JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

hee Mar

zat nog te denken over onze shoot he, is leuk als je dan wat vanje zelfgemaakte knuffeltjes meeneemt :wink:

enne, ik wil ook baby voelen… :frowning:

Zie zo op tegen de operatie… nog een kleine 2 weken…

Oohja das misschien wel leuk…wat ik ook leuk zou vinden is mijn wiegje…maar das misschien een beetje te veel van het goeie :slight_smile: haha

Komt goed meis, hoop blijven houden hoor!!!

Jullie wens komt ook ooit uit! Dat beloof ik!

Met mijn gezicht gaat het trouwens goed :dance:

Nog wel wat rode vlekjes…maar die worden ook steeds minder :slight_smile:

En hier en daar een puistje…maar dat had ik bij de bruiloft ook :slight_smile:

ben benieuwd :slight_smile:

Je mag je wiegje wel meenemen hoor, als je wilt haha. Kijk maar :wink:

En misschien heb je nog leuke linten ofzo, die je om je buik kan doen??

Neem maar mee wat jou ook leuk lijkt he. Ik heb ook wel het een en ander thuis, maar eigen spulletjes is wel heel leuk en herkenbaar later :wink:

@ marjolein Fijn dat het beter gaat met je gezicht!!!

@ vliegje Wanneer krijg je de uitslag van je examen?

Ik verlies weer bloed vandaag 3e keer in 3 weken. Noemen het dus maar geen ongi dan…

@ Bloempje

Wat vervelend zeg…heel irri…

@ Vliegje

Ik zal nog ff wat ideeen opdoen op internet…gelukkgi hebben we nog heel even :slight_smile:

Ik ben zo weg trouwens…Haptonomie les 2 :slight_smile:

@ marjolein; al weer een fotoshoot :shock: toe maar weer :thumbup: :mrgreen: …

@vliegje; fijn dat je examen goed is gegaan! Nu maar hopen dat je het gehaald hebt :pray: :pray:

@bloempje; wat raar…al weer bloedverlies…zal dr tureluus van worden :roll:

zo vanmiddag nog een avondje werken en dan zit deze werkweek er op :dance: :dance: lekker lekker :mrgreen:

Ik heb alvast geteld hoeveel dagen ik dan nog moet werken…en dan kom ik uit op 16 dagen…beter!! Ik ga nu echt aftellen… :angel: :mrgreen:

Voor de rest geen nieuws hier… :eh:

@ Kloos

Die is pas half mei hoor…haha! Ik wil graag mijn buikie mooi vastleggen…en vliegje die kan dat :slight_smile:

slim bekeken :wink: :mrgreen:

ik maak zelf buikfoto’s…prima genoeg voor mij :stuck_out_tongue:

Maar moet zeggen dat vliegje idd leuke foto’s kan maken…maja ze woont zover weg he :eh: …

Ja maar foto’s van vliegje zijn geen eigen foto’s :slight_smile:

Heb net ff luiers inkopen gedaan.

Ik had nog 3 kortingsbonnetjes liggen van pampers 1tje met 5Ć¢ā€šĀ¬ korting op luiers 1tje van 2.50 korting op luiers en nog 1tje van 2.50 korting op babydoekjes. Deze zijn tot 30 juni 2009 geldig…maarja wie zegt dat ik dan al bevallen ben. Dus dacht sla ik ze nu maar vast in…

Was trouwens bij de Etos hadden ze ook nog eens een aanbieding als je 3 pakken nam dat je geen 29 euro maar 26 euro betaald (zoiets). Maar op de kortingsbonnetjes stond heel duidelijk niet in combi met andere acties. Dus ik 2 pakken luiers gepakt en de doekjes. Zegt het meisje bij de kassa als je nu 3 pakken neemt krijg je die korting en een dvd erbij en dan haal ik deze bonnetjes er ook nog van af…dus ik oooh oke dan nemen we nog een pak :slight_smile: Dus ik kan voorlopig vooruit :shock:

oh goed bezig…lekkere korting dus :thumbup: maareh ik vraag me af of het handig is om al veel luiers in huis te hebben. 1 pak sowieso, maar als je kindje wat groter is dan past het niet meer in die newborn luiers…vind het zonde om de luiers dan weg te gooien.

Of valt het wel mee met de groei…en kan je wel een week of 2 doen met newborn luiers…

vraagje; dat weet jij vast wel marjolein :wink: hoeveel luiers gebruik je gemiddeld op een dag en hoeveel pakken heb je wel niet nodig per week…(volgens mij is het toch ook zo dat je in het begin meer nodig hebt dan daarna?)

Je hebt helemaal gelijk hoor heb ook 2 pakken maat 2 en 1 pak maat 3 genomen.

In de eerste weken gebruik je idd wat meer luiers. Maar veel ouders verschonen een luier als er 1 mini plasje in zit en de luiers absorberen zo goed dat dat helemaal niet nodig is om zovaak luiers te verschonen. Maar hoeveel je er in een week gebruikt??? De eerste week ga je er altijd heel hard doorheen…maar dan zeg je tegen een gezin elke voeding verschonen…en wat doen ze ook als de luier nog droog is…een schone luier…en dat hoeft dus echt niet…ook niet bij een mini plasje!

Maar ik heb dus ook al wat grotere maten ingeslagen…slim he :slight_smile: Ik heb ook geen idee hoelang je met een pak luiers doet. maar mijn moeder zegt dat ik wel genoeg kleintjes in huis heb…en ik krijg nog een pak in de blijedoos…vandaar dat ik 2 pakken van maat 2 heb gekocht…die zijn weer ietsjes groter en overlappen maat 1 naar maat 2

En het ligt er ook aan of je BV of FV geeft aan de hoeveelheid luiers die je gebruikt… Maar als je eerst maar 2 pakken in huis hebt…heb je meer dan genoeg hoor om even vooruit te komen…

Ooohja nog een thermometer tip.

Je moet 2 thermometers in huis hebben…bij de action hebebn ze ze nu ook met een flexibeletop en is in 10 sec klaar. Normaal zijn die dingen hartstikke duur…bij de action 1.99Ć¢ā€šĀ¬ per stuk!

ow oke…thnx voor de tip…af en toe voel ik me ook echt nog een leek…want ik dacht een paar weken terug oh ik sla even een hoeveelheid luiers in met aanbiedingen en toen zei mn moeder dat dat heel dom was, omdat je niet weet hoe groot je kindje is…blablabla…naja ze heeft wel gelijk…

denk dat ik idd t.z.t. 2 newborn pakken koop, heb een kortingsbon van kruidvat en de rest kopen we dan wel weer…

En ik ben idd van plan om borstvoeding te geven…hopelijk lukt me dat goed :slight_smile: maja dat is altijd even afwachten…en idd de luier verschonen, zonder dat er iets in zit is een btje overdreven…zo verbruik je zeker wel een pak per dag :o

shit…het is tijd…moet naar mn werk…nou gluur straks wel weer ff… :-*

@ Kloos

Precies, je moeder heeft gelijk! Daarom heb ik met deze aanbieding en kortingsbonnetjes verschillende maatjes ingeslagen…

Heb je de blijedoos van de prenatal aangevraagd? Daar zit ook een pak newborn in!!!

Kruidvat luiers schijnen ook goed te zijn! Daar heb ik ook nog bonnetjes van liggen…maar durf ook niet te veel luiers te kopen…ivm dat ik er straks te veel heb :s

Werkze!

Luiers, interessant onderwerp, want inderdaad, wat gebruik je per week?

Jullie merken het snel genoeg :wink:

Duurt niet lang meer!

Kloos, wat is de preciese uitrekendatum van jou?

Morgen moet ik voor het opnamegesprek naar het ziekenhuis, en dan over anderhalve week de operatie.

Zaterdag communieshoot en zondag ook nog hard werken en dan maandag tot en met vrijdag vrij! :slight_smile:

@marjolein; ik heb wel de doos besteld bij prenetal, maar ik heb nog steeds niks van hun gehoord…dus ik weet het niet :think: of krijg je hem daar pas aan het eind van je zwangerschap :wink:

@vliegje; ben 17 mei uitgerekend…nog 2 maandjes dus :shifty: :shifty: gaat echt hard…

morgen lekker vrij, nog ff 4 uurtjes werken…en dan zit het er weer op voor deze week :dance: