JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

@marjolein98 wrote:

Jentel is vandaag ook uitgerekend zie ik net bij de Maart mama’s 2009

Maar het is nog rustig daar…jammer dat ze hier niet meer meeschrijft :frowning:

Maar lees nog wel mee. :oops:

Sorry dat ik niet meer mee schrijf, maar kan het echt niet bijhouden.

Hier gaat alles nog goed.

Een hele dikke kuss van mij.

Ja maar je moet ons wel een beetje op de hoogte houden hoor :slight_smile:

Want we zijn wel nieuwschierig wat je gaat krijgen…hoe het met je gaat…hoe het gaat heten etc etc :slight_smile:

Was Jay optijd? Of was die ook overtijd???

Ja we hebben bijna een besloten forum-schrijf-clubje. Ik ben ook een meeschrijver bij de maart mama’s maar daar is het echt af en toe niet bij te benen. Dus ben actiever hierzo. Maar daarnaast die momentjes die ik voor mezelf heb zijn altijd zo voorbij.

Linn heeft trouwens vannacht van 23.30 tot 5.00 geslapen! ENNNN ik kon haar na die voeding gewoon terug leggen in haar bedje. In 1 x!!! Ja dat was weer even een mijlpaal zeg maar. Hopelijk blijft ze zo doorgaan.

Nou ik ga even strijken (is mijn hobby NOT). Dan weer voeden en vanmiddag visite.

Dus tot later!!!

@marjolein98 wrote:

Was Jay optijd? Of was die ook overtijd???

Dat was een geplande keizersnede i.v.m. stuitligging met 38 weken.

Dus weet ook niet wat ik moet verwachten nou…

Kuss Miranda

@ Arola

Wat fijn dat het zo goed gaat. Hier is het nu idd goed bij te houden. Bij de Juni Mamma’s ishet ook een drukte…ik moet echt meerdere keren per dag kijken en reageren anders hou ik het ook niet bij :slight_smile:

Nou strijkse…mijn schatje wil vanmiddag met me naar shopaholic…schattig he :inlove: Dus wij zitten om 16 uur in de bios :slight_smile:

@ Miranda

Ooh dan is het idd afwachten…verassing. Het kotm als het komen moet :slight_smile:

hoihoi,

ben dr ook weer…gisteren druk geweest…en vandaag lekker relaxt…

@jentel; spannend…ook al uitgerekend!! Heel veel succes met de laatste loodjes meis :-*

@arola; wow dat klinkt goed!! Nu maar hopen dat ze dit alle nachten doet…wat kun je dan bijtanken zeg… :wink:

@marjolein; leuk biosje!! En shopaholic…dat je man mee wilt…haha krijg de mijne niet zo ver denk ik :wink:

@ingrid; gefeli :dance: :dance: lekker gevoel he 12 weken…op naar de andere 28…voor je het weet heb je de kleine in je handen :lol:

Btw…grappig dat je ook op een zondag ben uitgerekend…ik ook…en zag dat marjolein haar banner ook altijd op de zondag rekent…dus allemaal zondags kindjes :stuck_out_tongue:

ow…ik heb ff zitten tellen hoeveel kaartjes ik over hou…en hou er gelukkig genoeg over…dus doe wel mee met het lijstje… :dance:

jaja sorry ben een btje een laatbloeier om zulke dingen te regelen :oops: hihi… (en ik wil niet meer dan 100 kaartjes bestellen…vind dat gewoon genoeg zeg maar :wink: )

Hier voor de rest geen nieuws…we gaan weer op pad ff langs de oma van mn man…kijken of ze thuis is en langs mn schoonouders…spullen van de verbouwing retouneren…zijn wij dr ook weer vanaf :wink:

Groetjes!

Jep ik ook altijd op zondag :slight_smile:

Oohja ik moet het lijstje nog ff mailen…ga het meteen doen :slight_smile:

Damens jullie krijgen via de mail de nieuwe adressenlijst…incl Kloos :slight_smile:

Zoooh gemaild :slight_smile:

eej marjolein, net gekeken maar ik zie maar 3 namen op het lijstje staan… :o waarvan 1 naam ik niet ken…weet niet wie zo in het echt heet hahahaa :mrgreen: misschien handig om voor mij ff de nickname er achter te zetten :stuck_out_tongue: :-*

Hoi meiden,

Ik lees ook mee hoor.

Meestal heb ik niet de puf om te reageren.

Hier gaat alles redelijk,het kindje krijgt een hoop spanning mee want mijn man hoorde afgelopen dinsdag dat hij per 5 mei geen werk meer heeft i.v.m de crisis.

Hij heeft wel al van een andere baas een aanbod gehad, wat wel iets minder verdient ( mijn man komt uit de volcontinu en dit is een dagdienst ),maar dat is een half jaar contract.

Dit willen we niet dus horen we morgen of het dan toch een jaarcontract wordt.

Lekker zo allemaal vlak voor mijn bevalling en net nu we een koophuis hebben.

Ik ben blij als de bevalling begint dan hebben we even iets leuks.

Voor iedereen die een knuffel nodig heeft bij deze en ik blijf wel mee lezen en leven met jullie hoor :wink:

Groetjes Chico.

Jentel, leuk weer van je te horen!!! Ben benieuwd wanneer de baby komt :slight_smile:

Spannend!

Ben inmiddels weer doodmoe. Gister van 9u tot 13.00 gewerkt en van 13.30 tot 00.30 achter de pc…Had enorme spierpijn en hoofdpijn…

Vandaag uitgeslapen tot 11u en daarna gaan wandelen met ons sharpeiforum.

Nu nog eventjes werken en dan klaar.

Ik ga morgen eerst nog een paar uurtjes werken en dan de operatie. Ik kom morgenochtend nog wel even langs!

@ Kloos

Die staan er toch achter?!?!?!

@ Chico

Meis wat vervelend zeg. Dat wil je nu echt niet idd. Ik denk aan jullie!

Hou jullie taai…straks kan je lekekr genieten van jullie kleintje :slight_smile:

Hou ons wel op de hoogte he?! Als je bevallen bent!

@ Vliegje

Succes meis morgen!

kan het niet zien…staan ook maar 3 adresssen :roll:

maar ik zit nu op de laptop en op de laptop kan ik het bestand niet goed openen…zou morgen wel ff kijken op de juiste computer…daar zit excell en word op…denk dat het dan wel werkt…

zo niet dan hoor je het nog wel :wink:

zo wij zijn net terug van schoonouders…was wel gezellie…nu lekker hamburgers aan het bakken en broodje hamburger eten :drool: vanavond nog vereniging en het weekend is weer voorbij…pff wat gaat dat toch hard he :?

@chico; dat is niet leuk om te horen zeg…helemaal niet nu je jullie baby binnenkort verwacht…ik hoop dat alles goed voor jullie komt en dat jullie een jaarcontract krijgen…

@vliegje; rustig aan doen hoor…niet gelijk te fanatiek doen…btje om jezelf denken :-

En als ik je niet meer spreek alvast heel veel sterkte/succes morgen!!

Moet je trouwens in het ziekenhuis blijven na in de ingreep of mag je gelijk weer naar huis???

morgen komt er iemand van de kraamzorg langs…ben benieuwd :shifty: ik ga haar ook ff naar mn bed laten kijken…of dit hoog genoeg is of dat we toch aan de klossen moeten…

iedereen fijne avond!!! :-

@ Kloos

Je bedje moet…70cm hoog zijn…dat is die van ons net niet…maar tijdens de bevalling leggen we er aan mijn kant een extra matras op…dan is het wel hoog genoeg. Alleen jij zit natuurlijk ook met de kraamzorg…zit ik me nu net te bedenken…ja wij ook…maar mijn moeder maakt het niks uit…:slight_smile:

En ik dnek dat het betandje dan idd niet goed geopend wordt…ik heb er toch echt meer op staan :slight_smile:

Maar laat het me maar horen…als het niet lukt…dan knip en plak ik ze voor je en dan stuur ik je wel een pbtje

is goed…laat het je nog wel horen of ik het kan openen…

oh ik heb van de week mn bed tot aan het matras gemeten en de hoogte is 75 cm…dus vrij hoog…ik hoop dat dat hoog genoeg is…die klossen lijken me niks namelijk…

Nou dan is hij goed hoor…het gaat er om tot de bovenkant van je matras…als dat 75 cm is dan is dat dus prima…die van ons is 60 cm…

Ik hoef morgen toch niet naar kantoor, papa wilt me niet zien en vindt dat ik me gewoon mentaal moet voorbereiden haha.

Dus dan slaap ik lekker even wat uit en doe nog wat in huis voor we naar het ziekenhuis gaan.

Thanks meiden.

Komt vast goed hoop ik. Vind het heel eng. Zenuwen beginnen nu toch wel een beetje te komen… daarstraks eigenlijk niet. Maar ik laat het maar gewoon gebeuren he :slight_smile: We hopen op een ei binnen 2 maandjes toch wel hahaha. Maar morgen zal ik wel meer weten hoop ik.

Krijg ook de HSG dus hoop gewoon dat er verder geen gekke dingen zijn.

Heel goed van je vader!

Slaap lekker en idd je moet je even voorbereiden!

Succes meisie! Ik denk aan je…voor zover ik daar aan toe kom :frowning: Denk dat ik morgen ochtend zelf ook lekke rin de stress zit :slight_smile:

Ja jij ook sterkte!! Sms je me even?? Zodra ik in staat ben, sms ik terug :slight_smile: