Ooohja…Ze stelde wel voor als werk straks voor mij een coveuse nazorg. Is bij een vriendin van een vriendin van mij. Zou een voorkeursgezin zijn maar die is met 33 weken bevallen. Dat ik die dan in iedergeval eventueel kan gaan doen…alleen of samen met iemand. Zijn maar een paar uurtjes op een dag…en is bij iemand die ik ken…dus dat is altijd leuk! Dan vindt ik het helemaal niet erg om te werken…alleen de vraag is wanneer mogen hun naar huis…haha
Zo ben ik ook weer even, heb geen mailtjes meer gehad vanaf pagina 4!! Dus ik heb net alles een beetje bijgelezen… :oops:
Mijn meisje blijkt toch echt op en top een jongen te zijn :inlove: :inlove: :inlove: !!!
Arola: gefeliciteerd nog met je kleine meisje Linn!!! Heerlijk meid dat alles zo goed gaat! :dance:
haha dat had je heel wat bij te lezen Stiekem!
Gaaf nog een jongen
Wij zijn net weer thuis! Zijn na het ziekenhuis (mannetje moest voor nieuw gips…en hij hoeft nog maar 2 weken ipv 4 wat hij dacht) kaartjes besteld Mooi nog 10% eraf gepraat Daarna alle tuincentra’s en tuinmeubel winkels langsgereden voor iedeetjes voor de tuin.
Morgen avond komt er iemand langs (ex kraamvadertje) om een offerte te maken voor het opnieuw bestraten van de tuin…
Nu zitten we lekker aan een maaltijdsalade…lekker gezond
zo ben ik ook weer…
de andere kamer is nu ook af :dance: :dance: plintjes zitten er weer strak in…net nog ff gauw gezogen en gedweild en nu is die weer op en top schoon en ruimte
Morgenavond even de bureau van de zolder afhalen en dan kan de grote computer daarop…voor de rest laten we de kamer voorlopig voor wat het is…maar heerlijk gevoel nu het af is!! Moet nog wel een lampje opgehangen en de raamkozijn nog 1x in de verf, maar dat is nihil 8)
@stiekem; gaaf een jochie :inlove: ennuh bij pagina 4…dan had je genoeg te doen vanmiddag haha…alles goed voor de rest??
@marjolein; leuk he ideeen op doen voor de tuin…wij gaan er ook binnenkort mee beginnen…we doen maar wat…denk ik :lol: weet wel dat we binnenkort een tuinset gaan halen…die hebben we nog niet en die wil ik dit jaar we bij tijds hebben 8)
nou zo ff grey’s kijken en dan op tijd mn bedje in voor de vroege dienst morgen…
Ja ik ben ook tuinsets aan het kijken…heb net alle folders door gespit En genoeg gezien…er is er nu 1 in de aanbieding bij de formido…precies wat we willen. Martin zat net meteen al…ik wil eerst weten wat de bestrating kost dus ff morgen afwachten hoor. Dus ik waar ben je nu bang voor dat ik met mijn 107 morgen die tuinset ga halen…mannen :s
Kloos: ja, alles goed voor de rest hoor. En idd, was bijna een half uur bezig met lezen… :oops:
Ben best een beetje moe aan het worden/zijn… al die voedingen en planningen. Opstaan, voeden, iris uit bed halen, eten en boodschappen, spelen, voeden, middagdutje, “eigen ding doen”, huishouden, voeden, op tijd Iris uit bed halen, optijd avondeten opzetten en hopen dat de voeding van Linn net voor of net na het avond eten is… pfewwwweeeee
Het weer van vandaag gaf me wel weer energie hoor. Twee keer naar buiten geweest en een flinke wandeling gemaakt met Iris. Gelukkig is het een echt buiten kind en houdt ze van wandelen. Je kan hier echt van speeltuin naar speeltuin lopen dus dat is wel leuk. Het wordt echt tijd voor een mooie lente zodat de tuindeuren open kunnen en de zandbak gevuld.
Heerlijk idee!
Hoi en BIB!
Ja ja, alweer 37 weken. Ongelooflijk he :shock: ?! Alles gaat nog steeds prima. Ik denk niet dat de baby de komende 2 weken al zal komen, dus wacht nog rustig af en ga me pas bij week 39 zenuwachtig maken. Heb wel zo’n beetje alles klaar nu. Alles gewassen en de koffer halfvol. Kaartjes in principe af (behalve de belangrijkste data natuurlijk). Moet nog even een lijstje printen voor manlief met wat te doen op dag 1: wie bellen, wat bestellen, wat te regelen (paspoort voor baby enzo),… Maar zoals gezegd: ik denk dat ik nog wel 2 weken de tijd heb, dus doe rustig aan! Ik zal mijn BIA/BUB doorgeven aan de april-mama’s, dus als jullie het daar een beetje in de gaten houden, hoor je het vanzelf.
Sorry, maar jullie hebben al door dat ik niet zoveel persoonlijk reageer. Ik ben gewoon niet zo’n schrijver en heb al moeite met m’n eigen familie en vrienden via e-mail bij te houden :oops: . Ik leef wel met jullie mee en hoop vooral dat de laatsten toch ook snel zwanger zullen raken. Moet erg moeilijk voor jullie zijn nu het zo lang duurt :hug: .
@ iev
Succes met de laatste loodjes
@ Arola
Het is ook niet niks om van 1 naar 2 kindjes te gaan. Moeder zijn is hard werken hoor! En idd iedereen zit er op dit moment volgens mij een beetje doorheen…het moet gewoon echt lente worden. Al wordt het vandaag volgens mij ook weer een lekkere dag
Ik verlang ook naar de zon!
Halloo meiden,
Zojuist een pracht van een echo gehad!~ :inlove: :inlove:
Kindje bewoog alle kanten uit!!! Zwaaien en schoppen met zijn/haar beentjes!! Super om te zien! Zelfs een kloppende navelstreng was duidelijk te zien!
Wel ben ik 4 dagen minder ver, dit vermoeden was er al ivm de miskraam in december. Maar desalniettemin voel ik me nu echt super na zo’n heerlijke echo!
Mar wil je de datum op het lijst aanpassen naar 4 oktober wanneer je tijd hebt?
Arola meid ik kan me voorstellen dat je moe wordt, het heeft ook even tijd nodig uiteraard! Succes met alles!
Mar leuk joh op zoek naar spullen in de tuin!
Iev 37 weken alweer!!! :shock: Succes met de laatste loodjes!!!
Stiekem een jongetje!!! leuk zeg!!!
Nou ik ga ff weer wat doen!
Liefs,
Ing
@ Ingrid
ik ga het vanmiddag even aanpassen
Fijn dat de echo goed was
Heerlijk gevoel is dat :inlove:
Willen jullie straks weten wat het wordt?
Yes ik ben blij …heb eindelijk een kado gevonden voor mijn moeder als ze straks bij ons gekraamd heeft
Ik zocht al een tijdje naar dit…maar kon het nergens vinden…en n net liep ik er zo tegen aan om internet
Iev~ jaja de laatste loodjes voor jou! Fijn dat alles klaar is en dat je je nu kan richten op die bekende puntjes op de ‘i’. Geniet nog even van je buik voor je het weet is het zover en kan je aan de slag
Stiekem~ een mannetje! leuk hoor!
Vliegje heeft ook lekker weer om even weg van huis te zijn he! Heerlijk voor haar ik hoop dat ze ervan kan genieten. Wij hebben vanmorgen ook even de tuin op zijn kop gezet. iris had de hark en nu ligt de tuin vol met blaadjes die eerst onder de struiken lagen… haha maar het is dan wel even genieten hoor. Nu heeft iedereen gegeten en liggen we met zijn allen op bed (Iris in d’ eigen bed en Linn naast mij). Even de mail checken en kok en dan ga ik ook even liggen.
Tot later!
Goedemorgen…
ben ik weer…voel me beter dan gisteren zo wat was ik gisteren zwaar vermoeid
vannacht iig een stuk beter geslapen, dus deze dag kom ik vast wel weer door heen
@marjolein; leuk dat je alvast een kado hebt voor je moeders!! Ik heb nog niks gekocht voor kraamhulp…wacht wel ff af als de kraamhulp er is…dan laat ik mn man wl ff wat kopen
En al uit de keuze van een tuinset?
Wij willen er niet teveel geld aan uitgeven, maar willen wel een degelijk en goed zittend set hebben. Waarschijnlijk gaan we voor Hartman kwaliteit en dan gewoon tuinstoelen, die je vroeger vaak had. Tegenwoordig zien ze er een stuk moderner uit en zitten ze ook prima…dus voor mij geen luxe loungeset voor buiten…(vind ik persoonlijk niet nodig…vind het wel mooi hoor…maja daar betaal je ook naar )
@ingrid; fijn dat alles weer goed was!!! Heerlijk genieten nu he :inlove: ennuh 4 oktober mooie dag om uitgerekend te zijn (dierendag toch :mrgreen: )
@iev; zo hey 37 weken alweer…wat is dat snel gegaan zeg!! Binnenkort heb je je kleintje in je arme…zoiets onwerkelijks lijkt me dat Nog lekker ff genieten van je buik meis en van het uitslapen…want dat zit er straks niet meer in denk ik
@arola; is ook pittig 2 kids verzorgen, waarvan 1 nog zo klein is…en ik denk dat het straks wat makkelijker wordt als Linn ietsje groter is, zodat je niet steeds hoeft te voede…en straks met het mooie weer kun je lekker naar buiten…dat doet een mens ook altijd goed
vandaag laatste ochtenddienstje en dan morgen + overmorgen avonddienst…dus heerlijk uitslapen weer…heb ik toch wel nodig hoor…mn eigen tijd een btje bepalen qua uit bed stappen
Gisteren ook brief ontvangen van mn werk dat mijn ouderschapsverlof is goedgekeurd :dance: helemaal happy!
Ik krijg vanaf september 2009 t/m februari 2011 ouderschapsverlof van 10 uur per week. Of terwijl ik hoef maar 20 uur per week te werken.
Daarnaast heb ik nog genoeg vakantie uren staan en neem ik vanaf september tot eind 2009 4 uur per week vakantie op. Dat betekend dat ik maar 16 uur per week hoef te werken en pas januari 2010 gewoon 20 uur werk…
Ik ben er helemaal blij mee… :dance: heerlijk dat dit nu ook vast staat…
NU nog ff doorzetten tot mn verlof…14 dagen werken 8) ik tel al echt af :mrgreen:
@ Ingrid
Sorry heb het nog niet aangepast…ga proberen er vandaag aan te denken
@ Kloos
Lekker zeg nog 14 dagen werken…das een mooi vooruitzicht!
Goed geregeld zo met je uren :thumbup:
We hebben nog niks uitgezocht. We gaan zaterdag weer even op speur…eerst stenen uitzoeken…en dan kijken wat dat grapje allemaal gaat kosten.
En een gewone tuinset wilde ik in eerste instantie ook gewoon hoor…maar mijn schatje wil graag een loungeset.
Vliegje heeft echt heerlijk weer! Kan ze lekker ff bij tanken. Hoop dat met Joost ook alles goed gaat en dat ze daar niet te veel mee bezig is!
:inlove: Ik heb nu al 3 geboorte kaartjes op de kast staan…ik vindt dat altijd zo leuk he :inlove: Bij mij staan ze ook altij dheel lang en daarna gaan ze in mijn doos waar ik alle geboorte kaartjes, trouwkaarten, rouwkaarten etc in bewaar…en af en toe ga ik weer eens neuzen…heerlijk
Ik ga dr nu vandoor ga naar de fysio…
Nou ben terug van de fysio…zijn idd bekkenklachten heb nu oefeningen en adviezen gekregen. En ze wil me tot aan de bevalling elke week of om de week terug zien…ligt aan het verloop van de klachten.
Dus toch wel heftiger als ik dacht. Ik dacht 1xtje heen en dan klaar…maar nee
Heb in het showforum een idee gezet wat ik mooi vindt voor de voortuin…
Meiden ik was ook ergens blijven steken…
Ik heb alles gelezen maar geen puf om te reageren, mijn nieuwe baan gaat niet goed ik moet nog teveel lopen en nu heb ik weer pijn in mijn voet…
Voel de me dus ronduit kl*te en ben even met hele andere dingen bezig sorry…
@ Bloempje30
Ben je daar al begonnen joh! Wat kl*te zeg dat je nu weer zo’n last heb! En nu???