JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

de trapplint?? :think:

die hebben wij ook net vanmiddag gedaan :thumbup: …bij ons is het goed gelukt…(wat kost zo’n speciaal plintje nog veel geld zeg :shock: ) maja ziet er weer strak uit!

Manlief is nog steeds bezig boven…kleine plintjes leggen in de hal…moeten van die lage plintjes zijn…en meneer is echt heel precies… :roll:

Wordt wel erg mooi hoor…maja als hij niet opschiet heeft hij de hal vanaaf nog niet af…

@marjoleinl zal best willen ruilen hoor…met thuis zitten…al is dat ook niet alles…maar heb nog genoeg te doen thuis :wink: …voorbereiden van schuurwerk enzo…dan hoeft manlief alleen maar te schilderen…ach ja…van de week maar weer ff doen…

@vliegje…hoest nu met jou??

hier alles wel oke. We zijn heel opgelucht na manlief’s zaadonderzoek. Als dat slecht was geweest, waren we waarschijnlijk overal mee gestopt… omdat we geen IVF willen op dit moment… Dus dan blijft er niet veel over als je geen ei en slecht zaad hebt.

Vrijdag was dus echt het uur van de waarheid.

Dus we hebben weer hoop.

Joost is weer thuis :slight_smile:

Had gister wel even dipje, omdat ik ons rimpelmeisje zo verschrikkelijk mis…

Sommige momenten breek ik gewoon.

Verder vandaag bij een bruidspaar geweest, hadden me anderhalf jaar geleden al geboekt haha, nog wat dingen doorgenomen, maar ze trouwen pas in november.

Morgen ga ik naar een fotobeurs in Nieuwegein, heb er zin in, want daar is het altijd erg gaaf. De leverancier van mijn boeken heeft weer nieuwe ontwikkelingen te presenteren :slight_smile:

Dinsdag moet ik examen doen (alweer) voor mijn assurantie werk… ben vorige keer gezakt, hopelijk red ik het nu wel.

Ik moet alleen helemaal naar Eindhoven, das minder.

Dan volgende week zaterdag een communieshoot en dan maandags op vakantie :slight_smile:

Ben er enorm aan toe.

Lekker zwemmen, schaatsen, met Sho lopen.

We hebben een huisje aan het meer, heerlijk :slight_smile:

Dus het gaat op zich wel goed :wink:

Fijn dat jullie kluswerkzaamheden ook vorderen Kloos en Mar.

Ben blij dat hier alles af is.

Als de babykamer ooit klaar gemaakt moet worden, moeten de plinten misschien wel opnieuw, en misschien 1 muur een kleur, maar denk dat we dat niet doen, dus das wel lekker.

nou vliegje doet me goed om te horen dat je het allemaal weer wat positiever in ziet…

en wat fijn dat je zo’n goede uitslag had met betrekking tot je man :thumbup:

Nou die examens komen vast ook wel goed meid :-*

en dan op naar die midweekvakantie…wordt hoogste tijd voor je :mrgreen: :slight_smile:

hmm ik hoor de anderen hier ook niet zo veel meer…mis ingrid een btje??

Ja inderdaad, die vakantie is nodig om op te laden na zo’n heftige tijd en voor de operatie… want die is daarna.

Na de vakantie heb ik eerst nog een grote shoot zaterdags en dan maandag de operatie.

Zie er wel enorm tegenop… Maar ja, tis voor een goed doel zullen we maar zeggen.

Ik slaap alleen alweer heel slecht.

Ik droom altijd heel erg veel. Vroeger was dat al zo en vorig jaar was het ook weer heel erg. komt met tijden erger aanzetten zeg maar.

Ik droom ALTIJD maar niet altijd is het zo intens.

Maar de laatste tijd dus weer wel. Over Joost, Djara, het zwanger worden.

Dus das wel balen… maar ja, moet wat meer rust in mijn hoofd krijgen denk ik, hopelijk lukt dat de komende tijd een beetje.

Ga nu dus weer het bedje opzoeken, nog even DSen op bed.

Trusten!

Enne, Bloempje, ik hoop dat je cyclus binnenkort iets duidelijker wordt meis… wat een ellende zo en dat al bijna een jaar :frowning:

Knuffel hoor :hug:

Ik mis Ingrid ook! En Gitje. Maar Git spreek ik ook wel eens via de sms.

Maar wij zijn de laatste 3 he, nu CVS weg is :frowning:

Bloempje, ik en Git. Wie zou de volgende zijn meiden?

Alledrie tegelijk??

Wil eigenlijk wel een zwangere bij vóór de volgende bevalt :wink:

Ik mis Daffie, Chico en Iev ook…

Het is idd erg rustig hier.

@ Vliegje wat fijn dat jullie alles wat positiever zien! Ben erg blij voor jullie dat bij Johan alles goed is :slight_smile:

@ Kloos

Wat grappig dat jullie die tegelijk met ons hebben gedaan :slight_smile:

We zitten ook een beetje in het zelfde schuitje.

Hoe gaat het nu met de babykamer??? Zijn er al vorderingen???

Ik ben vandaag gewoon alweer 24 weken zwanger…het gaat zoooo snel :shock:

Hee Meiden,

Tis hier inderdaad rustig aan het worden.

Nog 3 te gaan. Nou ik zal wel de laatste zijn denk ik heel positief… Ben er even klaar mee. Dat gehannes met die ongesteldheid op gang komen

ben een opoe qua conditie. Wilde vandaag weer van alles doen in huis maar mijn man heeft me dat verboden omdat ik me juist na inspanning weer niet lekker voel. En dus hang ik een beetje achter de pc. Zo ff douchen maskertje en nog maar een pot thee.

Maar goed hoe is het met de rest van de dames, fijn weekend tot nu toe?

pffffffffffffffff ben op!

Heb de hele middag in de tuin staan snoeien…Heb een hele appelboom omgezaagd en een stukje van de perenboom…

We hebben een hoekje met een soort van lage heide…en ik ben zo bang dat er een dood beest onderligt of dat er allemaal kikkers uitspringen…wat een held ben ik ook! Maarja ik zal het toch een keer moeten doen…maar vindt het zo eng…haha!

De hele tuin moet leeg gesnoeid…wil ik klaar hebben voor Martin zijn arm uit het gips gaat want dan kunnen we zodra zijn arm uit het gips is…de tuin opnieuw gaan bestraten…dus kan alles maar vast weggesnoeid zijn :slight_smile:

Hallooo lieverds!!

ik ben er wel en volg jullie elke dag maar kom niet tot reageren.

Tot eind vorige week was ik zooo moe! En ik moet studeren, want over anderhalve week mijn (hopelijk) laatste examen!

Het gaat goed hier, de vlagen van onzekerheid worden steeds en steeds minder.

Buikje groeit al mooi. En verder voel ik me prima.

Mar hoe is het met je man? Die had geen geluk op zijn vakantie las ik.

Vliegje fijn meid dat je broer weer thuis is! Alvast succes met je examen meid!

Bloempje ik kan me zo goed voorstellen dat je effe helemaal ‘gek’ wordt van dat gedoe met je ongi. Je wcht al zolang op een iets wat op normale cyclus lijkt. Leuk zo’n onderlaken wat afgeeft hihi, wel een mooie roze kleur? :mrgreen:

Kloos, leuk de cadeau doos haha. Het is vaak niet veel bijzonders, maar vond het altijd wel grappig om te krijgen.

Ja jullie hebben een lekkere periode om met zwangerschapsverlof te gaan, dan loop ik met een dikke buik :mrgreen:

Sjo ik ga even weer bij mn mannetje en kind zitten, zal beloven weer wat vaker te schrijven!!!

Liefs,

Ing

hoihoi…

ff kort reageren hoor…ben best wel moe…vanochtend doopdienst gehad van vrienden…vanmiddag was het zo mooi weer dat manlief en ik een stuk zijn wezen fietsen…ff uitwaaien :smiley: En na de fietstocht had ik een klein btje last van mn buik…dus maar weer rustig aan doen :wink:

@marjolein; gaat hard he!! Jij bent dus ook op een zondag uitgerekend zie ik 8) verschillen we precies 6 weekjes!! Leuk :inlove: :thumbup:

Uhm de babykamer is op zich wel af…ff denken…moet nog gordijn en een lampje kopen en de raamkozijn moet geverfd worden, wanneer het mooi weer is…dus dat duurt nog wel ff voor we die raam aanpakken…wie weet over 2 weekjes ofzo…ledikant moet ik nog krijgen van mn ouders…dus hoef me niet echt te richten op de babykamer :dance:

We zijn nu bezig met de hal en logeerkamer plintjes leggen…hal is half af…hopelijk gaan we zaterdag alles af krijgen… :wink:

@ingrid; gelukkig ben je er nog :mrgreen: miste je een btje…maar kan me voorstellen dat je heel moe bent…dat was ik ook in het beginstadium…dan had ik nergens puf voor…was ik blij als ik thuis kon hangen en meer niet hoefde te doen :wink:

En ook nog studeren dus…nou hopelijk haal je het allemaal in 1x…heb je dat ook weer gehad 8)

@vliegje; he wat naar dat je zo intens droomt…je lijkt mn zus wel…die kan ook zo vreselijk dromen over de meest gekke dingen…en zo raakt ze nooit uitgerust…dus dat zou jij ook wel hebben…Maar goed dat je straks vakantie hebt hoor!! khoop zo dat je daar tot rust komt meis :-*

@bloempje; om…moe van te worden…hoop voor je dat je snel een duidelijk cyclus hebt meid!! Je moet wel engelengeduld hebben zeg… :clap:

He meiden, heb alles gelezen maar even geen fut om overal op te reageren hoor.

Kwam even melden dat we hier goed gaan. Linn doet het uitstekend en drinkt nog steeds goed uit de borst. Ze komt wel heel vaak maar goed dat mag nu nog wel. ze begint al helemaal bolle wangen te krijgen. En ze is zoooo zoet. Met Iris zaten we in het begin veel op de arm op de bank ivm buikkrampjes enzo maar Linn is echt een voldaan meisje. Gelukkig maar want het kost allemaal al genoeg energie.

Iris is ook steeds beter te handelen. Ik kan merken dat nu we weer lekker thuis zijn zonder andere mensen erbij dat ze goed luisterd en echt heel lief is. Het zal alleen nog maar beter gaan worden.

En dan nog even ikzelf… wow wat knap wat je lichaam toch eigenlijk kan… melk produceren, een mega snee die gewoon al helemaal rustug is en bijna pijnvrij. We hadden vandaag visite en die mensen zeiden dat ik eruit zag alsof ik geen kind had gekregen via keizersnede. Hahaha Nou zo voelt het nog niet hoor. Hahaha

Even denken…

Marjolein~, jij goed zorgen voor je man he! Ik hoop wel dat je een lekkere week hebt gehad.

Vliegje~wat ben jij een bikkel he! En na al die diepe dalen bij elk lichtpuntje de hoop weer oppakken. Is echt heel goed om te lezen. Ik hoop dat je vakantie snel begint he!

Bloempje~ het zou toch fijn zijn als je cyclus eens wat duidelijker zou worden… maar houdt moed!

Kloos/ingrid~ uitbuikse he… ik zou bijna zeggen dat ik hem nog ga missen maar als ik denk aan die laatste weken denk ik… neeee dat is geweest.

Nou meiden nu ff lekker hangen op de bank met een colaatje! Heb ik al tijden niet meer gedronken… chipie erbij en even chillen zeg maar. :wink:

@ Arola

Wat heerlijk dat het zo goed gaat bij jullie! lekker genieten dus :slight_smile:

Ik heb weer nieuwe foto’s geplaatst in het showforum!

@ Ingrid Moe zijn is vervelend he? Dan kom je gewoon tot niets bah.

Het is wel mooi roze ja, als je van roze houd :stuck_out_tongue:

@ Arola Fijn om te horen dat het weer wat beter gaat met Iris.

@ Marjolein Pas op hoor voor de kikkers :mrgreen:

@ Vliegje Vermoiend is dat he? Zo intensief dromen. Kalm aan doen hoor, vaak toch een teken dat je te druk bent in je hoofd…

Ik ga me even (opnieuw) buigen over de financien :frowning: De auto is stuk, welja daar hebben we echt ruimte voor not

Ik heb vandaag te horen gekregen hoelaat ik de 23e geopereerd wordt… 12.15u moet ik me pas melden in het ziekenhuis, dus op z’n vroegst rond 13.30 geopereerd. Baal wel hoor, ben al zo zenuwachtig en dan pas in de middag geholpen… maar ja, tis niet anders.

Arola, fijn dat het goed gaat.

zo ff tijd om te reageren…was de hele ochtend zo druk…

@bloempje; balen van je auto hoor!! Sja…financien…praat me dr niet van. Ik heb trouwens wel genoeg geld gekregen. (huurtoeslag waar ik geen recht op heb!! :? :? ) en het straks met rente mag terug betalen zeker…

@vliegje; vind het nog wel mee vallen rond middagtijd…maja kan me voorstellen dat als je zenuwachtig bent je geen zin hebt om zo lang te wachten…

Maar t komt vast goed hoor meis :-*

@marjolein; ga zo ff bij het showforum kijken…ben benieuwd…

@arola; lekker dat het zo goed gaat met Linn…is vast genieten…ennuh mis je de buik niet joh? Hartstikke leuk toch :stuck_out_tongue: (nee hoor…ben blij als ik er straks vanaf ben…voel me nu echt wel dik worden :shifty: )

hoi meiden,

ik ben er ook nog hoor,heb alleen echt niet zo veel tijd meer om overal op te reageren en daarbij weet ik vaak echt niet wat ik schrijven moet.

Met ons gaat alles goed,tis nog steeds druk,Lucas heeft nog niet echt een ritme…houd nog een beetje de dag voor de nacht en daarbij is het echt al een driftkikker,als meneer moet poepen dat moet dat met veel gekreun en gehuil omdat het hem niet snel genoeg gaat…en dat poepen doet ie bijna altijd als papa en mama op bed liggen :?

Maar verder is het een lekker ventje,hij rolt zo af en toe al van zijn rug naar zijn zij,das een beetje vlot maar ja,zal wel adhd zijn ofzo(heeft ie van zijn ouders meegekregen :roll: )

Ik heb foto’s in het showforum gezet.

groetjes schaapie

@ Schaapie

Wat een schatje…ik wil ook :inlove: …maar moet nog even wachten…

mooie foto’s schaapie!! :inlove: :inlove:

ik wil ook… :stuck_out_tongue:

hier al weer aan het werk…vannacht heerlijk geslapen…en nu ik zit te typen word ik lastig gevallen door de kleine in mn buik haha…hij/zij is lekker actief :inlove: :inlove:

Zo heb net weer ff geshopt. Nog een aankleedkussenhoes gekocht…dure dingen :S Maarja…en nog wat extra hydrofielluiers en een nieuwe broek voormezelf :slight_smile: een 3kwart broek…wel zo lekker ook straks voor de zomer :slight_smile:

Ik denk dat ik mijn examens heb gehaald.

Liep een man rond die wel een beetje liet doorschemeren of je antwoorden correct waren… hopelijk wel. Want dat leren, dat ligt me totaal niet meer. Terwijl ik vroeger een echte stuud was hahaha.

Ik hoor het binnen 2 weken.

De 2e toets heb ik echt veel gegokt, maar die man zei ´mijn complimenten´ … nou, dan heb ik wel heeeeel goed gegokt hahahaha.

We zullen het zien.

@ Vliegje

Ik dacht dat je morgen moest…of was dat ingrid :think:

Wat goed…hopelijk heb je hem idd gewoon goed gemaakt :slight_smile: