JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

ff snel…moet zo koken en straks weer werken…

nog 13 dagen te gaan :dance: haha :mrgreen:

@bloempje; wat rot dat je werk niet leuk is! Kan me voorstellen dat je nu ff met andere dingen bezig bent…Denk je wel goed om jezelf…rustig aan doen hoor :-* :-*

@marjolein; voortuin plaatje ziet er super uit… :thumbup: wij willen met de voortuin ook een mini tuintje maken, maar vooral ook ruimte houden om de fietsen en de auto nog te kunnen parkeren…dus moet nog ff goed bedenken wat we daar willen. Hoogstwaarschijnlijk een paar plantjes en een leuk bistro stoeltje ofzo…dat lijkt me wel wat.

Hmmm balen van je bekken zeg…dus je hebt niet voor niets zitten verzinnen en dus wel echt last van…rustig aan doen en gewoon elke 2 weken naar de fysio…anders kun je straks helemaal niet lopen…en dat zou echt niet leuk zijn!

Gisterenavond zijn we gauw even wezen kijken bij de gamma voor rolgordijn, was namelijk 30% korting…en we hebben er 1 gekocht, wilde er graag 2 maar die waren er niet meer :frowning: Ik heb vanochtend ff alle gamma winkels afgebeld om te vragen of ze er nog 1 hadden…en had de hoop bijna opgegeven, maar bij de laatste winkel hadden ze er nog 1 liggen en die houden ze nu voor mij achter… :dance: ik dus happy…want dan hebben we de gordijnen ook al weer af en het scheelt wel bijna 30 euro op de normale prijs (belachelijk duur zijn gordijnen trouwens :evil: ) Dus zaterdag kan ik ze even ophalen…

oh ja en gisteren nog ff snel naar leen bakker geweest om te kijken voor tuinset en we weten nu zeker wat we willen…we willen geen grote tafel, maar 2 kleinere tafels die je ook tegen elkaar aan kan zetten…veel praktischer :wink: zo’n kleine tafel kan je met 4 man aan zitten en schuif je er nog een tafel bij aan en je hebt gelijk voor 8 man ruimte…ideaal…

Nu twijfelen we alleen nog tussen de kleur.

Man wil blauw…en ik wil eigenlijk antraciet kleur…maja vind de kussens er niet zo mooi bij passen. Wil graag die aqua blauwe kussens…

hmm…wat vinden jullie :angel: :think: :think: :think: :angel:

oh shit aardappels zijn al klaar…rennen :mrgreen:

hoi meiden,

ik wil even mijn excuses aanbieden dat ik niet meer reageer,heb het echt zo druk en ik ben zo vreselijk moe…

heb wel nieuwe foto’s die ik zo in het showtopic zal plaatsen.

nogmaals sorry :?

groetjes schaapie

hoi hoi!

zo hier ligt ook alles weer plat dus kan ik even kokken… Linn ligt wel wat te pruttelen want ze heeft zoveel last van d’r darmen.

Marjolien~ tjemig die bekken moeten dus toch even behandeld worden. Wat er al werd gezegd doe het rustig aan want je moet nog even en daarna heb je je fysiek hard nodig.

Bloempje~ never mind meiss ik kan me voorstellen dat je even druk bent met andere dingen.

Schaapje~ ja het valt niet mee he allemaal. Ik moet zeggen dat ik er meer van kan genieten als toen bij Iris. Het eerste half jaar is gewoon best moeilijk. En dan van die periode de eerste 3 mnd is weer lastiger.

Kloos~ keuzes keuzes keuzes… kan je geen andere kussens zoeken bij het antraciet? Persoonlijk zou ik ook gaan voor de antraciet maar dan wel met bijpassende kussens. Succes

ships zie dat de laptop bijna leeg is… heb geen stekker boven… en Linn begint hem nu echt een beetje harder te zetten dat keeltje van d’r…

kom vanavond even terug en dan reageer ik verder…

zo wat een storm loop in ene

@ Schaapie

Maak je niet druk…we begrijpen dat je het hartstikke druk hebt…en druk bezig bent met de kleine man :slight_smile:

@ Arola

Vervelend dat je meisje zo’n last heeft van dr darmpjes…

@ Kloos

Lastig he die keuzes maken voor de tuin :slight_smile:

Ik weet er alles van :slight_smile: haha!

Ik denk dat manlief en ik het nu wel min of meer eens zijn over hoe we de bestrating willen…ofwel mijn idee :slight_smile: joehoe! Zaterdag gaan we op snor naar stenen…

Ik vindt antraciet ook mooier klinken als blauw…maar moet het ook wel in het echt zien…

JIHAAAAAAAAAAAAAA BEN GESLAAGD VOOR MIJN OPLEIDING!!!

Ingrid: GEFELICITEERD MEID, WAT GOED!!!

whihoe Gefeliciteerd

Ingrid; gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :clap: :clap: Eindelijk tijd voor andere dingen dan leren :stuck_out_tongue: :mrgreen:

@marjoleinl; wat een lieve foto van LIEF zie ik in je profiel staan…

@schaapie; logisch toch dat je het druk hebt…wel blijven genieten van je mannetje he :wink: ennuh als je meer tijd hebt kom je vast wel weer meer schrijven :smiley:

@linn; ah sneu…last van dr darmen…hoe is het nu…al iets minder??

sja en over keuze maken qua kleur vind ik lastig…donkerblauw zag er wel mooi uit hoor! Maar past daar wel aqua blauwe kussens op?? :think:

Antreciet vond ik de stoelen wel erg mooi, maar de tafel minder…die zag er zo “dof” uit…btje vaal ofzo. En die donkerblauwe was wat strakker…daarom wil mn man liever de blauwe kleur hebben…

En ach ik ben allang blij dat die hartmann stoelen niet meer zo ouderwets zijn als een paar jaar terug…ze zijn nu een stuk strakker geworden en ik vind ze bij voorbaat al mooi. Alleen die groene kleur vind ik echt :sick: :sick: niet mooi, maar gelukkig mijn man ook niet :wink:

Naja ga nog ff goed nadenken wat ik wil…volgende week willen we toch echt wel gaan aanschaffen…want dit jaar wil ik perse buiten zitten en genieten, helemaal als ik straks verlof heb :mrgreen:

hey meiden, hier weer een berichtje van mij…

ten eerst, ingrid, van harte gefeliciteerd! Echt goed!!

hoe gaat t met de rest?

Hoe t met mij gaat?

Nou, we zijn bij de hypotheker geweest, hij kan er niet alleen blijven wonen, dat kan hij niet betalen, dus gaat t huis in de verkoop!

Balen voor hem, maar omdat we een hypotheek hebben met NHG, wordt onze restschuld kwijtgeschonden en hou ik (houden we) geen schuld over… Dus voor mij is het super…

Morgen gaat die man alles uitzoeken hoe t stap voor stap moet, want t was te laat om die instantie waar wij de hypotheek hebben lopen, nog op te bellen. Dus dan horen we t morgen of anders maandag, en dan wordt t waarschijnlijk gelijk (of zo snel mogelijk) in gang gezet…

Erc is er minder blij mee, want hij kan hier niet blijven wonen… en is dus nu ook ergens aan t rondrijden… waarschijnlijk moet ie zijn verdriet even kwijt… zolang hij maar geen gekke dingen in zijn kop haalt… :?

Gr Cindy

cindy; fijn dat je geen restschuld over houdt…dat kun je er nu helemaal niet bij hebben.

Ik vind het echt vervelend voor je dat in deze situatie zit…Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen :-*

Lief dat je ons nog komt updaten…

Woon je trouwens nog wel samen of logeer je bij iemand anders?

@ CVS

Wat fijn dat je ons op de hoogte houd…zat vanmiddag nog aan je te denken.

Wat een nare situatie zeg…bah bah! Wel fijn dat jullie geen schulden overhouden… Sterkte meisie :hug:

@ Kloos

Lief he van LIEF is mijn buikie met 20 weken…inmiddels is hij alweer een stukkie boller geworden :slight_smile:

jazeker lief :inlove: mooi fel kleurtje ook trouwens :thumbup:

ik zit te denken om een lodger wrapper te kopen…lijkt me lekker handig als omslagdoek en speelkleed voor de beeb…iemand ervaring hier mee?

Ik heb dr wel ervaring mee maar ik zou hem niet aanschaffen als ik jouw was! Ze zijn hartstikke duur en heel veel zal je hem niet gebruiken…zeker niet in de zomer…

op hun website kun je trouwens je je uitgerekendedatum in vullen en als je op die dag bevalt krijg je er 1!

ja dat had ik al gedaan…maar het gebeurd zelden dat je op je uitgerekende datum bevalt :wink:

het leek mij wel ideaal, omdat je dan een deken altijd bij je heb. Maar ik zat ook al te denken dat ik straks wel met mooi weer thuis ben en dat je hem dan idd minder nodig hebt… :think: naja misschien vraag ik het wel als kado nadat ik bevallen ben ofzo…is ook leuk toch 8)

Ja precies…in de winter is het wel erg lekker om dr 1 te hebben…maar in onze beval periode zou ik dr geen 1 aanschaffen…

ok…je hebt me overtuigd…(had het zelf ook wel zo gezien, maja…wilde toch ff een andere mening weten 8) )

Maar als iemand niet weet wat te geven of ik beval op mn uitgerekende dag dan wil ik er wel 1 :lol:

ingrid! gefeliciteerd meiss!

cvs~ super dat jullie geen restschuld overhouden want dat is echt niet fijn. Nu te hopen dat jullie huis snel verkocht wordt. Sterkte meiss!

Kloos~ wij hebben er eentje van lodger gekregen toen Iris geboren werd.

zijn idd erg dure dingen en erg praktisch vind ik ze niet. Wat marjolein al zei is veel te warm voor de zomer. Ik zou eerder kijken van een ander merk zoals koeka of gewoon eentje van de hema.

Nou Linn heeft veel gelapen vandaag. En nu is ze weer een beetje wakker o.a van de buikkrampjes. Dus hand op d’r buik en speentje proberen. Rotdingen want ze kan hem echt slecht in d’r mondje houden. Weet je wat ook helpt om d’r rustig te krijgen is mijn hand op d’r hoofd te leggen. Ze lag vaak namelijk met d’r hoofd heel hoog in mijn buik met de baarmoeder als capuchon zeg maar.Wie weet heeft het daar wel mee te maken dat ze dat fijn vind.

Nou ik ga d’r even lekker vast houden.

Tot later!

@arola; knuffel maar lekker met Linn :inlove: lijkt me heerlijk om te doen…

maareh bij de hema hebben ze dan ook zoiets of bedoel je dan meer een fleecedekentje? Ik ga is ff op hema online kijken 8)

Arola bedoeld gewoon een omslagdoek

Ik heb ook omslagdoeken van gewoon badstof…gebruik je ze niet omdat het te warm is kun je ze gebruiken om ze in in te pakken na het douchen bijv.

Ik heb dr ook 1 van Koeka :slight_smile:

Goede morgen allemaal

Het zonnetje schijnt jeeeeh

Dat maakte het gelukkig wel heel makkelijk voor mij om na 9 weken weer eens zo vroeg op te staan Jaja om 7 uur ging mijn wekkertje al… ik ben inmiddels helemaal klaar voor vertrek. Om zo naar de arbo arts te gaan.

En ik opende vanmorgen mijn mail…zo’n leuk mailtje…maar daar over vertel ik jullie nog…moet eerst even weten wat mijn moeder ervan vindt en of ze het wil…maar dat denk ik wel Ben helemaal hyper… !!!

Nou ik gaat ervan door…ben benieuwd wat de arbo arts zegt…

Daaggggg