JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

Lieve Meiden,

Hierbij eindelijk weer een nieuw deel. Deeltje 9 alweer!

We zijn in het vorige deeltje 1 zwangere en 1 baby rijker geworden.

En als het goed is zullen er in dit deel ook weer een paar baby’s bijkomen en hopelijk ook wat zwangere dames!

We gaan nu met zijn alle duimendraaien voor

Bloempje30, CVS, Gitje85 & Vliegje!

En dat we in 2009 allemaal mama mogen gaan worden, het moet nog kunnen lukken :slight_smile:

Showforum!

Een vers topic wat heerlijk :mrgreen:

@ marjolein Op jouw werk zijn ze echt niet goed snik zeg…

@ vliegje Hoe gaat het nu met je broer?

Aan alle andere dames; Hoe gaat het met jullie?

Meld!

Kom later terug lieve meiden

Nee ze zijn idd niet goed snik :wall:

Pfff heb vandaag nergens zin in :frowning:

Nooit gedacht dat ik dit zou schrijven:

BIB

Ik heb vannacht eindelijk weer eens goed geslapen. Maar ben nog steeds keimoe! Olaf is nu boodschappen doen met Iris en ik lig op bed. ff laptoppen en dan gewoon liggen en niets doen (in slaap vallen waarschijnlijk).

Jaja haar naam wat zal het worden. Met familie en vrienden hadden we een poll gehouden over het geslacht, datum van geboorte en later ook nog (na de babyshower) een mogelijke naam. Eens kijken wat er ook alweer tussen stond: Merel, Vera, Eva, Lotte, Sanne, Maud, Amber, Julia en Roos. En nee het zijn ze allemaal niet hahaha.

Nou allemaal een heel fijn weekend en tot later!

Jaaaa de allereerste BIB melding :slight_smile: LEUK!!

En een nieuw deeltje :wink:

Ben er weer vandoor, heb zo een shoot hier thuis.

Met Joost nog steeds hetzelfde, drinkt of eet bijna niet…

@ Arola :inlove:

Ik ben ook benieuwd!

@ Vliegje

Succes met de shoot!

Meld!!

Marjolein: wat zijn toch raar op jouw werk, zeg! :wall:

Ik heb trouwens nooit meer gevraagd voor je op de poli over je vraag… :oops: :oops: :oops: ben het helemaal vergeten en denk er nu pas weer aan… :oops: :oops: :oops:

Arola: spannend hè?? :mrgreen:

Vliegje: succes met je shoot. Balen dat Joost nog steeds niets eet/ drinkt… :?

@ stiekem

Ik heb dr ook nooit meer aangedacht dus het is je vergeven 8)

Hoi hoi,

nou ik heb net bij Prenetal een zwangerschapsbroek gekocht. Pfff die ik had liggen van Brigitte is echt voor op het laatste en ik had nog 1 zw.schap spijkerbroek en dat was het. De gewone broeken passen echt niet. En met stiekjes ed werkt ook niet.

We zitten er over te denken om het morgen aan onze oudes en broer en zus te vertellen.

Vind het wel eng, maar aan de andere kant, mocht het nu nog misgaan (mijn gevoel is nog steeds goed hoor!!! ) dan kan ik er wel over praten. De vorige keer was het natuurlijk nog super vroeg en nu is er al zoveel in mijn lichaam gebeurd. Snappen jullie?

Wat zouden jullie doen… dinsdag heb ik nog een echo… die kunnen we ook nog afwachten

Maar ik ben ook zo moe van het verbergen van mijn buikJE. Ik had helemaal geen buik en nu zie je met alles wat ik aan heb een bolling. en overal moet ik opletten dat men het niet ziet…

Nou we denken nog wel ff na…

Marjolein jouw werkgever :naughty: ik heb soortgelijk meegemaakt bij mijn eerste zwangerschap. En de werkgever hoort jou absoluut die dagen uit te betalen en aan hen is het de uitdaging dat geld terug te krijgen, maar jij mag hier niets van merken!

Arola, wat spannend!!!

Vliegje meid sterkte met je broer!

Hoe ging je shoot?

Stiekem hoe is het met jou? Hoe voel je je?

Bloempje hoe is het met jou, was je al ongi geworden?

CVS, ik had je via pb al gecontact. Blij je hier weer te zien meid!!!

Liefs,

Ing

@schaapie wrote:

zo de eerste foto’s van Lucas :mrgreen:

groetjes schaapie

Schaapje!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Wat een prachtkereltje!!!

Om trots op te zijn!!!

Ingrid, ik zou het gewoon vertellen, lekker delen met de rest :wink:

Schaapie, mooie foto’s! Wat een mooi mannetje :slight_smile:

Ik zit hier verkleed, in zomer outfit. Hoedje op, hawaislinger om haha.

We gaan zo uit, heb er wel zin in.

Mijn shoot ging goed, heerlijk thuis :wink:

Ik stap de deur uit en ben weer binnen bij mijn mannetje en doggie :wink:

Ben nog wel druk met de foto’s, maandag verder.

Joost heeft trouwens vandaag wat frietjes gegeten! Alles wat hij lust mogen we proberen en dit is het 1e wat erin ging. Hopelijk blijft er vooruitgang in zitten.

@ INgrid

Idd gewoon lekker vertellen

@ Schaapie :inlove:

Ik heb Lucas in het schema geplaatst met foto, is dat oke?

@ Vliegje

Veel plezier…jij liever dan ik! Heb dr nog slapeloze nachten van

Wat fijn dat joost frietjes heeft gegeten :mrgreen:

Ik ga nu douchen en dan op verjaardagsvisite bij mijn zwager…gezellig :mrgreen:

Schoonmoeder is dr ook…ben benieuwd wat ze dit keer over mijn gezicht gaat zeggen :think:

leuk marjolein,dank je!

kom later terug met misschien wel nieuwe foto’s!

tot later!

groetjes eefje

Ingrid: hier gaat alles goed, tnx meid! Heb van de week even tussen de beentjes gekeken en ws is het een meisje!!! :inlove: :inlove: :inlove:

maar het was nog echt niet zeker te zeggen, dus we wachten het nog ‘geduldig’ af! :liar:

Mar: gelukkig maar! :mrgreen:

Schaapie; wat een mooi kereltje hebben jullie gekregen, zeg!! :inlove:

Hee meiden!

O wat was het gezellig gister en wat hebben we gelachen! Heb wel erg veel gedronken, was niet nuchter meer haha. Ik was gister Tropical gekleed, kort broekje, open schoentjes, hawai slinger, mutsje.

Vandaag ga ik in pyama :wink: Om 13u gaan we weer weg.

Stiekem, een meisje!? Wat leuk!!! Kan je dat zo vroeg al zien dan? Das wel leuk, jongen én meisje :slight_smile:

Hoe is het hier verder?

Hier natuurlijk BIB… hahaha iig tot donderdag he!

Marjolein ik schrijf mee met de maart 2009 mama’s, zou jij als we zijn bevallen daar ook een berichtje willen plaatsen voor mij?

Olaf is zwemmen met Iris dus ik kan ff internetten en dan ga ik nog even echt lekker liggen en slapen. Merk dat zo’n naartoe-leef-datum niet echt handig werkt. Ben een beetje aan het wachten zeg maar… volgens mij als je gewoon maar moet afwachten wanneer het gaat gebeuren dat je wel iets actiever blijft. Ik heb nu echt af en toe geen zin om iets te doen.

Maar goed vanmiddag lekker proberen iets te gaan doen met zijn drietjes. Nu kan het nog 'makkelijk" straks moet je 2 kids inpakken.

Kom vanavond weer ff langs!

@schaappie; WOW, WOW :inlove: :inlove: :inlove: mooie foto’s meid!!! Wordt er bijna verliefd op :smiley:

@ingrid; ik zou het gewoon vertellen als ik jou was en anders wacht je toch ff af tot dinsdag na je echo?

@arola; gaaf :dance: je mag al BIB-en haha… :mrgreen: Is het nu zeker dat je donderdag je keizersnee krijgt???

@vliegje; klinkt gezellie :mrgreen: vandaag weer een feestje?? Toe maar weer luxe :stuck_out_tongue:

@stiekem; wow een meisje :inlove: leuk zeg!!

@marjolein; Als ik jou was wist ik het wel…na de bevalling niet meer terug komen bij dit bedrijf :snooty: tss hoe zij met je omgaan…Daarnaast zijn er volgens mij genoeg werkplekken voor kraamverzorgsters…ze komen toch altijd wel tekort…

Ennuh heb je geen rechtsbijstandverzekering?? Zij kunnen de problemen met geld e.d. voor je oplossen he…Want je hebt gewoon recht op je geld hoor!!

Nou gisteren de laatste laminaat gelegd…en de hal en babykamer is nu ook af!! :smiley: Naja…op plinten na dan :wink: maar het is nu al gelijk een echte kamer…wat een verschil hoor!! Ben dr helemaal happy mee!! Einde van de dag was ik wel aan het einde van mn latijn…en toen kregen we nog bezoek van mn schoonouders…was wel gezellie, maar had geen puf meer om te kletsen en gezellig te doen. Wilde alleen maar bankhangen…We hebben weer een prachtig kado van haar gehad :inlove: een beeldje met inlove… :roll:

ben altijd zo blij er mee he :silenced: ahum…het is zo kinderachtig weet niet wat ik er mee moet…heb boven op zolder een doos staan met allemaal rotzooi van haar…Ik heb liever dat ze niks geeft…nu moet ik het enthousiast aan nemen hahaa…en dat lukt niet echt :roll: