JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

hahahaha Kloos, ik herken het zo! Hahahahahahha, wat schrijf je dat toch geweldig leuk :slight_smile:

@ Kloos

Haha…nou dat was ik ook niet van plan…was van plan huismoeder in eerste instantie te gaan worden…maar goed dat weten hun niet :wink:

Fijn dat het laminaat er nu inlicht!

@ Schaapie

Fijn dat je het leuk vindt…geniet maar lekker van je knappe mannetje

@ Arola

Natuurlijk wil ik dat…ik ben thuis dus heb er alle tijd voor :slight_smile: En ik vindt het ookw el leuk om goed nieuws te vertellen :slight_smile:

@ Vliegje

Makkelijk dus je kan zo vanuit je bed de kroeg in :wink: Ideaal!

@ Stiekem

Dat zou wel heel gaaf zijn…dan heb je van beide wat!

Nou gister de verjaardag was weer enig. Ik zat precies op de verkeerde plek…in een hoekje…Martin zat met zijn vader naast hem te praten en mijn schoonmoeder zat voor mijn neus met dr rug half naar me toe met mijn schoonzusje te kletsen. En het was hartstikke druk dus ik kon het allemaal niet volgen wat er gezegd werd.

En mijn gezicht was weer het gesprek van de dag :frowning: Dit keer wel positief…gelukkig. Ze zei wel meteen heej je gezicht is veel minder vurig…dus ik jaah :mrgreen: goed he?!

Als ze weer negatief was geweest was ik uit mijn slof gesprongen. Ik ben zo opstinaat (schrijf ik dat zo goed). Ik kan niks hebben zeker niet van haar…dus heb mezelf met alles moeten inhouden.

We zijn optijd weer gegaan…en thuis heerlijk gejankt… ff ontladen

Nu zit ik op msn lekker tegen mijn moeder verslag te doen :slight_smile: heerlijk

marjolein; vervelend he…ik heb dat ook een btje met de mijne hoor…kan er zo slecht tegen…ze is niet eens zo negatief…maar de verhalen gaan altijd over haar zelf en ach alles draait om het goede doel. (dacht dat wij als kinderen ook wel een goed doel zijn…maja dat zien ze anders denk ik :think: hahaha…) Ach je moet maar zo denken…met haar hoef je niet te leven, je leeft met je man :wink:

Al hou ik mijn hart vast hoe het straks na de bevalling gaat worden… hoop toch niet dat ze elke dag over de vloer komt…en al helemaal niet dat ze met prulletjes aan komt…want er komt een dag dat ik er wel wat van zeg hoor :o

@ Ingrid Ik vind het al knap dat je het 8 weken kunt verbergen… Doe wat voor jou het beste voelt!

Ik ben trouwens nog niet ongi, bedankt voor het vragen :slight_smile:

@ Kloos Ben benieuwd naar de babykamer, plaats je een foto in de showtopic?

@ Marjolein Koinkt heeeeel gezellig :shifty:

@ Vliegje Fijn dat je zo’n leuke avond had!

@ Arola en wie het nog meer weet lol Wat is een BIB???

bloempje; volgens mij betekend BIB baby in buik…je hebt ook nog BIA baby in aantocht en BUB baby uit buik…haha…wel grappige afkortingen…

hmmm foto’s van de slaapkamer? Je ziet nog niks hoor…alleen laminaat en geverfde muren…voor de rest staat er nog niks in…Moet nog plinten in en gordijn kopen en voor de rest de babyspulletjes inrichten…maar mn man wil eerst proberen de plinten er in te gooien…dan pas mag ik inrichten :roll: (ik luister wel naar hem, maar moet van mij wel binnen 2 weken klaar zijn, anders zet ik er gewoon spulletjes in hoor :mrgreen: haha

hihi we hebben het net aan brigitte verteld.

Nadat we het zeiden zat ze heel stil, de ogen heel groot zegt ze heel verbaasd :Nu??? en wijst naar mijn buik

Hi hi en toen ging ze de buik knuffelen!

:inlove:

ah…poepie :inlove: :inlove:

:inlove:

Schaapje, wat een droppie zeg!

Is alles goed gegaan met de bevalling?

@Arola, leukdat je al bib meldingen neer kunt zetten!

@Kloos, bij jou gaat het ook snel zeg, 28 weken alweer.

@Stiekem, leuk hoor een meisje! wanneer ga je weer kijken?

@Ingrid28, leuke foto van je dochter met shirt!

Hier gaat het redelijk goed.

Ik moet rustiger aan doen wegens veel harde buiken en voorweeen.

Afgelopen woensdag alles eruit gespuugd, dat had ik met Jorrit ook met 35 weken. De dag erna heel veel last van mijn buik (voorweeen enz ).

Nu gaat het redelijk.

Het komt natuurlijk ook wel een beetje van de spanningen van de verhuizing enz.

Maar de babykamer is af,alleen de gordijnen nog ophangen :dance:

Oh ja voor het lijstje, ook al schrijf ik niet heel veel :wink: , maar ik ben 3 april uitgerekend en het is een jongen.

Ik zag dat dat er niet op stond.

Nou meiden, tot later :wink:

Groetjes Chico.

Ingrid~ leuk van je moppie. Zoooo schattig. Ze kan in iedr geval het allemaal wat beter begrijpen dan Iris. Ik denk dat Iris na een paar weken gaat vragen waneer zusje weer weg gaat. Hahahah

BIB, BIA en BUB ja het schijn te horen die vermelding. BIB vanaf 37 wkn om te laten weten dat alles nog goed gaat. Dus ik wil er graag bij horen met mijn BIB. Hahaha

echt een schattige foto ingrid!! :inlove:

nou meiden ik heb een paar foto’s in het showforum gezet. Een paar van mn buik en paar van het laminaat… :wink:

ga nu snel pannenkoeken bakken met mannetje :inlove: hihi

kloos~ mooie buik hoor en een mooi laminaat. Ziet er dan altijd meteen zo strak en fris uit vind je niet?!

Hier natuurlijk weer BIB. Hahahah vind het gek om te schijven hoor maar even ter info dus. Vriendinnetje van mij zit vandaag al over de 41 wkn heen met haar zwangerschap en gaan vandaag praten over inleiden. Heb echt zoveel repect voor voruwen die over de datum heen gaan. Zit ik hier met ruim 37 wkn en kan me amper voortbewegen…

Ben aan het aftellen maar het werkt totaal niet motiverend om ook maar iets leuks te ondernemen. Daarentegen is het natuurlijk wel zo dat alle rust die ik nu neem ten goede komt van de groei van het kindje. Ben zoooooo benieuwd…een 2e Iris of een mooie rooie…???

Schoonmoeders is vandaag weer hier dus ik mag weer in bed liggen. Ze had vannacht gedroomd dat we hadden gebeld en bij haar ging dus om 4.00 de telefoon over (in d’r dromen dus). Iedereen om ons heen is er zooo druk mee bezig.

@ Ingrid

Wat een plaatje :inlove:

@ Arola

Lekker van je rust genieten hoor…en voor je het weet is het donderdag…en vieren we feest 8) samen :slight_smile: Want 26 feb is zo’n mooie datum :lol:

@arola; ja vind ik ook! Ik heb nu ook echt het idee dat het een kamertje is…anders is het echt zo’n kaal hokkie…dus ben dr helemaal happy mee…Hopelijk krijgt mn man deze week de plinten er in en dan kan ik het inrichten…dat zou helemaal top zijn :thumbup:

ennuh…ben je al een btje zenuwachtig??? gaat nu echt hard he? nog :wink: 3dagen geduld hebben :shifty:

nou hier niet veel nieuws te vertellen…ik moet zo weer naar mn werk…3 avonddiensten en dan is de week alweer voorbij. Dus een mooie korte week…neem het er maar ff van, want volgende week is weer lang… :? Ik moet wel zeggen dat ik af tel hoor…heb geen zin meer om te werken. Er is nog zoveel in huis wat ik kan doen…moet nog kaartjes uitzoeken, de zolder is nog maar voor de helft af…wil mn eigen kledingkast uitmesten en opnieuw indelen…plinten moeten nog afgemaakt worden, de tuin moet nog gedaan worden…naja genoeg klusjes dus…

nou meiden werkse of relaxse vandaag :wink: ik ga naar mn werk toe… (moet maar weer :stuck_out_tongue: )

Groetjes!

@ Ingrid awwww wat een lieve reactie en een leuke foto :slight_smile:

@ Kloos Ohhhh ik dacht dat het nu af is. Maar dan ga ik even naar je laminaat kijken en je buik :slight_smile:

@ Chico Lekker rustig aan doen dus, wat gaat het toch hard :slight_smile:

@ Stiekem Wat leuk een meisje!

Ik had vandaag een sollicitatiegesprek poehee dat was even moeilijk, 3 man tegenover me brrr Maar het ging heel goed voor mijn gevoel. Ik hoor vanavond of ik het word of niet!

Zo ja en het gaat goed krijg ik een proefplaatsing van 4 maanden en daarna een vast contract!

@ Bloempje

Wat super heeej Ik ga voor je duimen :thumbup: dat je wordt aangenomen!

@ Marjolein Dank je wel! :mrgreen:

Joost net weer gezien, hij is jarig vandaag :slight_smile: maar vind hem nog niet fit hoor… heel stilletjes, ik denk echt dat hij niet meer de oude wordt. Hij takelt af en dat merk je nu des te beter.

Maar hij is ook nog aan het herstellen natuurlijk…

bloempje, succes he! Komt vast goed!!

Ing, heb je het nu tegen familie verteld?

@ Vliegje

Meis gefeliciteerd met je broer!

Verwen hem maar lekker :slight_smile: