fijn om te horen dat alles goed is gegaan vliegje :-* en hup nu op de bank/bed en lekker tot rust komen en ff tijd aan jezelf geven voor het herstel… :snooty:
doen ze tegenwoordig wel netjes 3 sneetjes…heb ik vorig jaar ook gehad met blindedarm en je ziet er bijna niks meer van… :thumbup:
@arola; zo moet je ook denken anders kom je de dagen niet door en ga je overal tegen op zien…en tuurlijk is het niet altijd even leuk als het niet lekker gaat, maar je moet de mooie momenten er uit pakken en dan is het genieten geblazen :-*
nog half uur en dan kan ik de boel hier een btje gaan afsluiten en opruimen…ben moe… morgen lekker uitslapen dus
@ Arola
Hoe gaat deze nieuwe dag?
Hebben ze je vannacht wel een beetje laten slapen?
@ Vliegje
Hoe ben jij de nacht doorgekomen?
@ Kloos
Lekker uitgeslapen.
Hier heerlijk geslapen zonder man :lol:
Ga zometeen met mijn moeder de blije doos ophalen Leuk leuk leuk!
:-*
nee :x :x :x :x helemaal niet lekker uitgeslapen…de buren zijn aan het boren…naja weet niet of het boren is…lijkt meer op schaven…het trilt steeds in huis. Normaal gesproken maak je een gaatje en je haalt de boor er weer uit, maar dit gaat nu al een uur achter elkaar door. Heb gewoon hoofdpijn er van :x :x
ennuh nu al je blije doos ophalen? Ik kreeg vorige week bericht dat er waarschijnlijk wat fout is gegaan en dat ik een uitnodiging over de post kreeg. Maar ik heb nog niks gezien :eh: en ik wil hem ook zo graag ophalen…heb dr vrijdag alle tijd voor :mrgreen:
veel plezier met je moeder! En hoezo alleen geslapen? Is je man weer op reis??
He getsie balen zeg…stomme buren… :wall: het zou verboden moeten worden!
Ja ik heb vorige week de uitnodiging gehad om hem op te halen???
Anders moet je ff mailen dat je nog steeds niks gehad hebt!
Ik heb zojuist de proefdrukken binnen gekregen :inlove:
Enneh mijn man zit nu weer in Frankrijk…hij komt vannacht heel laat/vroeg pas weer thuis…en morgen is hij jarig
wel fijn dat ie morgen op zn verjaardag terug is…anders is het ook niet leuk…
en zijn de kaarten precies zoals je wilt???
sja…ik mail ze donderdag wel als ik nog steeds geen bericht heb gehad. Ze zeiden vorige week in de mail dat ik het in de loop van deze week zou krijgen…dus daar gaan we maar vanuit.
Ik ben ff op internet aan het zoeken naar zwemprijzen…lijkt me wel leuk om straks met de kleine te gaan babyzwemmen…
Jep wat mij betreft zijn ze goedgekeurd…kunnen we zo meteen mooi de enveloppen ophalen…als we er toch langs rijden
Hij zou idd eerst morgen gaan…toen zei ik dat zijn werk dat niet kon maken…en nu zijn ze gister dus gegaan. Ze zijn om 10 uur vertrokken en om 22.30 uur kreeg ik pas een smsje dat ze er waren…lekkere lange zit met 4 mannen in de auto :sick:
Maar ik ga me nu echt ff aankleden…en dan amersfoort onveiligmaken
:-*
@ marjolein Fijn dat het gesprek heeft opgelucht maar het blijft een belachelijk verhaal vind ik. Wat een macht hebben werkgevers,…
@ Vliegje Rust lekker uit meid! Wat is nu de volgende stap?
Meiden ik ben er weer half… Ben gister bij de arbo geweest en die begreep me gelukkig volkomen. Mijn nieuwe werkplek bleek te zwaar qua belasting/klachten en dat wilden ze daar niet horen Had dus vrijdag een flinke toename van mijn klachten maar mocht me niet ziek melden… NU dus wel en ik hoef er niet meer heen.
Nu moet ik/zij weer een nieuwe plek vinden zucht
Ben nog erg moe van de stress, ben er weer half…
Cyclus ligt weer stil denk ik…
@ Bloempje
Dit is ook niet echt bepaald lekekr voor je cyclus al die stress
Wel fijn dat de arbo arts je begreep…maarja nu moet je weer wachten op wat anders… :hug: voor jouw!
jakkes bloempje wat vervelend zeg! Wel fijn dat de arbo jouw begreep en je weer ziek mag melden…wat irritant dat de werkgevers het nooit zien he!!
Dikke knuff :hug: :hug: hoop voor je dat straks echt een fijne werkplek mag krijgen…want dit schiet niet op voor jezelf…lichamelijk en geestlijk niet… :hug:
@marjolein; wegwezen dan :evil: :mrgreen: haha…veel plezier in Amersfoort!
Ik ga ff douche…en dan zo beginnen met koken…
en dat boren houdt maar niet op… ben straks nog blij ook dat ik naar mn werk mag…ff geen gestoor aan mn hoofd… :o
@ Kloos
Mijn moeder zou bellen als ze klaar was met haar functioneringsgesprek…maar tot op heden dus nog niks gehoord…had wel verwacht dat ze allang klaar zou zijn
Dus ik wacht daar nog maar even op
@ Vliegje
Ik heb jouw trouwens opgegeven als mijn buddy bij de juni mama’s
Dat wil je vast wel he?!
Nou mijn moeder heeft gebeld…dus ik ga die kant op :-*
nou hier weer een goede nacht gehad en ook al een hele fijne ochtend. Linn was lekker rustig en zo kon ik even lekekr met Iris keutelen. Samen onder de douche is altijd met veel plezier. En vooral heel koud worden van mama… Iris wilt dan de douchekop hebben. Met van die volle melkborsten is dat niet heel fijn hoor… hahaha maar het was gezellig.
verder even geen tijd om te reageren. tot later!
@ Arola
Lekker dat het vandaag goed ging:)
Heb vanmiddag ook meteen de envelopjes opgehaald…dus ik kan alvast gaan schrijven
Mar, wil best je buddy zijn, maare, wat is dat?? hahahahahhaha!
Als ik iets door moet geven ofzo?
Graag
Lijkt me leuk!
Vandaag vriendinnetje langs geweest (van de overleden baby) met haar kindje. Kereltje is helemaal weg van Johan, leuk om hem weer eens met een kindje te zien Hij zou een super papa zijn.
Verder is tie zo lief voor me!
Buik is nog beurs, wel gedouched vandaag en de pleisters vervangen.
Vooral het wondje in mijn navel en onderin mijn buik doet zeer. Zijkant valt wel mee.
Buik is ook nog flink opgezet.
Blijf morgen nog thuis. Hopelijk kan ik donderdag of vrijdag weer aan het werk, maar betwijfel het…
Zaterdag heb ik zowieso een shoot…
Kloos, hopelijk slaap je vanacht beter!
Het was hier aan het stormen vanacht, niet normaal! Dacht even dat ons huis wegwaaide haha.
Bloempje, meis, het zit je ook niet mee he… Op je werk en je cyclus is nog steeds niet regelmatig he? Klote zooi
Sterkte!
Hoe is het met de rest?
Ik mis Gitje ook, heb ook al een tijdje niet meer met haar gesmst.
Oja, ons vervolg. Moet in april terug op controle maar voorlopig een paar maanden mijn cyclus afwachten denk ik. Even kijken wat er gebeurd…
Buddy
Dat is idd dat ik jouw straks op de hoogte hou als ik ga bevallen…bevallen ebn en dat jij dat dan mag doorgeven hier en bij de juni mama’s
Dus als je dat wil ??? Graag :lol:
Nou Eindelijk kan ik vertellen waarom ik afgelopen vrijdag zo hyper was over een mailtje dat ik had gekregen.
Vorige week woensdag zag ik in het tijdschrift Kinderen een oproep naar leuke verhalen bijzondere bevallingsverhalen, bijzonder band met je moeder etc. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een mailtje gestuurd van 5 regels over de band tussen mijn moeder en mij, dat we het zelfde ebroep uitoefenen en dat als ik straks ga bevallen mijn moeder bij mij komt kramen.
Vrijdag had ik dus mail dat ze het zo’n leuk verhaal vondt of ik mee wilde werken aan de rubriek moederSkind. Ze zouden me dan gaan intervieuwen over de band die ik heb met mijn moeder en ik zou een fotoshoot krijgen bij hun in de fotostudio. Of ik dit wilde en of ik wat foto’s wilde mailen van mij en mijn moeder (recente) en of er foto’s waren van mijn moeder toen ze zwanger was van mij. Dat heb ik dus meteen gedaan.
Vandaag mail gehad dat ze me binnenkort gaat bellen voor het intervieuw en om een afspraak te maken voor de fotoshoot
Ik vindt het zo leuk :mrgreen:
Ik wilde het nog even voor me houden tot ik het zeker wist…maar het gaat nu dus echt gebeuren 8)
O Mar wat gaaf!!! Super! Welk magazine??
Enne, ik wil graag je buddy zijn :-*
Kinderen…
En je mag mijn buddy zijn Ik ben toch ook jouw Buddy…
Ik heb iedereen keurig op de hoogte gehouden :mrgreen:
@marjolein; dat klinkt leuk zeg!!! Krijg je dan ook een foto sessie als de kleine is geboren???
@vliegje; hoest met jou? Voel je je al weer wat beter??
@arola; klinkt gezellig zo onder de douche :mrgreen: hoest vandaag?
hier verder geen nieuws…laatste werkdag van de week :dance: altijd goed :mrgreen: :mrgreen:
Heb iig een btje door kunnen slapen vanochtend zonder lawaai…dus dat scheelt een hoop. Alleen vannacht een paar keer wakker…naar wc gaan enzo…maja dat hoort erbij. (waarschijnlijk geestelijke voorbereiding op wat komen gaat haha :lol: )
Mar, natuurlijk mag jij mijn buddy zijn En dat ben je inderdaad al
Kloos, hoeveel dagen nog tot je verlof??
Hier gaat het wel, heb alleen pijn in mijn rug en nek bijgekregen. Heel mijn lijf doet zeer nu…