JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

Succes zo Mar!!!

succes Marjolein…of ben je inmiddels al geweest? Hoe was het??

ennuh je maakt me nieuwsgierig naar dat mailtje :shifty: :shifty:

oh wat lekker weer is het vandaag…ik wil niet werken :roll: hihi…ik ga nu echt volgende week tuinstoelen kopen hoor…met dit mooie weer wil ik ook genieten :dance:

hier niet veel nieuws…zn gangetje…

Zou vliegje vandaag weer terug komen van vakantie of morgen pas? Ik hoop dat ze heeft genoten… :pray:

kloos~ ik bedoel idd die omslagdoeken. Is net zo lekker en kan je eventueel wat strakker om het lijfje doen als je ietwat wil bakeren.

En jij mag over 9wkn met je kleintje knuffelen hoor! Geniet nog maar even van je buik!

Marjolein… vertel vertel over die mail… ben enorm beniwud waar dat over gaat. En bij de arts??

Iris had vandaag een en al ongeluk. Eens in de zoveel tijd hebben kinderen dat. Zo’n sukkeldag dat alles verkeerd gaat. We liepen naar de apotheek en er lag een enorme hond bij de ingang van de bloemist dus Iris was en bleef maar kijken naar die hond dat ze bijna tegen een tafel aanliep. Kon haar nog net laten uitwijken. Maar ze schrok zo enorm van dat dat bijna gebeurde dat ze heel hard heeft lopen huilen. Toen naar de supermarkt en we liepen door de klappoortjes en die kwamen al heel snel weer terug en boem zo tegen haar wenkbrauw. Ze heeft een enrome bult op d’r hoofd nu. En hard huilen joh! Zoooo zielig. Het meest frusterende is dan wel dat elke vrouw dan even komt kijken! En iris gerust wilt stellen maar dat helpt dan niet echt. Maar goed eenmaal thuis ging d’r bellenblaas omver… whaaaa… okay we gaan vanmiddag gewoon opnieuw beginnen.

:inlove: :inlove: wat een relaxe foto zeg…mooi :inlove: :inlove:

ah…die iris toch…tis gewoon een pech dag vandaag…hopelijk gaat het vanmiddag beter :thumbup: misschien het huis maar niet meer uit :wink: kan er ook geen gekke dingen gebeuren haha…

Arola: komt me helemaal niet bekend voor… :lol:

Aorla, herkenbaar!!! zielig is dat af en toe he?

Wat een heerlijke foto meid!

He meiden, ik denk dat ik de baby al gevoeld heb! Herken het echt van de zwagnerschap van brigitte.

Is wel erg vroeg he?

x

Hee meissies, ben er weer! Heb ff gauw bijgelezen.

Ingrid, gefeliciteerd met je opleiding en je goede echo :slight_smile:

Stiekem, een jongen! LEUK!!

Kloos, fijn dat je verlof is goedgekeurd!

Iev, fijn je weer eens te horen!

Arola, thanks voor je mooie kaartje!! Prachtig zeg! hoe gaat het vandaag?

Hier alles oke. Vakantie was heerlijk, echt super goed weer gehad.

Veel geslapen, gegeten, gezwommen, gewandeld :slight_smile:

Nu weer thuis en moet zo weer aan het werk (voor mezelf). Maandag de operatie en morgen een grote shoot dus ben dit weekend veel aan het werk zodat maandag alles af is…

Hoe is het verder met iedereen?

Mar hoe is het met jou??

vliegje; wat fijn dat je zo hebt genoten…ennuh niet gelijk teveel dingen doen he…probeer een btje je rust te houden… :-*

ingrid; dat is idd wel heel vroeg…kan dat wel :shock: zou wel leuk zijn natuurlijk :wink:

hier geen nieuws…ben op mn werk, laatste uurtjes werken en dan eindelijk weekend :dance:

Volgens mij wordt het ook mooi weer…dus dat wordt genieten van het weekend :smiley:

Sorry druk druk druk

Over mijn mailtje…sorry ik hou jullie nog even in spanning tot ik zeker weet dat het echt zo is…:slight_smile:

De arbo arts…tja wat zal ik vertellen. Niet veel spannend besproken. Ze was verbaasd dat ik nog steeds geen gesprek heb gehad. En dat 9 bijna 10 weken later… En 5 bijna 6 weken later nadat ik bij haar ben geweest.

Ze snapt het werkweigeren wel maar ze zegt het was ook niet de bedoeling dat het zolang zou duren voor ik iets van mijn werk zou horen.

Ze wenste me veel succes voor Maandag en ze zei dat ik er maar van uit moet gaan dat er 0% van het gesprek zal gaan eindigen in mijn voordeel. Maar daar ga ik zelf ook al vanuit. Kan het nooit tegen vallen. En het is 2 tegen 1 dus ik zal wel onder tafel gelult worden.

Ze gaf me als tip mijn hengeltje ergens anders te gaan uitwerpen…ofwel zoek ander werk. Nou als een Arboarts dat al zegt…zegt genoeg lijkt mij ?!

Vliegje

Hoe heb je het gehad? Ik lees leuk! Fijn dat je hebt genotem! Heb je wel een beetje kunnen genieten? Hoe is het met Joost?

Arola

Wat een lieve foto…had hem al op jullie site gezien van de week :slight_smile:

En arme Iris gelukkig is er morgen weer een nieuwe dag :slight_smile:

Ingrid

Dat is idd wel erg vroeg…maarja het zou kunnen. De evrloskundige geloofd mij ook nog steeds niet dat ik het met 13-14 weken al voelde…nou het is toch echt zo. En toen ik zei dat Martin het uitwendig met 18 weken al heel duidelijk voelde…keek ze ook heel verbaas!

Kloos

Idd was heerlijk weer! En volgende week lekekr stoelen kopen hoor!

MAr wat een gedoe meid. Hoort niet tijdens je zwangerschap bah!

Succes met alles!

Vliegje meid welkom terug, ben je een beetje bijgekomen?

Hoe is het met Joost?

Tja het kan vroeg zijn dat ík het kindje voel maar bij een tweede is het algemeen bekend dat je het sowiezo eerder voelt. En de herkenning was zo duidelijk dat het voor mij wel duidelijk was dat ik het kindje wel voelde.

Maar goed dat is dan nog eens 1 x in de 2/3 dagen. Maar wel een heel fijn gevoel. Bij Brigitte was ik 16.5 week toen ik haar bewust voelde, dus wat dat betreft…

Ik ben bijgetankt, maar das maar voor korte duur haha.

Joost mag trouwens morgen weer naar huis!! We zijn blij, maar ook bang wanneer hij wéér in het ziekenhuis beland… Maar goed, we blijven positief.

Ik duik mijn bed in, we zijn bij de Jap geweest :slight_smile: HEERLIJK.

Morgen grote shoot dus moet uitgerust zijn!

VLiegje succes met de shoot!

En meid ik hoop echt voor jullie dat joost nu fijn thuis mag blijven!

Ik moet straks naar de nagelstyliste, dan ga ik ff door naar de prenetal en vanmiddag ff lekker met mijn meisje naar het bos ofzo. Heerlijk van het weer genieten.

Fijne dag meiden!

Fijne dag meiden!

Wij gaan ook op pad…voor de tuin :slight_smile:

:-*

wat heerlijk die zon… vanmorgen even wat kleine boodschapjes gedaan en kleertjes gekeken en schoentjes voor iris. Net even lekker in de tuin gezeten met een boekje en een glaasje sap… hmmm is echt genieten hoor met de zon op je bol.

Hele fijne dag allemaal!

Goedemorgen!!!

JIHAAAAAAAAAAAAA!!! :dance: :dance:

Ben 12 weken zwanger!!!

hihi

fijne zondag meiden!!!

:-*

Jeeeh gefeliciteerd :slight_smile:

Lekker gevoel is dat he…ooh daar keekik toen zo naar uit…en nu vandaag alweer 26 weken…het gaat zo snel :cry:

Ja dat het snel gaat dat besef ik mij inderdaad. Nog sneller dan bij Brigitte.

Maar door de mk in december vond ik deze weken voor mij zelf bewust veel spannender/enger.

Maar we zijn er door!

Op naar 28 weken!

Jentel is vandaag ook uitgerekend zie ik net bij de Maart mama’s 2009

Maar het is nog rustig daar…jammer dat ze hier niet meer meeschrijft :frowning:

er zijn er veel die hier niet meer meeschrijven :frowning:

Ingrid, fijn he! Mijlpaal :slight_smile:

Ja jammer :frowning: