JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

De ellende hier houdt niet op… papa belde net, het ging met hem ook al niet goed. Had van de week een longontsteking.

Nu belde hij dat Joost wéér in het ziekenhuis ligt, weer een longontsteking…

Dit gaat gewoon helemaal fout. Joost raakt veel te veel aan de sukkel…

We weten dus nog niet of we op vakantie gaan.

Nog even en ze kunnen me oprapen. Ik trek het gewoon niet meer. Heb rust nodig. Ik moet zoveel werken de komende maanden, operatie voor de boeg, dan nu weer de ellende met Joost.

Wanneer houdt het eens op voor dat ventje… :frowning:

Vanavond gaan we dus weer naar het ziekenhuis. Dan maar even kijken wat we doen met de vakantie.

Als Joost er slecht aan toe is… daarbij is mijn collega ook veel weg op kantoor van de week. Als ik dan ook weg ben en papa is er niet veel, dan staat mijn oom steeds alleen. Dat gaat gewoonweg niet.

Het ging de laatste week zo lekker, zat lekker in mijn vel, had zo’n zin in de vakantie, maar nu… hoeveel kan een mens hebben :frowning:

sorry jongens…heb geen zin om te reageren :oops: :oops: morgen vast wel weer…heb foto’s gemaakt van mn buik…men wat is die mega geworden :o en foto’s van het wiegje en comode…

heb alleen geen zin om het ook in onze showforum te zetten :oops: :oops: jaja…weet het echt een luie zondag :roll:

foto’s kun je bewonderen in het showforum “mei mama’s 2009”

kom morgen wel weer aanwaaien of vanaaf als ik nog zin heb…

oh en voor vliegje…dikke knuffel het zit je ook niet mee he meid :hug: :hug: toch wil ik je alvast een fijne vakantie toe wensen…ondanks alles :-* :-*

vliegje ik hoop voor je dat je ergens je rust kan vinden… en dat dat toch via een vakantie mag zijn. Jeetje meiss wat een gedoe met je broer. Dat verdiend niemand om zo heen en weer geslingerd te worden tussen thuis en het z’huis. Het lijkt me erg moeilijk voor jullie. Hou vol meiss jouw tijd met een en al positief komt er echt aan hoor.

Linn heeft het al de hele avond zwaar. Echt zo’n last van d’r darmen dat er onwijze oerkreten uit de box komen. Echt persen met gegrom erbij… zooo zielig. Heb al de hele ttijd met d’r op de arm gezeten en toen viel ze in slaap. Dus ga d’r zo maar weer even pakken en gerust stellen. Die geur van mama werkt erg rustgevend zeg maar…

Meiden geniet nog even van de zondag!

We hebben besloten toch op vakantie te gaan.

Joost had erg hoge koorts, en ze denken aan een longontsteking waarvoor hij ook behandeld wordt.

Ze hebben hem nu naar een ander ziekenhusi gebracht, wie weet wordt hij nu wél goed behandeld, want het zou best kunnen dat het andere ziekenhuis hem steeds te snel naar huis stuurde.

Papa, stiefmama en mama vonden gewoon dat we moesten gaan, gaat het ineens slecht dan zijn we zo thuis want we zitten maar een uur van huis af.

Hopelijk krijgen we die rust, want mijn hele lijf doet zeer. Spierpijn ofzo, misschien alle stress die eruit komt. Heb ook 2 dagen gewerkt achter de pc waarbij ik niet altijd een goede houding heb…

Mijn tas is in ieder geval gepakt, dus hopelijk knapt Joost snel op en kunnen wij onze rust pakken.

Geef Linn een knuffel!

@vliegje; goed dat jullie toch op vakantie gaan…heb je ook echt even nodig meis…Probeer er van te genieten :-*

@arola; ah wat sneu voor Linn…is het vandaag een btje beter? Wel bijzonder dat een kind bij een moeder vertrouwd is door de geur…Ben benieuwd of dat bij mij straks ook werkt :wink:

@ingrid; succes met de laatste loodjes…hoop dat je slaagt!! :pray: dan heb je weer meer tijd voor andere dingen :smiley: ennuh zag de foto’s in het showforum en de toren/glijbaan ziet er super strak uit!! Super zeg :thumbup: (lekker als je zoiets zelf kan doen…scheelt een hoop centjes)

@marjolein; dat was dan mooi een mazzeltje met de schilders :thumbup: op zich kan het schilderwerk buiten nog wel een jaartje wachten…maar ben ook blij als het gebeurd is hoor…Denk dat als de tuin en binnen alles klaar is, ik gewoon stukje voor stukje een raam buiten pak ofzo… :think: hoeft ook niet alles tegelijk …zo kunnen we de kosten een btje spreiden…

nou hier nog 1 dagje vrij en dan weer 4 dagen aan het werk…Wel lekker hoor zo’n lang weekend, ben ook weer helemaal opgeladen en vind het dan gelijk een stuk minder erg om aan het werk te moeten…

Vandaag ga ik weinig tot niks doen :mrgreen: Ga zometeen ff naar de stomerij en een boortje kopen en dan gaan we de laatste 3 plintjes leggen op de kamer en zo’n ding die je boven een comode hangt ophangen 8) …misschien dat ik dan vanaaf nog ff de logeerkamertje dweil en dan kan ik gelijk de bureautafel er in zetten met computer er boven op…

nou als dat is gebeurd ben ik echt al wel trots op ons zelf hoor…zoveel gedaan…heerlijk…(maja nu ik zwanger ben lijkt het wel alsof ik gelijk alles in 1x af wil hebben…wil geen klusjes meer in huis hebben haha…erg he)

@ Kloos

Ik snap je helemaal hoor…ik wil ook al die klusjes af hebben. Het huis moet gewoon picobello zijn voor ik ben bevallen…haha!

@ Vliegje

Meis wat een ellende weer…goed dat jullie toch lekker weg gaan! Want jullie hebben het verdiend! Geniet er van…en hopelijk gaat het met Joost ook snel weer beter!

@ Arola

Arme Linn, dat is zo zielig als ze zo last hebben van die krampjes…maarja het hoort erbij. Enmama’s warmte en geurtje doet altijd wonderen :slight_smile:

Nou hier ook alles goed…ga zo mijn werk bellen…rond half 11 denk ik.

Ik ga me zo eerst maar eena aankleden…ben benieuwd wat ze te zeggen heeft…ik laat het jullie meteen weten zodra ik gebeld heb…

Verder om 14 uur met Manlief naar het ZH…nieuw gips…ahhhh! En ik ga vandaag ook de geboorte kaartjes echt bestellen…ook zo leuk :slight_smile:

succes met het bellen van je werkgever…ben benieuwd…

oh en geboortekaartjes uitzoeken…dan ben je op tijd :shock: :mrgreen: haha…wij hebben net vrijdag 3 geboortekaartjes op de post gekregen…en we hebben al min of meer een keuze gemaakt…Gisteren overdag al tekstjes/gedichtjes gezocht en dan is het een kwestie van bestellen…

Maar ik vind het wel weer een hoop geld hoor…wij hebben ongeveer 100 kaarten nodig…en dan moeten er ook nog postzegels bij…dus komen we op een bedrag van 200 euro uit…btje van de zotte :eh: maja…het is eenmalig een uitgave…(gelukkig dat vakantiegeld er straks weer aan komt :dance: )

wij zitten met 90 kaarten al op 210 euro en we gaan nog 10 kaarten extra nemen en dan de postzegels er nog bij. En wij hebben de goedkoopste kaartjes die er zijn volgens mij…en laten ze bedrukken metzwarte inkt…

Dus hoe jij dat voor 200 euro gaat doen??? Heb je wel bedacht dat er nog opmaak kosten, en drukkosten bijkomen??

Onze kaartjes zijn vanaf 100 stuk 1 euro per stuk

Nou heb gebeld…denk doe het toch maar meteen…ze zat in gesprek en belt me over een uur terug…

ja ik kwam uit met drukkosten en kaartje voor 100 kaartjes op 176 euro ofzo… en dan krijg ik nog 5% korting…kreeg er een brief mee…en dan de postzegels nog…dus kom iets meer uit dan 200 euro. Voor 25 kaarten heb ik geen postzegel nodig…dus ongeveer 75 postzegels is 33 euri…

maar moet wel zeggen dat ik niet weet of er nog extra kosten bij komen, als ik eventueel een gedichtje/tekstje aan de linkerkant van het kaartje wil hebben…dit bedrag wat nu gerekend is is het kaartje + envelop, zwarte tekst aan de rechterkant en verzendkosten…dus hoe dat zit als we eventueel een klein tekstje aan de linkerkant willen weet ik nog niet…(volgens mij komen erdan nog iets van 20 euro drukkosten bij… :think: )

naja al met al vind ik het duur zat :?

oh nog een uur geduld dus…gaat al lekker :wink:

Oke…nou volgens mij maakt tekst aan de linker en rechterkant niks uit kwa druk kosten…alleen als je tekst wissel hebt met de voor of achterkant… Wij hebben alleen maar tekst aan de recherkant…geen gedichtjes :slight_smile:

Ja gaat alweer lekker…ben ondertussen maar ff mijn beneden verdieping aan het afstoffen en zo stofzuigen…ff gedachten wegzetten :slight_smile:

Oohja wij hebben wel tekst aan de linkerkant (voor bezoek graag even bellen.)

:slight_smile: En nog een extra dingetje waar tekst op staat…

haha :mrgreen: gaat lekker marjolein :wink:

nou sowieso dacht ik ook al idd aan voor bezoek ff bellen, dat dat aan de de linkerkant moet komen…vandaar dat ik niet weet of daar extra drukkosten bij komen…

naja van het weekend er maar goed voor gaan zitten en het klaar maken…wel lekker als dat ook alvast klaar is.

Het echte definitief doorgeven van naam, gewicht en tijd kan je toch pas als de kleine is geboren…maar tis wel lekker als je de enveloppen bij tijds krijgt, kunnen we die alvast schrijven…

nou ik ga ff douche… :-*

Precies…en ik wil alvast de enveloppen schrijven :slight_smile: lekker als dat alvast gedaan is…want je weet tenslotte maar nooit!

Ik ben nou eenmaal iemand die alles optijd af wil hebben…heb ikaltijd al gehad :slight_smile:

En over die postzegels…heb hier nog zoveel postzegels in huis…van de bruiloft…dus ik kan wel ff vooruit nog met die postzegels :slight_smile:

Ik heb een goedkope drukker hier :slight_smile: Nou ja, dat denk ik dan. Ik krijg veel kortingen hahahaha.

Wij gaan er van tussen dames, tot vrijdag! Hopelijk niet eerder, want dan is het geen goed teken…

Heel mijn lijf gaat zeer doen, spierpijn, nek. Ik denk dat alle spanningen en stress eruit komen. Vanmiddag lekker zwemmen en met Sho lopen en lekker uit eten. Manlief is jarig en had hem een baby badcapeje gegeven met daarop ‘ik hou van papa’.

Er zijn zo weinig papa kadootjes vind ik. We zijn nog niet zwanger maar hebben al wel leuke kadootjes… hahaha. Nou ja.

Oke, wij gaan even bijtanken op vakantie, zaterdag moet ik weer hard aan de bak en maandag de operatie, dus rust is zeeeeeeer welkom!

Doei meiden!

Oohja Vliegje

Gefeliciteerd met je Johan’s verjaardag!

Nou heb dr gesproken.

Was niet zo boeiend…al heb ik wel weer flink mezelf moeten verdedigen…maar met die zwangerschapshormonen…gaat dat prima :)Heb uitgelegd dat ik woensdag naar de fysio moet…dus dat wachten we even af :slight_smile:

En dan moest ik donderdag even laten weten…wat de fysio zei…

Ze begon wel over dat ik niet naar die cursus was geweest…ik gaf aan ja ik ga niet werken voor ik een gesprek heb gehad dus ook niet naar een cursus. Naja zij zei ja maar dat is geen gezin ofzo…ik nee maar wel werk en ik zou niet eerder gaan werken. Naja daar waren we het niet over eens en nu moet ik een andere keer bij een ander filiaal mee…prima toch :wink:

Verder over de werkweigering was geen aanval naar mij maar meer naar de bedrijfsarts dat die dat nooit zo had mogen zeggen…ik zeg daarop ja dat weet ik ook niet…ik kom daar ook niet elke week :slight_smile:

Dus we wachten nu af wat de fysio zegt en dan maandag hebben we het gesprek…

Dus vrij positief gesprek dan? Of wat het een klote gesprek?

Sterkte van de week, ik hoor het van het weekend wel :wink:

Nou was niet heel spannend gesprek…had ik ook niet verwacht…maargoed moest wel ff voor mezelf vechten…das toch altijd minder. Maargoed we zien het maandag wel…daar zie ik meer tegen op. Moet voormezelf echt even een goed lijstje gaan maken…met punten die ik dan wil bespreken

Meis fijne vakantie…en probeer lekker te genieten.

De ijscoupes in het restaurand naast het zwembad…die zijn heerlijk…Mocca met caramelsaus en hazelnootjes…mmhhhh je zou dr zo 1 voor me mee mogen nemen…als het kon :wink:

vliegje; gefeliciteerd!! Maak er een leuke dag saampjes van :dance: :dance: en een fijne vakantie meis!!

marjolein; nou dat gesprek klinkt best redelijk…zorgen om niets gemaakt :wink: nu idd maar ff afwachten wat de fysio zegt…en dan pas weer verder kijken…

ik heb dat trouwens ook hoor met alles op tijd af hebben, maar ik vind dat ik redelijk op tijd ben met alles…wil sowieso alles met 37 weken af hebben, omdat je dan thuis mag bevallen…(gebeurd vast niet, maar je weet het maar nooit)

zo hier al een wasje opgeruimd en een nieuwe was draait…ff wachten tot die klaar is en dan ophangen, en dan door naar de stad…

Dus nu nog ff relaxen…

Ik heb ook al 1 wasje gedraaid en die zit in de droger de andere was zit nu in de wasmachine en moet ik ook zo ophangen…heb net benedenverdieping afgestoft…eigenlijks moet ik nu zuigen…maar denk dat ik dat voor morgen bewaar…ivm mijn rug/bekken :s