JUNI 2008 stoppers Deel 9, al 7 baby's geboren!!!

Vliegje heeeel veel succes meid!!!

Mar jij ook heeel veel succes!!!

:-*

vliegje,heel veel sterkte vandaag!

zo even een kleine update over hoe het met ons gaat…

met Lucas gaat alles goed,hij eet goed,heeft buikgriep gehad maar is daar helemaal van hersteld en doet het prima.

Hij is vorige week voor het eerst op het bureautje geweest en woog toen 3930gr en is 52cm lang.

Dus hij is van zijn laagste gewicht(3040gr) goed aangekomen in nog geen 4weken.

Inmiddels is hij natuurlijk alweer 5weken maar goed.

Wat ritme betreft zijn we nog zoekende,hij wil nog niet echt doorslapen,vanacht toevallig een redelijke nacht gehad maar hij komt echt om de 3uur om zijn voeding,als we pech hebben zelfs eerder en das moeilijk hoor,zo’n ukkie laten liggen.

Ook heeft hij veel last van krampjes,ben je eerst een uur bezig die boertjes eruit te krijgen,slaapt ie net en dan krijgt ie die vreselijke krampen waardoor ie weer wakker word…en wij dus ook :? heb vorige week 4uur slaap per dag gehad,misschien zelfs minder,was echt 20uur per dag met die kleine bezig en dacht echt dat ik gek werd.

Af en toe had ik zelfs een beetje heimwee naar de babyloze tijd en daar schaamde ik me diep voor,het kleine wonder kan er tenslotte ook niks aan doen :oops:

Maar ik ben dus sinds de bevalling al niet mezelf wat weerstand betreft,heb het continue koud,voel me ziek,heb geen eetlust en drink te weinig,tis maar goed dat de borstvoeding direct al niet wilde lukken anders had ik er nu alsnog mee moeten stoppen vrees ik…mijn lichaam wil niet meer.

Maar ze zeggen dat het anders word en vanacht hebben we gelukkig wel wat langer kunnen slapen dus als dit de toekomst is redden we het wel.

Ik heb nog wat foto’s van lucas om te laten zien hoe sterk ie al is,hij kijkt echt al om zich heen als ie bij ons zit,houdt al heel lang zijn hoofd omhoog zonder hulp,knappe knul.

Meiden,ik probeer het bij te houden hoor,moet even kijken of dit ook lukt maar ik doe mijn best :-*

groetjes schaapie

@ Schaapie

Moeder zijn is zwaar :frowning: Maar er komen betere tijden :slight_smile:

En wat is hij goed gegroeid zeg :smiley:

@ Vliegje

Ik sms je! Jij ook heel veel succes he?!

Meiden succes vandaag!!!

Heb hier nu een oppaskindje tot vanmiddag, dus lekker druk met 2 peuters in huis… :roll:

vliegje en marjolein beide heel veel succes vandaag!! :-* :-

schaapie het is ook niet niks moeder zijn…het is je 1e kindje dus je moet overal nog aanwennen…en 4 uur slaap per dag is gewoon weinig…hoop dat het snel nog beter gaat qua ritme enzo… :-

stiekem; gezellige drukte…jij ook veel plezier vandaag :smiley:

hier is de intake van kraamzorg net weg…was wel oke gesprek. Mn bed staat iig wel goed op hoogte en klossen hoeft niet. Wel gaf ze als tip qua hoogte nog een matras onder onze matras te leggen…dan is de hoogte helemaal perfect. Dus dat doen we dan maar vanaf 37 weken :wink: Voor de rest krijg ik gewoon 8 dagen van 6 uurtjes…

En alle overige info is gewoon standaard…

niks in het bijzonder…

Nu ff relaxen…straks koken en dan vanaaf avonddienst…Deze week maar 3 dienstjes…dat is wel lekker :dance:

Schaapje, het lijkt me ook heftig, de 1e weken. Heel jullie leven staat op z’n kop he.

Mar, je bent al weg denk ik, maar succes :slight_smile:

Kloos, fijn dat de kraamzorg ook geregeld is. Het begint voor jou ook op te schieten nu he :slight_smile:

Ik ben misselijk… van de honger of spanning, weet niet. Normaal eet ik best veel 's ochtends maar nu was ik te laat wakker en mocht ik niks meer eten :frowning:

ja best wel :shifty: :shifty: :shifty:

gelukkig ben ik nuchter genoeg om me er niet heel druk om te maken…maar het vliegt voorbij…nog maar 12 dagen werken en ik heb al verlof enzo…echt het gaat zo snel…maar heb er ook zo zin in! :smiley:

vliegje; dat je niks door je keel krijgt is gewoon een stukje spanning…geeft niks…hoort erbij. Heel veel sterkte meis en het komt echt wel goed :-* :-*

ff snel… ben al veel te laat maar vliegje succes en ik hoop dat alles goed is gegaan vandaag.

Ff snel:

@ Vliegje Ik hoop dat het meegevallen is vandaag!!!

Mijn gesprek is goed gegaan…be nu nog bij mijn ouders…vanavond het uitgebreidere verhaal

Met Vliegje gaat het goed voor zover ik weet! Ze smste rond half 4 dat ze weer op zaal was, dat het goed was gegaan maar dat ze nog erg suf was en pijn had. En dat ze het erg koud …

Net weer een smsje…ze is thuis…ze heeft veel pijn…spierpijn en van de wondjes…

Nieuw smsje :

Dr eileiders waren verder allemaal goed. Eierstokken waren iets vergroot maardat komt door de PCO. Dus alles is verdergoed. Het is een hele geruststelling voor dr!

fijn dat je ons zo op de hoogte houdt marjolein :thumbup:

gelukkig is het goed gegaan…hopelijk is haar pijn snel weg…

Dikke knuff vliegje :hug: :hug:

@marjolein; je gesprek was dus positief? Moet je nu weer aan het werk of mag je nog thuis blijven??

hier geen nieuws…rustig op het werk…zit een btje te lezen hier en daar :slight_smile:

Nou hier mijn verhaal:

Gesprek verliep heel goed. Ze hebben goed verwoord waarom ze ervoor hebben moeten kiezen om mij geen vast contract te geven maar een jaar contract en waarom ik een officiele waarschuwing heb gekregen. En hun kant van het verhaal kan ik opzich ook wel begrijpen…al blijf ik het een flinke straf vinden voor iets waarvan ik weet dat ik het niet gedaan heb…maar oke. Zoals ik al zei ik ga ja en amen zeggen.

Ik heb mijn leidinggevende ook nog aangesproken op het privacy gebeuren. Ook haar kant van dit verhaal kan ik begrijpen. Ze wilde de verstandhouding tussen haar en mijn moeder ook goed houden. Ook dat kan ik dus begrijpen maar we hebben afgesproken dat we dus alles tussen mijn moeder en mij nu prive houden en dat als…mocht er weer eens zoiets voorvallen…indien het mijn klacht is ze mij eerst om toestemming vraagd om mijn moeder te bellen en andersom.

En het belangrijkste puntje mijn min uren…die gaan ook uitgezocht worden…eindelijk. En ze gaan alles proberen kwijt te schelden voor zover als dit kan. Ik moest haar er 2 weken de tijd voor geven omdat het veel uitzoek werk is…heb ik dus 6 april nog niks gehoord dan ga ik dr weer aan dr jasje trekken!

Nou al met al dus best een goed gesprek. Moest wel weer even stijgeren toen ze de klachtenbrief ging voorlezen…maargoed ik heb toen ook duidelijk gezegd …hier hebben we het al overgehad en ik weet dat ik gewoon heb gehandeld zoals ik hoor te handelen en dat ik goed heb gefunctioneerd…klaar!

Nou dat was het hele verhaal :slight_smile:

nou dat klinkt als een redelijk gesprek…

gelukkig dat het allemaal een btje mee is gevallen…dus nu afwachten tot 6 april dus…

Ja precies…het is idd meegevallen…ik ging natuurlijk ook van het ergste uit. Ben ook totaal niet zenuwachtig geweest. Vanmorgen dat ik even dacht ooh dit en dat maar toen sprak ik mezelf toe ga jezelf nou niet gek maken…nog 8 weken!

Maar over werk.

Mijn baas gaat kijken wanneer mijn voorkeursgezin misschien naar huis kan. Dat is een zorgje van 25 uur. Zij is bevallen met 33 weken en kindje ligt nog op de kinderafdeling…als hun dus naar huis mogen is dat misschien een optie voor mij…alleen wel samen met iemand.

Ik ga niet meer alleen naar een gezin…

Oja marjolein jij had je gesprek vandaag…was ik even vergeten hoor. Ben blij om te lezen dat het een goed gesprek was. Volgens mij is de lucht nu wel geklaard of niet.

Vliegje~ mar fijn dat je de smsjes hebt doorgegeven! ik hoop dat je je alweer wat beter voelt. Zo niet kruip lekker tegen je vent aan en laat je verwennen.

Nou hier een top nacht gehad maar een drama dag. Volgens mij hadden we vandaag een regeldag. Linn was niet stil te krijgen. Vreselijk. Aan de borst in slaap vallen en zodra ik haar weg wilde leggen was het weer huilen. Iris werd er geloof ik ook helemaal wild van. Die wilde zelfs in de regen buiten spelen in de tuin. Zo zielig maar je moet toch je aandacht verdelen en hopen dat de dag snelvoorbij gaat. het is dan ook wel jammer dat het van dat vreselijke weer is. Ook niet goed voor je gemoeds toestant trouwens.

Ikzelf had vandaag echt even veel pijn aan mijn buik/litteken. het is niet zozeer het litteken maar iets onder de huid. Het lijkt net alsof het niet goed zit. Te strak ofzo! Ik hoop dat het snel lekkerder aan gaat voelen.

meiden weet even niet meer wat iedereen heeft geschreven. Volgende keer meer aandacht voor jullie :wink:

lekker dat je je dan niet zenuwachtig voelde…dan kun je ook makkelijker praten…en idd nog 8 weken dan moet je je zeker niet gek laten maken! Maar wel fijn hoor dat alles zo redelijk is gegaan.

Nu maar hopen dat je je voorkeursgezin krijgt…ben benieuwd :slight_smile:

@arola; oef dat is wel vermoeiend idd…het lijkt me al lastig met 1 kindje laat staan met 2, want je wilt Iris ook aandacht geven…Maar gelukkig is de dag voorbij en gaat het morgen weer een stuk beter!!! :thumbup:

inderdaad kloos, ik heb ook echt de mentaliteit van “morgen een nwe dag en overnieuw beginnen”

even gauw een berichtje.

Alles goed gegaan, heb alleen best veel pijn.

Operatie is goed gegaan, eileiders zagen er verder ook goed uit en goed doorgankelijk. Doorgespoten.

Heb 3 wondjes, 1 in mijn navel, 1 boven mijn schaamstreek en 1 boven mijn lies, net boven mijn tattoo. Gelukkig hebben ze ernaast gesneden hahaha.

Na de operatie ben ik lang suf geweest. Heb ook veel krampen en echt last van de wondjes. Verder het gevoel te overreden zijn door een trein.

Ik ga nu naar bed, ben echt zo moe en mijn buik gaat zeer doen van het staan.

Morgen horen jullie weer van me.

Mar, dank je wel voor de updates! En voor je super lieve kaartje!!