JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

@ Vliegje Dank je wel :slight_smile:

En jij gefeliciteerd met je broer!

bloempje; spannend meid!! Het is al bijna avond…weet je al meer?? Duim voor je dat je het wordt!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ennuh nee nog niet klaar…maar goed ik wil ook alles in huis af hebben he…sommige mensen doen er jaren over en ik wil gewoon alles klaar hebben dat ik me er niet meer druk om hoef te maken. En tuurlijk moet je wel is wat veranderen als iets kapot is ofzo, maar voor de rest wil ik niet meer :wink:

Vliegje; gefeliciteerd met je broertje!!

@ Kloos

Ik ken dat gevoel! Ik woon hier nu een jaar…en het moet gewoon af zijn!

Vorig jaar vierde ik mijn verjaardag nog in de puinzooi hier…ofwel veirde het eigenlijks niet. Hebben toen nog taart zitten eten met de schilders :slight_smile:

En nu wil ik gewoon dat het huis af is! Zeker voor de keine er is!

Vliegje: gefeliciteerd met je broertje!

Wij zitten ook in een onaf huis al 3 jaar bijna…

Komt wel steeds meer af, maar het gaat wel langzaam met een kind in huis.

marjolein; ik heb ff gegluurd naar je foto’s…WOWWWWWWWW :inlove: wat een ruimte…wou dat wij zo’n grote keuken hadden, echt super gaaf. Precies mijn smaak!! hihi

@stiekem; daarom wil ik ook alles af hebben, omdat ik bang ben dat er met kids niks meer van komt…en nu kunnen we nog heel veel doen…dat niet alles af komt ok. Maar binnen schilderwerk moet klaar zijn van mij. De tuin gaan we waarschijnlijk nog niet redden…maar dat mag ook wel wat later van mij… :wink:

@ kloos

Ik denk hoe kan je mijn foto’s nou hebben gezien…ik zei toch dat we dezelfde smaak hebben kwa keuken :slight_smile:

hihi :mrgreen: als ik op me werk zit…gluur ik overal wel is ff :angel:

:naughty: op je werk moet je werken he :wink:

:mrgreen:

:silenced:

uhmmmm zit net alles even te lezen en ondertussen wil vriendlief steeds even de laptop hebben om iets te downloaden. Dus af en aan lezen… en dat is niet handig…

Vliegje~ Gefeliciteerd met je broer. Inderdaad verwen hem lekker zolang het kan en hij er ook nog van kan genieten.

Even denken… een sollicitatie van…bloempje!!! Spannend meisss. Maar we horen het vast nog van je.

En verder over mijzelf…EGOHHHH… zenuwen zijn goed in bedwang te houden hoor. Ik denk dat ik donderdag wel heel erg zenuwachtig ga worden want een KS is niet niets. Ik krijg namelijk een hoge ruggeprik omdat het meiske via de bovenkant van mijn buik eruit wordt gehaald ivm de ligging van mijn blaas. Dus ze moeten heel precies uitkienen tot waar de verdoving moet komen. Eigenlijk dus rond je middenrif en iets eroverheen. Het gevaar bestaat dat tijdens de KS de verdoving toch doorslaat naar je longen en dan moet ik alsnog onder algehele narcose en moet Olaf weg uit de kamer. Dat zouden we beiden niet leuk vinden en hopen dus dat dit niet hoeft. Ik weet nog bij Iris dat me dat vooral heel zenuwachtig maakte. Ik lag te shaken op de tafel.

Maar ik ben er wel aan toe hoor. Voel me af en toe een glimwormpje van de vermoeidheid. Gelukkig deze week veel oma’s in huis en kan dus lekker op zijn tijd op bed liggen of de schoonmaakklussen aanwijzen. Ik geniet er maar even van want straks moet ik het toch echt weer allemaal alleen doen.

Marjolein… als ik je vergeet te feliciteren op donderdag moet je het me vergeven hoor :wink: hmmm weet je wat ik feliciteer je nu vast!!! Hahahah

Tot later dames!

hey meiden,

nieuw deeltje alweer… gaat snel he?!

Schaapie, wat een prachtige zoon heb je! Mooie foto’s zeg! :inlove:

Ingrid, heb je t al verteld aan de familie?? Wat een lieve reactie van Brigitte.

Vliegje, lekker carnaval gevierd? Ik ben er helemaal niet mee opgegroeid, maar vind t grappig om iedereen hier zo te zien, whaha

Gefeliciteerd met Joost!! Hopelijk wordt hij weer helmaal de oude!

Stiekem, wat leuk, een meisje!!! :smiley: Jammer dat t nog niet helemaal zeker is… spannend dat wachten…

Arola, heerlijk, dat nieuws van BIB…

Kloos, wat mooi zo, dat laminaat. Idd een echt gevoel van een kamertje. :smiley: Hopelijk mag je t snel inrichten

Marjolein, ik zou ook niet meer teruggaan naar je werkgever… echt niet! Wat goed van je dat je huismoeder wilt worden! Wil ik op zich ook wel, maar dat is hier niet financieel haalbaar…

Chico, wat leuk, een jongen!! :mrgreen: 3 april is ook al bijna… schiet aardig op.

Bloempje, heb je al nieuws van je sollicitatiegesprek?? Ik duim voor je dat je aangenomen wordt! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

heb ik iets gemist? Mar huismoeder?? Stop je meis??

@vliegje wrote:

heb ik iets gemist? Mar huismoeder?? Stop je meis??

zoiets had ik op pagina 2 gelezen, als antwoord op kloos

@ Arola

Nog 2 nachtjes meis! Idd spannend zo’n hoge ruggeprik dat is niet niks! Maar het gaat vast allemaal goed komen! Als je maar weet dat ik je vergeef als je me vergeet te feliciteren…en je hebt het tenslotte al gedaan :slight_smile:

@ Bloempje

Weet je al iets??

@ Vliegje

Ik ga idd stoppen straks. Ik twijfelde zowieso altijd al heel erg maar mijn beroep en kindjes is gewoon heel lastig te combineren. Maar door al dit gezeik nu was het besluit voor mij heeeeel makkelijk te maken!

Omdat ik zelf al nooit weet waar ik aan toe ben kwa werken. En ik wil straks gewoon van mijn kleintje genieten…en als het ziek is dat ik het niet bij een vreemde hoef onder te brengen. Dus ik ga het lekker zelf doen :slight_smile: En als ik gillend gek wordt thuis of financieel toch wat geld te kort komen…omdat we graag luxe leven dan kan ik altijd weer een baantje gaan zoeken.

En ik ben vroeg wakker vandaag. Ik lag al vanaf 6 uur wakker, dan staat martin op, en ik lag maar te malen in dat bed…van oohja moet dat niet vergeten met boodschappen doen en ik moet nog strijken etc etc dat ik dacht kom op spring uit je bed en doe wat…alleen nu ik hier zit te bibberen van de kou denk ik…was ik dr maar in gebleven!

Maar het is wel een sgoed voor me optijd opstaan…'s avonds ben ik namelijk helemaal niet moe als we gaan slapen. Misschien dat ik dan vanavond wel een keer optijd kan slapen…en morgen moet ik ook weer vroeg op omdat we (mijn moeder en ik) Oma gaan ophalen.

Dus ik ga het vandaag rustig aan doen…ben niet voor niks optijd opgestaan :slight_smile:

Wat een luxe Mar, ik zou het niet eens kunnen, financieel! Ben dus wel jaloers op je hoor :slight_smile:

Helaas moet ik hier minimaal 3 dagen blijven werken, plus mijn eigen bedrijfje nog…

Tja ik heb een rijke man aan de haak geslagen ;)…duurde ff maar het is gelukt :mrgreen:

Wij gaan het ook wel krap hebben hoor. We hebben dit huis toen gekocht me in ons achterhoofd dat de mogelijkheid er wel moest zijn dat ik thuis kon blijven. En waarschijnlijk gaan we dat precies redden. Maar dan is het wel boodschappen doen bij de Lidl ipv altijd bij de AH en we zullen gewoon wat minder luxe moeten leven…dus niet meer elke week patat halen of naar de mac donalds :drool:

Nee ik snap het, waar dáár kruipt veel geld in! Gewoon zelf friet bakken en af en toe drinken bij de lidl scheelt zeker 25/50 euro per maand.

Goedemorgen,

Marjolein lekker hoor als je straks thuis kunt blijven. Dat zit er hier niet in. Maar goed, ik ben nu ook niet anders meer gewend.

vliegje gefeliciteerd met je broer nog. Hoe is het nu met hem?

CVS hoe gaat het nu met je?

Kloos, mooie foto’s gezien!!

Ja wij hebben de familie het mooie nieuws zondag verteld. En ook bij een hele goede vriendin van ons. Bij mijn ouders en bij mijn vriendin begon ik spontaan te huilen :mrgreen:

Ik hou het ff kort, moet om 9.10 uur voor de echo.

Kus ing

Succes Ingrid!

Joost gaat redelijk, is gister lekker gedouched en heeft macaroni op gisteravond :slight_smile:

Hij is alleen wel erg verzwakt, arme jongen :frowning:

Ik ga naar kantoor, vanmiddag komt er een bruidspaar op bezoek, hun dag even doorspreken.

Nou zelf friet bakken is hier geen optie…dat vindt ik zo vies…en we hebben ook geen frituurpan :wink:

Maar idd als je bij de Lidl de meeste dingen haalt scheelt dat een hoop geld. Ben ik nu al mee bezig. Vanmiddag ga ik ook eerst weer naar de LIDL en dan naar de AH. Zoals Cola en zo dan moet ik echt de echte hebben…vindt de goedkope echt niet lekker. En de frisdrank van de Lidl vindt ik zowieso niet echt lekker…de ice tea in pakken trouwens wel :slight_smile:

Maar verder zoals stokbroodjes, vlees, vleeswaren etc…is allemaal prima van de Lidl.

@ Ingrid

Succes meis!