hee Mar
zat nog te denken over onze shoot he, is leuk als je dan wat vanje zelfgemaakte knuffeltjes meeneemt
enne, ik wil ook baby voelenā¦
Zie zo op tegen de operatie⦠nog een kleine 2 wekenā¦
Oohja das misschien wel leukā¦wat ik ook leuk zou vinden is mijn wiegjeā¦maar das misschien een beetje te veel van het goeie haha
Komt goed meis, hoop blijven houden hoor!!!
Jullie wens komt ook ooit uit! Dat beloof ik!
Met mijn gezicht gaat het trouwens goed :dance:
Nog wel wat rode vlekjesā¦maar die worden ook steeds minder
En hier en daar een puistjeā¦maar dat had ik bij de bruiloft ook
ben benieuwd
Je mag je wiegje wel meenemen hoor, als je wilt haha. Kijk maar
En misschien heb je nog leuke linten ofzo, die je om je buik kan doen??
Neem maar mee wat jou ook leuk lijkt he. Ik heb ook wel het een en ander thuis, maar eigen spulletjes is wel heel leuk en herkenbaar later
@ marjolein Fijn dat het beter gaat met je gezicht!!!
@ vliegje Wanneer krijg je de uitslag van je examen?
Ik verlies weer bloed vandaag 3e keer in 3 weken. Noemen het dus maar geen ongi danā¦
@ Bloempje
Wat vervelend zegā¦heel irriā¦
@ Vliegje
Ik zal nog ff wat ideeen opdoen op internetā¦gelukkgi hebben we nog heel even
Ik ben zo weg trouwensā¦Haptonomie les 2
@ marjolein; al weer een fotoshoot :shock: toe maar weer :thumbup: :mrgreen: ā¦
@vliegje; fijn dat je examen goed is gegaan! Nu maar hopen dat je het gehaald hebt
@bloempje; wat raarā¦al weer bloedverliesā¦zal dr tureluus van worden :roll:
zo vanmiddag nog een avondje werken en dan zit deze werkweek er op :dance: :dance: lekker lekker :mrgreen:
Ik heb alvast geteld hoeveel dagen ik dan nog moet werkenā¦en dan kom ik uit op 16 dagenā¦beter!! Ik ga nu echt aftellen⦠:mrgreen:
Voor de rest geen nieuws hier⦠:eh:
@ Kloos
Die is pas half mei hoorā¦haha! Ik wil graag mijn buikie mooi vastleggenā¦en vliegje die kan dat
slim bekeken :mrgreen:
ik maak zelf buikfotoāsā¦prima genoeg voor mij
Maar moet zeggen dat vliegje idd leuke fotoās kan makenā¦maja ze woont zover weg he :eh: ā¦
Ja maar fotoās van vliegje zijn geen eigen fotoās
Heb net ff luiers inkopen gedaan.
Ik had nog 3 kortingsbonnetjes liggen van pampers 1tje met 5â⬠korting op luiers 1tje van 2.50 korting op luiers en nog 1tje van 2.50 korting op babydoekjes. Deze zijn tot 30 juni 2009 geldigā¦maarja wie zegt dat ik dan al bevallen ben. Dus dacht sla ik ze nu maar vast inā¦
Was trouwens bij de Etos hadden ze ook nog eens een aanbieding als je 3 pakken nam dat je geen 29 euro maar 26 euro betaald (zoiets). Maar op de kortingsbonnetjes stond heel duidelijk niet in combi met andere acties. Dus ik 2 pakken luiers gepakt en de doekjes. Zegt het meisje bij de kassa als je nu 3 pakken neemt krijg je die korting en een dvd erbij en dan haal ik deze bonnetjes er ook nog van afā¦dus ik oooh oke dan nemen we nog een pak Dus ik kan voorlopig vooruit :shock:
oh goed bezigā¦lekkere korting dus :thumbup: maareh ik vraag me af of het handig is om al veel luiers in huis te hebben. 1 pak sowieso, maar als je kindje wat groter is dan past het niet meer in die newborn luiersā¦vind het zonde om de luiers dan weg te gooien.
Of valt het wel mee met de groeiā¦en kan je wel een week of 2 doen met newborn luiersā¦
vraagje; dat weet jij vast wel marjolein hoeveel luiers gebruik je gemiddeld op een dag en hoeveel pakken heb je wel niet nodig per weekā¦(volgens mij is het toch ook zo dat je in het begin meer nodig hebt dan daarna?)
Je hebt helemaal gelijk hoor heb ook 2 pakken maat 2 en 1 pak maat 3 genomen.
In de eerste weken gebruik je idd wat meer luiers. Maar veel ouders verschonen een luier als er 1 mini plasje in zit en de luiers absorberen zo goed dat dat helemaal niet nodig is om zovaak luiers te verschonen. Maar hoeveel je er in een week gebruikt??? De eerste week ga je er altijd heel hard doorheenā¦maar dan zeg je tegen een gezin elke voeding verschonenā¦en wat doen ze ook als de luier nog droog isā¦een schone luierā¦en dat hoeft dus echt nietā¦ook niet bij een mini plasje!
Maar ik heb dus ook al wat grotere maten ingeslagenā¦slim he Ik heb ook geen idee hoelang je met een pak luiers doet. maar mijn moeder zegt dat ik wel genoeg kleintjes in huis hebā¦en ik krijg nog een pak in de blijedoosā¦vandaar dat ik 2 pakken van maat 2 heb gekochtā¦die zijn weer ietsjes groter en overlappen maat 1 naar maat 2
En het ligt er ook aan of je BV of FV geeft aan de hoeveelheid luiers die je gebruikt⦠Maar als je eerst maar 2 pakken in huis hebtā¦heb je meer dan genoeg hoor om even vooruit te komenā¦
Ooohja nog een thermometer tip.
Je moet 2 thermometers in huis hebbenā¦bij de action hebebn ze ze nu ook met een flexibeletop en is in 10 sec klaar. Normaal zijn die dingen hartstikke duurā¦bij de action 1.99â⬠per stuk!
ow okeā¦thnx voor de tipā¦af en toe voel ik me ook echt nog een leekā¦want ik dacht een paar weken terug oh ik sla even een hoeveelheid luiers in met aanbiedingen en toen zei mn moeder dat dat heel dom was, omdat je niet weet hoe groot je kindje isā¦blablablaā¦naja ze heeft wel gelijkā¦
denk dat ik idd t.z.t. 2 newborn pakken koop, heb een kortingsbon van kruidvat en de rest kopen we dan wel weerā¦
En ik ben idd van plan om borstvoeding te gevenā¦hopelijk lukt me dat goed maja dat is altijd even afwachtenā¦en idd de luier verschonen, zonder dat er iets in zit is een btje overdrevenā¦zo verbruik je zeker wel een pak per dag :o
shitā¦het is tijdā¦moet naar mn werkā¦nou gluur straks wel weer ff⦠:-*
@ Kloos
Precies, je moeder heeft gelijk! Daarom heb ik met deze aanbieding en kortingsbonnetjes verschillende maatjes ingeslagenā¦
Heb je de blijedoos van de prenatal aangevraagd? Daar zit ook een pak newborn in!!!
Kruidvat luiers schijnen ook goed te zijn! Daar heb ik ook nog bonnetjes van liggenā¦maar durf ook niet te veel luiers te kopenā¦ivm dat ik er straks te veel heb :s
Werkze!
Luiers, interessant onderwerp, want inderdaad, wat gebruik je per week?
Jullie merken het snel genoeg
Duurt niet lang meer!
Kloos, wat is de preciese uitrekendatum van jou?
Morgen moet ik voor het opnamegesprek naar het ziekenhuis, en dan over anderhalve week de operatie.
Zaterdag communieshoot en zondag ook nog hard werken en dan maandag tot en met vrijdag vrij!
@marjolein; ik heb wel de doos besteld bij prenetal, maar ik heb nog steeds niks van hun gehoordā¦dus ik weet het niet :think: of krijg je hem daar pas aan het eind van je zwangerschap
@vliegje; ben 17 mei uitgerekendā¦nog 2 maandjes dus :shifty: :shifty: gaat echt hardā¦
morgen lekker vrij, nog ff 4 uurtjes werkenā¦en dan zit het er weer op voor deze week :dance: