JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

@ Kloos

Ontvang je wel al het blad WIJ??

Bij mijn inschrijving was er ook iets niet goed gegaan…gewoon nog een keer proberen of er een mailtje achteraan sturen. Heb ik ook gedaan en nu is het wel gergeled. Zodra je het blad WIJ ontvangt weetje zeker dat het goed zit!

Want het is echt wel de moeite waard!

Ik heb gister ook ff zitten tellen over 4 weken heb ik alweer een weekje vakantie en daarna nog 3 1/2 week tot aan mijn verlof (van die 3 1/2 wilde ik nog 2 weken vakantie opnemen…maar dat ga ik nu natuurlijk nog niet aanvragen :)…zolang ik nog thuis zit…

marjolein; heb net ff gekeken…en ik heb idd het blad WIJ van februari ontvangen…al twijfel ik wel of die via de post is gekomen of toch met een doos… :think: ik denk via de post…

Dus dat betekend dat ik alsnog bericht krijg van prenetal?

zo en dat aftellen klinkt lekker bij jou :wink: ik moet nog 4,5 week werken…en jij bijna niks meer…verschil moet er zijn he 8)

Nou dan zit het wel goed met die doos. Want Wij is echt via de prenatal

Ik heb eindelijk bericht van mijn werk

Echt zo gemeen weer wat ze schrijven.

Ze zeggen nu dat ik werkweiger…

oh meen je…zijn ze weer aan het zeuren… :?

Ik ontvang graag het gratis cadeaupakket met o.m. het magazine Wij Jonge Ouders, de blije doos en de baby doos. Je kunt de blije doos en de baby doos ophalen bij Prénatal. Klik hier om de actuele inhoud van de dozen te bekijken.

Als je het cadeaupakket niet meer wilt ontvangen, neem dan op werkdagen van 9:00 tot 15:00 uur contact op met onze consumentenservice: 0900 – 202 32 22

dit staat er als je op babyinfo.nl je eigen gegevens bekijkt…kan ik nu gewoon naar prenetal gaan en de doos ophalen of moet ik toch wachten op een uitnodiging? Heb nog niks geen officiele mail of iets ontvangen…pff :roll:

je krijgt de aanvraag volgens mij in de 7e maand van je zwangerschap…en volgens mij krijg je dan een formulier.

Jaah ze zijn weer aan het zeuren…zo gemeen weer :frowning:

niet op reageren…of ben je verplicht te reageren??

Vervelend zeg…nou je moet maar zo denken…laatste loodjes en na je zwangerschap kom je er niet meer terug :thumbup: :mrgreen:

Maar als ik het lees de brief ga ik stijgeren.

Er staat: dat dit nooit de reden mag zijn dat jij je werkzaamheden niet hervat, dit kan door ons gezien worden als werkweigering.

Maar ik heb dit in afspraak met de bedrijfsarts gedaan… ook met mijn eigen baas heb ik dit besproken. En toen is mij beloofd dat ik zsm eengesprek zou krijgen. En dan zeggen ze nu dat ik werkweiger… :?

Er staat dat ik deze week nog contact moet opnemen met mijn baas om mijn werkzaamheden te hervatten en dat ik voor 23 maart een afspraak heb staan.

heeft de arbo arts geen brief gestuurd naar je werkgever dan? En heb bij de arbo arts niks getekend? Vind dat nogal raar…

Ik had vorig jaar een blindedarm operatie gehad en moest bij de arbo komen…daar kreeg ik een brief van hem mee dat ik nog minimaal 4 weken thuis moest zitten en daarna mn werk per week moest opbouwen…zo wordt dat officieel geregeld…

heb van de arbo arts niks gehad. maar zij heeft dit besproken met mijn baas. En ik heb daarna nog telefonisch contact gehad met mijn baas en het voorstel van de arbo arts met haar besproken. En mijn baas begreep dat eerst het conflict opgelost moest wordenvoor ik weer aan het werk ging. En haar baas zou dan ook met spoed contact met mij opnemen…en dat is dus vandaag gebeurd (na een dikke 4 weken)

En nu krijg ik zo’n brief van de baas van mijn baas…

Heb je dat van de arbo zwart op wit??

Achteraan gaan dus! Dit is geen werkweigering en mogen ze ook niet zeggen.

Anders geven ze je maar een zak geld voor ontslagvergoeding mee, stelletje :silenced: :silenced:

Nee heb niks zwart op wit gehad…

oei…das wel lastig…meestal moet je van je arbo het wel zwart op wit hebben…misschien kun je nog is contact opnemen met je arbo arts?

en wat vliegje zegt…laten ze je maar een zak geld mee geven en dat je er dan vanaf ben…dit is echt waardeloos :silenced:

Ja een zak geld wil ik ook wel :slight_smile:

Dit is gewoon een terug aanval. In mijn brief naar hun stonde ook gemene dingen naar hun toe…in hun ogen dan…en nu moeten ze terug vechten he?!

Maar ik ga ff met schoonzusje shoppen bij de intratuin…Heb net alle babykleertjes gewassen…en die hangen nu aan de waslijn te drogen. En dan morgen strijken en opvouwen en dan doe ik ze in zo’n doos met deksel…geur buideltje erbij…en dan is dat ook weer klaar :slight_smile:

ah gezellie shoppen…veel plezier :dance: ff je zinnen ergens anders op zetten… :wink:

hier net 3 proefdrukken binnen van de geboortekaartjes site…vind er 1 wel leuk…vond ik op internet al leuk…en in het echt ook nog steeds. Ben benieuwd wat mn man er van vindt.

Heb besloten om vanmiddag niks te doen…heb gewoon echt geen zin…ben de hele ochtend al bezig geweest…vind het wel goed zo 8)

Ben net gebeld door de verloskundige voor mijn verjaardagskadootje.

Of ik om 19 uur kan komen voor de echo :inlove: Tuurlijk kan ik dat :slight_smile:

Heb spam van mijn ukkie in het showforum geplaatst :slight_smile:

leuk hoor :inlove: :inlove: wat een luxe heb je toch met al die foto’s :wink:

nog lekker geshopt vanmiddag?

Heb een mand gekocht voor buiten voor een plant die nu nog in de tuin staat…maar die straks mag blijven :slight_smile:

prima dus :thumbup:

wat gaan jullie met de tuin doen dan? helemaal bestraten?

Wij moeten ook nog gaan bedenken hoe we het straks willen…wil iig niet alles bestraat hebben…moet wel gevoel van een tuin hebben :eh: