Ga zo even foto’s kijken.
Ben gesloopt, gister galabal gefotografeerd, was leuke groep! Vanavond zorgen dat alle foto’s afkomen… morgen namelijk wéér een shoot.
Ben echt doodmoe, maar laatste dagje op kantoor. Morgen en zondag nog thuis werken en dan vakantie
Wij willen wel het meeste bestraten…en dan veel groen tegen de schuttingen op laten klimmen.
1 schutting is al helemaal bedekt met klimop en de andere met druiven.
Wij hebben alleen maar een heel klein tuintje en nu stonden er 3 grote fruitbomen in en 1 hele hoek vol met planten bomen en struiken. En die hele hoek en de 3 bomen gaan weg zodat we wat meer plek hebben om te zitten en straks plek voor een kindje om te spelen…die is er nu niet
En dan zetten we gewoon wat manden neer met planten…
Wij hebben een grote tuin en das een bende… Is Sho’s terrein. Hij poept, ploegt hem om…
We moeten het nodig aanpakken, maar gaat zeker 10.000 euro kosten en dat hebben we niet, dus nog een paar jaar sparen hahaha.
woops… opeens drie blz verder…
eerst even reageren:
~marjolien: heb je iemand in je omgeving die een beetje goede brieven kan schrijven en je kan helpen met een reactie. Ik zou namelijk wel even een reactie terug schrijven maar dan op de vlakte houden en niet persoonlijk worden. Daarin moet je alles schrijven over wat er met de arbo arts is bespreoken en dat hij/zij met je werkgever hebt gesproken en bladiebla. Heel netjes en keurig houden. Noem data op waarin de dingen overlegd zijn. En eindigen in dat je om die die reden dus niet eens bent met werk weigering. Mocht het een rechtzaak worden…
Succes in ieder geval.
Nu even ego…
Gisteren was de arts van het cons.buro langs geweest. Erg leuke vrouw en we hebben een uur alles doorgenomen. Toen mocht Linn nog even op de weegschaal… meiske is alweer 3420gr… is ontzettend veel aangekomen dus… 700gr in 10 dgn zeg maar. Ik had dus vlak daarvoor gesproken over dat Linn 's nachts het moeilijkst is. Komt 2x per nacht en na die eerste kan k haar bijna niet meer terug leggen vanwege al het gesmak en gepiep (huilen begint nu pas te komen). En als ik haar dan weer wil aanleggen dan wilt ze helemaal niet. Ja sabbelen op mijn boops… maar daar zijn ze niet voor.
Dus toen we Linn hadden gewogen zei die cons. arts dat dit wel erg hard ging en dat ze wilde voorstellen om linn maar gewoon een speentje te geven. Meisje heeft gewoon enorme zuigbehoefte. Ze heeft ook last van d’r darmpjes dus als ik haar continu aanleg krijgen we een vicieuze cirkel van eten, huilen, scheetjes en poepjes, huilen, drinken en dan dus weer die maag vullen. Dus gisteren d’r eerste speenjte uitgekookt en ze heeft als een princesje geslapen… en mama dus ook. YEAHHHH
Vandaag weer eens voor het eerst naar buiten geweest. Even vitamientjes enzo gehaald en gewandeld met Iris. Heerlijk dan voel je je weer mens hoor.
Zo dat was het wel weer even… even Linn voeden en dan nog een half uurtje de ogen dicht… tot later dames!
Ja jullie hebben een mooie grote tuin…vooral al die bomen achterin
Als je bij ons tuin zegt is hij bijna weg
Heej meis…
Fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje. Dat de borstvoeding goed gaat en dat je vannacht lekekr hebt geslapen :thumbup: toppie!
Ik kan zelf wel goed brieven schrijven en mijn vader ook.
Maar er staat duidelijk ind e brief dat ze wilde dat ik deze week nog contact moest opnemen met mijn leidinggevende om een werkplan te maken…prima! Dus ik heb vandaag gebeld maar ze is er niet…dat wist ik ook wel. Maar dan heb ik in iedergeval wat van me laten horen. Maandag bel ik weer. En ik wil best alvast om tafel gaan zitten voor een werkplan. Maar ik ga niet eerder aan het werk dan dat het gesprek heeft plaats gevonden (23 maart). Gelukkig moet ik 20 maart ook weer naar de bedrijfsarts…ben benieuwd wat zei zegt…maar mijn plan is al klaar hoor!
Oohja as woensdag moet ik voor het eerst naar de fysio…voor mijn bekken.
geweldig, die bomen… :roll: die zouden er dus als 1e uitgaan. Maar je kan bij ons achter niet zomaar met een graaf machine ed komen…
Dus al die bomen moeten eruit en dat zijn er veel. Die pegola is verrot. Dat terras is niks meer… kortom, alles moet plat en eruit…
En geld is op dus helaas, geen tuin hahahahaha.
Arola, fijn dat het goed gaat met de bv en je meisje!
Staan die bomen ook nog in jullie tuin??
Ik dacht een stuk erachter…nu heb ik natuurlijk ook niet zo heel goed gekeken :mrgreen:
Enneh hier gaan de bomen er ook uit…dan hebben we nog weer een klein beetje ruimte straks om een kindje te laten spelen.
Bij ons kunnen ze ook niet makkelijk in de achtertuin komen…moeten ook via de garage en de bijkeuken…Dinsdag avond komt hier een ex kraamvadervan mij kijken voor een offerte van de tuin…maar als het te duur is gaat Martin het zelf doen in het weekje April dat we vakantie hebben…en dan dus geen vakantie…
Hebben jullie nog leuke tips voor een verjaardagskadootje voor Martin.
Ik zit zelf te denken aan een blikken loopauto…zo 1tje…of hebben jullie nog leuke ideeen???
geen idee!
Johan is maandag jarig en wist niks te kopen.
Heb een badcapeje gekocht met ‘Ik hou van papa’ erop. Tja, dan maar wat babyspulletjes hahahaha.
Gefeliciteerd nog met je mannetje! Wist niet dat hij jarig was
Heb net een leuke foto gevonden van een buik…met muisjes…ik ga het je ff mailen…
allemaal jarige mannetjes hoor ik…alvast gefeliciteerd :mrgreen: :mrgreen: ennuh ik heb geen suggesties met kadootjes…vind het voor mannen altijd zo moeilijk. Mijn man vind voetbal leuk, dus soms geef ik dan zo’n blad kado…vi…wat moet je anders :roll:
@marjolein; vind je tuin nog wel redelijk hoor…niet heel klein…wel lekker vierkant wij hebben een lange tuin…niet heel breed…geloof 15 mn lengte en 5 m in de breedte…
Wij moeten echt alles nog doen…hebben al wel in oktober een zonnescherm laten plaatsen…dus dat is wel lekker…
@vliegje; moet je t door iemand laten doen dan? kun je zelf niet machines huren en de bomen er uit trekken…vind namelijk mensen die je speciaal moet inhuren voor de tuin erg duur…wij gaan het ook zelf doen hoor…met behulp van mensen en advies uiteraard
@arola; vriendin van mij had dat ook…haar zoontje had heel erg zuigbehoefte en zolang ze af en toe de speen geeft is hij gewoon rustig…en slaapt ie ook lekker door.
Lekke dat ze afgelopen nacht heeft doorgeslapen…ben je gelijk weer een ander mens :dance:
nou hier het hele huis alweer gesopt…naja…min of meer…heb zelfs de ramen gelapt…jakkie wist niet dat ramen zo vies konden worden…maja vind je het gek…zijn al een half jaar niet meer gedaan ofzo :oops: zometeen nog ff wasje ophangen en koken en dan doe ik niks meer…
Morgen ga ik mn man helpen met klussen…hopelijk kan ik wat doen :roll: Oh ja morgenmiddag komt moeders ook langs met het wiegje…en heel veel rompertjes en kleding…die ze allemaal gewassen heeft :dance: heerlijk!!
Dan maak ik zondag ff foto’s van hoe het kamertje er bij staat…moet alleen nog lamp en gordijn kopen…denk ik :think:
@ Kloos
Spannend…ben benieuwd naar de foto’s
De tuin lijkt nu al een stuk ruimer…doordat die hele hoek met bebossing weg is en doordat de appelboom kaal gesnoeid is…die was echt mega!
Getverdemme meiden…ik blijf honger houden
Johan is maandag jarig, op vakantie
En de tuin, Kloos, wij zijn nogal van het luie en hebben totaal geen zin ons vies te maken… ook geen tijd voor. Daarom besteden we altijd alles uit, en ja, das wel erg duur… dus misschien moeten we zelf eens de handen uit de mouwen steken hahaha.
sja kijk dat is het verschil he vliegje… wij doen alles zelf af en toe hulp van een ander, maar daardoor kunnen wij ons hele huis opknappen…anders kost het helemaal een vermogen :shock: nu is het nog net te doen…
al ben ik blij als we straks alles gedaan hebben hoor, merk wel dat de kozijnen buiten ook geverfd mogen worden…zit nog wel een jaar, maar toch…(de kleur vind ik ook al niet mooi :o ) dus we hebben nog genoeg te doen in ons huisje…
@marjolein; nog steeds trek??? ik heb het af en toe ook hoor…gisteren heb ik alles wat los en vast zit gegeten :oops: vandaag was ik druk met schoonmaken en dan denk ik er gewoon niet aan…dus vandaag weer netjes gedaan
@ kloos
Dat van de kozijnen ken ik…wij hebben het van het najaar laten schilderen door de schilders die hier binnen ook veel geschilderd hebben.
Martin kreeg toen 2 weken voor de sleuteloverdracht en 3 weken vakantie te horen dat hij geen vakantie kreeg…maar dan zou zijn baas alles betalen kwa uitbesteding…dus man uren…noui prima toch
Dus mooi een schilder ingehuurd…en die prijs viel ons zo mee dat we ze gelijk gereserveerd hadden voor het najaar voor de buitenboel Dus bij ons is die nu gelukkig gedaan…
En ik heb nog steeds trek…maar heb mezelf echt voorgenomen er nu aan te gaan denken. Gister boodschappen gedaan en geen koek en snoep mee genomen ook geen chips maar alleen maar brood en gezonde dingen…ben benieuwd hoe ik het ga doen!
Jongens we zakken af
Moest ons nu weer helemaal van onder aan de lijst ophogen
OOOOOooo dat kan niet de bedoeling zijn!
Goedemorgen trouwens!
Hoe gaat het hier!
Marjolein hoe is het met je werkgever?
Heb je geen rechtsbijstand toevallig?
Vergeet nooit dat je als zwangere vrouw extra goed beschermd bent hoor!
Ik heb een advocaat in de arm genomen bij mijn vorige werkgever. Ik was toen zwanger van Brigitte
Kloos leuk is dat ook toch zoveel mogeljk zelf doen? Jeroen heeft van de week een houten speelhuis met trapje, glijbaan, hutje bovenop en een zandbak onder, helemaal zelf gemaakt. Die staan in de winkel voor 700/800 euro en dat heeft hij ons dus lang niet gekost en ik vind de onze nog mooier! :mrgreen:
Vliegje hoe gaat het met je? Bijna vakantie meid, geniet er lekker van!
Arola wat een speen al niet kan doen! Lekker meid, hoe voel jij je nu?
Nou hier gaat het goed, gisteren brigitte voor zwemles opgegeven en ook gelijk wezen zwemmen was lekker.
Voor het eerst sinds half december viel Brigitte vanmorgen om 5.15 weer in slaap. Tot 8.00 uur!
Nu volhouden!!!
Nou fijne zondag allemaal!!!
Hee Ingrid! Je bent er weer Miste je al. Enne, al bijna 12 weken joh! Goed zeg
Ik kom jullie morgen pas gedag zeggen hoor, we vertrekken tegen de middag.
Eerst nog werken nu.
ja ik ben er erg weinig sorry
ben erg druk voor de studie
dnderdag examen en als ik het haal (wat ik gelijk hoor!) dan ben ik klaar!!!
Ooo dan zwaai ik later nog even naar je!!
goeiemiddag… zo ff een druk weekend met kraam bezoek. Net de buren met hun 3 kids over de vloer en straks nog een vriendinnejte langs. Zo leuk om je baby te showen. Het enige wat ik lastig vind is dan toch die BV. Mensen komen altijd precies als jij dan toch moet voeden. Maar goed dan ga ik gewoon ff weg. Pech voor ze.
Met mij gaat het trouwens echt steeds beter. Ik voel me litteken en vooral net onder de huis wel dat ik ‘open’ ben geweest. Maar kan bijna weer rennen en iris haar billen pakken. Yeahhh. Tillen is echt nog geen optie en moet je ook echt niet proberen. Iris zou wel willen maar dan ga ik meteen op mijn hurken en dan is het ook goed. Ben wel aan de ijzer en vit d met nog wat meer vitamientjes want anders ben ik echt over een weer een vaatdoek. Alle kilo’s (het waren er uiteindelijk maar 10) die we hebben gekregen tijdens de zwangerschap zijn er alweer af. Ik probeer ook echt heel gezond te eten nu zodat ik niet na het BV (waarbij je een heel brood weg zou kunnen werken) weer terug val ik mijn oude patroon. Zou wel weer eens onder de 70kg willen komen. Weeg al jaren zo rond de 73kg maar ben maar 1.61 dus dat is wel wat veel.
Nou Linn is nog een beetje aan het kwakkelen hoor s’nachts. Vorige 2 nachten ging het heel goed en afgelopen nacht was het weer veel heen en weer lopen zodat ik haar het laatste uurtje naast me heb gelegd. Verder is het echt een heel tevreden meisje hoor. Ze kijkt steeds helderder uit d’r ogen en als ze je stem hoort zoekt ze je op.
Iris is ook echt een schatje. Ze begint steeds beter zelf te spelen en met d’r neefjes en buurkindjes. Ze is echt opeens een heel ander kind. Ze zat blijkbaar echt in een sprongetje tijdens de laatste 2 weken van de zwangerschap. Ze slaapt weer uitstekend en ze zegt dingen dat je denk waar haal je dat nou vandaan.
Nou nu nog even relaxen op de bank en wachten op de volgende visite.
Tot later!