Meis :hug: Wat een ellende zeg. Gelukkig maar dat je niet zwanger bent geworden want idd een kindje in een relatie die niet goed loopt…dat wil je niet!

Heel veel sterkte meis…hou je ons wel af en toe een beetje op de hoogte…want om nu zomaar jouw in ene te moeten missen…

En als je je ei kwijt wilt…je mag me altijd pb’en of mailen of wat dan ook :-*

@ CVS jeetje meid wat een rot bericht, Ik hoop dat je de kracht vind om hier zo positief mogelijk door te komen!!!

Heel veel sterkte gewenst…

@ marjolein Fijn dat je toch hebt genoten, balen van martins arm zeg :frowning:

@ Vliegje Wat een goed nieuws van joost!!! Hopelijk zet de positiviteit door!

@ Arola Kan me voorstellen dat een wat rustiger vaarwater weer heerlijk is! Komt ook wel weer :slight_smile:

@ Kloos Ik moet vandaag aan de poets… :stuck_out_tongue:

Ik weet niet meer hoe het bij mij zit. Vorige week 2 dagen bloed verloren, eergisteren weer… Tis officieel een zooitje…

Gister was mijn laatste prikpil een jaar geleden

bloempje poetse meis :mrgreen: :thumbup: :mrgreen: haha…

het is heerlijk weekend!! Heb geen tijd om te reageren…want man jaagt me van de computer af :roll: …kom later wel weer aan kakken… :wink:

Heb net ruim 1 1/2 uur heerlijk in het zonnetje gezeten :slight_smile: Heerlijk is het buiten…en ook nog een flink stuk gewandeld :shock:

Dus ik heb de Vit D wel weer binnen… :lol:

Zo lekker gepoetst met de ramen open. Alles fris en alle lakens roze :oops:

Het rode onderlaken gaf af :stuck_out_tongue:

haha :mrgreen: goed bezig bloempje :thumbup:

ik heb net mn kruidvat doos opgehaald… :eh: is wel oke…niet echt bijzonders wat er in zit. Wel handig dat je gratis een blik opvolgmelk krijgt…heb je die alvast in huis :wink:

Heb nog een klein kadootje voor mezelf gekocht…naja voor de baby dan…echt een super lief klein mutsje…die ga ik gebruiken voor als beeb geboren wordt 8)

@marjolein; heerlijk he dit weer…wordt er ook helemaal vrolijk van!! :dance:

wat dat betreft heb ik best wel geluk met de periode qua bevallen enzo…gewoon een mooie tijd om vrij te zijn…april/mei/juni/juli/augustus…wat wil je nog meer :mrgreen: :dance:

@ Kloos

Jij hebt net zo’n lekkere periode als ik straks heb…mei/juni/juli/aug/sept…en de rest :wink:

Wij zijn hier aan het klussen…ofwel ik doe het en manlief kijkt…maar wij samen klussen dat werkt gewoon niet…en ik wordt daar erg chago van…als iemand mij verteld…hoe ik iets moet doen…en dat ik dan zeg het kan beter zo…en dat we het dan op zijn manier doen en achteraf blijkt dat we het beter op mijn manier hadden kunnen doen…

De trapplint zit er nu op met een uitstekende schroef…ideaal om met je sok achter te blijven hangen…maarja hij wilde persee de grotere schroeven…en voor wat??? Nu is de kop doorgedraaid en blijven we met een uitstekende schroef zitten…grrrrr

ik zit nu in een ik wil weer op vakantie depressie…zit echt ff in een dipje…blehhh

o jee meis, je bent net terug hahaha.

hoe gaat dat nu trouwens met je werk? Je blijft wel in dienst voorlopig? Of moet je ontslag nemen ofzo?

Ik wacht nog steeds op een gesprek met mijn baas…en zolang ik die niet heb gehad hoefde ik van de arbo arts niet aan het werk… En ik moet over 2 weken weer naar de arbo arts…dus dan zal ze wle te horen krijgen dat ik nog steeds wacht.

Ik ben er nu 3x achteraan geweest en vindt het nu wel goed…ga er niet meer achteraan zitten.

Maandag heb ik ip borstvoedingscursus…maar ik ga me niet afmelden en ik ga ook niet heen…dus ben benieuwd of ik dan wat van ze ga horen.

Ik zit tenslotte nog steeds thuis op een gesprek te wachten en zolang ik geen gesprek heb gehad ga ik niet aan het werk…dus ook niet naar de cursus…vindt ik!

Dus ik zit nog steeds thuis te niksen en krijg wel salaris uitbetaald…

heerlijk! :mrgreen:

Nouja heerlijk…heb ook wel zin om weer wat nuttigs te doen hoor…maarja…ik ga hun niet meer achter hun broek aan zitten…